Idd Eveline, leuk vestje met mutsje wat je moeder heeft gehaakt! Mijn moeder heeft 3 setjes voor me gehaakt en gebreid, ook allemaal uit haar hoofd, zonder voorbeeld. Ze heeft ook een baby poncho gehaakt, echt zo schattig! Als ik tijd heb zal ik er s een foto van maken!
@ Beesie & Eva, wat een ontzettend leuke kamertjes Dan word die van onze maar saai zo grijs/wit maar denk als straks alles opgehangen is de lampjes, de sterren enzo dat het er een stuk anders uit ziet. @ all, goedemorgen
Zebra, ik weet niet precies wat gemiddeld is, maar mijn dochter liep op haar eerste schoentjes maat 17/18. Toen waren haar voetjes opgemeten op maat 16, maar daar hebben ze geen loopschoentjes voor. Ze was toen 11 maanden. Nu is ze bijna 2,5 en heeft ze maat 22/23 voor de winterschoentjes. Frenzy, ja ik ben wel nieuwsgierig, maar ik vind het ook een extra dimensie voor de bevalling straks. Daar kijk ik wel heel erg naar uit! Gisteren waren we bij de buren, mijn buurvrouw is 36 weken zwanger, en toen was ik toch wel even jaloers. Zij heeft gewoon binnen een paar weken haar kleintje in haar armen (eerste was ook te vroeg, dus ze verwachten deze iets eerder)... Ik zei al, ik ben niet jaloers op je enorme buik, maar wel als jij straks je baby al hebt! Frenzy, ben je niet een beetje te druk geweest de laatste tijd? Vaak komt die slijmprop los als er iets van binnen aan het gebeuren is, daarom zou ik zelf ook even naar de VK bellen. Voor het zelfde geld heb je ontsluiting! Gelukkig ga je vandaag, dan kun je het even vragen. Mijn VK gaf duidelijk aan: veel slijm of bloedverlies is een reden om te bellen! Beesie, prachtig kamertje!! Eva, superlief kamertje zeg! Eveline, knap hoor, en superlief!! Leuk om al jullie spulletjes te zien! Als je kamertje helemaal af is kun je die ook lekker inrichten en dan de deur op slot doen. Dat hebben onze buren, het is ook een verrassing wat zij krijgen. Zo, ben er doorheen Hier gaat het aardig. Nog wat harde buiken en een beetje sjaggie de laatste dagen. Ik heb heul veul zin om zo boven aan de slag te gaan in het kamertje. Ik wil het af hebben! Straks maar kijken of dat lukt met Julia erbij.
Frenzy, ben ook wel erg benieuwd wat de vk gaat zeggen van je slijmprop, hoelaat heb je de afspraak staan ? Ik mag morgen weer op controle en meteen een afspraak inplannen voor de groeiecho. vind het nu toch wel spannend als ik eraan denk. zal allemaal wel goed zijn, maar is toch wel weer iets waaraan je gaat twijfelen
mooie kamertjes gezien. Hier moet er nog verbouwd worden. Maar door al de ziekenhuisbezoekjes de laatste weken en mijn platte rust komt er niet veel van. Ach ja,de eerste weken slaapt broertje bij ons op de kamer. Ik wordt er gek van dat hij geen eigen kamertje zal hebben als hij geboren wordt maar probeer het los te laten
Over schoentjes gesproken. Heb nog een paar babynikes te koop. Mogen voor weinig weg Marktplaats.nl > Te Koop zgan Baby NIKE schoentjes - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes
@ Ceberus; Wat een gedoe bij burgerhout... Ken de hele zaak niet, maar vooral als je al zoveel kids hebt en daar al zoveel hebt gekocht.... Pfff...(ik heb het even 'gegoogeld' ken de zaak wel maar dan als baby en tienerstore in sliedrecht)...Hoop dat het daar gaat lukken om de goede kinderwagen te vinden. @ naomi; goed dat je naar de HAP bent gegaan, ben wel benieuwd wat ze daar gezegd hebben? @ Mon; hihi ik zie het helemaal voor me, die peuterpuber! @ Pompelmoesje; *zwaai, zwaai* hoe gaat ie? Snap het dat het kamertje bij jullie nog niet af is, maar komt wel goed, jij moet nu echt rustig aan doen! @ Eveline; ahhhh wat een schattige UGG's (ik haat UGG's.... maar vind ze toch schattig). Wat een mooi gebreid truitje! Nog erg bescheiden met roze zie ik! @Laura1981; fijn dat we nu weer ff wat van je horen, rustig aan meid. Zo te lezen schiet het met de kamertjes wel op, zal straks wel rust geven! @ Missiamaartje; fijn dat je alweer beter voelt... Irritant dat iedereen zo 'jolig' was, ken dat... Zou me dan ook storen. Ik heb totaal geen verstand van muziek en ect. Maar ik hoor dus (op tv enzo) vaak dat door een juiste ademhaling (borst/buik) je stem anders klinkt ofzo? Maar als er natuurlijk een beeb in je buik zit heb je meer volume, waardoor je minder lucht passage via de buik hebt? Hihi snap je hem nog? @ Beesie; mooi, mooi, mooi! Echt een meiden kamer!!! @ Eva; wat voor meubeltjes hebben jullie? Hebben jullie ze toevallig wit geverfd? Ik heb het idee dat ik dezelfde meubels heb?! Maar dan in een soort van mexicaans grenen? Mooie kamer, is al ver af, mooie vloer! @ Suzanne; succes met de computers.... *zwaai, zwaai* @ Mupkuh; goedemorgen! Owh wat sweet!!! Maarja zal ons ventje geen roze schoentjes aan doen ! Weten jullie wel wat jullie krijgen? @ Gentle; Pjieuw ik ben juist blij dat ik nog een X aantal weken mag... Rustig aan met de harde buiken meid, en hoop dat je snel wat vrolijker wordt! (die rot hormonen ook!) Bij Julia wisten jullie wel dat het een meid was? En idd het is een super grote verassing, wel leuk hoor, ik vind het knap! @ Zebra; thx voor je bezorgdheid, ik moet rond 11 uur daar zijn, komt goed! @ Schoenen; ik heb hier een paar zwarte nikes en bruine addidasjes... Maar zijn pas voor als hij een jaar is... @ Ego; hier alles oke, gister een heerlijk relax/regel dagje gehad. daarna lekker uit eten geweest met een vriendin. Straks naar de VK.... Ben benieuwd, of ik ga op mijn kop krijgen dat ik niet gebeld heb of ze zal zeggen dat zolang ik geen krampen heb/bloed verlies ik me niet druk hoef te maken... En ik vermoed eigenlijk het laatste.... Het zal allemaal wel los lopen! Iedereen een fijne maandag!!!
@ Frenzy, ja we weten wat we krijgen. Wilden het eerst niet weten maar ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en toen ik het wist. Kon mijn vriend het niet laten om mij uit te horen. We zeggen tegen iedereen dat wet het niet weten maar verspreken ons steeds vaker. We verkopen al die roze kleertjes niet voor niks
@ babyverzorgings, met welke merk/spulletjes gaan jullie je beepje straks verzorgen. Zwitsal vind ik zooo ontzettend lekker ruiken. Maar die parfum is ook niet altijd even goed. Van weleda vind ik ook wel lekker. Maar paar jaar geleden hadden ze alleen bad en shampoo in een. Dat vind ik een beetje raar.
Hihi! Hier weet ook niemand in onze omgeving wat het is... Maar tis heel irritant, want we zeggen altijd wel 'hij' (wat natuurlijk heel normaal is) maar nu ligt voor je gevoel daar zo de nadruk op... Wij zeggen wel tegen mensen dat we het weten, maar geheim willen houden... Wat leuk voor jullie!!! Gefeliciteerd! Hihi en roze kan ook best!
Heyhey @Frenzy, ben benieuwd wat VK zegt, we horen het wel! Ja ik vind UGG's normaal gesproken ook écht niet mooi, maar in dit formaatje vond ik ze toch wel heul erg schattig @Pompeloesje, ik snap het helemaal hoor! Hier ook een kamertje wat maar niet opschiet. Maar ik houd mezelf voor dat we een wiegje hebben en kleertjes en borstvoeding. Dus voor de eerste periode is dat zo'n beetje wel genoeg. Ik verwacht wel dat ons kamertje klaar is als de kleine er is mja het gaat niet snel genoeg naar mijn zin! Ik wil wassen (huh heb ik nog nooit gehad!), en strijken (moet ik nog een strijkplank kopen hahaha) en inrichten! @Mupkuh, ons kamertje wordt ook wit/grijs hoor. Wel met roze en paarse accessoires aangekleed maar de basis is gewoon 'saai'. @Beesie, ben benieuwd naar de babyponcho! Misschien geef ik mijn moeder dan nog wel een opdracht hihi Gisteren heb ik nog 2 vestjes en een tuniekje voor mezelf besteld via www.ikenmijnkind.nl met best wel wat korting. Volgens mij betaalde ik incl. verzending 35euro. Kreeg vandaag een mail dat het al verzonden is, lekker snel!
o zo en jullie hadden alweer gekletst voordat ik op enter drukte hahaha Mupkuh, ik wil graag Weleda gebruiken, ook ivm de parfum en alcohol die in zwitsal zit. Ik houd daar niet van op een babyhuidje. Bovendien vind ik de geur van zwitsal zelf heel lekker maar voor een baby'tje véél te sterk! De schoentjes zijn inderdaad heel leuk zeg maar zie dat lautjuh me voor is hihi jammer hoor! Wij willen overigens ook het geslacht geheim houden en dat lukt aardig. Ik heb het meestal over 'het' alleen op mijn werk denkt iedereen dat het een jongen is omdat ik een keer 'hij' zei en daar gingen ze gelijk op in waardoor ik heel hard moest lachen. Dus ze denken het nu allemaal zeker te weten. Ook de chinese kalender zegt volgens hun een jongen. Ik heb alleen geglimlacht
@ Lautjuh, wij krijgen een groeiecho omdat wij de 20 weken echo het hoofdje iets te klein was in verhouding met de rest het was op dat moment niet zorgelijk maar wel zoveel verschil dat een groeiecho nodig is. dus ben erg benieuwd, toch wel een beetje spannend hoor
@ Lautjuh, ik wil graag 12,50 euro inclusief verzendkosten hebben. De schoentjes moeten als pakketje vezonden worden dat kost 6,75. Ze zien er echt nog super nieuw uit @ Frenzy, ja dat is super modern toch roze Beepje van vrienden van ons had kei vette aan gister. Met zwart/wit Blauw en felgroen echt super stoer. @ Eveline, haha 'saai' klinkt wel erg hé we noemen het gewoon 'stijlvol' haha. Wij hebben geen gekleurde accenten wel zilvere sterren enzo.
hihi wij noemen het 'modern' hahhaha Mijn schoonzusje had bijvoorbeeld een echt kinderkamertje met gele/oranjemuren, veel gekleurde nijntje-dingen (lakens, behangrand, gordijnen, hemeltje álles hetzelfde!), grenen meubeltjes etc. Dat vonden wij ouderwets en noemden we 'klassiek' haha er is voor alles wel een mooie benaming te vinden!
@ Zebra, toch wel spannend! Succes bij de echo. Het is vast goed @ Eveline, ik ga denk ik toch ook wel weer voor Weleda. Heb net al een lijstje gemaakt met de dingen die ik wil gaan kopen Zag dat ze nu ook iets meer hebben dan 3 jaar gelden Ik heb trouwens nog wel meer schoentjes op internet staan. Alleen dan wel iets grotere maat... Haha en modern ja dat is het ook