Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Maartje: wat een goed verhaal inderdaad! Klinkt echt positief allemaal!

@Ego: ik baal een beetje erg... Vanmiddag had ik de stofzuiger van zolder gehaald (heb er sinds vorige week 1 bij), en toen ik ging zuigen kwam ik er achter dat de voet nat was. We hebben in dat hoekje op zolder al eens eerder een kleine lekkage gehad, maar nu lijkt het water langs de buis te lopen die achter het schot verdwijnt... Ik heb er nu dus maar een vuilniszak en een handdoek onder gelegd. Ergens 'hoop' ik dat het smeltwater is van het vocht wat hier nog steeds in huis zit (het is in maart opgeleverd). Maar.... toen zag ik ook iets knipperen op de cv-ketel. De waterdruk is te laag, bleek na enig zoekwerk. Nou schijnt dat bijvullen niet zo'n heel ingewikkeld karwei te zijn, maar mijn man is er dus bijna nooit (vanavond laat thuis, morgen weer vroeg weg, en vanaf donderochtend t/m maandagavond op wintersport). Ik vind dat ik het ook zou moeten kunnen, maar ik weet niet waar de vulslang is, waar het ontluchtingssleuteltje is, etc....
    Wat ik wél weet, is dat er iemand helemaal niet blij gaat zijn als ik dit vertel...
    Misschien dat ik de onderdelen toch alvast ga opzoeken, want het lijkt me ook wel handig als de cv het goed blijft doen!

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    .... (zooooo benieuwd naar de foto's..... :D)

3. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$:$:$

**Kippenvel van hoofd tot teen**

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon NIEK!!!

wauw, wauw, wauw! Mooi gewicht al zeg.

Woow, welkom wondertje!

4. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ik ben zooo benieuwd naar de foto's!! Ben blij dat ik moet werken tot 12 uur, want dan kan ik heel de avond even spieken hihi! :D

5. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik ben ook echt superbenieuwd!! Kom maar op!

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mupkuh, dat klinkt idd al als een groot kindje, maar je bent ook al een eind op weg. Zeg dat er nog een kilo bij komt in die weken, dan heb je een prachtig gemiddeld kindje!

Eveline, zo ziet mijn rekje er nu ook uit, ik heb net alle hydrofiele doeken in de kookwas gehad. Heerlijk!
    Ik zou die kleertjes overnemen hoor. Ze houdt haar mond nog maar even, of zou ze dat echt niet kunnen? Wat als je het haar voorlegt, dat je je antwoord nog niet kunt geven omdat je het geslacht niet wilt verraden? Misschien wil ze het dan nog wel een paar weken voor je laten liggen!

Shadow, ze hoeven echt niet te zien dat je alles hebt staan hoor, als je het tegen die tijd maar hebt! En anders zeuren ze, je hebt rond deze termijn nog geen bedje nodig ;)

Maartje, wat klink je super positief en je verhaal klinkt ook als een supergoed uitgangspunt voor je kleine mannetje!! Onze eerste maart-baby doet het hartstikke goed! Ik ben benieuwd naar de foto's hoor. Haartjes al, en buidelen. Wauw! Ik ben bijna een beetje jaloers als ik je zo hoor, met je baby-knuffel-verhalen ;) Geniet maar van je mannetje, het is spannend genoeg geweest voor jullie!!
    Enneh, tuurlijk blijf je hier kletsen joh, je mag hier niet meer weg ;) Maart-mama's blijven maart-mama's :D

Anna, oh ik ken het. Het is niet zo ingewikkeld, maar je moet het eigenlijk even met z'n tweeën doen. Tenminste, mijn man vult het altijd bij met de kraan van de wasmachine in de verwarming, en dan staat hij daar te vullen en kijk ik op zolder of de druk hoog genoeg is. Dat metertje verschuift dan omhoog tot het hoog genoeg staat. Dus ik zou niet alleen gaan prutsen...

Ik heb ook de tijd vanavond, dus lekker wachten op mooie babyfoto's! Mijn buurvrouw is 3 weken geleden ook bevallen he, en ik kan soms bijna jaloers zijn op zo'n klein hummeltje. Soms overvallen de weken me (waaah, over 7 weken magtie al komen!) en soms voelt het alsof ik nog een eeuwigheid moet wachten voordat ik eindelijk mag...

Misschien ga ik vast maar wat leuks plannen voor elke week ofzo, even een beetje aftellen. Bij Julia had ik voor de laatste 100 dagen een kruisjeskalender :) Maar dat doe ik nu maar niet, duurt me dan nog veel te lang!

7. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Hahahaha die kruisjeskalender heb ik ook!! Ik ben echt aan het aftellen. Wil ZOOO graag nu die kleine man zien. Vooral als ik idd dat knuffelverhaal hoor van Missiemaartje. Het greep me ineens zo aan...

Echt bizar dat ik er helemaal emotioneel van wordt (nu weer). Straks heb ik ook zo'n hummel en ben ik ineens mama... Ik mama... bizar?!!!! haha

8. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Het scheelt dat de wasmachinekraan bij ons op nog geen meter van de cv-ketel zit, en dat we een digitaal metertje hebben. Ik kan dus op afstand goed zien wanneer er voldoende in zit. Probleempje: manlief belde net, en die heeft ook geen idee waar de slang kan zijn (als we die er überhaupt al bij gekregen hebben).... Dan wordt het toch maar even morgen, bij daglicht, ben ik bang...
    Anders moet ik de slang maar even bij mijn ouders gaan lenen oid.
    Ik heb overigens geen idee hoe lang de druk al zo laag is, en hoeveel kwaad het kan...

9. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Bevallen: ik mag over 3,5 week al thuis.... Whaah!

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik kom steeds spieken of de fotos er al zijn van Niek! :)

11. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Oh en dat is zooo! haha

12. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    me too....

@bevallen
    nog helemaal niet aan toe....

@herkenning...
    geen idee meer, maar heb al heel de avond... buikpijn, drukkend gevoel bovenin... rugpijn, misselijk en rommelende darmen (?).... heb vandaag ook al verschillende keren gemoeten
    niet fijn... ;)
    ventje is ook constant aan t woelen ofzo....

13. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan volgens mij in zoverre kwaad dat je ketel er uit kan klappen. Dus dan heb je geen warm water meer. Wij hebben bij oplevering van ons huis wel gewoon een vulslang gekregen. Die hing toen volgens mij gewoon bij de ketel. Misschien heeft een van je buren een slang voor je?

Zou wel even kijken hoe het kan dat je zo snel al zoveel druk kwijt bent. Lijkt me toch ook niet helemaal de bedoeling.

@Missiemaartje: haha, in meerdere opzichten een memorabele bevalling dus. Mannetje had echt heel veel haast om buiten te komen kijken (gezien de temperaturen die nu heersen begrijp ik dat niet echt helemaal, maar goed ;)). Geniet van het knuffelen met je kleine vent en van het moederschap (en denk daar nog eens aan terug als je hem over een jaar of twee met liefde achter het behang zou plakken).

Moet zeggen dat ik soms even met verwondering naar onze dochter zit te kijken. Nog geen 2,5 jaar geleden was het een klein hulpeloos hummeltje en nu een kleine pittige tante die al heel veel zelf kan (maar heel veel ook niet). Wonderbaarlijk dat dat allemaal zo 'vanzelf' gaat.

14. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier over 4,5 week...

Nou ja, het mag eigenlijk niet thuis, maar ik hoop er stiekem wel op dat het allemaal zo rap gaat, dat het ziekenhuis geen haalbare kaart meer is.

15. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik vond het ook raar, maar ik vind overal op internet (en in het boekje) dat het normaal is als je 1 of 2 keer per jaar de boel bij moet vullen...
    Mocht het nou heel snel weer dalen, dan weet ik meteen waar die lekkage vandaan komt *lacht als een boer met kiespijn*

16. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Oei, op de een of andere manier schrik ik nog meer van die 46 dagen in mijn banner....!
    Ik ben helemaal niet bang voor de bevalling, maar het komt ineens zó dichtbij nu!

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hier gemengde gevoelens wat betreft snel willen bevallen of niet...

Wel:

1) Enorm nieuwsgierig naar uk
    2) Niet meer uren wakker vanwege pijnklachten 's nachts
    3) Mijn lijf weer terug

Niet:

1) Er moet nog zoveel gebeuren in huis
    2) In de babykamer moet ook nog veel gebeuren
    3) Heerlijk nog even genieten van mijn verlof

Ach we zien het wel, je kan er niet veel invloed op uitoefenen :p

18. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    de in maart verwachtte baby kwam in januari.....
    de in januari verwachtte babyfoto's ,van de in maart verwachtte, maar de in januari geboren baby, kwamen wel in maart.... :D

(flauwe bui :D.... begrijp goed dat je meer aan je hoofd hebt hoor!!)

19. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Missiemaartje: wat een verhaal meis! Word al helemaal gelukkig van jouw verhaal, moet je nagaan! En je mag vanavond lekker buidelen met je ventje, heerlijk, wat lijkt me dat bijzonder zeg! Fijn dat hij niet zo klein is als je had gedacht en dat ie t verder zo goed doet! En dat t ook met jou goed gaat natuurlijk!!! Na zo'n gigantisch snelle bevalling! Nu lekker genieten van het moederschap!!!!!! Ik ben zoooo benieuwd naar de foto's!!!!!!

20. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @cerberus; ongeduldig :D? hihi ik ook hoor!! ;)

Deel Deze Pagina