Ja zelfs in een rolstoel mag ik eigenlijk zo goed als niet.. Had ik niet verwacht!! Zitten is toch niet zo erg zou je denken! Nou de catheter viel gelukkig mee. Ben benieuwd, maar vrijdag was het dus ook al dubieus, wisten ze niet zeker of het blaasontsteking was. Verwacht dat het nu weer niet zo is hoor. maar ja je kunt maar zeker weten!
@missiemaartje, en dan was mijn zwangerschap eigenlijk onverwachts en een ongelukje... Mijn moeder was toen al beledigd dat ik het niet in ere hield haha. (ook al was dit maar als grapje bedoeld). toch nog gelukt haha!
Whaha het heeft gewoon zo moeten zijn shadow Ik heb laatst zo'n verhaal gelezen in een tijdschrift, 5 generaties of zo.. Vind dat altijd zo bijzonder!!
ja vind het ook altijd wel bijzonder die generaties bij ons wordt dit de 5e generatie... het is alleen jammer dat het een jongen wordt haha anders hadden we 5 generaties vrouwen gehad en nu is het 4 generaties vrouwen en de 5e is een jongen maarja wij vinden het toch al bijzonder dat we 5 generaties hebben straks dus dat gaat zeker op de foto
Nou, de gordijnen die ik gisteren besteld heb zijn al binnen gekomen! Heb het bij mijn moeder laten bezorgen dus als vriendlief ons zoontje daar straks ophaalt kan hij ze meenemen! Volgende week samen met mijn moeder een mooie roede kopen en de gordijnen op maat maken! Nu de lamp nog...........
Shadow: wat bijzonder zeg, dat jullie allemaal dezelfde leeftijd hebben bij de 1e!!! Leuk hoor! Missiemaartje: he gatver, een katheter! Heb ik na mn operatie gehad dus gelukkig niks gevoeld van t inbrengen, maar t eruit halen vond ik ook helemaal niet prettig! Ff doorbijten... Maar wat moet dat moet he...!? Wel rot dat je geeneens in een rolstoel mag zeg! Hier net gezellig met vriendlief een potje gescrabbeld, haha. Dat was lang geleden!!!!!!!
@ Sjors; ik ga de 15e bellen, dan ben ik 8 weken voor, de site van het uwv is nu ook aangepast en daar staat het best duidelijk op.... Maar het blijft een gedoe he, je wilt het graag geregeld hebben... Hoop voor jou dat ze snel tot betaling over gaan, want dit is echt geen pretje voor je! @ Eva; wat fijn dat de uk goed groeit, jij hebt geen die extra ader niet nodig ! Fijn dat de gordijnen er al zijn, nu hopen op de lamp, want hij was wel heeeee; leuk! Hier ook zo een man die overal schroefjes, spijkers, hamers, plamuurmesjes, etc laat slingeren... Pfff vorige keer heel boos over geworden! hydrofiele luiers, whahaha! Heb 40 blauwe, 12 witte en 12 rode! Heb je nog meer tips? (kan er ook een vlag van maken ) @ Shadow; balen dat je geen vrij kunt regelen! En wat een jonge opa's en oma's... Haha en tja meid, als ik het zo zie, jij moest gewoon zwanger raken! De traditie is voort gezet! leuk hoor! @ Suzanne; vervelend van je meisjes, pfff ook lekker aan t puberen... En idd jij hebt ook nog een hoop te doen! @ Pompelmoesje; rustig aan meid! @ Pieontje; aaaah beterschap! Tja en idd denk dat je lichaam aangeeft dat je ff moet rusten (lukt dat wel? in je hoofd?) Goed dat je ff naar de vk bent gegaan hoor! En fijn dat alles goed was. @ Missimaartje; vervelend dat je echt niks mag, maar ze proberen er natuurlijk alles aan te doen om de kleine te laten zitten waar die zit. En vervelend een catheter, als hij eenmaal goed zit heb je er geen last van.... Wat een vervelend nieuws van de vriend, hakt er ook weer zo in he! Pffff en doet je weer beseffen..... @ Naomi; fijn dat de intake goed is verlopen (had niet anders verwacht, zeker als je er twee zo kort op elkaar hebt). Fijn ook van de extra uren, maar zou het wel even checken bij je zorgverzekering! @ Foxy; thx voor de tip! Gaat het met jou alweer wat beter? @ Sheena; wat leuk dat het in een curver box zat! Hier een blauwe opvouwbare doos erbij (mss voor de andere wel herkenbaar). En hier kreeg je het 9 maanden dagboek en baby's eerste jaar van Pauline oud...Als je de gipsbuik hebt gemaakt moet je het even laten weten hoor! Ook bijzonder 5 generaties! @ Zebra; succes mrg bij echo, ben benieuwd! @ Opa's en Oma's; hier geen levende meer van mijn kant, van mijn man's kant alleen nog een oma (maar hebben we geen contact mee). Mijn ouders zijn ook al in de 60, pfff tikt al aardig aan...
Sheena: ik had hier idd het kraampakket ook in een curverbox! En ook "baby's eerste jaar" erbij van Pauline Oud! Welke verzekering heb jij? Ik VGZ.....
@ego: ik ben weer bij de vk geweest. Bloeddruk nog steeds prima (105/75), ijzer en glucose waren goed, alleen is mijn ijzervoorraad (?) te laag, waardoor ik aan de floradix moet om het herstel straks te bespoedigen. Enig minpuntje....ik was 2 kilo aangekomen in 3 weken.... Die verrekte feestdagen ook! (Nee hoor, helemaal mijn eigen schuld....ik heb de laatste weken namelijk gewoon toegegeven aan alle 'vreetdrang' die ik had. Had ik ook niet moeten doen!) Voor op de site: 31 januari liggingsecho en controle vk Vorige keer heb ik geen liggingsecho gehad, maar hier blijkt dat standaard te zijn! Ze gaf ook meteen aan dat, mocht het dametje nog niet ingedaald zijn, we ook wat mooie foto's meekrijgen! Verder heel veel in het huishouden gedaan, omdat ik nog een stukje van mijn weekplanning in moest halen... Ik ben er inmiddels wel achter dat het prima te doen is als ik me gewoon aan dat schema houd! Dat ga ik vanaf nu dus ook gewoon doen: niet meer wachten tot je kunt zien dat het gedaan moet, maar gewoon volgens schema werken! Vanavond moet ik de woonkamer nog (inclusief bank e.d. van zijn plek), maar dan ben ik daarna ook weer helemaal bij. Strijken doe ik nu bijvoorbeeld ook iedere dag, bij het afhalen van de was, zodat alles straks mooi op orde is, wanneer ik ook beval!
Heej meiden, Weer heel wat pagina's bijgelezen, maar niet de puf om op iedereen te reageren. Maar wat ik onthouden heb: Opa's en oma's, hier alleen nog 1 oma van 84. Mijn vader wordt al 63 dus tja... En manlief is 58 dus vind het berichtje van MissieMaartje wel eng hoor. Al kan het iedereen overkomen natuurlijk. Namen, ben ook erg benieuwd naar de namen van de ukkies. Gaan jullie dat allemaal hier vermelden? Ik wel hoor, maakt me niets uit. Jullie weten inmiddels toch wel hoe ik heet en hoe mijn man en kids heten. Pioentje, beterschap meid! MissieMaartje, balen van de katheter en dat je niet eens in een rolstoel eben naar beneden mag. Maar alles voor het goede doel hè. Hou je taai! Zebra, succes met de echo morgen. Ego, tja, hier nog steeds niet echt goed met manlief. Tis ook een beetje complex allemaal. Komt erop neer dat ik even het vertrouwen kwijt ben. Weet niet hoe ik het terug kan vinden, zal tijd kosten. Niet een fijn moment nu, maar het komt wel goed. Hij is gewoon niet helemaal eerlijk geweest over iets en daar ben ik allergisch voor. Verder ben ik niet echt lekker, ook door bovenstaande. Kan niet eten, last van darmen etc. Maar goed, nog 1 dienst en dan heb ik verlof, joehoe. Dat scheelt al veel natuurlijk. Nou meiden, ik denk dat ik vanavond nog even spiek! Liefs, Leske
Het middagdutje inkorten is een idee. Helaas haalt dat hier niets uit. Ze slaapt nl niet meer tussen de middag . Geen garantie dat het werkt wij zitten dus in hetzelfde schuitje. Ik ben ook altijd de sjaak. En vervolgens kom ik 9 van de 10 x bijna niet meer in slaap. Heel vervelend. En nu het einde nadert ben ik halverwege de dag wel opgebrand. Ik werk ook nog 4 dagen in de week. Sow van 13.00 tot 16.00 uur bijgeslapen, dat zegt genoeg.
Ik wilde al een tijdje een tip hier neerzetten maar vergat het telkens Wat ik namelijk enorm handige dingen vond, waren overslag-rompertjes in maat 50/56. Die hoef je namelijk niet over het hoofdje van je kleintje heen te trekken bij het aankleden! Ik kwam ze zojuist tegen in de doos met babykleertjes van zoonlief en herinnerde me dat die dingen echt praktisch waren. Oh manlief heeft de verwarmingsombouw afgemaakt dus kan ik donderdagmiddag aan de slag in de babykamer!!! Hij heeft ook meteen de schroefjes e.d. opgeruimd en gestofzuigd Me = happy @ Leske: hè wat balen meid dat P. niet eerlijk is geweest. Wij hebben ook een keer zoiets gehad en dat heeft me ook lang niet lekker gezeten. Hopelijk kan je het binnenkort een plekje geven en ben je van het nare gevoel af.
Frenzy, dat heb je goed voor elkaar. Ik zou een kraslot kopen vandaag Zit je echt mee. En alsnog de bestelling ontvangen en 40euro retour voor een laken. Dochter heeft wel door dat er een baby bij komt en dat de baby een jongen is. We proberen haar overal bij te betrekken. Ze heeft meegeholpen met het behang af pulken en we zijn gaan kijken toen papa bezig was met schilderen. Of ze echt beseft dat de baby niet iets tijdelijks is... dat moet nog maar blijken. Cerberus, je ziet er inderdaad nog vrolijk en tevreden uit op de foto. Je zou zo niet zeggen dat je toen al aan het rommelen was. Hopelijk kijk en zie je er deze bevalling net zo uit, al dan wel enkele jaartjes ouder (en vooral wijzer) . Missie, wat een rot nieuws zeg. Pff mijn pa is 58.... gets moet er niet aan denken dat hij nu al weg zou vallen. Pompeloesje, klinkt best verontrustend. Sterkte.. nog geen nieuws gezien toch? Pioentje, klinkt logisch dat de harde buik komt door je darmen, maar wel heel vervelend zeg. En dt je rustiger aan moet doen... geen gek plan. Ondanks alles. Denk aan jezelf en de kleine. Knuff Eva, super nieuws meid!! Altijd goed om te horen dat je kindje groeit binnen de marges. Leske, ik dacht vorige keer al iets gemist te hebben. Het vertrouwen kwijt zijn... oef... dat klinkt niet goed. Vertrouwen heb je niet zomaar... dat bouw je op. In tegenstelling tot het kwijtraken. Sterkte en hopelijk komen jullie er samen bovenop. nog 1 dienst en dan verlof... wauw!!!!! Anna, liggingsecho?? Was dat dan? Hier doe ik elke dag een beetje in het huishouden. Gelijk de was wegwerken werkt hier ook het beste. Telkens zo'n stapel werkt niet echt motiverend. Uhmmm 2 kilo in 3 weken??? Das toch helemaal niet zo veel. Op hoeveel zit je nu in totaal?
Eva, goede tip van de overslagrompers. Inderdaad heel handig. Kan je nog veel hergebruiken van de 1e? Ik heb enkel wat uniseks kleertjes en toevallig heb ik ooit blauwe slofjes gekregen. Voor de rest is het echt te meisjesachtig. Wel jammer, want had echt nog een hoop goede kleertjes.
Volgens mij is de kleine man hier aan het indalen... Heb de hele dag al steken bij mijn vagina. Herken het niet van Joosje, heb het bij haar nooit gevoeld. Kan ook wel met 32,5 week volgens mij of niet? Iemand ervaring mee? Liefs, Leske Ps: komt hier wel goed hoor, heeft idd alleen tijd nodig.
kunnen wij in iedergeval elkaar steunen en ook lekker zeuren hierover ik ben benieuwd hoe het straks gaat in zijn nieuwe kamer en als de kleine er is idd 3 uur slapen zegt genoeg mijn lichaam is gewoon heel moe en jij nog werken pittig hoor ik leef met je mee!
@ Cupido: ja ik kan nog veel gebruiken aangezien we weer een jongen krijgen en bij de eerste ook al van tevoren wisten dat het een jongetje was. Wel zitten er in sommige kleertjes vlekken die er niet meer uit gaan dus die gaan de vuilnisbak/goede doel bak in en ook pakjes waarvan ik weet dat ik ze zoonlief eigenlijk liever niet aan trok ga ik niet meer bewaren. Waarschijnlijk doe ik ze toch niet aan en dan nemen ze alleen maar plek in beslag.
Leske Het kan indalen zijn.... maar ook een vorm van bandenpijn... ik kreeg de messteken ook bij 1 en 3 en die zijn nooit ingedaald geweest... @foto ben uhhhh 4,5 uur later bevallen.... dus toch al eindje op weg.... Vk hier vanmiddag vk geweest... bloeddruk 120/65, gewicht weer 3 kilo erbij... (kom nu kilo per week aan) zit nu dus op 11 in totaal... uitslag antistoffen goed.... baarmoeder 1/3 nx (heb ik daar mn twijfels over.. maar ok) ijzer 7,3.... en ze DENKT (twijfelt) dat hij gedraaid is... nu zie ik dat overmorgen wel....