Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @leske: hopelijk is het hartfilmpje goed en mag je weer naar huis toe!! altijd akelig zulk nieuws vind ik...

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Sterkte Leske, hopelijk ben je snel weer thuis en is alles goed!

3. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83

Buddy nieuws van Leske

Hartfilpje was goed, gelukkig! De verloskundige maakt voor de zekerheid zo nog een echo.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    fijn bericht!! meestal is het gelukkig loos alarm maar je weet het nooit....
    hopelijk is de echo ook goed :)

5. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Pfoe fijn bericht!!!! Gelukkig is er niets aan de hand!

6. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Oh fijn om goed nieuws te horen! Ik ga ervanuit dat de echo ook gewoon goed is...!

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ah, das fijn!
    Hopelijk ligt de kleine gewoon te relaxen tijdens zijn groeispurtje ofzo en is de echo ook goed!

8. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey lieve meiden

Allemaal de allerbeste wensen voor dit prachtige jaar 2012. dat al onze mooie dromen maar mogen uitkomen en dat alle maart baby's ook pas in maart gaan komen ;)

Hier een leuk oud en nieuw gehad. Jammer genoeg heb ik het de volgende dag mogen bekopen met een dagje vol kots :$. Alsof ik een kater had..... Gelukkig nu weer opgeknapt.

Even ego:
    Groeiecho: alles was goed. Kindje groeit volgens middelste lijntje. Eigenlijk wat ik al verwacht had. De volgende echo is altijd spannender.
    26-01 groeiecho

Wat wel wat minder leuk is, is dat mijn placenta erg laag ligt. Bij mijn dochter was dit ook met de 20 weken echo, maar die is mooi omhoog gegroeid. Nu heb ik juist niets gehoord met 20 weken en nu met 29 weken ligt hij opeens laag. Waarschijnlijk een flapje voor de uitgang. Met 32 weken word ik daar weer op gecontroleerd. Ik vroeg vanmorgen aan de vk hoe groot de kans is dat deze nu nog omhoog groeit en die is vrij klein. Wat ik zelf ook al bedacht had. Natuurlijk allemaal dingen op internet gelezen, waar ik niet gelukkig van werd. Nu afgesproken de 32 weken echo maar even af te wachten. Zodra ik bloedverlies krijg, moet ik wel direct aan de bel trekken. Groeit mijn baby'tje eindelijk goed, heb ik weer eens wat anders bijzonders.....:)

Hier nu snel even eten maken, want zoon mag zo weer gaan zwemmen. Ik probeer later even bij te lezen.

@ Leske: Fijn dat de ctg goed was. Hopelijk laat de echo geen bijzonderheden zien. Fijn dat ze je gevoelens serieus hebben genomen. Knuff
    @ Naomi: Nog gefeliciteerd met je dochter. Ik weet het was gisteren, maar had geen puf meer. Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad.

Liefs Femme

9. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Denk jij aan je bloeddruk beesie!! ;)

10. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Shadow: Ja doe ik meis! Maar ik ben gewoon zo kwaad! En zeker nu, mn hormonen stijgen boven mn hoofd uit! Ze heeft nog steeds niet teruggebeld, ik ben benieuwd!

11. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @leske, jeetje schrikken, meis, wel goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd! Gelukkig was het hartfilmpje goed. Dikke knuffel

12. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @beesie, wat een gezeik zeg!! Adem in, adem uit...

13. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
  14. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @beesie ja die hormonen doen 't 'm he!! HAHA ik kan ook om sommige dingen echt zo uit mijn slof springen!

15. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Oehh dat is leuk zeg :D

16. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    He, Leske, ben ik even weg, schrik ik me rot als ik terug kom!!
    Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen!

Wij zijn weer terug van Ikea....was niet zo'n goed idee.....
    Het is natuurlijk nog kerstvakantie, én Plundra, én slecht weer!
    We moesten parkeren op het dak van de parkeergarage: op de terugweg waaiden de spullen gewoon uit het wagentje!
    Ik heb ook meteen een houten trein voor ons zoontje gekocht. Die is begin maart jarig, en ik vergeet nog wel eens dat we daar nu natuurlijk ook alles al voor moeten regelen!
    Gelukkig waren we weer thuis voordat de grote bui losbarstte!
    Ik ben wel weer goed geslaagd, en heb zelfs een weegschaal gekocht, haha! Die heb ik nog nooit gehad....
    Ik ben er met mijn stomme kop meteen op gaan staan, en ik ben 2 kilo zwaarder dan 2 weken geleden.... Ik ga er maar even vanuit dat dat komt doordat ik op verschillende weegschalen heb gestaan (hoewel ik ook absoluut geen moeite heb gedaan om erop te letten met de feestdagen).
    Ik heb in ieder geval straks wel een eigen weegschaal om het afvallen na de geboorte in de gaten te houden.
    Ik woog nu 74 kilo (11-14 kilo aangekomen), en vorige keer ben ik geëindigd op 83, dus wat dat betreft heb ik nog even te gaan!
    (al vloog het er vorige keer met meer dan een kilo per week aan op het laatst.....vocht.....)

Bij de Hema wilde ik nog handdoeken, (kraam)onderbroeken en en molton voor het wiegje kopen. Laten die 3 dingen nou nét deze week in de aanbieding zijn! (haast alsof er rekening mee wordt gehouden dat ik aan het inslaan ben, haha!)

17. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lakentje en dekentje kinderwagen; dat zit er hier allemaal bij.. Hebben een mutsy transit gekocht. Dus dat scheelt :)

18. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83

Buddy nieuws van Leske

Echo was ook goed, ze moet wel de bewegingen goed in de gaten houden

@ Pieontje; dekentjes zijn zeker leuk, mooie printen! Maar ik heb effen dekens (blauw en rood).

@ La femme; balen van de placenta, gelukkig straks nog een keer een echo. Verder fijn dat de beeb het goed doet!

@ ego; pffff..... t huis is weer schoon (was echt hard nodig...) vanavond naar de zw-cursus, heb er weer zin in!

19. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Anna; vind het knap dat je nog zo geslaagd bent in die omstandigheden! Hihi.. ik was denk ik frsutratie snel weer weg gegaan... Hoe lang ben je als ik vragen mag? 74 kilo klinkt netjes....

20. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Gelukkig dat de echo goed is van Leske!

Deel Deze Pagina