hahahahaha.... (ik schrijf niets over mijn nacht, maar weet wel dat we waarschijnlijk op de meetings, beter wallen kunnen gaan vergelijken dan buiken.... kinderen houden je jong.... rot op... als je een draagmoeder hebt wellicht.... nouja... je krijgt er een hoop moois voor terug... nog meer gebroken nachten ... whahahahahaha.... Nee hoor.. tis me allemaal waard, maar toch....
Goedemorgen allemaal! Sorry, ik heb vannacht na 2 slechte nachten weer heerlijk geslapen. Goed ik ben 1x wakker geworden omdat vriendje weer lag te snurken maar na een goede por werd hij stil en viel ik weer in slaap Ik heb gisteren ook de meetresultaten meegekregen van de beeb en daar had ik gisteren niet meer na gekeken maar nu wel. Ik heb geen flauw idee wat de afkortingen zijn (probeer ik nog te googlen) maar kindje lijkt aan de grote kant te zijn. Hier eventjes de afkortingen en de 'zwangerschapsduurschatting' erachter volgens die meting: BPD: 29+3 HC: 28+6 AC: 29+6 FL: 30+4 Gemiddeld: 29+6 (uitgerekende datum kwam dan op 18-03) en ik was gisteren 28+6. Ach ja, misschien net groeispurtje gehad (behalve bij HC dan ) en we zullen het wel zien hoe groot ze uiteindelijk is! Ben wel benieuwd. Wat betreft de meeting heb ik nog van niemand iets gehoord? Willen we een snelle/simpele/goedkope lunch bij V&D/La Place, willen we een High Tea bij Puur of willen we lunchen bij bijv. Will's, King Arthur? Het gaat om de meeting van 28 januari in Utrecht. Als we wat weten kan ik even bellen om te reserveren. Dan kunnen ze rekening houden met 'zwangere - vrouwen - meeting'
HC = hoofdomvang FL = lengte bovenbeen (lange benen heeft ze van mama!) AC = buikomvang (dikke buik ook....hahahaha) BPD = afstand van oor tot oor
Eveline heb laatst dingen opgeschreven over die afkortingen.. (nav pretecho...) HC is meting, hoofdje van voorhoofd naar achterhoofd... BPD is meting hoofdje van oor tot oor (hoofdje van bovenaf bekeken dan) AC is buikomtrek en FL is femur (bovenbeen)..... hier liep jongste met HC 1,5 week voor en BPD week.... pretechoscopiste zei dat er vaak "compensatie" is tussen die twee... en klopt wel... kijk maar naar mensen... vaak lang of smal hoofd.. maar weinig precies rond...
hahahaha... gevonden dus.... hier dus korte bovenbeentjes... en gaan daarom ook de mist in met hun metingen denk ik.... Ga donderdag vragen of ze eens kunnen schatten zonder deze meting
Rekening houden met een groep zwangeren vrouwen?? je bedoelt omgeving afzetten... waarschuwings-pamfletten uitdelen.... en de tent voor de rest van het volk (uit eigen veiligheid natuurlijk) sluiten???!! oja zal het hier op kalender zetten.... ik ben zelf meer van de simpele dingen.... maar sluit me gewoon aan bij de rest.... Ben niet zo moeilijk (wat DAT betreft...).....
@ Eveline; fijn meid dat alles goed was, pffff... beter zo meid..... En je loopt goed voor met de groei van de kleine, fijn hoor! @ Leske; ahhhhh, knuffel meid! Vanacht wakker gezeten van de pijn, zo kan het niet hoor, kun je het niet overleggen met de VK/arts? Je moet nog wel een beetje slaap krijgen.... @ Beesie; gats, jij ook al zo slecht geslapen... Beebje kan niet onder je ribben komen, daar zit je middenrif. Wel zou je middenrif wat omhoog gedrukt kunnen worden, mss dat het daar door komt? Hoop ook voor jou dat het snel weer beter gaat... @ Missimaartje; MELDPLICHT!!!!!! Waar ben je meid? En nog belangrijker wat ben je nu aan het doen? Duurt erg lang voordat we iets van je horen.... @ Ceberus; voor jou ook een knuffel! Uber moeder! Nog twee daagjes en de vakantie is weer voorbij, en wordt het weer drukken voor je! Heb je wel vrij gekregen van manlief voor de meeting ! Rustig aan he! @ Ego; pfff ik heb weer heerlijk geslapen, sorry meiden... Voel me schulidg om het hier te melden... Zo manlief uit z'n bed halen, want we moeten de paardenstallen gaan mesten! Gister de gordijnen afgemaakt, was om 24:00 klaar ! Maar ben zo trots, zal straks een foto posten! @ Meeting; Klinkt goed Eveline, lijkt me in ieder geval handig om een rustig tentje uit te kiezen (ik vind la place altijd erg druk...). Zijn er nog dames die op het lijstje ontbreken? En lekker lunchen en thee drinken klinkt goed Zaterdag 28 januari, meeting in Utrecht (midden) Eveline Frenzy Mon Pioentje Leske (als ik kan carpoolen) Cerberus Zaterdag 28 januari, meeting in Kampen (noord) Beesie Lautjuh Gentle (kan bij mij thuis!) Sjors22 Zaterdag 28 januari, meeting in Eindhoven (zuid) Frenzy Leske cvermeulen Kan niet -Stephanie (moet werken) - Sasjuh - Sheena (op vakantie) - Zebra (ivm omstandigheden) - Foxy - Missiemaartje (ivm omstandigheden) - Fropste (te ver weg) - Mupkuh (te ver weg) - Naomi
Frenzy wil jij mij in het lijstje erbij zetten... jij kan nog wijzigen toch..? en ja ik heb vrij gekregen.. .... dus we maken er een lange dag van... hahahahahaha desnoods bij v&D in bed/bank bijslapen..
@ Maartje; hoopte op nieuws van je, maar helaas Laat je snel wat weten? Vind dit zo maar niks... @ Eveline; gelukkig is alles toch nog goed... @ Schopjes; merk ook dat de schopjes overgaan in bulten en andere bewegingen. Viel me van de week trouwens erg op... @ Shoppen Heerlen; weet iemand of hier veel babywinkels liggen? Wil er vanmiddag wss even tussenuit met manlief voor het resterende nog bij te halen... Maar weet niet of het de moeite is... Zaterdag 28 januari, meeting in Utrecht (midden) Eveline Frenzy Mon Pioentje Leske (als ik kan carpoolen) Cerberus Zaterdag 28 januari, meeting in Kampen (noord) Beesie Lautjuh Gentle (kan bij mij thuis!) Sjors22 Zaterdag 28 januari, meeting in Eindhoven (zuid) Frenzy Leske cvermeulen Kan niet -Stephanie (moet werken) - Sasjuh - Sheena (op vakantie) - Zebra (ivm omstandigheden) - Foxy - Missiemaartje (ivm omstandigheden) - Fropste (te ver weg) - Mupkuh (te ver weg) - Naomi - Rens Liefs en een hele fijne dag vandaag
Dames met weinig slaap... Niet slapen is het vervelendste wat er is... Hopelijk volgen er snel wat nachtjes met lekker slapen Positief blijven; nog maar 1/4e te gaan (ongeveer). Helaas weet ik er zelf ook alles van, krampen, pijn, etc. Vannacht eindelijk een lekker rustig nachtje gehad... Sterkte ladies!!
Ff vraagje... in de doos van prenatal zit toch ook een kortingsbon? Wij zijn nu onderweg en wil dan meteen die bon gebruiken want de prenatal zit nou niet echt bij ons om de hoek dus kom er bijna nooit...
Goedemorgen meiden, Kwam even snel spieken of er nog spannend nieuws is. @ Eveline, gelukkig ben je weer thuis. @ Missiemaart, je weet het wel spannend te maken zo...
@beesie: ik ben blij dat ik nog wél op mijn zij kan slapen, want op mijn rug krijg ik dus absoluut geen lucht, en buikslapen zit er natuurlijk ook niet meer in... Ik begin trouwens wel wat last van mijn heupen te krijgen in bed. Misschien even oplossen met een kussentje tussen mijn benen. Zal het vannacht eens proberen... @Meetings: voor mij toch maar niet.... Het lijkt me ontzettend leuk, maar ze zijn vanuit hier allemaal rond een uur rijden, en ik zie mijn man maar 2 weekends deze maand, waarvan dat er 1 is... (en doordeweeks zie ik hem ook maar 10 minuten per dag)