Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zebra: Het is gewoon een eigenwijze dame... Dat gaat nog wat worden straks :D. In ieder geval fijn dat de gyn je gerust heeft weten te stellen!

@Strijken: eigenlijk alleen de overhemden/blousen van manlief. Verder gaat alles zo van de lijn af de kast in. Maar ik kan me voorstellen dat het scheelt dat wij geen droger hebben.
    Bij de eerste heb ik trouw alle babykleren staan strijken. Dit keer alleen de hydrofielluiers omdat ze daar wat compacter van worden. De rest heb ik gewoon opgevouwen en in de commode gelegd.

@Indalen: onze vent was volgens de vk ook al iets ingedaald. Waarop ik tot haar verbazing zei dat ik daar van baalde. Ik had nl de afgelopen week nogal last van mijn maag en dacht dat dat smurf was die in de weg zat (en ik hoopte dus dat hij nog moest gaan indalen). Nu vraag ik me af of het niet de voorbode van mijn buikgriepje was...

@Gewicht: als ik de printjes van de groei-echo mag geloven zou smurf nu op 33w6d zitten en al over de 2 kilo zijn. Ik hoop zo dat de echo het niet bij het juiste eind heeft :$.

@Ego: ook hier nog heel even aan de studie. Als ik dan toch met een buikgriep op de bank lig, kan ik me maar beter een beetje nuttig maken. Volgende week woensdag tentamen (als ik me dan tenminste wat beter voel)...

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zebra
    Positief nieuws :).... nu afwachten tot 2-2.... en wellicht draait ze nog hoor...
    las iig laatst dat grootte ook een seintje is om te gaan draaien... (?)

hier zit er enorm veel verschil in het aantal keren voelen sinds mijnheer gedraaid is... echt bizar... dus wat dat betreft geloof ik het gelijk dat het weinig voelen door stuit komt...

@indalen
    geen idee...
    alleen dochter was ingedaald en toen rommelde het constant...
    wat me wel opvalt is dat ik voetjes nu veelal bovenaan voel ipv in zij... zou dat ermee te maken kunnen hebben???

3. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Emvsenr, haha ja ik had al meer mensen die aanboden om hun te komen helpen:p Ja is belachelijk maar toch maar weer afwachten..doet er niks aan he !

@Zebra, Wat fijn dat de gyn je lekker op je gemak heeft gesteld en je je geen zorgen hoeft te maken ! Lekker rustig aan doen en weltrusten !!

@Foxy toch, fijn dat alles goed was bij de vk !

4. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    EmvSenR: jeetje je bent behoorlijk ziek geweest, meid! Gelukkig gaat t nu beter met de nodige spuiten... Sterkte meid!

Zebra: wat fijn dat het goed ging in het ziekenhuis. Het lijkt zo allemaal reuze mee te vallen. Fijn zeg! Nu dus 2 weekjes rustig aan doen en dan maar weer verder kijken...

5. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@zebra Fijn dat je wat gerustgesteld bent. Dat komt jou en dat kleine frummeltje ook alleen maar ten goed. Op naar de volgende echo!!

6. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Moet ik de babykleertjes nu met Neutral wassen of niet? lees er zoveel verschillends over. Wat hebben jullie gedaan?

7. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik gebruik gewone wasmiddel. Je mag geen wasverzachter gebruiken. Of tenminste dat wordt afgeraden.

8. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Fijn dat je gerustgesteld bent Zebra!

Ik doe de babykleertjes wel met Neutral wassen, gebruik ook de wasverzachter van Neutral (die mag namelijk wel..)

9. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ik gebruik ook neutral omdat mijn man ook allergisch kan reageren op bep. wasmiddelen Beter het zeker voor het onzekere Heb zwitsal geurbuideltjes in de kast gelegd dus lekker ruiken doet het wel

10. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ik gebruik gewoon wasmiddel, ben zelf heel snel gevoelig als ik ander soort wasmiddel gebruik.

ik kan alleen tegen witte en color reus zodra ik iets anders gebruik krijg ik overal jeuk. dus ik wil de kleine meteen al laten wennen aan mijn wasmiddel haha...

ik heb overigens ook geurbuiltjes van zwitzal in de kast hangen en dat ruik je goed

11. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Zebra: wat fijn dat deze gyn je iets gerust heeft kunnen stellen.

@hier: ik heb net mijn eerste bloem gefiguurzaagd. Viel nog tegen... Wel heel leuk om straks een hele zelfgemaakte 'naamslinger' te hebben hangen! Voor de letters (de rechte stukken iig), ga ik waarschijnlijk dit weekend even de decoupeerzaag van mijn vader lenen. Ik moet nu namelijk de rest van de bloemen nog, en dan nog 2 keer de naam... (nog geluk dat het niet zo'n idioot lange naam is!)
    Alleen die bloemen, ja, dat moet toch echt met de hand!

12. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Sjors; thx meid dat je er ook aan dacht... Laat het nu maar gewoon ff rusten....

Balen dat je nog geen voorschot hebt gehad, maar tis wel rond nu toch? Ik ga vandaag of overmorgen de uitkereing aanvragen! Ben benieuwd, verwacht weer een hoop gedoe....

@ Zebra; fijn om te lezen dat de gyn er wat rustiger onder is en dit moet je ook een goed gevoel geven... Hoop dat het je lukt om een beetje te genieten van je meisje in je buik, voor je het weet is ze er al!

@ Mon; dat wordt een flinke dan! Succes met studeren ook!

@ Jazzie; leuke studie! Hoeveelste jaars ben je?

@ Emvensem; fijn om weer wat van je te lezen, wat balen dat je zo ziek bent geweest... Is het nu wel weer goed met jou en je hubbie, aangezien dat niet zo lekker liep?

@ baby voelen; hier is momenteel echt een drukte te in m'n buik, hij weet volgens mij niet goed z'n houding te vinden, hij rolt en draait echt alle kanten op! Dan voel ik links weer wat hard, dan weer rechts... vind het fijn om hem zo te voelen, ben ook echt mega benieuwd naar hem!

@ Kleertjes wassen; heb hier mn eigen wasmiddel gepakt (zonder wasverzachter) en hopelijk geen reactie straks met het huidje, weet je toch nooit op voorhand he!

@ Ego; de kamer is gewot, bleh! Begin het verven beu te raken! Mrg naar een vriendin en donderdag weer verder. Zo naar de stad, wil kijken of ik mn haar kan laten verven, wil weer wat blonder worden :cool:.

13. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Anna; kllint leuk, dat word het geboortebord toch? Voor voor het raam? Ben benieuwd straks!

14. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ zebra, wat fijn dat je nu gerustgesteld bent, en dat alles okee is!

@emvsemr, jeetje meid, rustig aan fijn dat je je wat beter voelt!

Jakkie moet zo werken, haar is iig weer geverfd, nu alleen nog even afspraak maken bij de kapper om te knippen. Maar heb het elke keer druk of ben te moe. En ik haat de kapper hahahahahahah.

15. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Frenzy: het wordt in ieder geval het naambord, maar we zijn er nog niet uit of we verder nog iets willen... Vorige keer woonden we nog in een flat, en toen hebben we helemaal geen versiering gehad. Nu hebben we een voortuin van 4 meter diep, dus eigenlijk moet er wel iets he?
    Als het figuurzagen met de decoupeerzaag vrij gemakkelijk gaat, durf ik het wel aan om (samen met mijn vader, haha!) een bord te maken (denk ik nu....)
    Ze hebben hier in de buurt hele leuke borden van Nijntje, maar de borden van Nijntje-met-beer zijn in mijn periode al verhuurd, en dan krijg je gewoon een 'kale' Nijntje. Vonden we iets minder leuk...

16. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een snelle check vanuit Zeeland,

Zebra, wat een fijn en goed nieuws. En vooral heel fijn dat je gerust gesteld bent!!! Hoop ook dat je nog kunt genieten van je zwangerschap en voor nu, lekker slapen.

Ik ga weer verder meiden!

Doeg, liefs uit zonnig Zeeland! :cool:

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    even alleen ego sorry, mn hoofd staat er nu even nu naar om te reageren op iedereen...

vandaag te horen gekregen dat de moeder van een vriendin van ons niet meer behandeld mag worden (kanker). reden weet ik niet, en weet ook nog niet hoe lang ze zal hebben maar waarschijnlijk niet lang meer :( verder hebben we te horen gekregen dat de moeder van haar vriend beenmergkanker heeft en die heeft van het weekend ook al op de IC gelegen. pffff komt toch hard aan zulke berichten!!! ben echt een beetje uit mn doen...

18. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Heftig Naomi, sterkte!

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Naomi, dat nieuws hakt er dan wel in ja, kan ik me goed voorstellen, sterkte!

20. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh missiemaartje, van harte gefeliciteerd!!!! Wat is dat plots snel gegaan seg! Fijn dat jullie man het zo flink doet!

Deel Deze Pagina