Leske wij hadden vorige keer dit bord laten maken... (van site gejat, dus dit is niet een van onze namen..) wij hebben wel voortuin, maar hadden hem bovenuit de raam gehangen.... ook omdat we bang waren dat het gejat zou worden... Dit omdat we ook zonder naam hadden gekozen.... (hang nu op de jongenskamer) Heb me nu nog niet verdiept... maar als iemand zelf handig is, is bord leuk... kopen is erg prijzig... (zat nu te denken aan raamsticker ofzo)
hier had ik gekocht... maar ze verhuren ook.... Weet alleen niet of het bij je in de buurt is... (hier ook niet echt.... hahahaha) Welkom bij Jansen-Geboorteborden
Oow die Bloom stoel is mooi! Hebben wij ook nog naar gekeken. Maar we vonden een tripp trapp stoel op marktplaats die we gratis konden ophalen hier in onze woonplaats. Dus de keuze was snel gemaakt! Nichtje heeft er al gebruik van gemaakt Over het bord in de tuin, heb ik helemaal nog niet over nagedacht hoor...ons huis is niet te zien vanaf de straat dus ik denk dat ik gewoon simpel vlaggetjes ophang en er niet teveel werk van maak (laat maken natuurlijk ) Ik ben overigens nu ook iets van 12 of 13 kilo aangekomen. Nu de laatste tijd is het vooral vocht, krijg echt van die worstenvingertjes en mijn schoenen beginnen krap te zitten...
@ Cerberus: oh hihihihihi thanx! Bloom stoel: niet mijn smaak, iets te futuristisch Zo vind ik de Stokke Xplory kinderwagen extreem handig maar vind het altijd net een futuristische schietstoel, 1 druk op de knop en ........ Ok you get the picture!
@Cerberus: inderdaad een rotsmoes van me, maar het was wél lekker, haha! En water past er altijd wel bij hoor! Ga ik meteen weer even doen, trouwens! @Voortuin: ik heb toevallig net zitten zoeken, en ik weet het nog niet, eigenlijk. Maar eens even met manlief overleggen. Eigenlijk zou ik een slinger voor het raam net zo prima vinden, maar ons keukenraam bestaat uit 3 delen, waarvan de middelste heel smal is... Ik wil misschien voor het raampje naast de voordeur zelf een verticale slinger gaan maken, maar ik weet nog niet goed hoe. (idee: (bovenste raampje) 'welkom' (onderste raampje) 'naam') Ze hebben hier in de buurt ook wel leuk borden, dus misschien dat we dat ook wel doen. Vorige keer helemaal niks gedaan, toen woonden we nog op een flat, vierhoog. @babyset triptrap: mijn ouders hebben zo'n stoel via marktplaats, maar mijn zoontje past er met zijn dikke buik bijna niet meer tussen, dus hij moet maar leren om te blijven zitten! Ik heb ook wel gehoord van mensen die hun kind met een riem vastzetten (gewoon een broekriem, zeg maar)
Ik heb trouwens ook de drukproef van het geboortekaartje binnengekregen per mail, en ik ben geloof ik wel tevreden (maar ik ben daar ook niet zo moeilijk in). Ook meteen de factuur, maar eerst maar eens afwachten of ze het aantal nog willen wijzigen, en wat het nieuwe bedrag dan wordt!
Ja ik vind het zonde om hem te kopen. Oh uit schijndel zie ik.. Zo'n 40 km hier vandaan.. Nouja thnx voor de tips!!
herkennen jullie dit: Er tegenop zien om naar te bed te gaan/moeten.... ik zit nu alweer enkele uren op de stoel, omdat ik bijna niet kan lopen.... en weet gewoon dat het een drama nacht gaat worden.... mn eigen schuld hoor... gisteren eigenlijk al te veel gedaan.. en vandaag gewoon nog ff door gegaan..... maar toch....
mag ik zeggen dat ik het gelukkig niet herken? vind het wel heel vervelend voor je dat je er zo'n last van hebt!
@ cerberus; ik herken het ook niet meis.. Maar hopelijk wordt het snel minder pijnlijk @ frietjes; whahaha ik ben echt slecht bezig vandaag. Net nog ff frietje met gehaald met frik speciaal... jammie!!!
Ja, hier ook. Wordt ook weer drama, of ik veel of weinig doe, ik slaap gewoon nauwelijks van de pijn. Bleh, ben het wel beu hoor. :x Sta veel liever voor mijn kindje op strakjes dan voor die verdomde pijnlijke bekken, heupen, rug etc. Maar ga zo ook maar een poging wagen... Welterusten meid, hoop dat het meevalt vannacht! En oja, jullie bord was wel erg leuk. Ik ga vaderlief maar eens lief aankijken en anders maken we gewoon weer een waslijntje, was ook wel leuk vond ik. Trusten!
*zwaai zwaai* Drukke dag gehad. Jullie schrijven te veel om "even" op te reageren...sorry Morgen werken. Overmorgen een dag en nacht met mijn zusje naar Antwerpen, waar super sale is. Eindelijk iets voor mijn kleine man kopen Ik kom snel vertellen hoe het was en natuurlijk om jullie heel veel aandacht te geven. Liefs femme
@ kinderstoel: bloom is tot 36 kilo dus die kan wel even mee... hij lijkt ons heel handig vanaf geboorte tot 36 kilo nouja tegen die tijd zal hij wel kunnen zitten op stoel..... toch @ voortuin... wij hebben wel een voortuin maar ik heb voor borden zitten kijken en kon eigenlijk niets leuks vinden... dus ik had een raamsticker besteld, toevallig hebben we die vanavond zitten plakken (wilde hem niet op mn raam haha) dus we hebben hem op plexiglas die kan ik dan gewoon voor mn raam zetten... vond ik ook handiger want het is een behoorlijke grote sticker en als ik bevallen ben dan zou manlief die hele sticker nog moeten gaan plakken + ramen zemen want hij moet op een schoon raam... heb een foto in mn album gedaan (naam ff weggeshopt hihi) de achterkant is nu nog wit van de plaat maar dat komt omdat we de folie er nog op hebben zitten voor de bescherming... ik kreeg er toen gratis dezelfde sticker bij in het klein voor op de slaapkamer deur... alleen staat er dan geen .....is geboren achter maar alleen de naam.
Goedemorgen dames, @ Cupido: zwaai! Rustig aan meid. @ Cerberus en Leske, hebben jullie een beetje kunnen slapen? @ Lafemme, supersale? klinkt goed! Veel plezier in Antwerpen met je zusje! @ Sheena, leuke raamsticker! @ Slapen, het was hier weer laat voor ik sliep...en vroeg toen ik wakker werd! Van 01.00 tot 03.30u geslapen. Vriendje is verkouden dus ligt heel hard te snurken. Ik knijp ong. om de 10 minuten zijn neus dicht of ik geef hem een schop onder de dekens mja helpt niks...Heb nog een tijdje op het logeerbed op zolder gelegen maar kon daar de slaap niet meer vatten. Lag al een tijdje wakker toen en ik kreeg honger. Dus ben er 3kwartier geleden maar uitgegaan, al ontbeten en gooische vrouwen gekeken. Kleine meid is hier alweer een paar dagen erg rustig. Vorige week was ze heeeeeel druk en nu alweer een paar daagjes stiller. Ook nu ik 's nachts wakker lig voel ik haar niet erg veel. Zal wel groeispurtje zijn denk ik. (voel wel af en toe een flinke schop, of ik voel haar draaien. Maar niet veel/lang achter elkaar) Mocht ik haar dinsdag nog niet vaker/langer voelen dan ga ik eventjes naar spreekuur VK om hartje te luisteren. Gewoon voor eigen geruststelling