Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Interieurverzorgster(poetsmiep) en huisvrouw / mam
    Veldhoven
    @Frenzy- Ja dat is ook zeker wel het positieve ervan... Positief blijven he?! Komt allemaal wel goed, en inderdaad fijn dat ik dan voor de kleine babe kan zorgen en weer even quality time heb met Kayleigh, want Fabienne is erg goed in alle aandacht op eisen. Komt helemaal goed, al is het wel erg spannend.

2. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
  3. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

@ Eveline: Mooi dat alles goed is! Ik word nooit gewogen bij de vk.. Ja, in het begin 1x en that’s it.. Morgen weer naar VK, yay. Veel plezier alvast morgen bij de 3D-echo!

@ Frenzy: Dankje, ik studeer toegepaste psychologie (psychologie op HBO niveau, zeg maar).

@ Suzanne: Dankje :)

4. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    EmvSenR: hoe is t met jou meid? Lang niet gezien hier!!! Jeetje jij bent alweer bijna 34 weken!!!! Ik vandaag 33! De tijd vliegt!!!!

5. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ missiemaartje en man.... gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. wat een mannetje hij kon gewoon niet meer wachten. hoe bijzonder om hem te kunnen zien en aan te raken.
    gelukkig gaat alles goed en zal hij snel zelfstandig kunnen ademen.

@ zebra.. succes vandaag ben benieuwd.

6. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Sorry meiden dat ik zolang niet geweest ben maar, ben behoorlijk ziek geweest. Ga proberen vanaf hier weer in te vallen.

Namen: zag dat onze meisjesnaam vorig jaar 4 x gegeven is.

Strijken: ik strijk eigenlijk alles maar, vind het dan ook niet erg om te doen

Vluchttas: hier niet ingepakt, heb het bij de andere 2 zwangerschappen ook niet gedaan. Mocht ik toch ineens naar het ziekenhuis moeten gooi ik wel even snel wat in een tas.

Ego: ben een hele tijd erg ziek geweest waardoor, ik heel erg moe was, vlekken zag en me ook niet kon concentreren op dingen. Uiteindelijk bleek dat mijn hb ineens van 7.6 naar 4.8 gegaan was, ook B12 was ineens veels te laag en foliumzuur ook. Moest steeds langs het ziekenhuis om bloed te prikken, ijzerinfuus en B12 injecties. Gelukkig gaat het nu weer iets beter en mag dan ook weer terug naar mijn eigen vk en van de huisarts krijg ik nu elke week een ijzerinjectie en B12 injecties tot aan de bevalling.

Met de baby gaat gelukkig wel alles goed, eindgewicht word geschat op 3200 gram en ze ligt ook volledig ingedaald.

7. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Beesie, het gaat redelijk. Heb nog behoorlijk wat klachten en dat zal helaas ook niet meer overgaan deze zwangerschap. Ook heb ik nog steeds HG en dat begint behoorlijk op te breken. En mijn ribben aan de linkerkant zijn gekneusd dus zitten, liggen, staan alles doet zeer.Maar ja standje overleven en we komen er wel.

Jij alweer 33 weken vandaag, gaat echt heel snel! Vind het hier ook zo snel gaan en hoop eigenlijk dat ze blijft zitten tot 42 weken ondanks alle klachten. Las dat je bijna verlof hebt, lekker he!

8. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Lieve Missiemaartje & partner!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Niek! Dat hij maar heel gauw groot en sterk mag worden en mee naar huis mag...

Hoe is het met jou? En je man? Eindelijk jullie eigenwijze ventje in jullie armen, wat moet dat heerlijk zijn. Geniet ervan!

Liefs

9. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Missiemaartje, Gefeliciteerd met jullie zoon !! Ik wou je gisteravond nog sterkte wensen, maar het was zo laat dat ik het vandaag wou doen en nu lees ik dit :$ Wat geweldig dat jullie mannetje het zo goed doet en een hele mooie naam ! Hoe gaat het met jouw ?

@Frenzy, ik wou je ook net gaan vragen hoe het nu met jouw en je moeder was maar lees het net. Vind het heel vervelend voor je dat het nog niet uitgesproken is..hoop dat het snel goed gaat en jullie snel met elkaar kunnen praten !

@Leske, Geniet van je vakantie en hoop dat je een beetje kan slapen met die bedden !

@Zebra,Heel veel sterkte vandaag meid ! Hoelaat moet je ?

@Sheena, Beter alles onderzocht dan achteraf weer te moeten toch...wel fijn dat je er geen last meer van hebt !

@Gentle, hoe was de zwangerschapscursus ? ( of heb ik er over heen gelezen hihi )

@Emvsenr, Wat vervelend dat je zo ziek bent geweest, gelukkig krijg je nu de extra's die je nodig hebt ! Gelukkig gaat het nu wat beter.

@Eveline, ? toch...fijn dat alles goed was bij de vk ! en 1,5 is netjes toch !

@all, ben de helft alweer vergeten, was zo stomverbaasd over het nieuws van missiemaartje, wel positief natuurlijk ;) dat ik alles alweer kwijt ben.

@Ego, hier ontzettende schoonmaak aanvallen :p vind het super lekker ! Alleen erg jammer dat ons kamertje er nog niet is want wil zo graag nu alles inrichten maar moet nog effe wachten tot 2 februari..verder nog steeds geen voorschot ontvangen en ook niet hoeveel of wanneer...het gaat allemaal niet zo snel kreeg ik gisteren te horen..ja ja ze zijn gwoon laks ! maarja ik wacht wel weer zoals altijd !

Meiden een fijne dag en missiemaartje geniet lekker van jullie zoontje en ben heel erg benieuwd naar een foto :)

10. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Sjors wat balen dat je nog steeds geen voorschot gehad hebt. Snap echt niet dat ze mensen zo lang zonder geld laten zitten.

Als je straks niks meer schoon te maken hebt, mag je hier ook wel komen schoonmaken hoor ;).

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @missiemaartje: wauw GEFELICITEERD met jullie zoon NIEK!!!! wat is het allemaal snel gegaan zeg..... gelukkig ben je nog naar het zkh gegaan gisteravond!

12. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@missiemaartje

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dappere zoon Niek. Wat een wondertje heb je op de wereld gezegd. En wat doet hij het goed. Al 1700 gram. Probeer echt te genieten ondanks dat het allemaal anders gaat dan verwacht.

Hele dikke digitale knuffel voor Niek en jullie

13. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Gisteren naar de GYN geweest. Alles was goed. Bloeddruk super en moet nog een keer suiker prikken.

Kleintje lag al beetje ingedaald in het bekken

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Missiemaartje & Man , van harte gefeliciteerd met de geboorte van Niek! Wat is het snel gegaan, en wat een mooi geboortegewicht!
    Ik hoop dat alles goed gaat met de kleine en met jullie. Geniet van alles!

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Zo hier ben ik dan, was al eerder thuis maar heb nog even met vriend een broodje gegeten en nu is hij weer naar zijn werk :)

Het viel me 100% mee, had de hele nacht niet geslapen van de zenuwen.. dus was doodop vanochtend ook nog eens.

Nou.. geen groeiecho gehad, want de gyn zei in een week tijd kan ik niet opmaken of ze wel of niet goed op schema ligt,
    dus op 2 feb. een groeiecho en meteen weer een controle.

wel echo gehad , ze is inderdaad wat klein, en vruchtwater is weinig, zit onder de lijn maar nog niet té weinig.
    ' Genoeg voor dit kindje ' zei de gyn
    doppleronderzoek was ook allemaal goed.
    verder geen rare dingen kunnen vinden.

ze ligt in onvolkomen stuit, dat kan de weinige bewegingen verklaren. en hij denkt dat ze zo ook lekker blijft liggen.
    ook omdat het vruchtwater weinig is, zal ze niet gaan draaien
    maar je weet nooit :)

Hij zei, geen zorgen maken, als ze over 2 weken echt niet of heel weinig gegroeit is dan pas gaan we over op het ''rampenplan'' :)

voor nu gewoon rustig aan, goed eten , drinken, rusten en dan tot over 2 weken.

vond het een hele fijne gyn. ben nu veel meer op mijn gemak!
    blijft daar dus ook onder behandeling

16. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Missiemaartje en vriend, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON NIEK!
    Wat is dat snel gegaan! Stond ff met mn mond open toen ik t las!
    Wat fijn dat t goed gaat met jullie!
    Geniet er maar lekker van!

17. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Fijn om te horen doe maar lekker rustig aan meid!
    hier vanmiddag groeiecho vind het ook heel spannend ik moet naar maastricht waar sta jij onderbehandeling?
    Geniet van het nu en luister naar je lichaam groetjes chantal

18. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Zebra fijn dat je toch wat gerust gesteld bent!
    Toch weer even goed naar gekeken hè!

19. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    nou Zebra, moet zeggen dat je ook een stukje relaxter klinkt nu. Voor zover dat te beoordelen valt natuurlijk zo via de computer. Fijn dat je je op je gemak voelde bij deze gyn. Klinkt allemaal zo slecht nog niet. Nu 2 weekjes wachten dus op de groeiecho. Wel een beetje spannend maar ik heb nog steeds een goed gevoel erover hoor.

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    cvermeulen, ik ben onder behandeling in Helmond

Eveline, ben inderdaad een stuk rustiger nu. Voornamelijk door de ''leuke'' manier van werken van de gyn.
    en dat hij me toch echt op het hart drukte dat er voor nu gewoon nog niks ernstigs te zien is
    volgens hem is ons meisje straks ' een van de kleinste van de klas ' :)

omdat het doppleronderzoek prima was, en maag en blaas van de kleine waren gevuld , alles lijkt goed te werken.
    mini - zebra dus waarschijnlijk.

he he, en nu dadelijk in slaap vallen. ben kapot :)

Deel Deze Pagina