Zebra: ik hoop echt voor je dat ze morgen zien dat ze toch wat gegroeid is en dat je nog niet opgenomen hoeft te worden! Denk aan je meid!
@ ego; net bezoek gehad van de arts. Ik mocht misschien toch niet naar huis maar uiteindelijk heeft ze gevoeld en mag ik toch gaan. Lekkere communicatie hier he! Heb geen bedrust toegeschreven gekregen trouwens hoor. Moet meerdere keren per dag een half uur mobiliseren. Vind het erg veel en ga dat echt niet doen. Vorige keer ongeveer een half uur per dag gedaan en toen ging het ook fout. Probeer zoveel mogelijk te rusten. Verder veel last van mijn rug dus rustig aan. Ik heb zelf niet het gevoel dat ik de 1e ga zijn hier. Wel een van de eersten, we zullen zien. Zebra; voor jou wordt t heel spannend. Houd je ons op de hoogte?
Zebra, snap dat je geen puf/zin hebt om te reageren hoor. Verwacht ook niemand van je volgens mij. Ik snap dat je erg in de zenuwen zit voor morgen, we duimen voor je! Bedankt voor je tip over de kubussen Website wil alleen niet echt laden, hoop dat het karwei krantje vandaag op de mat valt, anders rijd ik er morgen gewoon eventjes heen
Missiemaartje: Fijn dat je lekker naar huis mag meid! Steffielove: welkom hier! vertel s wat over jezelf als je t leuk vind!!
Ik heb een nieuwe buikfoto geplaatst, heb het idee dat het al flink aan het zakken is...hoor graag jullie objectieve mening!
Vind altijd zo moeilijk zomaar iets te bedenken vragen mag altijd natuurlijk.. In iedergeval ik heet stephanie ben 21 woon samen in noord holland en onverwacht maar toch trotse mama
@ Leske; veel plezier in zeeland meid! Wat heerlijk dat je vanacht goed geslapen hebt! Hihi wat betreft de meeting, je hebt nu lekker verlof, je gaat nu eerst een weekje lekker genieten samen met je vent en dan nog lekker en dan lekker genieten van je verlof, en hopelijk is de meniere dan ver te zoeken! (zo niet dan is het pech, hihi kom ik me buddy wel een Xtje apart opzoeken ) @ Zebra; snap het meid, doe lekker rsutig aan, mrg is de grote dag, we hopen en duimen het beste voor je! En gaat het anders lopen (opname/ eerder halen van jullie meisje, dan is dat omdat dat het beste is!) @ Pioentje; ben je weer opgeknapt mied, pffff je hebt het ook echt flink te pakken gehad geloof ik! Hier ook nog een hoop te regelen hoor! Geen stress meid, ik ga der vanuit dat het allemaal goed gaat! @ Eveline; wat balen dat die muur nu weer overnieuw over moet, maar de vloer ligt er al in, zijn de meubels ondertussen gekocht? Schiet op hoor! @ Cupido; alweer wat bij gekomen van de schrik?! Tja en je man heeft super gehandeld hoor, vind ook dat je verhaal goed omschreven had.... En snap je schuld gevoel, maar niet hebben hoor! @ Missimaartje; fijn vandaag naar huis, doe je wel erg rustig aan! Pfff vind het allemaal maar een rare communicatie daar! Jippie je bent 30 weken, nu op naar de 40 ! @ Steffielove; welkom hier! @ Namen; wilde bijna zeggen waar de naam staat in de top 100... Maar dan kunnen jullie hem gewoon opzoeken ! Onze naam staat tussen de 100 en 150, het is een echte hollandse naam en ik ken niemand in mijn omgeving die zo heet, wel een 'bekend' iemand... Hmmm mss heb ik nu al wel teveel gezegd . Mocht je denken dat je hem weet, mag je het voor je houden . Wel merk ik dat mijn man zih zelf bijna versprak in het bijzijn van mijn ouders... Hij wilde zeggen ..... zijn kamertje... oei! @ kleertjes; ik heb gister de eerste lading gewassen, ga het zo even opruimen, alles hangt nog... Wat vond ik het zonde om de kleertjes te wassen en de kaartjes eraf te halen :x Nu zijn ze niet meer nieuw . @ Ego; gister weer is ruzie gehad met manlief, zat er ook wel aan te komen, zat totaal niet lekker in me vel.... Nu wel weer wat beter, vandaag ga ik weer verven (de andere kant van de woonkamer, het plafond.)
@frenzy, het was echt een heel pittig buikgriepje, ben er nog steeds niet helemaal vanaf, ik eet ook nog niet heel veel ( wat wel weer handig is voor de kilo's!! ) en ik ben nog heel snel moe. Maar het was uiteindelijk wel ergens goed voor, manlief zag in dat ik toch iets te veel werk en heb nu iedere donderdag vrij!!! @ruzie, jeetje balen meis, rothormonen, en toch ook een hele moeilijke tijd voor je. Dikke knuffel
Heej meiden, Nog even snel voordat we vertrekken: Alles prima in het zkh. Bloeddruk, gewicht (was 800 gram aangekomen in 3,5 week) en urine perfect. Kleine man ligt al in mijn bekken en wordt geschat op zo'n 3600 gram. Mooi toch. Steffielove, welkom meid! Gaan nu vertrekken, ik ben er vanavond wel weer, neem het lappie mee. Liefs, Leske
@ Meeting; hier nog eens het lijstje! Zaterdag 28 januari, meeting in Utrecht (midden) Plaats: Theehuis Rhijnnauwen Tijdstip:...................................... Eveline (auto, omgeving rotterdam. Carpoolers welkom) Frenzy (auto) Mon (auto) Pioentje (auto) Leske (auto carpoolt met Frenzy) Cerberus (auto carpoolt met Frenzy ) Eva (onder voorbehoud...) Zaterdag 28 januari, meeting in Kampen (noord) Lautjuh Gentle (kan bij mij thuis!) Sjors22 Kan niet -Stephanie (moet werken) - Sasjuh - Sheena (op vakantie) - Zebra (ivm omstandigheden) - Foxy - Missiemaartje (ivm omstandigheden) - Fropste (te ver weg) - Mupkuh (te ver weg) - Naomi - Rens - Roos (te ver weg) - Beesie (andere afspraak) - La Femme (andere plannen)
Hoi iedereen! Ik zou 't heel leuk vinden als ik ook mee mag kletsen? Ben 21 jaar, alleenstaand, kom uit noord-brabant, uitgerekend op 6 maart ('t is een meisje), student (toegepaste psychologie).. Deze zwangerschap kwam als een verrassing, maar ben er wel heel blij mee!
Welkom Steffielove en jazziepooh! Zo, ik ben inmiddels thuis. Manlief is me komen halen en gaat thuis werken vanmiddag. Dus da's fijn. Volgende afspraak ziekenhuis: 20 januari 10:10 Hoop niet dat ze me dan weer gaan toucheren, want ik lig nu alweer in bed met een super gevoelige buik, door dat toucheren. Rest van de dag blijf ik lekker in bed. Vriendje maakt dadelijk lekker een warm kruik en verder ga ik de hele dag prison break kijken haha.
@naam: ik ben gisteren weer van naam veranderd.... Mijn voorkeur gaat ineens tóch uit naar de naam die mijn man het leukst vond.... (niets veranderlijker dan een zwangere vrouw). Beide namen staan vrij hoog in de top 100, maar de huidige voorkeurs-naam staat dan weer iets lager dan de andere naam.... Ik heb net bij de Gamma een plaat mdf gehaald, en een figuurzaag. Ik wil zelf voor achter ons smalle raampje bij de deur een 'naam-slinger' gaan maken (verticaal dus). Ook wil ik letters voor op de plank op haar kamertje gaan uitzagen. Ik heb een potje knalroze verf meegenomen, dus ik kan flink aan de slag, haha! Ik zit nu voor die slinger te denken om bloemvormen te zagen (zo groot als past met het aantal letters van haar naam), die te beplakken met de stoffen die ik ook voor het boxkleed en het voedingskussen heb gebruikt, en daar dan weer gezaagde (roze-geschilderde) letters op te plakken. Wordt dus flink wat zaagwerk, haha! Nu even een goed lettertype vinden, en aan de slag! Deze week wil ik het kamertje gaan afmaken, en ook alle thuisbevallings-spullen maar vast klaarzetten in het bedje. Komend weekend ga ik op bezoek bij mijn ouders, dan leen ik even een koffertje, en kan de ziekenhuistas ook ingepakt worden. Dan alleen nog qua bed iets regelen.... Hoewel de vk zei, dat als het écht niet lukte, ze het ook niet heel erg vond als het bed laag stond. (maar goed, er zijn best oplossingen te bedenken, dus een beetje flauw om te zeggen dat het echt niet lukt....)