Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou ik inderdaad maar niet doen ;)
    Als je valt, is de kans groot dat het stuur in je kindje komt. Je hebt dan geen handen vrij om je kindje te beschermen.

maandag is het dan zover. Eindelijk!!

2. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Interieurverzorgster(poetsmiep) en huisvrouw / mam
    Veldhoven
    :(Mijn hemel wat erg! Hart in Aktie is echt het programma om zwanger en alleen te gaan kijken, EMO muts, even weer op adem komen hier op ZP...:)

@Fropste- Weer even lekker bijgetankt? Gefeliciteerd met het nieuws een jongen! Geniet ervan!

@Cupido- Ja Caithlyn prachtige naam! Dat was Kayleigh misschien wel geworden als het nichtje van mijn tante niet zo heette:( Ik wil wel een naam die nergens voor komt. Goeie keus wel, lijkt wel iets te veel op Kayleigh op dit moment, maar prachtige naam, kom maar op met die namen;) Haha! Leuk trouwens dat je me Suus noemt, zo word ik altijd genoemd door bekende, Tante Suuuuus. :p

@Frenzy- Ik zat er straks nog aan te denken, moet voor jou erg dubbel en moeilijk zijn zo rond deze termijn i.v.m. Loek. We typen en lezen je reacties, maar dat zijn idd wel momentjes. Helemaal na de berichten van Gabrielle en Rens :( Knuffel voor jou meis!

Over de namen, Ik vind sommige oerhollandse namen wel erg leuk, maar als je er al 1 hebt met de naam Fabienne word dat ook weer lastig. De pretecho dame zat heel mijn echo te vergallen met:'"Kayleigh???? Je gaat je kind toch geen Kayleigh noemen als je al een Fabienne hebt! Frans en Engels samen?????" Staat gewoon op die dvd, Tss gek mens!

@Eveline- Lastig he die namen, maar goed dat je al een favoriet heb, das meer als ik. Toen ik bij de eerste 2 zwangerschappen alleen maar meisjes namen kon verzinnen en helemaal geen jongensnamen, bleek ik achteraf ook in verwachting te zijn van meisjes. Nu had ik helemaal geen ingeving dus dacht wie weet is het wel een jongen:p Maar nee, het is gewoon lastig als je al 2 namen hebt. Over afkortingen gesproken, Fabienne zal later wel worden afgekort naar Fab, ook niet ideaal. Maar ja, als je overal rekening mee moet houden, tis al lastig zat.

@Mon- Erg he?! Ik heb ook zo'n leuk namenboekje, nou daar word je helemaal niet vrolijk van als je echt desperate een naam wilt vinden! Haha... Lijstjes is wel goed, ook meteen opschrijven als je iets te binnenschiet, mijn lijstje heb ik al 20 X aangepast/verwijderd enz.;) Komt er vast wel één uiteindelijk!

3. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, true... Gelukkig is de fiets hier niet echt heel erg nodig. Winkels etc zitten hier allemaal op loopafstand. En als het niet op loopafstand zit, dan zit het vaak ook niet echt op fietsafstand. Doe nu veel op de fiets omdat onze dochter het leuk vindt en omdat het net een stukje sneller is.

4. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Rens: Nogmaals heel veel sterkte morgen meid en hopelijk kunnen ze je morgen toch ook al wat vertellen. Krijg je morgen nou ook en vruchtwaterpunctie?
    Ik denk aan je.

Nu ga ik bijna slapen

5. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Interieurverzorgster(poetsmiep) en huisvrouw / mam
    Veldhoven
    @la femme- Welterusten alvast;) Ik zou ook naar bedje moeten gaan. Op de een of andere manier blijf ik toch plakken hier beneden.

@All, ik sluit in elk geval de pc vast af zodat ik misschien wel wat eerder in lig vandaag als anders, ga ik ff tv zappen.

Tot morgen!

6. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    proficiat voor degene met goeie echo's (heb de namen niet onthouden, sorry :) ) Het lijkt wel of er in maart bijna uitsluitend jongens verwacht worden! Wij zijn dinsdag aan de beurt... benieuwd wat het zal worden (al denk ik dat ik het voor jullie nog wel geheim hou... er moest zo maar eens iemand bekend meelezen he ;) )

7. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Wow, heb een paar uurtjes niet gelezen, moest er gelijk 10 bij lezen!!:)
    @ la femme, weltrusten!
    @ suus, hmmmm een bijpassende naam, ik zal ook eens denken..

@rens, sterkte morgen! Knuffel.

Ik ga ook lekker slapen, tot morgen!

8. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    nou dames... ben weer helemaal happy...

de vrouw die onze pretecho heeft gedaan doet ook medische echo's als de 20 wkn echo etc.. ze heeft meteen alles een beetje globaal nagekeken zoals het hartje, de maag, blaas etc en alles zag er goed uit.. stelt me wel iets meer gerust voor mn 20 wkn echo...

3d is zoo gaaf om te zien haha... mijn placenta ligt trouwens aan de voorkant net maar gelijk even gevraagd.. dus vandaar dat ik nog zo weinig voel... heel af en toe is een plopje ofzo maar daar blijft het dan ook bij...

En we weten natuurlijk wat het wordt:D bij ons kon je niet om het geslacht heen hoor.. zeker niet in 3d..

wij doen gewoon met de maart trend mee want wij krijgen een ....Jongen!!!!

9. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @rens, Nogmaals heel veel sterkte morgen ! ik hoop dat ze je al wat kunnen vertellen en het positief is !

@Cupido, oke ja dan voel je ook al sneller wat natuurlijk als de placenta achter ligt, ben benieuwd ! Lijkt me super :D

@ Frenzy, Ja zou het wel leuk vinden voor de site, moest ik een pb'tje doen toch ?
    Slaap half dus denk vraag het nog maar keer haha is makkelijker :p

10. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sheena gefeliciteerd!!!! Echt leuk dat jullie ook een jongen verwachten.

11. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hoi!

ga vanavond weer eens even bijlezen.
    Wou me alleen ff melden :)

Na de echo vanavond kom ik wel weer reageren!

Fijne dag dames!

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    sorry sorry, niks bijgelezen, heel druk geweest gister en het is zooooveel! :)

Wil Rens even heel veel sterkte wensen voor vanmiddag!

13. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen,

Gisteravond een gesprek gehad met hem. En hij heeft eindelijk eens zijn hart echt gelucht. Hij is zelf gewoon depri of heeft een burn out maar hij zit er zwaar doorheen. Hij is afgelopen maand zeker 15 kilo afgevallen vind ik zo. En hij zag er uit als een zielig hoopje ellende.

Hij voelt zich zwaar ongelukkig en dit is niet door mij gekomen. Wel waren er irritaties in onze relatie waar van hij denkt dat we niet matchen maar dat zijn dingen waar we gewoon over moeten communiceren en dat hebben we nauwelijks gedaan. Dit begreep hij ook wel dat we dat meer hadden moeten doen.

Verder wil hij mij niet ongelukkig maken en hij denkt dat als ik en de beeb bij hem blijven het verder niet goed komt. Heb eigenlijk best met hem te doen.

Ik heb gezegd dat ik hem overal bij wil betrekken en dat ik zelfs een extra pretecho wil laten maken die we met zn tweetjes doen puur zodat hij ook naar zn zoontje kan kijken en genieten. Ik heb hem ook duidelijk vertelt dat ik hem niks ga ontnemen en zeker zijn kindje niet, want hij is zielsgelukkig nog met de uk. Ik vind het alleen jammer dat ik hem niet dat geluk kan geven want hij heeft 2 hele moeilijke jaren gehad en heel veel geluk verdiend hij gewoon. En dat gun ik hem ook!

Heb wel gezegd dat hij nog even met mijn ouders moet praten want die lopen (vooral mijn stiefvader en hij) niet meer zo heel soepel. En als de uk er straks is mag hij best langs komen wanneer ik hem nodig heb en andersom!

Ik hoop eigenlijk dat hij hulp gaat zoeken, anders raakt hij alleen maar verder in de put. Ik heb nu gezegd dat ik even rust wil een tijdje om voor mezelf alles op een rijtje te gaan zetten en thuis bij mijn ouders ruimte te gaan maken voor de kleine. Ga ook verf halen vrijdag en een muurtje in mijn slaapkamer opnieuw verven.

Ga ook kijken voor een ledikantje en commode zodat ik vast aan de verandering kan wennen. En ach vanaf maart heb ik gezelschap op mijn kamer van mijn kleintje. Issie iig heel dichtbij me. En ik hoop dat de tijd alle wonden heelt. Heb ook het juridisch loket gemaild over het erkennen en ouderlijk gezag en wat de mogelijkheden zijn.

Helaas doet mijn stiefvader heel dwars en vindt hij na wat hij mij allemaal voor ellende heeft aangedaan dat hij het niet mag erkennen. Dat is het nadeel weer dat ik nog bij mijn ouders zit dat ze zich overal mee bemoeien. Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik wil dat hij de kleine gewoon ziet, en als ik alles heb uitgezocht maak ik mijn keuze. En ik voed het kind op dus ik bepaal wat er gebeurd samen met hem.

Merkte wel aan hem dat hij heel graag mee wilt spulletjes kopen voor de beeb. Heb gezegd dat ik dat nu nog even niet aan kan maar over een tijdje kan dat wel. Maar ik ga me er nu eerst even bij neerleggen dat ik niet verder kan gaan met hem en dat ik echt even in een lastig pakket zit en het niet anders is.

Het gesprek met hem samen deed me wel goed, en hij gaf aan nog steeds blij te zijn dat ik zijn kindje draag. En dat hij nu al trots op me is hoe ik toch alles oppak ondanks alle ellende die hij mij aan doet. En ik heb alleen maar met hem te doen omdat hij echt een hoopje ellende is. Hoop dat hij professionele hulp gaat zoeken want dat heeft hij echt nodig.

Zo dit was mijn ego bericht weer, doet me goed om alles van me af te schrijven.

Ga zo even bijlezen op mn gemakkie. Voel me vandaag verder wel belabberd heb een aften aan de zijkant van mijn tong waardoor eten behoorlijk pijn doet en lekker oorpijn en keelpijn. Leuk de herfst haha! ;)

14. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@Echo's: Wat leuk weer jongetjes. Dit wordt echt een jongensmaand

Wij hebben vandaag de 20-weken echo (om 16:00) Maar we willen het geslacht niet weten dus of ik de stand wat recht kan trekken met een meid weten we pas in maart

@Frenzy: Kan me goed voorstellen dat juist nu je in gedachten veel bij Loek bent. Komt dan toch heel veel weer naar voren nu je dezelfde termijn gaat bereiken.

@Rens: Heel veel succes vandaag. Denk aan je.

@stephanie: Fijn dat er nu wat meer rust is

15. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Stephanie: wat ben ik blij om te horen dat jullie een normaal gesprek hebben gehad. En fijn dat je hem nu weer wat meer begrijpt en je wel een beetje kan verplaatsen in zijn situatie. Over je stiefvader gesproken... ik zou me daar niks van aantrekken. Jij bent degene samen met je ex die de beslissingen maakt. Daar staat hij volledig buiten!

Foxy en Pompeloesje: Heel veel plezier vandaag met de 20 weken echo! Ik weet niet hoe laat jullie moeten maar ik hou t in de gaten!

Rens: Meid, heel veel succes vandaag! Hoe laat moet je heen? Ik denk aan je!!!

Hier gisteravond druk bezig geweest met de namen enz. De naam zijn we nu helemaal uit! De eerste naam hadden we al maar de tweede naam is er nu ook! We vinden m zelf helemaal mooi! Ook zijn we alvast begonnen met een lijstje wie allemaal een geboortekaartje krijgt straks. Valt me op zich toch nog mee, hoeveel t er zijn. Denk dat we 75 kaartjes gaan bestellen. En ja, ook het kaartje staat al vast!!!!! hihi

16. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Suzanne, misschien iets van Aimée?

Hier al wel 2 namen die hoog staan, maar mijn man is nog niet helemaal blij met de meisjesnaam. Jongensnaam lijkt wel aardig zeker. Mijn dochter heeft een aparte tweede naam, dus daar moeten we alleen nog even over nadenken...
    Wij willen het geslacht niet weten, dus er moeten sowieso 2 namen komen.

Eva, ik heb in je topic gereageerd!

Fropste, gefeliciteerd met je ventje!

Frenzy, ik ben gastouder aan huis. Erg leuk, maar ik merk idd dat het nu druk wordt mét buik.
    Goed zo dat je Loek ook kunt bespreken bij de VK. Zeker de komende weken zal het wel spannend en emotioneel zijn. Sterkte daarmee!

Vervoer, ik doe het meeste lopend, evt. met de draagdoek en de buggy. Ik ben echt fan van mijn draagdoek, dus daar zal de kleine veel in liggen. Maar, inderdaad, absoluut niet op de fiets! Ik zie daar wel eens mensen mee fietsen, maar brrrrr, hoe gevaarlijk. Hoe vaak moet je niet snel remmen, spring je van je fiets met je stuur in of vlakbij je buik. En dan dus met je baby... Ik draag tegenwoordig ook wel op mijn rug (ik heb een geweven doek), maar ook dat zou ik op de fiets met zo'n mini baby niet durven denk ik!
    Nu ben ik ook op zoek naar een fietskar, zodat ik straks de baby ook daarin mee kan nemen en geen maanden aan huis gekluisterd zit!

Rens, heeeel veel sterkte voor vandaag en een dikke knuffel!!!

Sheena, ook gefeliciteerd met jullie jongen!

Steph, klinkt als een goed gesprek, en ik hoop ook dat hij hulp gaat zoeken!

Beesie, leuk het geboortekaartje! Wij hebben een hele leuke gevonden bij kaartje2go.nl en waarschijnlijk (als die er tegen die tijd nog is) wordt die het!

Hier intussen veel last van mijn buik. Eindje fietsen/wandelen zorgt steevast voor een harde, zere buik en het trekt en steekt aan alle kanten. Zal wel bandenpijn zijn, maar het is behoorlijk vervelend!

17. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @sheena, super fijn te horen dat alles er goed uitzag!! En een jongen, super leuk!!! (de jongens teller gaat hard)

18. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @steph, fijn dat je even goed hebt kunnen praten met hem. En dat jullie alles hebben besproken. Ik hoop dat dit rust geeft!

19. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @ iedereen met een echo, veel succes maar vooral ook veel plezier!!!

20. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Rens heel veel succes vanmiddag en duim voor je!

Zal vanmiddag op de rest reageren, moet nu naar mn werk toe.

Deel Deze Pagina