Dank je, zo stom zat net met mijn man door te nemen. Ze zei dat 6.9 goed was. Moest minimaal 6.3 zijn volgens haar En die ferritine zou tussen de 20-150 moeten zitten...Ik heb 14... Bel morgen wel even. Vind dit slordig. Ohja deze reus zit dus al op ruim 1600 gram. pfff
hoi! vandaag controle gehad bij de gyn. Broertje wordt 2150g geschat,meer dan een dikke week voor op schema...wordt dus een flinkerd. Hij ligt mooi met hoofdje naar beneden maar omdat mijn litteken inwendig niet zo dik is wordt het weer een keizersnede. De datum wordt volgende keer (6 feb controle gyn) geprikt maar we weten wel al tussen welke 3 data het zal gaan. spannend dus!
Gentle een knip wordt al heel gauw gezet hoor. Zelfs bij een klein lichtgewicht kindje kan je uitscheuren En je voelt er niks van. Ik heb em niet gemerkt in ieder geval.
Ik kreeg bij het lezen van je bericht de kriebels. Even opletten dat je geen koorts krijgt. Moest ook aan een borstontsteking denken.
ben wel teleurgesteld. Had zo graag een natuurlijke bevalling willen meemaken. Ik weet wel waaraan ik me kan verwachten natuurlijk. De datum hangt nog een beetje van zijn geschat gewicht af. Als hij (en dat verwachten we wel) naar hetzelfde gewicht gaat als zijn zus (4kg bij 36w) zal het ergens tussen de 37 en 38 weken zijn. Anders is het 38 of 39 weken. Baal er eigenlijk echt wel van
Pompeloesje: spannend zeg, dat je straks de datum al weet! Dat ga je ons wel vertellen toch? Hier net terug van zwangerschapszwemmen. Was echt superleuk!!!! Heerlijk ontspannen in dat warme water! Leuk, een aantal jonge meiden erbij dus meteen leuke contacten opgedaan en lekker gekletst! Alleen wat me zwaar viel was het water weer uit gaan! Mn bekken leek wel op slot te slaan, zo zwaar!!! Net alsof ze er elk moment uit kon vallen ofzo! Heb nu al zin in volgende week!!!
hier zeiden ze juist dat ze je liever laten uitscheuren dan inknippen... omdat uitscheuren schijnbaar beter heelt. overal is het ook anders hihi. mij mogen ze uit laten scheuren hoor, heb er niets van gevoeld en knip vind ik een enger idee, en zou op een rottigere plek hebben gezeten dan dit. heb nu altijd alles kunnen doen zonder pijn aan de hechtingen.
Gentle, leuk behang en het kamertje is al erg mooi. Lekker neutraal. Naomi, wow ik duim voor je dat het nu niet weer zover komt met scheuren en knippen. Hoor wel vaker dat bij een te snelle ontsluiting de kans wat groter is. Leske, fijn dat je goed hebt kunnen slapen. Nog lang last gehad van de medicatie? Schijn je nogal suf van te worden. Chantal, hopelijk voel je je snel beter met de tabletten. Frenzy, bij babydump zijn ze in de aanbieding! 20% korting Aerosleep | Bedtextiel | Baby-Dump Eveline, je maakt me wel erg nieuwsgierig naar het kamertje!! Rens, eerder bevallen dus... heel spannend. Hoe gaat het nu met je? Eva, en en en is de lamp binnen? Sjors, fijn meid. hopelijk kan je net even wat dingen kopen die je graag wilde aanschaffen. Wel zo leuk!
Scheuren hersteld wel sneller, maar de kans op een totaalruptuur is vele malen groter. Alle gevolgen vandien.. toch maar een knip... brrrrrrr
@Gentle, Kamertje is erg mooi geworden meid ! en wat een ontzettend mooie foto van julia Nu alweer zo groot @Zebra, Laatst vertelde mijn vk wat over vruchtwater en dat alles eigenlijk onzin is, want je kan er niks aan doen behalve het rusten ( maar dat was al duidelijk ) Ze zegt dat heel veel dingen die verteld worden, echt fabeltjes zijn. @Cupido, Ja is echt fijn, hoop nu alles op tijd te kunnen halen, want die drang om alles in huis te hebben is er al wel een tijdje haha. @Cerberus, fijn dat de groei echo goed was, en hoop dat je met 34 weken nog een keertje mag voor je eigen gemoeds rust ! Vk moet niet zo zeuren @Leske, fijn dat je goed hebt geslapen ! weer beetje bijgekomen van de medicatie ? En toen was mijn hoofd leeg...sorry als ik iemand vergeet ! Ga nu lekker slapen Liefs Sjors
Ik ben trouwens flink aan het hamsteren. Ben zelf erge fan van pampers en bij de ah is het 3 halen 2 betalen. Heb nu al een aardig voorraadje.
Hoi Dames, Eventjes kort, ben vanavond uit eten geweest met de dames van mijn volleybalteam (wat we al 2 jaar niet meer doen) en was echt supergezellig! Nu zag ik heel leuke foto's voorbij komen van Gentle. Wat een leuk kamertje zeg, vind je behang echt leuk! En schattig pakje Morgen weer uitgebreide reactie hoor, ik ga nu lekker naar bed met mijn e-readertje
Hey dames, ben weer bijgelezen. Probeer morgen even te reageren... Naar de VK geweest, kleintje was gedraait en ligt goed. Nou BLIJVEN LIGGEN KLEINTJE! 1 kilo aangekomen in 2 weken... Bloeddruk was goed, urine ook. Dus eigenlijk goed nieuws! Maar op terugweg gehuild van de pijn onderin! Elk bochtje hobbelte pijn en steken niet normaal. Zo hard heeft de VK toch niet gevoelt hoe de kleine erbij lag. Gelukkig zakte het na een uurtje af, maar vriendlief heeft me uit de auto moeten helpen, en heb krom naar de huisdeur gelopen. Nu alles weer prima. Misschien indalingpijn? Heb al 2 zwangerschappen meegemaakt, maar op de één of andere manier vergeet je de narigheid?! Al met al goed nieuws dus. Heb vandaag de hele adressenlijst compleet gemaakt, opnieuw! Pff wat een werk! Maar is zo goed als compleet gelukkig. Ik kom op 50 á 60 kaartjes uit. En heel de avond bezig geweest met uitnodigingen voor ons Fabienne schrijven, pff kramp in m'n hand. En moe dat ik per ongeluk allemaal foutjes maakte. Gelukkig kwam ik net uit met de kaartjes terwijl ik er 2 verprutst had. Vriendlief heeft de enveloppen geschreven, met z'n bouwvakkershandschrift Maar ben blij dat hij heeft geholpen! Maar denk toch dat ik de enveloppen voor de geboortekaartjes zelf ga schrijven! Pff... Ben moe! Sorry dat ik niet op iedereen reageer, heb zo goed bijgelezen, maar ben ook zo snel de namen weer kwijt, wat bij wie hoort. zwaar irritant hoor die zwangerschaps dementie! Dus zal morgen een poging doen. Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen deze morgen! @ Suzanne, wat raar die pijn die zo ineens op komt en eigenlijk ook ineens weer weg is. Vannacht nog last van gehad? @ Cupido, groot gelijk hoor dat je al aan het hamsteren bent met luiers! Als de meubels strakjes staan dan ga ik ook vast inslaan denk ik. Nu kan ik het nog niet kwijt helaas. @ Zebra, je kan drinken wat je wilt, maar veel invloed heeft het niet op het vruchtwater. Dat zei mijn VK in ieder geval tegen me. Nu weet ik niet of de echografiste ook gekeken heeft naar de blaas van je kindje? Als de blaas vol is dan is het vruchtwater iets minder dan wanneer ze net geplast heeft. Bij mijn 20-wekenecho had ik ook weinig vruchtwater (niet te weinig maar gewoon weinig) maar een volle blaas. Bij de echo's daarna (1 week later op Fontys, en de geslachtsbepaling de dag dáárna, en vorige week in het ziekenhuis) was de blaas elke keer bijna leeg en was het vruchtwater wel voldoende... @ Pompeloesje, ik kan me je teleurstelling omtrent KS wel indenken hoor. Het is ook best een heftige ingreep volgens mij? Lijkt me ook onwijs vreemd dat je de datum straks al weet dat je kindje geboren wordt! @ Zwangerschapscursussen/bevallen, ik volg geen zw.schapscursus. En ik ga niet zwemmen ofzo. Maar nu begin ik toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Of ik strakjes wel goed genoeg voorbereid ben op de bevalling enzo...toch maar eens rondbellen of ik misschien nog ergens 4 lesjes kan aansluiten? Of zo lang als dat het gaat in ieder geval...hoe dichterbij het komt, hoe 'enger' het wordt! @ Slapen, vannacht weer een rotnacht gehad. Was weer vanaf kwart over 3 wakker. Nouja, ik probeer vanmiddag nog even een uurtje te slapen. Fijne dag iedereen!
Goeiemorgen allemaal! Hier echt geen zin om op te staan vanmorgen! Pffff! Heb t gelukkig niet zo druk vandaag! Tot 12.00 een meisje (wat vandaag voorlopig de laatste dag is, heb t een weekje opgeschoven) en vanmiddag nog een baby'tje die bijna alleen maar slaapt. Volgende week lekker dagje! Alleen maandag, dinsdag en vrijdag nog even werken en dan heb ik verlof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus met vandaag erbij gerekend moet ik nog 4 dagen werken!!!! Ik moet woensdag weer voor controle naar de vk en ik heb besloten dat ik aan ga dringen op een echo... Sowieso om haar grootte wat preciezer te weten en ook omdat t me niet helemaal lekker zit hoe ze nu precies ligt. De student die namelijk naar de ligging voelde zei steeds: nee hoor, de billen liggen boven, ehhh oh nee, toch beneden! ehhh nee, toch wel boven. Dus ik heb er heel erg mn twijfels bij hoe ze nu echt ligt. Heb namelijk echt geen zin om aan een stuitbevalling te beginnen. Dus ik wil gewoon een echo om met een fijner gevoel de bevalling in te gaan! Of is dat heel gek?
Goedemorgen meiden, @ Sheena, au dat klinkt niet zo best. Misschien een kliertje ontstoken ofzo. @ Gentle, mooi kamertje. Ik ga zo ook even spammen @ slapen, pfff ik ben echt zoooo moe. Zou heel de dag wel willen slapen. Maar helaas. Hopelijk morgen uitslapen