Pfff, ik kreeg net weer een verkeerd pakje binnen.. Jezus zeg, what's going on? Lijkt wel of mensen gewoon niet opletten. Maar goed, het andere pakje terug gestuurd, hopelijk deze week het goeie pakje. Mn urine was trouwens goed. Verlies nu wel weer wat slijm alleen.. Maar miss komt dat wel door het inwendig onderzoek van gisteren. Twijfel nog of ik ga bellen.
Missiemaartje: ik zou voor de zekerheid gewoon ff bellen, kan je even overleggen met de verloskundige... Even een vraagje aan iedereen: ik wil straks voor de felicitatiekaartjes die we krijgen na de geboorte een roze lint door de woonkamer spannen. Dan wil ik met kleine roze knijpertjes de kaartjes ophangen. Weet iemand waar ik die knijpertjes kan krijgen?
@missiemaartje, ik zou ook zeker de vk bellen, kun je idd even overleggen. @beesie, ik denk dat je die knijpertjes bij een boekhandel kunt krijgen of misschien bij de Hema.
Anna: ok thx! Das toevallig want morgenochtend gaan we naar Prenatal! Maartje: bel idd maar ff, we horen t zo wel!
Kom alleen ff zwaaien! Beetje drukke daagjes! Vandaag wel alle spullen in orde gemaakt in zijn kamertje. Was echt een chaos. Nu even snel naar de winkels! Fijn weekend alvast, lees snel bij
@Beesie: het zijn deze: Prenatal - Speelgoed - Feestartikelen - Prenatal Niet echt roze-roze, maar ik vind ze eigenlijk best leuk! Misschien dat wij ze ook wel gaan halen (moet ook nog iets bedenken voor de kaartjes namelijk!)
Ik heb wel bijgelezen net eventjes hoor maar even ego. Ik heb zo schandalig geshopt voor de kleine!! Heerlijk, daar knapt een vrouw van op zeg... Ik heb gekocht: 4 setjes (broekje/shirtje) in maat 56 1 los broekje in 56 (had nog een shirtje in de kast hangen en nu bijpassend broekje erbij) 1 los shirtje maat 56 (had nog een broekje ook in de kast waar een shirtje bij moest, dus dat setje is nu ook compleet) 1 setje maat 62 2 mutsjes slofjes omslagdoek spuugdoekjes Zal zo ff eea op de foto zetten, ben er echt blij mee!
oja, en nog een vestje/jasje in maat 56! (vond er eentje bij de Primark voor 7 euro ofzo dus toch maar meegenomen!)
Nou dames ik lig weer met regelmatige krampen bad. Verdomme. Zo begon t 2 weken geleden ook. Hopelijk neemt t zo weer af. Heb t nu al 3 kwartier. Dus zo even kijken of t afneemt, anders bel ik over een uurtje naar t ziekenhuis.
pffff......... daar ga je weer..... (zul je denken).... Hopelikj neemt het snel af.... ennuhhh over uurtje bellen? misschien niet uhhhh wat eerder.... gezien je historie? Weet dat je niet op een opname zit te wachten, maar toch....
Mja heb t niet meer zo gehad sinds 2 weken. Tis echt pas vandaag weer voor t eerst. Nouja gelukkig werkt vriendlief thuis dus mocht t nodig zijn.. Pff baal er echt van! Gister was alles nog goed
Mja.. In t ziekenhuis zeiden ze het mag ongeveer een uur aanhouden. Daarna moet je bellen. Eerst ff in bad 20 min en kijken wat t doet. Dus we zullen t zo zien.
@missiemaartje: ik zou nu bellen als ik jou was... niet te lang wachten met bellen hoor! hopelijk zakt het nog af.
he bah missiemaartje daar zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten!! hopelijk neemt het net zo snel weer af als dat het kwam opzetten
uur aanhouden...MuTS je hebt het al 3 kwartier zeg je!!! dus hup in bad... en als het niet ophoudt na een kwartier bellen....!!!:x
*even indringend toontje*... kunnen we volgend topic onze naam niet aanpassen.... De eigenwijze insomniatische maartmama's..... of zoiets