Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    De arts zei net dat het niet van het toucheren kan zijn. Gewoon dikke pech dus.

Hoe ik eronder ben? Moet zeggen dat het nu wel weer gaat, maar daarstraks was echt wel erg depri. Ja niks aan te doen, hopelijk blijft kleintje nog even zitten. Hij schopt alleen maar harder met die weeen haha. Denk ook echt wel dat hij er wat van voelt, moet wel toch?

Zebra; ik ga echt duimen voor je dat je niet hier komt maar lig nu ook naast een meisje met een kindje met een groeiachterstand..

2. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missie, potverdikkie!!! wat een sullen zeg... en je nu niet meer naar huis laten sturen hoor. Zijn ze nou helemaal zeg!

Gentle, niet meer dromen hoor haha gelukkig heb je haar wel uit het water gehaald toen je eenmaal uit die boom was.

Sheena, hoe is het met je borst?

iemand iets vernomen van Pompeloesje?

namen: hoe zien jullie op welke plaats de naam staat?

Cerberus, bed beneden? Is het al zover meid... :(

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @missiemaartje: jeetje meid balen zeg :( maar was er al bang voor.... hopelijk doen de weeën niets en blijft jullie ventje nog een paar weekjes zitten. ik duim voor je dat het weer afzakt!!

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    nieuwe meiden, welkom!! Veel kletsplezier hier.

5. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Zoooo hello!

Ongeveer 25 pagina's terug moeten lezen.

Even snel reageren op wat ik nog weet!

@cupido, jeetje las met tranen in mijn ogen je berichtje. Wat een schrik! Gelukkig eind goed al goed!

@leske geniet van je vakantie, fijn dat je goed geslapen hebt zo de eerste nacht!

@missie maartje, jeetje meid las al je berichtjes, wat vervelend eerst lekker thuis en geen eens thuis kunnen blijven. Hoop dat de kleine zolang mogelijk blijft zitten! En dat van een beweeglijk kleintje ken ik, hier nog zo een! Echt bizar denk soms echt dat hij niet slaapt!

@Cerberus heb je alle feestjes weer overleefd? Denk je een beetje aan jezelf. Rustig aan hè!

@nieuwe, welkom dames!

@zebra, meid succes morgen! Dan heb je de afspraak met de gyn toch!?

@ Eveline fijn dat alles nu gaat lijken! Hier moet alles nog even netjes een plaatsje krijgen, de meubeltjes dan.

En ledikantje staat nog niet, maar voor eind januari gelukkig wel!

@ego, vandaag laatste dag school gehad. Heel raar maar wel een gevoel van rust. Ben waarschijnlijk voor mijn laatste examen wel geslaagd. Heb er een goed gevoel over!

Verder eet ik de laatste weken erg weinig, krijg s'avonds bijna niks weg. Eet soms alleen maar 2 beschuitjes, een boterham wat vla en avondeten en een stuk fruit en soms wat lekkers. Drink erbij wel heel veel water en eet ook granen koekjes als tussendoortje, maar ik heb het idee dat het zo weinig is! Nou moet ik zeggen dat ik nooit veel at is ook mijn bouw niet naar. Maar maak me ineens zorgen dat de kleine straks ineens te kort komt maar kom wel kleine beetjes aan.. Ach eet iig gevarieerd en gezond! Maak me wss zorgen om niets.

Nou ik ga nog even bankhangen, vandaag heel veel gelopen en druk gedaan!

Tot morgen!

6. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Shadow: vervelend dat je niet zoveel kan eten de laatste tijd! En lekker dat je laatste schooldag erop zit! Heerlijk!!!

Sheena: ja hoe was t in t ziekenhuis vanmiddag?

Leske: hoe is t op vakantie meid?

7. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Interieurverzorgster(poetsmiep) en huisvrouw / mam
    Veldhoven
    @Nieuwe dames- Het zal wel even lastig zijn om zo in te springen, er word zo veel getypt... :) Dat heb ik nu nog ooit, maar het is hier heel gezellig, dus welkom!

@Namen- Onze had ik eigenlijk nog niet gekeken, eerst hield ik overal rekening mee. Maar we konden zo moeilijk beslissen dat op het einde ook niet meer uitmaakte welke plaats, het gevoel vond ik belangrijker. Onze naam staat op de ... (tussen 50 en 100e plaats in 2010) Zal dadelijk 2011 eens kijken op SVB, of is daar nog geen 2011? Kan trouwens alleen de top 20 vinden.

@Kamertje- Is wel klaar hoor, getekst, behangrandje, meubeltjes, aankleding, Maar er staat nog wel van alles wat ik nog moet uitzoeken qua kleertjes en doekjes enz. Zoveel gekregen ook!

@Wassen- Moet hier nog steeds alles wassen en strijken. De luierdoeken strijk ik voor de eerste keer gebruik. Daarna lekker vouwen. maar ziet er wel leuk uit voor de eerste weekjes. Als de kraamhulp hier komt.

@Kraamgesprek- Hier nog niks gehoord? a.s. Donderdag alweer 33 weken.

@Nesteldrang- We hebben dit weekend weer flink wat gedaan, onze kleding kast was 2 keer hang en daarboven 1 plank leg. We doen het er al 2 jaar mee. Maar zo irritant als je je kleren niet fatsoenlijk kwijt kan. Nu heeft vriendlief daar 6 mooie planken in gemaakt aan de ene kant, en aan de andere kant het hanggedeelte gelaten met 2 planken daaronder voor de schoenen. Dus eindelijk mijn ladekast op kunnen ruimen, alle kleren netjes in de kasten. En de commode / ladekast op onze kamer nu lekker 1 la kraamspullen, 1 la make up en haar spullen, en 1 la beddengoed! Heerlijk opgeruimd gevoel.

De wc daar stond al 2 jaar een lelijk kastje op de grond met spiegel, was te groot om te hangen dat zag er niet uit.
    Eindelijk heeft vriendlief op mijn verzoek het kastje eruit gegooit, daarvan het hout gebruik om een mooie plank te maken. Daar nu lekker geurgelballetjes op staan, en alles waar de kids nu niet bij kunnen gelukkig. Zo simpel maar zo fijn als het anders is. Toch de dingen waar je je per dag meerdere keren bevind.

Verder flink gepoetst met vriendlief, voor volgens weekend is onze dressoir en andere witte kast aan de beurt. Dat zijn 2 van die rommelvangers! Echt alles word erin gemikt. Dus uitzoeken en meer als de helft weggooien, want wil naar 1 kast ipv 2 toe. :)

@Van alles EGO- A.s. donderdag gaat ons Fabienne voor de eerste keer oefenen op school. Ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan!
    Ik heb de kaartjes de deur uit voor haar verjaardag 4 febr. uiteindelijk gekozen van 12:00 tot 17:00 uur. Word een drukke tijd. 3 feb- peuterspeelzaal verjaardag / afscheid. 4 feb. Feestje thuis 5 febr. verjaardag, gaan we ook nog naar Oma van vriend die is dezelfde dag jarig. 6 febr. eerste echte dag school. Pff. Hopelijk red ze zich en red ik me... :( Wat gaat het toch snel allemaal....

@ iedereen die ik ben vergeten- Sorry!!

8. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Lijst met namen: die van 2011 heeft de hele dag op de svb-site gestaan, maar is nu weg! Zal wel weer komen dus!

9. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Jullie kletsen inderdaad heel wat af, haha.

@ Missiemaartje: Balen dat je weer bent opgenomen! Hoop dat je de 32 weken haalt!

@ namen: De naam die wij hebben gekozen is een populaire naam. Maar ik vind de naam zo mooi, dus dat gaat em wel worden!

@ Frenzy: Ik ga de kleertjes niet strijken, denk ik.. Das zoveel werk, haha.

@ Zebra: Succes morgen!

@ Beesie: Wat toevallig, leuk!! Heb wel een goede zwangerschap, tot nu toe :) Op ’t moment alleen last vast een lage hb-waarde, dus mag niet klagen! En die van jou?

@ Shadow: Lekker hoor, laatste dagje school! Wat betreft het eten; zolang je aankomt, lijkt 't me dat je wel genoeg eet.

10. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Maartje: balen zeg, dat je weer bent opgenomen....

@Kleertjes strijken: hier wel alles gestreken. Is echt een kwestie van strijkbout-erop-strijkbout-eraf bij deze maatjes. Het scheelt ook wel dat ik alles in delen heb gewassen, dan is het steeds maar een beetje.

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Missiemaartje wat balen zeg!
    Zebra veel succes morgen meid, hopelijk kom je niet in het zh terecht.

Kleertjes strijken; ik heb het wel gedaan. Strijk normaal echt nooit maar dit vond ik nog leuk om te doen ook haha. Zal het vast niet blijven doen straks als beeb er eenmaal is.

Grappig dat gehint en gegis naar namen! Ben ook benieuwd of we nog mensen met dezelfde namen hier in het topic gaan krijgen.
    Wij hebben wel een redelijk populaire naam al heb ik hem zelf nog nooit ergens in de omgeving oid gehoord haha.
    Ben zo benieuwd bij iedereen!

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaa de commode staat! Wat kan een vrouw met nesteldrang daar gelukkig van worden zeg. Ik heb vriendje nog eventjes geholpen (mag eigenlijk nooit helpen van hem ivm mijn 2 linkerhanden) en heb op een stoeltje de 6 lades in elkaar gezet. Ging prima hoor.

@ Namen, ik zit nu door die lijst te kijken (of ik tóch nog een leukere naam kan vinden haha) kom ik bij de jongens de naam Janneman tegen. Hihi ik vind dat echt een soort koosnaampje voor mannen/jongens die Jan heten.

@ Kleertjes strijken: ik heb niet eens een strijkplank. Ik strijk nooit. Nu met de babykleertjes vind ik het aan de ene kant jammer. Aan de andere kant zou ik dat ook echt alleen nu doen en als de kleine er dalijk is niet meer. Dus laat maar...

@ Shadow, fijn dat het laatste examen er ook op zit!

@ Zebra, veel succes morgen en we horen het wel!

@ Buikfoto's, ik ga nu naar het topic om te kijken :D

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    hebben jullie zo'n muursticker met tekst? daar ben ik namelijk naar op zoek, maar kan het niet echt vinden.

14. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Veel geklets weer de afgelopen uurtjes!

@ Missiemaartje; balen meid, maar je bent daar echt beter af, mss komt zebra je gezeldschap houden?! (zou wel bizar zijn!)Hoop dat je buik snel rustig wordt... Nu tot 32 wk blijven, je weet dan waar je aan toe bent.... Knuffel!

@ Zebra; succes mrg, zal nu wel ff spannend zijn, zo de laatste uurtjes, hoe laat moet je er mrg zijn?! Ik duim voor je!

@ Suzanne; wat druk zeg met je oudste, zal voor haar ook allemaal erg spannend zijn! Kleine meisjes worden groot! Wat fijn dat jullie zo lekke aan het opruimen zijn geweest!

@ Shadow; klinkt als weinig, maar je moet even waar je goed bij voelt (niet een cracker per dag natuurlijk...) daarbij zal het bij jou ook door de omstandigheden komen. Wat gaaf dat je klaar bent met school, nu de examens nog, super! Welk niveau deed je ook alweer?

@ Kleertjes strijken; eerste lading is gedaan en tja, strijk nooit, maar dit moest hoor... Vond het al zo zonde dat ik de nieuwe kleertje van de kaartjes moest ontdoen en dan nog wassen.... Door het strijken zijn ze toch weer wat mooier geworden!

@ Namen; grappig ja dat gevis! Rens; is een prachtige naam, alleen ken ik iemand met deze naam (en heb daar een behoorlijk conflict mee gehad (werk)) Tja dan ga je kind natuuurlijk niet zo noemen!

Hier nogmaals de lijst van het SVB
    http://www.svb.nl/Images/Kindernamen%202011%20-%20populair.pdf

Bij de babynamen kun je de naam van je kindje zoeken, dan zie je de plaats in de voorgaande jaren (2010/2009/2008). Ook kun je zien of de naam een betekenis heeft en kan commentaar staan van mensen die zo heten, erg leuk!

@ Ego; de tweede was zit in de wasmachine ga hem er zo uithalen en dan ophangen.....

15. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jazziepooh: nou mijn zwangerschap begon al raar, met een operatie... lang verhaal maar t komt erop neer dat ze dachten aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Tijdens de operatie kwamen ze erachter dat ik wel zwanger was, maar een cyste op mn eierstok had. Daarna nog een inwendige bloeding gehad. 2 dagen later weer geopereerd met bloedtransfusie en de hele rambam, dus heb mn portie wel gehad.
    Nu gaat t op zich wel goed, heb alleen gekneusde ribben en af en toe vreselijk last van mn bekken!

Ego: zo lief, had vandaag voor de allerlaatste keer 1 van mn gastkindjes. Die gaat na mijn verlof namelijk over naar een andere gastouder. Die moeder kwam een heel leuk pakje van de Bijenkorf brengen! Roze shirtje met "little dutch girl", een roze broekje en grijs vestje... Echt heel schattig en helemaal mijn smaak! En ze had nog een heerlijk pakket van Rituals voor me gekocht. Echt superlief! De kleertjes zitten nu meteen al in de was!

Meiden, ik ga mn bedje opzoeken, ben moe!!!!

16. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh, ik strijk altijd bijna alles, behalve dan ondergoed, sokken, handdoeken, washandjes en beddengoed. Dus ook de babykleertjes strijk ik braaf. :)

@ Lautjuh, ik denk dat Suzanne met "getekst" bedoelt dat de muur geverfd is, hihi. Maar voor muurstickers met tekst ben ik voor Joosje geslaagd bij "Klein idee". Kun je via Google wel vinden. Joosje heeft op haar kamer de tekst: "Joosje, het mooiste wat je kunt worden is jezelf!"

@ Eveline, wat fijn dat het nu zo opschiet, joehoe. Kun je idd blij van worden.

@ Frenzy, oeps, de naam genoemd. Maar tegen je moeder zei je, dus je hebt haar/hun wel weer gesproken. Hoe was dat? Is de ruzie bijgelegd of koppen in het zand en we doen alsof er niks gebeurd is (zoals jij dacht dat het zou gaan)? Succes ermee!

@ Vakantie, heerlijk hoor. Alleen slechte banken en bedden vrees ik. Heb het nu al onwijs in mijn rug etc. Dat wordt nog wat, heb wel mijn voedingskussen bij dus hoop dat ik kan slapen. Anders worden het 4 lange nachten... :( Wel lekker gezwommen vanmiddag (ik dobberen en Joosje en Peet gezwommen). Gelukkig paste mijn bikini nog, had ik niet verwacht. :)
    Morgen lekker ff naar het strand.

Doeg! Leske

17. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Lautjuh, ik wil graag een muursticker met een afbeelding en wil die laten maken bij www.fleurjethuis.nl
    Zij beweren alles te kunnen maken wat je wilt. Nu moeten ze alleen nog reageren op mijn mail hihi (heb gevraagd wat de maximale afmetingen kunnen zijn en wat dat dan kost...)

18. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Leske; klinkt heerlijk (behalve het bed en de bank dan...) Geniet lekker!

Lief dat je er naar vraagt, wat betreft m'n moeder........
    Pfff tja, tis nog niet bijgelegd of uitgesproken, nu na drie wk vakantie doet ze weer gewoon of er niks gebeurd is en op dit moment ga ik daar in mee, wat eigenlijk ook weer niet juist is want ben bang dat ik dan straks weer een keer klap....Maar tis buigen of barsten zeg maar voor mij... Pfff wordt er niet makkelijker op!

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    #3359 Elegance, 16 jan 2012
    Laatst bewerkt: 16 jan 2012
    Whaa even kort, ik ga daarna verder met lezen van vandaag.. Onze naam is in 2011 slechts minder dan 5 keer gebrukt...

Ga weer verder met lezen..

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ow missiemaartje, wat balen.. Hopelijk kun je je er snel overheen zetten en je rust in eht zh vinden.. Missie maart ga je dus niet halen... Ik hoop zo dat je de 32w dan wel haalt.. Of nog langer natuurlijk!

Zebra heel veel succes morgen!

Strijken, ik zoek nog een vrijwilliger ;) heb er echt een verschrikkelijke hekel aan... Vooral nadat ik een nieuw stoomstrijkijzer gekregen heb... Waar moet dat water ook weer in... Nee laat mij maar andere dingen doen! ;)

Deel Deze Pagina