Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Vandaag voor het eerst een officiële vrije dag, geen idee wat ik moet doen :( was van morgen vroeg uit bed, stond om 9.30 in de Hema en ben ik weer thuis.... En nu.....

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Eveline
    heel veel plezier vanavond....

leske
    herkenbaar.....
    en we begrijpen elkaar... (jammer genoeg... want tja zelfde schuitje he.. :))

3. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    den haag is niet zover van hier.... dus al je op 3 kinderen wil passen...
    whahahahahaha.......

DAt probleem heb ik dus weer niet....
    maar weet het nog wel van de eerste... zeker als alles "af is"....

uhhhh alles (kleertjes) weer eens opnieuw recht leggen in de kast...??!! :cool::D

4. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @Cerberus, denk dat ik dat maar ga doen :) daarna ga ik maar voor het eerst in mijn leven het beddengoed strijken....

5. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog wat foto's!!!

Met manlief gaat het goed. Met Niek gaat het ook erg goed. Hij kreeg gisteren wat meer hulp bij het ademen, maar is gisterenmiddag weer terug gezet dus nu moet hij zelf weer wat meer doen. En dat doet hij heel goed! :)

Het buidelen was echt super, heel fijn. Dadelijk gaat papa buidelen.

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha Pioentje, goed begin op dag 1 al niet weten wat te doen :D
    Ik heb hier nog wel 20 dingen die ik wil/zou moeten doen in en om huis maar helaas zit dat er niet in

dus als je echt inspiratieloos bent.. zou zeggen stap in de auto richting brabant :D

7. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nog 2 hele mooie!!!

8. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je mag mijn smurf ook wel komen entertainen hoor. Ga ik nog even lekker gestrekt. Merk dat ik nu helemaal geen energie meer over heb. Dat beetje dat ik nog had is als sneeuw voor de zon verdwenen na het buikgriepje van gisteren. Dacht heel dapper dat ik morgen misschien wel weer ging werken, maar ik denk dat dat ik toch nog even een dagje extra pak om weer een beetje energie te vergaren. Heb echt het gevoel dat ik de energie echt uit mijn tenen moet halen om mijn laatste werkweek volgende week te overleven.

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    * houd het niet droog bij de fotos van missiemaartje *

Wat mooi om te zien, wat zullen jullie trots zijn

10. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Missiemaartje! Wat een mooie foto's van jullie gezinnetje!
    Jullie zien er super trots uit!

11. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Aaaahhh die andere 2 zijn ook prachtig! Op die bovenste is helemaal zn mooie snoetje goed te zien!

12. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Missie, Wat een ontzettend mooi en sterk kereltje ! Super mooie foto's en hij is inderdaad niet zo klein als ik had verwacht.
    Fijn dat alles goed gaat en je bv al aardig op gang is !

@Eveline,veel plezier vanavond !

@Gentle, Ja heb het kamertje kunnen uitstellen naar 2 februari..en hoop dat het nu snel zover is :p wil het zo graag neerzetten haha. Mooi dat het leuk was bij de cursus. Jij gaat dus vanavond ook naar de voorlichtingsavond..wij gaan ook :)
    Zie ik je daar weer ! Gaat je man ook mee ? Vriendlief gaat hier wel mee :)

Ben de rest alweer kwijt...sorry meiden !

Hier vanmiddag kraamzorg :) Komt erg dichtbij zeg...erg leuk !
    Vanavond naar voorlichtingsavond van de vk, dus het gevoel word steeds meer en nog maar 10 wkn en 1 dag :D Gaat zo snel en voelt steeds echter.

Nu effe in huis schoonmaken:)

13. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    mooie foto's...!!!
    en wat zien jullie er happy uit...

@all
    en toch bijzonder dat er bij ons ook zo'n (ongeveer even oud) kindje in zit zeg......
    Als je toch de foto's ziet... denk je (iig ik wel) oja daar doe ik het voor... :)....

14. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Ohhh, missiemaartje wat een mooie foto's!!!!

Ik moet erg lachen om jullie reacties, over mijn vrije dag :), sorry dat ik daar over klaag, maar ik ben echt noooooit vrij en nu opeens een hele dag! Moet nog even mijn draai vinden, een hele aparte ervaring. Er ligt hier nog heel veel administratie maar ik heb ook gewoon nergens zin in!

15. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    kraamzorg
    heeft hier nog helemaal niet gebeld ofzo...

Zal ik maar even zelf bellen...?

16. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

en DAt herken ik nu dan weer wel.... :D

17. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Ben inmiddels maar een zoektocht gestart naar leuke kleding voor in bed, jeetje dat valt niet mee, over het algemeen ziet het er vrij beroerd uit :)

18. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Maartje: ik vind het echt een flinke baby hoor! Mooie foto's! En heerlijk, dat buidelen!

@Ego: hier ook nergens zin in. Ik ga zo maar weer een bloem figuurzagen, want ik heb met mezelf afgesproken dat ik er iedere dag 1 ga doen.
    Ik kwam net ook de doos met enveloppen tegen....die moeten ook nog geschreven!
    Verder zit ik te wachten op de verwarmingsmonteur. Gisteren schreef ik dat ik zowel een plasje water als een lage druk had geconstateerd. Ik dacht toen nog dat het water achter het schot vandaan kwam, maar net ben ik weer gaan kijken, en toen druppelde er met een behoorlijke snelheid water uit de onderkant van de ketel... (een druppel per 2 seconden ongeveer, dus er lag alweer een behoorlijke hoeveelheid water, en natuurlijk niet op de handdoek die ik had neergelegd....)
    Gelukkig hangt de ketel nog geen jaar, dus vallen we nog binnen de garantietermijn! Ik hoop dat de monteur zo vriendelijk is om ook meteen het water even bij te vullen, maar dat zal toch wel?

Ik hoop dat het daarmee is opgelost...
    (Ik vond het gisteravond ook al zo raar: de druk was halverwege de middag nog 0,5 en toen ik naar bed ging wisselde het tussen 0,1 en 0,2.... Toen had er natuurlijk al een belletje kunnen gaan rinkelen, haha!)

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik wacht al vanaf afgelopen donderdag op de monteur voor de afzuigkap. gister alweer een telefoontje gedaan, waar in godsnaam iemand blijft , jaa mevrouw, druk.
    ja hoor. want iedereen heeft deze week zn afzuigkap kapot...*zucht* als ik vandaag niks hoor bel ik morgenochtend gewoon weer.
    kookt niet echt prettig zonder afzuiging
    fijn zo'n woningstichting

20. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anna: heb je geen onderhoudscontract dan? Wij konden toen de garantie en het onderhoud voor vijf jaar afkopen. Zijn blij dat we dat toen gedaan hebben, want we blijken een of andere prutketel te hebben gekregen. Zo prut dat de firma die die dingen geplaatst heeft zelfs maar een beperkt onderhoudscontract aanbiedt voor deze ketel.

@Missie: Cute! Wat een lief mannetje hebben jullie. Zag van de week een fotootje van een jochie dat ook veel te vroeg geboren was, maar die paste zo ongeveer drie keer in die van jullie. Hoop dat hij snel los kan van alle slangetjes en buisjes!

Deel Deze Pagina