Dat is hier vanaf nu ook zo.. Ze hebben me toch weer remming en longrijping gegeven omdat ik nog maar 28,5 was.. Boven de 30 weken geven ze het niet meer. Vanaf nu krijg ik ook geen remming meer.. Dus tis afwachten! Hoe is het met jou? Jij had nog geen ontsluiting toch of wel?
oh welbeter dat ze het deze x nog hebben gedaan. ik duim voor je dat t rustig blift en je kleine niet te nieuwsgierig word naar wat er buiten allemaal speelt! met mij gaat het wel redelijk goed. wel vaak harde buiken maar wel minder in het geheel zegmaar. svandaag derde dag bezig met mobiliseren.gaat best goed.veel gelopen vandaag,en voel nu wel meer harde buikenmaar ze doengeen zeer. morgen groei echo en bm opmeten.ben zooooo benieuwd.als dat goed blijkt te zijn, en ze het aandurven,gaan we het maybe ook over 'naar huis' hebben. dus spannende dag! en ook spannende nacht,blijt t rustig....
Even een vraagje voor de moeders met NickJr onder ons: klopt het dat die beesten van het Wonderteam echt steeds valser gaan zingen? Ze doen nu een mislukte poging tot rappen... En ik maar denken dat een cavia maar een beperkte levensduur had. @Missiemaartje: balen zeg dat je mogelijk langer moet blijven. Maar aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat je liever in het ziekenhuis bent dan thuis. Ben je in ieder geval op de juiste plek. Hier net mijn oude speelgoedwinkeltje tevoorschijn gehaald. Dochter vindt het helemaal geweldig. De Little People poppetjes hebben hun intrek al genomen in een van de kastjes. Toch leuk, van dat speelgoed dat meerdere generaties mee gaat.
@ rens... wij hebben het gewoon bij gamma gehaald haha... alleen moet je dan wel goed kijken want voor 1x1 m plexiglas betaal je iets van 90 en wij hebben dan gekozen voor acrylglas.. en dat kostte maar 24 geloof ik.. je moet het alleen zelf op maat zagen maar mijn man is niet zo'n klusser en het ziet er toch goed uit dus dat komt wel goed. mijn man had het idee om er misschien 2 zuignapjes aan te maken zodat we hem aan het raam kunnen vast maken. en anders zet ik hem tegen het raam aan. ik heb 2 hele grote vazen in het raam staan waar hij dan door tegen gehouden kan worden. @ strik heb ik zelf nog nooit gezien dus ik weet niet wat je bedoelt...
dames even een vraagje hoor. Ligt dit aan mij (zwangerschapshormonen) of aan vriendje? Hij had zich vrijdag ziek gemeld (weer...maar dat terzijde) en heeft vrijdag en zaterdag ziek op de bank gelegen (is niet eens meegegaan naar ziekenhuis voor CTG want voelde zich daar te ziek voor, mijn moeder is meegegaan). Toen voelde hij zich zaterdag beter en heeft tot vannacht 4 uur achter de computer gezeten. Toen goed geslapen tot half 1 vanmiddag, en daarna ook lekker op de bank nog van ehhh 14.00 tot 16.00u ofzo geslapen. Hij kwam niet ziek meer over, was vrolijk, had praatjes. Ik heb hem niet horen hoesten of snotteren oid. Nu heeft hij zojuist zijn werk gebeld dat hij morgne toch nog maar een daagje thuis blijft om uit te zieken. En misschien dinsdag ook nog wel. Hij kon ineens heel zielig praten aan de telefoon en heeft nog even zijn acteerkunsten geshowd door een beetje te kuchen en te snotteren. Ik was PISSED op hem net...ik heb namelijk altijd geleerd dat je geen leuke dingen (computeren tot 4 uur snachts!!) kunt doen, als je je ook niet goed genoeg voelt om te werken. En andersom. Als je leuke dingen kunt doen, kun je werken ook. Bovendien werkt hij sinds zijn ongeluk nog maar halve dagen en heeft hij hiervoor 2,5 week vrij gehad. Ik heb hem woedend proberen uit te leggen dat dit een knap staaltje 'verantwoordelijkheid vermijden' is en dat ik dit niet echt gedrag van een verantwoordelijke vader die voor zijn gezin wilt zorgen vindt... Hij mompelde ok... en dat was dat. Ben ik nu té boos op hem of wat? Ik probeer het vanavond nog wel rustig met hem te bespreken (dit is al vaker voorgevallen en hij geeft me dan altijd gelijk om het de volgende keer weer zo te doen) maar ik vind gewoon dat hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen. Dit kan zo toch niet???
Je hebt volledig gelijk dit kan echt niet wel lekker kunnen computeren tot midden in de nacht, maar niet kunnen werken dat klopt niet je hebt goed gehandeld ligt idd niet aan jou je vriend heeft een schop onder zijn kont nodig als ik het zo hoor en dan ook al 2,5 week thuis geweest hij klinkt gewoon lui! Sorry als het mijn vent was dan had idd gewoon morgen gaan werken wat een voorbeeld voor jullie kindje succes ermee!!!
Hey dames, kom weer even tussendoor spieken... @Missimaartje alweer in het ziekenhuis? Balen zeg. Ben benieuwd allemaal.... Hou je sterk meid! @Iedereen - Ik ben 40 pagina's misgelopen die ik onmogelijk terug kan lezen in de korte periodes die ik hier even ben. Is met iedereen alles goed? @Ego- Ik ben er achter gekomen dat ik ook BI heb, had altijd al een vermoeden, maar nu stuurde mijn moeder gisteren een link door die erover ging, nou echt alles sluit aan bij wat ik voel. Ik kon het altijd zo moeilijk verwoorden, last van mijn schaambeen straalt door naar mijn lies. Kan de laatste weekjes steeds moeilijker lopen of mijn linkerbeen optillen. Maak me daardoor toch wel zorgen over de bevalling, want dan moet ik met persen 2 zware benen ophoog zien te tillen, en als ik nu mijn linker been 10 cm optil verga ik van de pijn. Pff, balen zeg. Ben er verder niet mee naar de huisarts gegaan, want weet toch dat je er niks aan kan doen. Gewoon nog even doorbijten. We zijn uit de naam.... jee dat was al een hele bevalling Maar eindelijk de knoop doorgehakt. Het is een naam die we beiden altijd al heel mooi vonden. Maar vooral ik niet wilde omdat een exvriendin van een neefje van mij zo heet. Maar ja, je kan niet overal rekening houden. het is een ex dat scheelt. Dus toch voor deze naam (die we nog even voor ons houden) Morgen ga ik de ziektewet in, bel ik even naar mijn werk. Basisschool poetsen gaat 'm niet meer worden. Dus hou lekker mijn gemak voor zover dat gaat met de 2 meiden. Verder alles goed hier, druk druk met die 2 meiden. Dus snel moe en geen puf om nog achter de pc te kruipen. Hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk.... Ik probeer de komende dagen weer wat mee te lezen, want ben wel benieuwd hoe het met iedereen is. Maar 40 pagina's zie ik wel tegen op. Knuffel voor iedereen!!
En dat is precies wat ik bedoel! Ik heb me ook weleens ziek gemeld terwijl ik misschien wel had kunnen werken, ook weleens een baaldagje gehad. Maar we zijn inmiddels 25 en 26 jaar oud. We krijgen een kindje. Ik vind dat dat veel veranderd. Het wordt tijd voor hem dat hij die verantwoordelijkheid gaat pakken. @ Suzanne, wat vervelend van de BI! Heb je al met je VK besproken hoe of wat ook rond de bevalling? En fijn dat jullie uit de naam zijn! Een ex van een neefje is ver weg hoor dus dat kan best.
Ik weet niet of ze valser zijn gaan zingen, maar ik houd dat deuntje wel steeds de hele dag in mijn hoofd, en zing het dan regelmatig net zo vals hardop.... #Wat maakt ons sterk? Teeeeeaaaaamwerk!# Misschien begint onze irritatiegrens lager te worden? Enne, een cavia kan wel 5 of 6 worden, dus voorlopig zijn we er nog niet vanaf, haha!
Yes! Die bedoel ik... En Reuver is vanuit hier ook maar 10 minuutjes rijden... Thx! Maar ik ga toch nog even verder informeren, zoiets moet toch ook gemakkelijk zelf te maken zijn lijkt me??
Erg leuk idee idd... Maar een praktisch iets waar manlief mee kwam... De postbode kan niet meer bij de brievenbus
Suus, ik ben benieuwd hoe de ex van je neefje heet Gekheid, fijn dat jullie uit de naam zijn. Wij zijn er ook eindelijk aan uit. Ben toch wel nieuwsgierig wat de fam van de naam gaat zeggen. Ik denk dat ze er even aan moeten wennen. Hoe denk je dat je werkgever gaat reageren? Geef je gelijk hoor, poetsen is geen combi met BI.
Eveline: idd niet echt handig van je vriend... Ik geef je ook groot gelijk en had precies hetzelfde gereageerd. En vooral als hij dan extra zielig gaat doen als hij het werk opbelt... Pff... Naja, merk dat míjn irritatiegrens wel degelijk steeds lager ligt hahah, maar dit kan gewoon niet...
Eveline, ik denk er net zo over als jij. Kan ook nooit snappen dat mensen zich zo makkelijk ziek melden en vervolgens thuis vanalles kunnen (of inderdaad geen rust nemen). Heeft hij het niet naar zijn zin op zijn werk? Vaag schilderij bij de verloskamer waar je lag.
hahaha goed dat hij dat zegt. Was me niet opgevallen. Wat ook leuk is, is zo'n krans voor aan de deur. voorbeeldje: