Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Rens ik denk aan je!

2. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ namen

wist niet dat ze dat echt nog zo deden joh vernoemen naar familie ed in vooral brabant.

zitten wij hier in rotterdam heeeel anders haha!

3. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    o trouwens... heb hier een nieuw BI-dieptepunt bereikt...

na dat het liggend slapen al paar weken is veranderd in "zittend slapen"...
    is nu ook het "bankhangen" onmogelijk geworden....

Had gisteren op de bank gelegen.. tv kijken en toen kon ik er dus niet meer vanaf komen...
    Mn man heeft me er vanaf moeten helpen en vervolgens stond ik op 1 been en kon ik mn rechtse been, niet naar "beneden doen"... ik stond dus huilend van de pijn op 1 been, aan mn vent te "hangen"...

Daarop zei hij, ga dan zitten, maar DAT kon ik dus ook niet... gilde het echt uit van de pijn...
    waarop mn man zei: (als grap) nou niet aanstellen het zit maar tussen je oren.... vervolgens stond ik dus te janken en lachen tegelijk.....

heb even zo gestaan... en vervolgens kreeg ik gelukkig mn been weer naar beneden...
    Kan de pijn moeilijk beschrijven, maar het voelt dan alsof heel mn rechtse been uit de heup zit.. en dit trekt door van onderrug naar de knie..
    Kortom: voelt KUT!

dus de rest van de zwangerschap maar op de eetkamerstoelen zitten.... want als zoiets overdag zou gebeuren, zou ik niet weten hoe ik eraf gekomen zou zijn....

Stomme is dat ik gisteren eigenlijk niet echt te veel heb gedaan... bijna niets... (behalve kindjes verzorgen natuurlijk)...

nouja bijna maart, toch??!!

4. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Namen: Ik kom ook uit Brabant, wist niet dat vernoemen plaatselijk was hihi..
    Roepnaam zijn we uit maar doopnamen niet. Sem is naar zn opa's vernoemt maar weet t nu ook niet zo goed..

5. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @rens, hier brand ook een kaarsje ! Heel veel sterkte nogmaals en dikke knuffel.

@Stephanie, wat fijn zo'n goed gesprek, is er nu wat meer rust? en begrijpen jullie elkaar wat beter en dat is wel fijn :) gewoon doen wat jij vind en je niet zoveel van je stiefvader aan trekken.

@Frenzy, wat knap van je dat zo er zo tegen over staat, ik heb zoiets zelf nooit mee gemaakt maar lijkt mij heel moeilijk in deze periode. Heel knap van je en ook erg fijn dat je met je vk hier over kan praten.
    Ik heb de site niet gezien en geen flauw idee waar ik moet kijken haha. Ik zal hem even invullen, moet ik dat in een pb'tje naar jouw doen ?

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    helaas wel... zit hier nog steeds in een cultuur-kloof... :D
    en woon in Rotterdam nu... uhhhh 9 jaar...!!!

Nu moet ik zeggen dat ze in Brabant horen dat ik Rotterdam woon en hier in Rotterdam horen dat ik uit Eindhoven kom....
    voel me net zo'n allochtoon, die "nergens meer bijhoort"...

Gelukkig heb ik gewoon "omroep brabant" op de upc... :D

nouja direct genoeg ben ik wel.. altijd al geweest..
    in het begin werd wel eens gevraagd:
    En krijg je nu al de rotterdamse mentaliteit... ;)
    waarop ik zei: tuurlijk, ik sla je zo voor je muil als het moet... :D
    en stil... :D

7. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    Wat vervelend cerberus, jeetje dat is wel heel kl*te zeg.
    Ben je ook al onder behandeling van de fysio ?
    Kan het ook nog beter worden of dat niet ? ik ben een leek op dit gebied.

8. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    oh by the way... ons geslacht mag op de site hoor:D

9. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    haha zag dat het al gedaan was laat maar...:p

het staat op dit moment gewoon 12 jongens tegen 4 meiden:$... en dan 7 waarvan het een verassing blijft....

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik heb bij de eerste fysio gehad, maar in mijn geval hielp het niets...

mn man zei dat ik eigenlijk naar een "kraker" zou moeten... omdat volgens ons gewoon alles verkeerd staat...
    als ik bijvoorbeeld zit, dan voel ik die "zitbotten" ook al scheef staan...
    ik zit dus meer op mn linkse bil dan op rechts zeg maar...
    als ik op de grond oefeningen doe, voel ik die botten ook "schuiven"....

heb alleen geen idee of je "zwangerschapskrakers" heb???
    iemand idee...??

Na mn tweede zwangerschap heeft een kennis (masseur, eigenlijk zowat fysio) mn bekken recht gezet, maar na mn derde zwangerschap was hij al ziek.. en nu overleden....

11. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    ik heb wel eens gelezen over een manueel therapeut, deze kraakt niet maar zet alles recht, weet niet of je daar wat aan hebt. Kraken doen ze volgens mij niet tijdens de zwangerschap.

12. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ga toch maar een rondkijken...
    fysio helpt iig niet... en als het in dit tempo doorgaat, zit ik binnenkort echt in een rolstoel... :(

13. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    #1933 Sjors22, 20 okt 2011
    Laatst bewerkt: 20 okt 2011
    ja ik zou zeker even gaan kijken, het is echt vervelend :(

14. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    Ik had net gelezen dat je niet mag kraken, maar neem mn woorden snel terug :$ dit las ik dus net toen ik ging zoeken op internet...sorry wou alleen helpen...in ieder geval veel verschillende verhalen :p

11 Ik ben zwanger. Kan ik nog steeds behandeld worden door de chiropractor?[​IMG]
    Ja, dit is geen probleem. Het is juist erg verstandig om dit te doen om te zorgen dat alles zo optimaal mogelijk functioneert. Het kan de rugklachten tijdens de zwangerschap verminderen. Ook zal het de bevalling vergemakkelijken. Naast deze 2 redenen, is er ook nog voordeel voor de baby zelf. Door een goede doorbloeding vanwege vermindering van spanning en goede zenuwaansturing naar de organen, zal de ongeboren baby meer voeding ontvangen en dus verkleint dit de kans op problemen bij de groei van de baby. De behandeling zal wel iets worden aangepast naarmate de buik steeds dikker wordt.

15. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    De bevalling vergemakkelijken???!!
    Niet dat ik moeilijke bevalling had.... maar zou zo'n vent/vrouw ook groepsarrangementen doen... ? :D

Net gekeken wat er hier in de buurt zit....
    ik heb zoals ik net schreef geen rijbewijs... en zit dus ook met mn kids...
    oppas heb ik alleen mn schoonma, en daar heb ik sinds vorige weekend fikse bonje mee.....

(ze had weer eens foto's proberen te scoren via, via..... (jatten van facebook) obsessie voor foto's en moet alles hebben...)

iig moet ik dus hier iets in de buurt hebben... en moet ik sowieso de kleinste mee nemen.... erg practisch... Not!

16. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    Hahaha, wie weet :p

Dat is wel vervelend ja, in de buurt is dan zeker wel makkelijk alleen de kleinste meenemen is idd nie zo practisch.

Schoonmoeders...pffff word je gek van zo af en toe, ik wet wat het is :p

Ik hoop dat je wat in de buurt kan vinden!

17. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Schoonmoeder... idd het is wat... en VOORAL als je kinderen krijgt....
    kan verhalen hier zetten, waar je positiebroek van af zakt.... :D

Zal het niet doen... enige wat ik hier hoef neer te zetten is dat ik ooit op zw.pagina een topic heb geopend met de titel:
    "hoe stort ik mijn schoonmoeder in het beton?"... omdat ik het allemaal zat was/ben...

hahahahahaha.....:D

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    nog geen nieuws van Rens?

19. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee...
    zit ik ook op te wachten...

20. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    Dat klinkt heel drastisch haha, maar ik weet wel wat je bedoeld denk ik haha en zo was die van mij zelfs al voordat ik zwanger was...

Nu bepaalt ze al wie er op de eerste dag van de bevalling mag komen kijken...dacht het dus niet he.
    Mijn vriend zijn 'familie' is heel groot met aanhang en met zn allen zijn ze met 12 volwassenen en 2 kinderen en zij vind dat die allemaal tegelijk mogen komen als ik bevallen ben...nou dat vind ik dus veels te veel voor de dag zelf net alsof ik niet lekker wat rust zou willen en tijd met zn drietjes, oke ouders mogen komen maar de rest vind ik toch te veel...ze is niet goed haha

Deel Deze Pagina