Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Missiemaartje
    kwam even spieken naar je...
    2 cm.... tjeetje.... zo zie je hoe dingen opeens weer anders kunnen zijn zeg...!!!!
    heel veel sterkte... en je bent iig al weer wat weken verder als de laatste keer en toen waren ze al positief over de termijn.......
    Hoelang hij blijft zitten hoe beter natuurlijk... maar toch lijkt een prettig idee....

Frenzy
    Tja ik weet hoe jij je voelt nu.... ik zei al heel de zwangerschap van oudste als hij maar niet 11 januari geboren wordt....
    ik werd natuurlijk al overal van beschuldigd... (ex-schoon-familie)... en had zo'n idee dat zelfs DAT mij verweten zou worden....
    hoop dat 3 maart zo voorbij gaat en dan krijg je wat dat betreft iig een rustiger gevoel... (iig dat had bij dochter dus.. was ik zelfs 1-1 uitgerekend..)

Moest trouwens denken aan het kinderliedje:
    "ik heb mn wagen vol geladen... vol met ... "zwangere dames"... :D
    toen ik het lijstje zag....

@ego
    hier vanochtend stiekem in bed kei hard gejankt... voelde me zo ellendig dat ik opeens zelfs begon te twijfelen of ik in het begin wel een goede keuze heb gemaakt... (qua lichaam)...
    De laatste loodjes beginnen vroeg dit keer..... voel me echt niet "hoogzwanger" qua weken.... wel qua lichaam en geest momenteel....
    maarja iedereen heeft wel ff een dippie-periode toch???

komt wel weer goed.... even mn vingers in het "figuurlijke" stopcontact en opladen die batterijtjes...
    nu nog even ergens de juiste aansluiting vinden, want heb de laatste tijd een apart stekkertje.. :D...
    Que sera sera.... en denk nog steeds dat deze lekker lang blijft zitten....

(iemand moet de vroege vogels compenseren toch? :D)

2. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat ze daar wel andere kamers voor hebben hoor. Die kamer waar ik het over had was ook gewoon op de afdeling. En het bed waarop ik bevallen ben had juist weer niet van die beugels (die gebruiken ze toch helemaal niet bij bevallingen?!?).

En ach, anders vraag je je vent gewoon of hij het schilderij even van de muur haalt of omdraait. :D

3. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Hoi meiden,
    merk nu pas dit topic op mag ik me nog aansluiten;)

zal me even een klein beetje voorstellen.
    Ben Chantal 23 jaar, alleenstaand, en nu 29 weken en 2 dagen zwanger van een flinke knul .

4. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aparte stekkertjes... Tja, er liggen hier nog wel de nodige verschillende opladers, misschien zit er eentje tussen die past? ;)
    (Wel irritant trouwens, waarom kunnen fabrikanten niet gewoon allemaal hetzelfde plugje gebruiken?!?!)

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Hoi Little22Miracle,

Natuurlijk mag je je bij ons aansluiten! Wat leuk nog een jongetje erbij bij de maart-mama's! Je bent 1 dag eerder uitgerekend als mij :D

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @eveline, Ik mag uit bed, maar vk raad aan niet meer dan 2á3 uurtjes per dag en dan bijvoorbeeld op de bank of aan de eettafel zitten.

maar ik ga heel stiekem altijd met het avondeten al naar beneden en daar blijf ik tot we naar bed gaan.
    Vind dat dat wel kan. Ik lig dan ook gewoon stil op de bank, en vind het wel zo gezellig voor mezelf en voor vriend.
    liggen is liggen denk ik dan maar :)

7. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom!
    Heb je een fijne zwangerschap tot nu toe?
    Bereidt je maar vast voor, we schrijven heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel, maar je bent zo actief als je zelf wilt natuurlijk. ;)

Leske

8. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    O zebra je hebt gelijk hoor. Ik zou ook denken 'liggen is liggen'. Of je nu op de bank ligt of op bed maakt dan niet zoveel uit toch?

Ik werd vanochtend wakker en toen ik op me telefoon keek had ik een voicemailbericht en dat was echt zó leuk wakker worden! Mijn neefje van 2 had mijn voicemail ingesproken:

Liiiiieeeeeeeneeeeeeeeeeeeeee, liene? Liiiiiiiieeeeeeeeneeeeeeeee?
    Waar beeeeeeeeeen je?

Cleeeeeeeeeee (zo noemt hij mijn vriend Corne), Cleeeheeeee

Isse niet hier?

hihi schattig toch :D

9. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Hoi Chantal

hier een naam genoot ook met een flink kind bij 28,6 dagen ook 1500 gram en dan een meisje:p

10. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ eveline; aaah wat schattig... Pfff heb alle kleertjes op de foto gezet, hihi! wat een karwei, en owh wat heb ik veel..... zal mss vanavond een overzicht posten....

11. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Little22Miracle: gezellig hoor, kom maar lekker meekletsen! maar wees voorbereid, we kletsen heel wat af op een dag!

Eveline: ahhh das nog s leuk wakker worden met zo'n voicemailbericht!

Hier is t vandaag weer drama met mn bekken! Zeker als ik een tijdje heb gezeten! Ik schuivel dan echt voetje voor voetje. Echt lopen lukt dan niet meer. We hebben volgende week zaterdag een verjaardag. Schaam me nu al kapot om daar dan in een huis vol visite op te moeten staan om bijv. naar de wc te strompelen!

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    jaaaaaaa leuk frenzy!

@ chantal, mijn meisje was ook 1500gr. met 28w6d!

13. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Dan hebben wij flinke dames in onze buiken moet jij ook een groeiecho maken ivm de grote van het kindje wij de 16e standaard gewoonte maar toch wel even spannend ga ervanuit dat alles goed is haar papa is ook 207 en flinke ben beniewd!

14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    nee ik krijg geen groeiecho. Ik heb afgelopen vrijdag aan de CTG gelegen en kreeg een extra echo om te kijken of alles goed is omdat ik haar al een tijdje niet voelde.
    Ik hoop niet dat ze al te groot wordt want dan past ze straks al amper in maat 56 hahaha mja er kan nog zoveel gebeuren in deze 11 weken...

15. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trek je niet te veel aan van die echo's hoor. Onze meid zou ook stevig zijn, maar was maar 48 cm en 3270 gram.

16. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ beesie; balen meid van je bekken.. Rustig aan doen he. Hopelijk gaat het snel weer wat beter!

17. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ eva... wij hebben hem in het mat besteld...

het is dat je hem niet in het echt kunt komen bekijken haha maar hij is echt heel mooi.

wij hebben hem op plexiglas geplakt, zodat we hem achter ons raam kunnen zetten omdat je hem op een schoon en droog raam moet plakken. en ik zie manlief niet de ramen zemen als ik net bevallen ben en dan ook nog zo'n grote sticker opplakken want het is wel heel lastig om te doen in je 1tje...

op de foto lijkt de plaat wit maar dat komt omdat de bescherm folie er nog op zit dus straks als die eraf kan is het gewoon een doorzichtige plaat.

moet zeggen dat de kleur ook heel mooi is, wij hebben dan lime groen besteld en het is ook echt lime groen. een mooie diepe en felle kleur is het. dus dat zal met alle andere kleuren ook wel zo zijn denk ik. zat net nog te kijken maar onze kleur komt wel echt goed in de buurt van de werkelijke sticker.

Denk dat je je over de kleuren geen zorgen hoeft te maken bij hun

onze naam sticker en muursticker hebben wij in het donkergrijs van hun en dat is ook en mooie kleur geworden.

18. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Dames dames, wat een geklets weer :)
    Missiemaartje; jeetje meis! Doe je wel rustig aan??? Alweer in het ziekenhuis... Gelukkig is het wel een beetje gezellig, vliegt de tijd ook wat sneller om he?

Effe vraagje... Zie op meerdere plaatsen mensen die bij de geboorte zo'n grote strik om hun voordeur hebben. Ik vind dit ERRUG leuk, maar kan er op google weinig over vinden. Iemand een idee waar ik hiervoor moet zijn?

Sticker op plexiglas: erg handig! Dit lijkt me ook wel wat... Alleen: zet je de plaat gewoon tegen de raam aan? Of hang je hem op? En waar kun je in godsnaam een mooi stuk plexiglas vinden?

Liefs

19. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee ja, morgen 29 weken alweer, we zijn weer wat verder he :)
    Heb nu geen remming meer, en begin dat toch wel te merken dat het is uitgewerkt. Beetje gevoelig allemaal weer. Hopelijk blijft het zo. Verpleegkundige liet net ook al merken dat ze dacht dat ik voorlopig niet naar huis ga.
    Ben benieuwd, morgen komt de arts langs dus dan zullen we het wel horen!!

20. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi dames kwam even spieken als jullie het niet erg vinden..

Missiemaartje jeetje alweer in het ziekenhuis en al ontsluiting. hou je je kleintje svp nog even lekker bij je???
    hoe komt het eigenlijk dat ze jou weer aan de remmers hebben gelegd? en welke soort,aanhet infuus??

mij leggen ze er niet meer aan,dus als ze komen,komen ze.

Deel Deze Pagina