Ehm...nou er moet nog gestofzuigd worden, de was moet afgehaald/opgevouwen/opgeruimd worden, de keuken moet schoongemaakt worden, de kattenbak moet gedaan worden
...... ok ik lees wel eens over sex, frambozenbladthee, wonderolie... en trap lopen.... om een bevalling op te wekken.... , maar jij hebt het wel erg bont (en blauw!) gemaakt.... tis trouwens TRAP LOPEN he....??!!! niet trap vallen.... en wat is de reden? als je valt leg je beneden.... (Rotterdams).... nu ff serieus uitkijken he??!! want je bent wel goed weg gekomen!!! (allebei!)
dus eveline er moet nog gestofzuigd worden, de was moet afgehaald/opgevouwen/opgeruimd worden, de keuken moet schoongemaakt worden, de kattenbak moet gedaan worden!!!!! mannen pikken hints vaak niet zo snel op... dus ik help even.. hahahaha
@ zebra af en toe denk ik ook echt dat mijn buikkie klapt van dat gedraai. Tjee wat duwt de kleine zijn lijf soms tegen mijn buik aan zeg haha. Net nog, hij is weer lekker bezig. Kan ook zo snel contact maken met hem. Schattig kleintje. Blij dat ik hem volgende week weer mag zien. Nou even 'update ex'... Geen contact meer sinds vorige week vrijdag. Heb donderdags gezegd geen contact meer te willen voor nu. Beter rust. Dit heeft mijn moeder ook kenbaar gemaakt en hij luistert. Hij vond wel belachelijk dat ik hem verban? Maar sorry rust nodig!!! Het gaat dus iets beter! Geboorte Kaartje ga ik zelf uitkiezen. Maar voorlopig nog even niet. Doe rustig aan. Nog wel ff de tijd haha.
@cerberus, wat vervelend van je bekken maar gelukkig alles goed met je buikje! Veel beterschap en sterkte met je kids! vervelend van alles en jouw rust Hahaha ik laat mijn mannetje hier ook even mee lezen Hij is nu best druk met het kamertje, zaterdag komt de vloer en dan is de verbouwing klaar dan nog alles erin wanneer het bezorgd kan worden. @Frenzy, Gelukkig niks ernstigs! wel vreemd dat ze niet even 'verder' hebben gekeken voor de volle 100%. Snap je pissig heid zelf je bloed posten...denk wel dat ze de hint begrepen heeft Enne buskaartje.nl vind ik echt een super site, daar komt ons shirtje/geboorte kaartje vandaan. Is niet de standaard site met kaartjes @kamertjes, zijn weer mooie kamertjes voorbij gekomen! @echo's, Heel veel plezier morgen! @leske, fijn dat alles weer goed is! Verder weet ik t niet meer...
Ik kan jullie tempo haast niet aan!... Ik probeer even te reageren; @frenzy, wat raar dat ze niet verder hebben gekeken... zou ik toch een extra geruststelling vinden... @pompeloesje, hoe is het met jou ondertussen? @uitzet; Onze lijst hebben we intussen gelegd (superfijn trouwens! ) en vandaag is onze buggy en maxi cosi geleverd van babydump! kan ik wat oefenen met de buggy in de living 't Is ineens zo concreet allemaal he! Gekregen spulletjes van de zussen ook allemaal uitgezocht en al netjes in de kast gelegd... wat fijn toch allemaal Op 2weken tijd ook een borstvoedingsinfoavond, eerste prenatale les bij de kinesiste en infoavond in het ziekenhuis gehad... een overdosis informatie dus! @vakantie: Ik heb mijn verlof ondertussen uitgedokterd en was wel errrruuugg blij met mijn uiteindelijke beslissing: ik stop eind januari al, en begin pas weer begin november! 9 maanden thuis dus, dat zie ik hélemaal zitten! Het aftellen kan beginnen...!
@ Ceberus; ik had die dag niet gereden, maar wel wat zware dingen getild... Vermoed ook dat ik daar door iets geforceerd heb. Tja als je al drie kids heb, heb je natuurlijk ook al een goed gevulde babyuitzet! Wat vervelend de kleinste nu ziek, je hebt het druk meid met je kids... petje af hoor! Doe rustig aan waar dat kan en hoop voor jou dat de maanden snel om zijn zodat je 'lichaam' weer van ous kan worden! @ Leske; fijn dat je weer zo goed met je ventje hebt gepraat, soms is dat ook ff nodig, om daarna weer helemaal van elkaar te genieten! @ Eveline; aardig op dreef met je uitzet... Hier alles een beetje rustig aan... Moet nog een hoop kopen zeg maar.. Dit valt op... Vorige keer zei je ook dat er nog zoveel moest gebeuren in huis en de volgende dag lag opeens de vloer erin ... Er leest op dit moment '1 gast' mee.... @ Suzanne; zaterdag de pretecho, super leuk! Leuk dat je een box hebt gehad, hier nog opzoek naar een box.... @ Zebra; Hihi... Zolang je het niet drinkt Wel fantiek hoor zo poetsen! @ beesie; beterschap meis, vanavond op tijd naar bed! @ Pieontje; fijn dat je vriend de trap stofzuigd! Hier kan ik hetzelf nog wel, maar als mijn buik te veel in de weg zit ga ik dat ook niet riskeren. @ Cvermeulen; voor jou ook geen trappen meer stofzuigen dan! @ Stephanie; fijn meid, een goede dag, geniet ervan! Goed dat je ex zich aan zijn woord houdt, zal ook nog steeds wel lastig zijn, maar is nu ff het beste voor jou meid.... @ Sjors; laat jij je man hier echtr lezen? Kamertje is ook al bijna af! Wat goed ook! @ Ego; toen straks gaan paardrijden, was natuurlijk al een beetje sjagie... Opzich het rijden ging goed, was lekker om mijn hoofd ff leeg te maken. Maar daarna giga ruzie gekregen met mijn moeder, liep al langer erg stroef en nu is de bom echt gebarste... Pff tja en tis een heel lang verhaal en ga het hier ook niet plaatsen... Nu dus best emo, zo vervelend, heb weer het gevoel dat echt zo alles tegen zit....Pffff................... :x Mrg echo van de kleine hoop dat dat mij kan opfleuren...
@ Roos; tja ik vond het ook vreemd, maar goed..... Wat heb jij giga lang verlof? Heb je ouderschapsverlof of is het in Belgie anders geregeld?
Eveline: fijn dat je mannetje zo bezig is geweest in huis! Frenzy: leuk meis, morgen echo! Geniet ervan! Hier word morgen onze nieuwe tv gebracht! We hebben nu een 107 cm beneden, deze gaat nu naar boven. En we hebben nu de Philips Ambilight gekocht van 119 cm! hihi. Ben zo benieuwd!!!! Vanavond vroeg mn mandje in, voel me beetje grieperig...!
Nou manlief doet hier wel het een en ander.. maar moet hem er heeeeel vaak op wijzen hoor. doe eigenlijk bijna alles nog zelf en vaak als hij ziet dat ik begin te zweten enz neemt hij het wel over gelukkig haha.. vandaag een zwangerschapsshoot gehad, normaal wilde we het met 32 weken pas doen maar we wilde met de kerst een mooie foto aan onze ouders geven waarop we het geslacht bekend maken dus vandaar nu al.. foto's zijn wel echt super geworden.
Ja is wel opvallend he frenzy hihi! Maar die vloer was niet bij mij denk ik hoor...wij hebben geen nieuwe vloer gekregen nog? Ik ben nu een planning aan het maken voor wat we gaan doen aan de babykamer en wanneer en wie ons komt helpen. Omdat mijn vader de eerste week van januari komt verven, móet er eea gebeuren voor die tijd. En das best wel even stressen nog!
Hoi meiden! @ Frenzy: kamertje was al deze kleur, is een beetje gebroken wit. Hadden we ook voor mijn zoontje. Vanavond de 1e groeiecho gehad ivm SUA. Nou ons mannetje groeit goed volgens schema dus geen zorgen. Over 4 weken de volgende groeiecho maar zal vast goed zitten.
@frenzy, ik neem mijn bevallingsverlof zo vroeg mogelijk (dus 6weken vooraf, 9 nadien), en dan ouderschapsverlof... maar omdat de zomervakantie er tussen valt (2maanden), mag het ouderschapsverlof onderbroken worden... 1maand dus in juni, en nadien heel september en oktober nog tot aan de herfstvakantie Tussenin neem ik wel 2weken onbetaald borstvoedingsverlof, maar die 2weekjes zullen we wel kunnen overbruggen... weegt niet op tegen dat heerlijk lang thuis zijn met ons kleine ukje Ik weet niet hoe het in Nederland geregeld is, maar hier dus een combinatie van de voordelen van leerkracht zijn én ouderschapsverlof
Naja zelf je bloed op de post doen?? Wist niet eens dat dat met de post meegaat... Wat als zo'n buisje kapot gaat?? Gelukkig is het niet ernstigs wat betreft de slijmprop, maar snap ook wel wat je bedoeld. Je ziet op een gegeven moment nergens meer een gevaar in, omdat je alles weg moffelt als 'zal wel meevallen'. Een gevoel zegt heel veel. Als je ergens geen goed gevoel bij hebt door zeuren. Dan ben je maar even die zeur... hadden ze maar een ander beroep moeten nemen
borstvoedingsverlof??? goed geregeld! En als de bv niet lukt? Of staat dat er los van. Lekker hoor 9 maanden verlof. Wou dat ik het ook kon.
nou ik hoop dat het morgenochtend meevalt met dat ''noodweer'' , moet om half 9 bij de vk zijn en moet te voet ( nja is maar 10 minuten, maar toch )
Jullie zullen inderdaad ook wel veel klaar hebben staan. Wat lief van de box, kleed en boxzak. Zo'n zak lijkt me toch wel handig. Wij hebben een box met lade, maar daar paste lang niet alles in. Ook hier nog niet uit over de naam... heb er ook een beetje een hard hoofd in dat we DE naam gaan vinden die we beide helemaal leuk vinden. 1 van ons zal moeten toegeven en ik ben bang dat ik die persoon ben