Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    ok... geen luiers...
    kijk wel even...

ennuhhh hahahaha... mijn moeder had een reutje die wel loops werd... :D
    Het hondje was gevonden en ze dacht dat het een reu was.. had hele pluk haren daar hangen en pieste met poot omhoog... totdat hij dus loops werd en een vrouwtje bleek te zijn... :D

@oma
    idd erg zielig.. en die ouwe mensjes genezen ook niet zo snel.... :(

2. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een tripp trapp. Vind het echt een geniale stoel omdat ze jaren meegroeien met je kindje. En ik denk dat het met het zitcomfort alles meevalt. Wij hadden er niet eens een kussentje in. Vergeet ook niet dat die smurfen standaard al voorzien zijn van een kussentje onder de billen (=luier).

Ik vraag me bij die Bloom dan weer af hoelang je die kunt gebruiken... Eens zijn ze daar toch uit gegroeid?

Anyway, hier komt in ieder geval nog een tweede tripp trapp bij. Dan wel gewoon een kale tripp trapp voor onze dochter, zodat we de babyset weer kunnen hergebruiken.

Oh, en wat nog erg handig is: een extra kinderstoel van de IKEA om mee te nemen als je bij iemand op bezoek gaat. Kost niets, maar o zo handig!

3. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Jaja patatjes heerlijk tussendoortje zit aan de manderijnen maar verzadigen niet echt haha even mijn man lief aankijken smakelijk!

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Sheena: Die bloom kan je misschien wel meteen gebruiken maar op een gegeven moment is je kindje er te groot voor toch? (weet niet tot welk gewicht/lengte ze er in kunnen hoor) En dan vind ik het toch echt een hele dure stoel...
    En qua comfort, het is juist een hele goede stoel omdat je kindje wel rechtop moet zitten. En zelf een actieve houding moet hebben. Op het werk hebben wij andere kinderstoelen en kindjes zitten daar vaak heel erg onderuit gezakt in.
    Én wat ik fijn vind, je kindje zit gewoon aan dezelfde tafel te eten. Dus niet zo'n eetblad ertussen. Ook handig wanneer je aan de eettafel een activiteit met je kindje wil doen. Wij hebben er echt heel veel plezier van met mijn zoontje. Mijn vriend kon het nooit allemaal erg veel interesseren maar nu merkt hij hoe handig die stoel is en wilde voor de 2e per sé nog zo'n stoel :p

5. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Vanmiddag naar de vk geweest en de 30 weken echo gehad, alles was helemaal perfect, qua groei zaten we net onder het gemiddelde maar manlief en ik zijn ook niet echt groot. Ik ben 1.60 en vriendlief 1.75. Helaas wel weer. 1,2 kg aangekomen... En hij lag nog in een stuit, maar volgens de vk niets om zorgen over te maken!

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Mon: hihi great minds think alike :) Hier ook een IKEA stoel on the side :D

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Aankomen: ik heb echt mijn best gedaan, maar ik houd het niet vol... Ik heb vandaag een chocoladeletter op (lag me zó aan te kijken!)
    Vorige keer was het grootste probleem het vocht, en dat voorkom je niet door 'weinig' te eten... We zien het wel weer, na de bevalling!

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Pioentje: jullie zijn inderdaad beide niet groot! Bij ons wordt dat ook altijd gezegd als argument dat zoonlief een ukkie is. Ik ben 1.63 en vriend is 1.81...Fijn dat alles ok was.

Wij hebben a.s. maandagavond weer een groeiecho. Ondanks dat ik me geen zorgen maak, merk ik toch dat wanneer de datum van de groeiecho dichterbij komt, ik het toch wel spannend begin te vinden...

9. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Hier trouwens nu alleen een ikea-stoel, maar zoonlief krijgt van mijn schoonmoeder voor zijn verjaardag een triptrap, of soortgelijke stoel. Ik hoop wel dat hij daar dan fatsoenlijk op blijft zitten, want ik ga er voor dat heel even geen baby-set meer bij kopen hoor!

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    netjes...!!!!
    en 1,2 kilo valt wel mee hoor.....

tijd zat nog om te draaien inderdaad...
    (al heb ik ze toch al liever goed liggen... :D)

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik heb hier gisteren toevallig op de weegschaal gestaan en ben tussen de 12 en 13 kilo aangekomen al! Oeps....
    Ik heb ook mijn oude bril weer op, want het andere montuur begint strak op mijn hoofd te zitten, denk ook dat het vocht is...

12. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een rotsmoes zeg.... :D

Nee, goed drinken met je wel als je vocht vasthoudt... en dat kan nou NET niet, want daar zit die chocoladeletter..... ;)
    dus indirect kom je toch vocht aan door die letter... whahahahahah

(bedoeld met een knipoog he... ;))

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik sleep nu al 14 kilo extra mee! :(
    en die bedrust doet natuurlijk ook niet goed pff

14. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ patatjes.. Manlief is niet thuis, misschien straks zelf maar even naar de friettent rijden, of naar de mac :D jammm...

@ gewicht.. jaaaa da's dan weer een voordeel van op controle in het ziekenhuis.. Gewicht wordt niet bijgehouden, haha ik blij!

15. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, wat een geklets, haha, maar wel gezellig hoor.

@ Mannen, Peet is wel geinteresseerd en ook snel met klussen etc. Maar die details vindt hij dan weer niet zo belangrijk, zoals kleertjes, hoe de tweede en derde naam gespeld moet worden etc. Nou ja, ik geloof niet dat ik mag klagen want alles is hier in kannen en kruiken.

@ Kleertjes, oeps, heb toch veel nu alles in de kast ligt. Heb ff geteld, 3 complete pakjes (dus broekje en shirtje wat bij elkaar hoort), 21 shirtjes en 13 broekjes in maat 50/56/62. In 68 heb ik ook al heel veel. Heb iets van 10 pyama's en 40 rompers t/m maat 62. Heb veel gehad van mijn vriendin, had nog wat van Joosje, heb veel geruild met de buuf en heb zelf wat gekocht. Oja, heb 4 vestjes/jasjes t/m maat 62. Gaat dus wel goed komen met die uk.

@ Stoel, geen idee wat voor merk etc we hebben, maar we hebben hem toen bij van Asten (Tilburg) gekocht geloof ik. Is niet zo'n super de luxe ding van meer dan 100 euro, maar Joosje zit er nog steeds in. Peet heeft 'm ondertussen al van blank hout, zwart gemaakt ivm andere meubels en hij doet het nog prima. Als de kleine straks in de stoel kan, gaat Joosje op een grote stoel.

@ Aangeven, mijn vader heeft toen ook iets fout gedaan want op mijn geboortekaartje staat een andere tweede naam dan op mijn ID-kaart hihi (Johanna en Joannes, die laatste variant is officieel). Wij kunnen ons trouwboekje niet vinden, is ook wel zo handig. Heb het uitbesteed aan Peet.

@ Geboortebord, wat doen jullie in de tuin (als je een voortuin hebt)? Peet had met Joosje een waslijntje gemaakt met rompertjes (gewoon van papier en dan ingeseald) met haar naam erop. Was erg leuk. Mijn vader wil ook wel een bord maken dus dat is ook nog een optie. En anders een waslijn met blauwe ballonnen dit keer.

@ Wikkeldoek, iemand tips voor een goede, maar niet te dure wikkeldoek voor in de maxicosi? Waar de riem dus doorheen kan?

@ Envelopjes, hier rollen nu de adresstickers uit de printer, zo nog even plakken en dan is alweer een klusje klaar. Heerlijk, afstrepen!!!

@ Sheena, beterschap met je oma!

@ Meiden met goede echo's/bezoekjes VK, fijn allemaal!!!

@ Voelen, hij is er weer als vanouds gelukkig, heeft gewoon een paar dagen winterslaap gehouden denk ik aan het begin van de week.

@ Joosje, vandaag een betere dag, tandarts ging goed en zwemles ook. Verder veel behoefte aan bij mama hangen dus knuffelen maar.

@ Bekken, dikke ellende, kan wel janken soms... Vannacht weer niet geslapen, vanmiddag wel even bij kunnen tanken gelukkig.

@ Meeting, Frenzy, fijn dat ik met jou mee kan! Super!!!

@ Naomi, beterschap voor jou en Isabel.

@ Meiden met baaldagen, morgen is alles weer anders! :)

Hoop niet dat ik wat vergeten ben.

Fijne avond nog!
    Liefs, Leske

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Anna, mocht hij nou een Tripp Trapp krijgen, er zijn op marktplaats aardig wat babysets te vinden. Of van het oudere model (die ook op de nieuwe passen) alleen een beugel. Die hebben wij ook nog, zoonlief heeft ook niet op een babyset gezeten dus deze uk denk ik ook niet. Tenzij ik geld overheb en me niet kan beheersen :D

17. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies, hier ook hoor.. 13 kilo erbij! Vind het niet leuk maar goed, ik ga ook niet minderen met eten

18. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Sheena: wat zielig voor je oma zeg! Moet ze op deze leeftijd allemaal nog meemaken en dan morgen ook nog een operatie! he bah! arm mensje!
    hahahaha heb me rotgelachen om jullie hondje! Heerlijk he, zo'n beest die als baby met zich laat spelen, hier hebben we een grote rode kater die ook alles prima vind!
    Bloom stoel: wow hij is echt super! Wij willen m ook graag maar halen m waarschijnlijk pas als de kleine er eenmaal is, hij is zooo duur maar zooo mooi en superhandig vind ik!

19. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh, hier in het zkh wel hoor. :( Dus voor mij geen frietjes. ;)

20. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    heb iig een oplossing gevonden voor als je nog wat meer groeit...:D

Deel Deze Pagina