beesie wat mooi, echt een meisjes kamertje! en wat fijn dat het nu af is. Dinsdagavond gaat vriend hier de laatste dingen ophangen etc en dan kan ik woensdag aan het inrichten dus hoop ook volgende week klaar te zijn!!
Jeetje wat zijn jullie al ver met de kamertjes. Hier is alles nog een kale bende en moet de muur nog geverfd
Ja ik weet t, we zijn er op tijd bij maar ik ken mezelf... ik ben zo'n paniekzaaier... ik wil alles graag op tijd af hebben anders word ik gek... haha... hoezo ziek?! hihihi
Ik wil het ook allemaal af hebben maar heb een vent die nogal traag is maar dinsdagavond gaat hij eindelijk de boormachine huren en dan aan de slag! eindelijk heb ook zo'n zin om alles in te richten etc. zie dat jullie allemaal het bedje opmaken, is dat voor de sier, of alleen voor de foto ? Ik twijfel. vind het zo zonde als het daarna toch weer meteen eraf moet zonder dat het geslapen is
@ Beesie: mooi hoor! Voor mij wat aan de drukke kant, maar wel lekker hip en meisjesachtig! @ Zebra: dekentje/lakentjes e.d. was je toch nog uit voordat je kleintje erin komt te liggen dus kan het nu net zo goed voor de sier al neergelegd worden Hier dit ook een begin gemaakt met de kamer. Laminaat gelegd en muren en kozijnen en deur geverfd. Commode en ledikant staan er al in. Van de week even de plank van zoon's kamer afhalen en boven de commode hangen. Wachten op de lamp die ik besteld heb en dan alleen nog de gordijnen en radiatorombouw. Ik wil graag komen spammen maar telefoon doet raar, en heb alleen nog maar foto's met mijn foon gemaakt....komt later nog wel!
Het is toch gelukt met de foto's! Tis nog lang niet af, maar dan hebben jullie alvast een idee. Kamertje is heel klein...maar wel fijn
Mooi hoor Eva! Alleen lijkt de muur op de ene foto wat grijzig en op de andere foto blauw. Dus welke kleur is het in het echt? Naomi, weet je al wat er met isabel aan de hand is?
Ok, ik had jullie nog foto's beloofd van onze huidige baby-uitzet....hier komen ze! Allereerst het vestje en mutsje wat mijn moeder gehaakt heeft. Met het witte broekje erbij. Het is (ongeveer) maat 62. Ze heeft het uit haar hoofd gemaakt!
Nu de foto met meisjeskleding: Links het roze broekje met ernaast het vestje hoort bij elkaar en is maat 56. Moet nog wel een shirtje bij. Daarnaast een jurkje met een los rompertje eronder in maat 56 bij de Zeeman Outlet vandaan voor maar 1,50!!!! Daarnaast het gehaakte vestje met broekje in maat 62 van de vorige foto. Dit hangt in papa's kast want is nog voor veel mensen een geheimpje!
Kast met unisexkleertjes en alle overige rotzooi die we daarin kwijt konden Links 3 setjes maat 50 Rechts 3 setjes maat 56 en 1 vestje maat 56. Verder dingen als oude boxkleden van schoonzus die ik gebruik als vulling in het boxkleed die mijn moeder nog gaat maken, een doos met sokjes en een bak met badcapes, mutsjes, rompers etc.
En dit zijn overige dingen die mensen nog niet mogen zien hierzo. Zoals roze hydrofiel luiers, lakentjes en dekentjes, mini-uggies, roze knuffeltje etc.
Muur is grijs! Ik ga mijn bedje opzoeken, drukke week voor de boeg dus geen idee hoe vaak en wanneer ik er weer ben! Slaap lekker meiden!
dacht ik al! ik keek net even op een andere computer en daar zagen de kleuren er anders uit en leek het inderdaad meer grijs. Is onze bedoeling ook om zo'n soort grijs kleurtje te gebruiken! Een neutraal kamertje maken we
zwaai zwaai! Deel 3 alweer! De computers zijn weer kapot. Al die 2ehands zooi word een keer tijd voor een goeie nieuwe... Dus sorry, zo veel afwezig, probeer wel mee te lezen via de telefoon. Maar jee wat gaan we snel. Hopelijk alles nog goed hier met iedereen. Liefs en knuffels van hier!
Eva: wow mooie kamer hoor! Zebra: idd, het beddengoed word net als de rest toch nog gewassen van tevoren. Heb t meeste nu al gewassen en in mn verlof ga ik alles nog een keer doen. Maar dan ziet t er nu alvast wat aangekleder uit... Ik ga mn bedje opzoeken meiden! Tot morgen!
Eva ziet er ook al leuk uit jullie kamertje! Eveline dat ene vestje (waar je dat roze broekje bij hebt) heb ik ook, van de Hema he! Ik heb er een soort spijkerbroekje bij Leuk dat gehaakte vestje van je moeder.