Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Blègh....toen ik gisteren hier las over het slechte slapen van sommige meiden, dacht ik nog: daar heb ik nu gelukkig een stuk minder last van! Had natuurlijk even moeten afkloppen want om 2:00 vannacht lag ik wakker met weer die pijn in mijn rug/nierstreek. Dus wel PM genomen en een warme kruik maar dat duurt altijd even voor het werkt dus heb een behoorlijke poss wakker gelegen :(

Vandaag een dagje met zoonlief thuis. Kleine boodschapjes halen, badkamer poetsen (die is gelukkig heel kleine ;)) en leuke dingen doen met zoonlief.

Oja nog 1 ding w.b. mijn pleidooi over de Tripp Trapp :D Wat ik ook een voordeel vind is dat zoonlief zijn stoel al een jaar zelfstandig op en af kan klimmen! Dus hij zet 'm zelf bij de tafel als hij wil tekenen of wat dan ook. Voor mij is het dus meer dan een kinderstoel om in te eten....

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dank je wel meiden! 32 weken klinkt idd ook wel ver ;)

@ ego :(

Controle was gister opzich wel goed! Bloeddruk 120/70, baarmoeder 31 cm. Vertelde dat ik dacht dat ons beepje gedraait was. En ze voelde en vond ons beepje er wel heel raar bijliggen. Echo apparaat erop en idd onze kleine licht er weer lekker dwars bij en in een stuit :(
    Vind het nu wel heel spannend worden. Nog 2 weken en dan moet ie gedraait zijn. Heb dinsdag over een week de groeiecho en die is dan ook bepalend. Pfff heb er veel over na gedacht wat ga ik doen als ie nog niet gedraait is.

3. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

hoop dat ie nog draait...
    dochter lag hier tot 30 weken dwars

jongste lag in stuit tot 35 weken....
    (zou dus doorverwezen worden en lag mijnheer ineens goed...)

blijf hoop houden en hopelijk draait jouw eigenwijze gup ook nog ff snel...

4. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    @slapen
    zoals verwacht een rotnacht gehad....
    zoals verwacht van het bekken....
    zoals verwacht in combinatie met huilpartijen van de jongens...

wat ik dan niet verwacht had, is dat ik ook wakker zou worden van het carpale tunnelsyndroom...
    wat deed (en nu nog) mn armen en handen zeer....

Schreef gisteren al dat ik pijnlijke armen handen had, maar dit is niet echt niet fijn....

maaruhhh bijna maart, toch??

bedoel het is al januari, dus ik verwacht volgende maand toch wel wat baby's (die vooraan in de maand zitten..)...

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    zo dom is dat vaak he?!
    Als je iets zegt, denkt.... gebeurt het idd net vaak....

hopelijk gewoon eenmalig... en vannacht slapen als een baby...
    (waar die uitdrukking vandaan komt??!! net of baby's gelijk doorslapen.. whahahahaha)

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Ceberus, balen dat je zo slecht geslapen hebt :( Hopelijk vanacht een betere nacht.
    Ik heb nog hoop dat ons eigenwijze beepje gaat draaien ;)

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Cerberus: ja, volgende maand kan het zomaar zover zijn!
    Ik denk zelf dat het rond 25 februari gaat gebeuren (maar dat is voor het belangrijkste deel omdat mijn zoontje ook op die termijn is geboren...)
    1 maart lijkt me ook erg leuk: dan heeft mijn vk precies 5 jaar haar eigen praktijk: jubileumbaby!

De box is hoogstwaarschijnlijk verkocht trouwens! Morgen komt er iemand kijken die hem meteen meeneemt als ze hem mooi genoeg vindt. Aangezien hij echt nog als nieuw is, verwacht ik dat dus wel!

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Anna: fijn dat de box waarschijnlijk verkocht is! Maar....waarom verkoop je die eigenlijk? Wil je een andere?

Hier licht misselijk...al de hele ochtend eigenlijk, beetje raar weeïg gevoel...zo maar eens mezelf en zoonlief in de kleren hijsen al is de energie ver te zoeken.

Oja, uk beweegt soms zo veel en 'hard' dat het gewoon gemeen pijn doet! Herkennen jullie dit? Ik in ieder geval niet van de zwangerschap van mijn zoontje...maarja die bewoog ook veel minder.

9. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    haii meiden,

Hier dagje vrij. Afgelopen dagen meegelezen maar niet echt fut gehad om te reageren.

@kaartje, kaartje nog niet uitgekozen of besteld, nog niet eens een proefdruk besteld.
    @erkenning, ook dit moet nog gebeuren.

@stoeltje en wipper, Wij zijn zo aan het twijfelen, de tripp trapp gaat hem wel worden als zitstoeltje maar nu wil ik ook graag een wipper/sitter in huis. Die van bloom vind ik geweldig maar als je hem compleet hebt zit je al op 200,- Tja, misschien toch maar een goedkopere variant. iemand ideeen?

10. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,
    Hier ook slecht geslapen, veel pijn, maar ben het inmiddels gewend. :(

Zo nog extra envelopjes ophalen (had te weinig besteld) en dan met Joosje en een vriendje daar in de buurt naar een speelboerderij. Peet en ik wat drinken, kletsen en boekjes lezen en de kids heerlijk spelen. :)

Vervelend al die kwaaltjes, het wordt echt tijd voor maart hè meiden.
    Ik heb zelf niet het idee dat ie eerder gaat komen, maar dat is ook omdat Joosje 8 dagen te laat was. Hoop nu echter dat ie zich iets eerder aandient want ik ben zo benieuwd en wil hem zo graag zien en vast houden. En daarbij is mijn lijf "op", of bijna toch.

Ga douchen meiden!
    Ben er vanavond weer.

Liefs, Leske

11. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ geboortekaartjes; uitgezocht maar nog niet besteld, toch maar even doen deze week
    @ erkenning; is hier gebeurd 1,5 maand geleden of zo

@ peetoom en peettante; doen jullie daaraan of niet? Wij wel, moeten ze wel nog vragen. Maar ja de getuigen moeten we ook nog vragen!

Wij moeten ook nog veel regelen voor de bruiloft. Toevallig gisteren 3 afspraken gemaakt om te gaan kijken voor een band.

Heb met de kleine afgesproken dat ie minstens tot carnaval blijft zitten. Dan hebben wij de laatste afspraak ;)

Moet echt nog ontzettend veel doen. Daar heb ik nu wel tijd voor, dat scheelt!

12. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Zo goeiemorgen dames.
    Hier weer een onrustige nacht gehad, ben bang dat dat vanaf nu wel zo zal blijven... Ben strontverkouden wakker geworden, mn linkerneusgat zit helemaal dicht en daardoor traant mn linkeroog de hele tijd, heel irritant!!!!
    Hier een rustig dagje vandaag. Vanmiddag word 1 gastkindje gebracht, die van 3 maanden, dus daar heb ik geen kind aan. En dan is t weekend! Morgen ff naar de Prenatal om de doos op te halen, en nog ff een paar laatste dingetjes, oa een luiertas!

13. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Ha dames,
    Sorry voor de dames die slecht slapen, maar ik heb als een blok geslapen vannacht, ik was echt zo moe.
    Gisteravond, lekker met de rest van delft en omstreken naar de Ikea geweest, het was echt hysterisch druk!! We moesten de pax kast hebben. Daarna kwam een goede vriend nog langs, hij gaat het geboortekaartje maken, we hebben alles doorgenomen, volgens mij wordt het echt een superleuk kaartje! Maarja daardoor weer veel te laat naar bed....
    Vanmorgen stond mijn schoonvader weer vroeg op de stoep, die gaat een hele ombouw maken waar de kast inpast, hij is timmerman, echt super handig!!

14. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    *Zwaai, Zwaai* Allemaal!

@ Dames; die slecht geslapen hebben! Dikke knuffel!

@ Bevallen; hier hoop ikd e 40 wk toch vol te maken, heb mn tijd nog zo hard nodig! Maar denk dat de eerste maart baby's zich over een maandje al gaan aandoen... maar wie o wie! hihi! Spannend

@ Ego; ben druk, ga nu de gordijnen maken voor de babykamer! Net is het kraampakket ook binnen gekomen (echt super snel, dinsdag aangevraagd...) Met een leuk paulin oud boekje, baby's eerste jaar...

15. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @kraampakket, ik heb hem gisteren ook binnen gekregen, wel opeens wel een beetje zenuwachtig....

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @missiemaartje: wat fijn dat het goed was in het zkh, balen dat je bloeddruk te hoog is nu!

@aerosleep: hier een gewoon matrasje, kan er 1 krijgen van mn moeder maar ik geloof er niet zo in, daarbij moet je die speciale hoeslakens gebruiken en vind ze erg duur! bij isabel is het ook goed gegaan met een gewoon matrasje dus daar gaan we nu weer maar vanuit.

@sheena: ahaha geweldige foto van je hondje!!
    jeetje wat idioot dat ze een mat weg leggen met zulke wind! hopelijk is je oma snel hersteld.

@baarmoeder meten: hier ook met benen plat

@foxy: fijn dat het goed was met jullie kleintje! enne 6 pond is netjes hoor!

@frenzy: hopelijk vandaag een betere dag!

@anna: fijn dat je de schroeven terug gevonden hebt! en de box waarschijnlijk verkocht is.

@mon: lekker vaag zijn ze zeg! gewoon terug sturen dan, is hun probleem moeten ze maar luisteren.

@mannen: hier moet ik ook echt alles voorknauwen anders gebeurd er niets. de naam zegt hij bijna elke avond tegen de kleine meid zodat ie hem niet vergeet hihih. over een paar weken zal het er wel in zitten. ik moet wel duidelijk maken hoe je het schrijft voordat hij het verkeerd opgeeft bij de gemeente... en dan zoeken we al makkelijke namen ivm zijn dyslexie.

@eveline: hahaha slim van je vader! al zou ik het niet kunnen waarderen als mn man dat zou doen...

@kinderstoel: hier een tripptrapp voor Isabel, vind ze ideaal maar wel duur:p krijg nu een stoel van mn ouders zo eentje waar je tafel en stoel van kunt maken. die hebben liever 2 ikea stoelen, die nemen minder ruimte in in huis.

@pioentje: fijn dat alles goed was bij de vk! hopelijk draait ie nog, maar hij heeft nog even.

@aankomen: hier een kleine 5kg dus de eindstand staat nu op -4kg met mijn begin gewicht hihi.
    helemaal niet erg aangezien ik liever niet te ver boven de 100 uit wil komen...

@geboortebord: nog geen idee, we hebben geen voortuin maar vorige keer een plaat gemaakt en die tegen overkapping bij voordeur gemaakt met beugels. ben er nog niet echt mee bezig geweest zal het eens gaan bedenken hoe en wat ik wil nu.

@cupido: zwaai terug!

@la femme: zwaai terug!

@slapen: hier kan ik gelukkig goed slapen. nou gaat het met mijn bekken ook stukken beter nu ik bij de osteopaat loop, kan al grotere stukjes lopen en de zorg voor isabel en het huishouden kan ik ook weer wat oppakken.

@mupkuh: wauw alweer 32 weken..... hopelijk draait ie nog binnen 2 weken!!

@cerberus: balen dat je slecht hebt geslapen..

@eva: ik herken het niet, de kleine meid kan wel flink schoppen maar pijn doet het (nog) niet. ben dan ook nog niet zover als jou ;)

@leske: balen jij ook al slecht geslapen :(

@geboortekaartjes: hier worden ze straks besteld, mn man rijd na zn werk gelijk door naar de drukker.

@peetoom en peettante: doen wij niet aan.

@beesie: balen van je onrustige nacht.

@frenzy: hihi ja leuk he dat boekje van pauline oud! heb hem hier ook gehad.

@bevallen: maakt me niet zoveel uit wanneer ze komt, als het maar na de 37 weken is ;) heb zelf al een tijdje 22 maart in mn hoofd.

zoooooo ben er eindelijk doorheen!!!
    sorry voor degene die ik vergeten ben, het was ook zoveel.

ik ga isabel maar weer eens troosten want die huilt weer eens. moe maar niet willen slapen grrrrrr.

we zijn wel beide al opgeknapt dat is erg fijn! hopelijk blijft het zo nu!

17. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @box: we hadden een bruine, maar nu een nieuw interieur, en manlief vond dat daar een witte box in hoorde...
    Ik krijg 30 euro voor de oude, en heb 90 euro voor de nieuwe betaald, dus 60 euro een nieuwe box.

@geboortekaartjes: ik had nog een account voor die site, en daarop zag ik dat we vorige keer pas op 8 februari besteld hebben, terwijl ik op 17 maart was uitgerekend. Nu was het na het bestellen ook met 2 dagen rond, dus net als de meeste dingen heeft dat eigenlijk helemaal geen haast...

18. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Jeuh! Het wiegje en de box komen vandaag!
    Ik heb net op internet gezien dat ze vanochtend om 8 uur in de bestelbus zijn gezet. Was even spannend, omdat de winkel geen thuiswinkelkeurmerk heeft, en we vooraf moesten betalen...
    Nu hopen dat alles compleet en heel aankomt!

Net stond er al een bezorger voor de deur met de enveloppen van de geboortekaartjes, dus het gaat lekker met de leveringen hier!

19. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    En nu net weer een mailtje dat die vrouw morgen om 16 uur naar de box komt kijken.
    Hehe, alle pech van gisteren lijkt vandaag weer helemaal goed te komen (het aantal kaartjes is ook al aangepast namelijk, en we hoefden niet eens bij te betalen!)
    En het belangrijkste: ik heb weer een lief en gezellig kind!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @anna: fijn dat het vandaag allemaal goed gaat ;) soms zit er even een baaldagje tussen helaas.

Deel Deze Pagina