Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Elegance: in mijn kraampakket zaten 2 of 3 netbroekjes, en vorige keer heb ik ze bij de intake van de kraamzorg gekregen, omdat ik had aangegeven dat ik geen kraampakket kreeg van mijn verzekering (toen heeft ze me wat spullen gegeven die ze nog in haar auto had liggen).

Ik ga van de week ook maar eens aan de enveloppen beginnen. Ik hoef er geloof ik maar een stuk of 45 volledig te adresseren. Ook nog even geboortezegels kopen. Is toch ook weer 25 euro...

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @elegance: denk dat het verschilt per kraamzorgbureau. hier komen ze bij een 1e kindje langs maar daarna telefonisch, nou ja ik vind het allemaal prima het is vorige keer allemaal goed verlopen hier dus daar hopen we nu weer op ;)
    jeetje zeg dat ze zulke alleen op pad sturen!! die moeten eerst maar eens in de leer zou ik denken. inderdaad goed op je strepen staan en zeggen dat je zulke kraamverzorgsters nu echt niet wilt!

3. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Even snel weer bijgelezen.

Vandaag weer drukke dag met school. Volgende week nog een meer en dan mijn diploma yes yes yes!

Mijn buik zit in de weg, eten doe ik amper alles zit in verdrukking! Meer dames hier last van? nou ik ga even boer zoekt vrouw special terug kijken. Morgen ben ik op kantoor en zit ik weer achter mijn pc dan reageer ik even op iedereen.

Fijne avond!

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Missiemaartje, geen goed nieuws meid. Jammer dat we niet zo'n glazen bol hebben en even kunnen spieken wat er gaat gebeuren komende tijd. Sterkte!! Hoe is je man/vriend er onder? Mag je wel bezoek ontvangen?

kraampakket: Van het weekend ontvangen!! Ik ga de netbroekjes niet gebruiken dus Elegance je mag ze van mij hebben hoor!!
    Die celstofmatjes vond ik ook helemaal top. Lekker in je blote gat op zo'n ding zitten. Heelt alles een stuk sneller, dan in dat muffe kraamverband.

Kraamzorg heeft vandaag mijn voicemail ingesproken, dus ik denk dat DAT een dagje afspraken inplannen had :) Ik hoop dat het telefonisch afgedaan kan worden. Vond de 1e keer niet zo spannend.

pfff meiden, enveloppe schrijven, kleertjes gewassen en gestreken in de kast, box in de woonkamer... ik krijg helemaal de zenuwen... ik ben nog lang niet zover :)

5. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    **steekt hand op**
    Mijn broek zat te strak om mijn buik vandaag. Werd er knetter van. uiteindelijk maar de band naar beneden geduwd ipv over mijn buik getrokken.

Had trouwens gelezen van de oom van je ex. Sterkte..
    Bijna je diploma in je handen.. zie je dit wordt jouw jaar ;)

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Cupido ik heb dat ook, wordt echt zenuwachtig als ik zie hoeveel iedereen al heeft gedaan..
    Ik heb gisteren de 1e babywas gedaan, het beddengoed. Maar verder moet alles nog gewassen en gestreken, heb nog niet alles in huis ook, moet de enveloppen nog schrijven, een oplossing bedenken hoe we ons bed omhoog krijgen (op kratten oid) en nog meer haha..

Kan niet wachten tot mn verlof ingaat!

7. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    toeval, dochter woog ook exact 3470 gr
    Wat woog de 2e? ;)

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

3360.... maar dat was een meisje.... en veel fijner van bouw....
    (ze leek trouwens fijner als dat haar gewicht aangaf)...

Nu moet ik zeggen dat ik geen normale eerste zwangerschap heb gehad.... ivm alle sorres erom heen... en pas later in de zwangerschap kon stoppen met roken...:)
    ofja definitief kon stoppen dan.... ;)

Ach het kan zo veel verschillen....(net wiens bouw ze ook hebben) denk ook niet dat deze zo groot wordt als de laatste...

@net buikfoto gemaakt... en zebra valt ECHT wel mee, bescheiden buikje hoor... tenminste als ik zo op de foto vergelijk.... maak je daar iig niet druk om!

9. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde het net als jij bewaren voor tijdens mijn verlof. Geloof niet dat deze eerder komt dus heb continu het gevoel dat ik tijd zat heb... maar misschien is dat toch niet zo verstandig :D

Wij hadden bij de eerste extra matrassen op het bed gelegd. Voelde me net prinses op de erwt. Heb nu toch maar duidelijk gemaakt dat ik houten klossen onder het bed wil. Die kan je bij de meeste thuiszorg/kraamcentrum ook huren.

10. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hier vanavond bij de bekkentherapeut geweest, was opz ich wel fijn, wat oefeningen gedaan enzo. Maar ze schrok er wel van hoe ik erbij liep! Heb trouwens besloten dat ik woensdag voor de laatste keer naar yoga ga, dan is ook partneravond. Ik trek het gewoon niet meer! Ga vanaf a.s donderdagavond zwangerschapszwemmen... lijkt me een stuk lekkerder voor mn bekken op dit moment! Lekker in t bad van 33 graden!

11. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mupkuh, wat een mooie grote buik zeg! En wat een heerlijk meissie. Lachebekkie! Ze staat echt te poseren he.

Leske, leuk geboortebord. Leuk geprobeerd van je vader :D

12. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag wel bezoek ontvangen gelukkig.
    Ik zou ook wel een glazen bol willen hebben inderdaad!! Mijn vriend is er goed onder. Ik ook , maar als hij er is, heb ik het er toch wel moeite mee, dan komen de tranen ineens opzetten.

Het is nog steeds rommelig, veel harde buiken en steken. Wel heel wisselend, soms even een half uurtje niet, daarna weer elke 5 min. Kan er geen pijl op trekken..

Vanmiddag gehoord dat onze kleine spruit met 28 weken 5 dagen geschat werd op 1350 kilo..

Dat was prima in ieder geval!

13. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ga zo de pc maar uitzetten...
    ben eigenlijk ook best wel moe... nouja niet gek, ben al vanaf 5 uur wakker.... en sliep pas 01.00 uur.... hahahahaha....

morgen weer druk dagje... en smiddags vk bezoekje....
    benieuwd of kleine nog in stuit ligt.... heb geen idee meer....

xxx

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @cupido: hahaha ja dan hadden ze inderdaad een plandag ;) jij zal ook wel telefonisch moeten want dat heb ik ook. bezoek is inderdaad niet echt spannend:p

@missiemaartje: pff hopelijk word het snel een beetje rustig!

@beesie: het echte zwemmen zal teveel pijn doen denk ik, hier namelijk wel maar het dobberen in warm water vind ik zelf heerlijk.
    hopelijk vind jij het ook fijn! heb je het nog gehad over een osteopaat?

15. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    @missiemaartje: Pfft, spannend hoor. Hoop voor je dat de kleine man nog even wil blijven zitten hoor! Veel te koud buiten ;).

Hier ook weinig honger, vooral avondeten staat me tegen. Snoepen lukt dan wel nog redelijk goed ;).

Enveloppen schrijven doen we niet. Print straks de adresetiketten uit en dan is het zo gepiept. Laat de enveloppen ook niet vooruit bezorgen. Adressen hebben we gelukkig al compleet.

Het is hier weer een drukte van jewelste in mijn buik. Vraag me soms wel eens af wattie allemaal aanhet uitspoken is...

16. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Missiemaartje: ok dat lijkt mij idd een prima gewicht. Das tenminste wel fijn om te weten. Stel dat hij wel binnenkort geboren word, is ie tenminste niet TE licht!

Naomi: nee niet meer over een osteopaat gehad. De oefeningen die ze nu bij me heeft gedaan waren best fijn en ik denk dat t zwemmen me ook wel goed zal doen, en t stoppen met yoga. Moet daar namelijk steeds 2 trappen oplopen en das nu echt te veel voor me!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @beesie: welke oefeningen krijg jij? gewoon nieuwsgierig hoor ;) eens kijken of het veel verschilt met de mijne hihi. ja 2 trappen is zeker teveel nu!!

18. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Naomi: nou ik moest op de bank gaan liggen, voeten tegen elkaar (wat ik zelf niet meer kan door de pijn) dus zij heeft mn voeten tegen elkaar aangezet! Ze spreid dan voorzichtig mn benen en duwt tegen mn knieeen waardoor mn bekkenhelften tegen elkaar aan worden geduwd. Echt een heel fijn gevoel! Veel minder pijn! En dat blijft ze steeds herhalen! Welke oefeningen krijg jij?

Ik heb trouwens net mijn vluchtkoffer ingepakt! En heb nu de laatste dingetjes in de was zitten, zoals de omslagdoek en nog een mutsje! Heb ook t mutsje met haar naam erop, van Simply Colors eindelijk van het geheime plekje gehaald en ingepakt in de koffer!

19. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    whahaha 1350 gram neem ik aan:p

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @beesie: auwts die oefening heeft ze hier ook gedaan, en heb toenn 2 dagen in een hoek gelopen van de pijn... daarna nooit meer terug geweest naar de fysio en alleen de osteopaat gedaan hihi. ik moet alleen bekkenkantelingen doen, liggend, zittend staand het maakt niet uit. kat-oefening is daar een voorbeeld van. op handen en knieen zitten en dan je rug hol en bol maken. meer oefeningen kunnen mn bekken niet aan momenteel dus moet het hierbij laten.

Deel Deze Pagina