uhhh bloed in je inlegkruisje.... dan zou ik toch ECHT even bellen hoor... tenzij het na gemeenschap was... maar lijkt me niet als je zo ziek bent... of echt een ini-mini-druppeltje..... voor "tekenen" van baarmoedermond (bij verweking, t kan ook bloeden) ben je toch echt te vlug..... Beterschap...!! @bloed had het laatst trouwens ook, best veel en helder rood.. ... ikke checken waar het vandaan kwam... Spiegeltje gepakt, bleek dat mn onderkantje (huid) dus door is, vanwege de maandverband/ tenalady's... was wel ff opgelucht....
@mupkuh, uitwending draaien willen wij zelf niet omdat wij in de familiekring helaas een negatief verhaal hebben meegemaakt met draaien. Dus dat is voor mij geen optie, ben veel te bang dat het mis gaat. ( terwijl de meeste keren natuurlijk goed verlopen, ondanks de draaipoging wel of niet lukt, maar wil geen risico nemen natuurlijk )
@ Zebra, dan snap ik dat je geen draaipoging wil. Een ks schijnt best mee te vallen. Het is alleen heel anders. En je hebt wat langer herstel. Komt helemaal goed met jullie @ Ceberus, het was echt maar een inimini beetje. Maar heb wel de nacht daarvoor flink buik en rug krampen gehad :S @ MIssie, probeer je niet te druk te maken over de BV na de stuwing zul je zien dat je in 1x flink BV zult hebben. Bij mij heeft het ook wat langer geduurt. Flink gekolft, bijgevoegd er heel wat uurtjes per dag mee bezig geweest. En vanaf dag 5 was bijvoeden niet meer nodig. Had volop voeding en dat een jaar volgehouen.
Shadow, balen van die prik. Ik moest 'em ook... Julia was ook rhesus Positief, dus ik had de bui al zien hangen. Ik kan je helaas niet geruststellen, die prik doet knetterpijn. Maar goed, bevallen ook, en zo erg is het dan weer niet Eveline, jammer van de echo zeg, maar ja.. niks aan te doen ook! Frenzy, herkenbaar, maar auwieauwie, dat doet ook echt naar zeer! Misschien magnesium slikken, dat kan nog wel eens helpen. Avatar Trishka, oja dat vroeg ik, ik dacht al zoiets ja. Droevig... Cerberus, knuffel! Het komt goed hoor, ook nu vind je je ritme wel weer met je 4 kotertjes straks! Maartje, het komt echt hoor, wees maar niet bang! Goed blijven eten en drinken en neem vooral goed je rust, dan knal je ergens de komende uren/dagen opeens uit elkaar van de melk Fijn dat z'n hoofdje helemaal goed is, dat scheelt een boel zorgen! Nu bergopwaarts!!! Ik heb hier een verveeld meisje en een moeie baby in huis, in combinatie met mijn eigen vermoeidheid niet ideaal... Ik ga maar eens even klei pakken voor mijn peutertje, dan heeft ze lekker wat te doen, en baby misschien nog maar even slapen... Was net na 20 minuten weer wakker!
Hoop inderdaad dat de keizersnede meevalt, maar ben nogal een zeikerd, ik val al flauw van bloedprikken dus zie al dat ''gedoe'' helemaal niet zitten en algehele narcose zie ik dan al helemaaaal niet zitten zodat ik geen ''overzicht'' meer heb haha dat word nog wat
@ Ceberus; hihi! Grappig, ik bedacht me straks, tja straks weten we niet wat we elkaar moeten vertellen want alles is al op het forum gezegd, maar zal wel meevallen denk ..... @ Gentle; succes daar, pfff klinkt niet ideaal! @ shadow; niet google hoor, pff wordt je zo onzeker van... Tis juist goed dat je die prik krijgt... Maar vroeg me af of je C of D negatief was, moet je anders maandag maar ff vragen! @ Mupkuh; beterschap! En met bloed in je inlegkruisje zou ik ook even bellen hoor! @ Zebra; snap dat je een versie niet ziet zitten... Hopelijk draait de kleine nog (het kan nog.......) Keisersnee lijkt me ook geen pretje, maar meer omdat het best een heftige operatie is. @ Missiemaartje; wat fijn dat z'n hoofdje goed is, moet wel een geruistelleling zijn... Maar als ik dat zo lees en de foto's zie denk ik dat het echt een flinkert is voor zijn termij, dat scheelt al een hoop. Tja en balen dat de BV niet gelijk goed door zet, maar je hoort dit meer, volhouden meid! En geniet lekker van de momentjes met jullie ventje, zo speciaal! Ben benieuwd naar het geboortekaartje, laat je die hier later ook zien? (namen natuurlijk weg gelaten...). Dan is Niek wel op een mooi moment verwekt! Speciaal hoor! @ Glas; normaal ruim ik alles wel netjes op, maar was van de week een beetje makkelijk geweest zeg maar En ik ben nogal makkelijk, dus mn voet deed gister wel pijn en heb zelf het stukje glas uit mn voet gehaald, maar vond terug gaan slapen op dat moment belangrijker.....
@Frenzy, Meid wat fijn dat je met haar hebt gepraat ! Ik hoop dat het nu wat beter gaat tussen jullie. Zou zo fijn zijn nu. Dikke knuffel voor jouw enne leuk dat je hebt gezwaaid toen je langs reed Jij hebt je man wel wat af laten schrikken zeg ! gelukkig was hij thuis en gaat het goed met jouw ! @Gentle, Ja vond het een leuke avond, goed gedaan ook Inderdaad aan het einde was ik duf en had ook last van mn rug maar vond het de moeite waard en vriendlief zowaar ook Hij wist ook niet zo goed wat te verwachten dus was alleen maar erg goed ! Fijn dat je het vandaag wat rustiger hebt Vanmiddag lekker slapen..geniet ervan ! @Beesie, klinkt idd eerder als vocht dan carpaal tunnelsyndroom, heb dit namelijk al jaren en er zit wel een verschil in maar normaal gaan je vingers tintelen en kun je niks meer vasthouden door de pijn in je pols, maar pijn in je knokkels herken ik totaal niet. @Suzanne, ik hoop dat als je ziet dat je meisje het goed en leuk heeft het voor jouw wat makkelijker word ! Lijkt me heel moeilijk en in combinatie met zwanger zijn is dit natuurlijk nog emotioneler. Knuffel meid ! @Eveline, wat jammer dat je 3d echo tegen viel hoop dat je nog wat mooie plaatjes kan vinden en wel fijn dat je maar de helft hebt moeten betalen. Was hier wel anders. @Zebra, Snap wel dat je er tegen op ziet, weet natuurlijk niet hoe het is maar hoop echt dat de kleine nog gaat draaien en gewoon hoop houden hoor ! @Shadow, Je hoeft je geen zorgen te maken meid, als je een spuit krijg ben je rhesus d negatief, na dat je die spuit hebt gehad krijg je er nog een direct na de bevalling. Bij rhesus c negatief is er namelijk geen spuit voor. Ook kan dit geen kwaad voor je kindje nu, deze spuiten zijn voor een volgende zwangerschap, want als er nu een beetje bloed van jouw kleine in jouw bloedbaan komt kan het zijn dat je misschien in een volgende zwangerschap anti stoffen gaat aanmaken tegen de kleine. Ik ben zelf rhesus c negatief en heb er laatst heel veel over opgezocht en 2x uitleg van mn vk over gehad en deze zei dat er voor rhesus c negatief geen spuit is en als ik wel antistoffen maak tegen onze kleine hij misschien een bloedtransfusie nodig heeft na de bevalling, maar dit komt heel zelden voor. Rhesus d komt vaker voor en heeft dus echt geen consequenties voor je kleine mannetje als je een spuit hebt gehad Niet druk maken dus @Mupkuh, Beterschap meid ! Ik zou voor de zekerheid even bellen..hoort er toch nog niet bij toch.. @Missie, Wat fijn dat de echo van kleine ( grote ) niek goed was en al helemaal van de beademing af wat super ! Fijn dat alles zo goed gaat ! Nu iedereen wel gehad dacht ik...zo niet sorry !
Jeetje lees ik eens 2 dagen snachts niet bij... Lees ik dat missiemaartje bevallen is... Missiemaartje gefeliciteerd met jullie zoon niek! Wat een leuke naam! En wat fijn dat hij het zo goed doet.. Je gelijk straalt van elk bericht af! En geloof me.. Het moederschap wordt zelfs nig mooier! Hihi.. Zebra vorige week lag mijn meisje ook nog in stuit en gisteren ineens niet meer.. Je ook de moxatherapie kunnen proberen, deze schijnt ook vaak het draaien vd beeb te bevorderen.. Of kon je die therapie al? Gentle he bah als je zo moe bent en dan ook nog 2 kleintjes moeten bezighouden.. Hopelijk slaapt de baby naog even.. En ik las je moet nog een maandje werken toch? Oh ik hoor net van mijn man dat we morgen op kraamvisite gaan.. Ohh leuk.. Zal ik wel weer gigantisch emo worden haha... Kan dat zo Niet handelen met al die hormonenen! Shadow, ik heb de prik ook gehad.. Niet leuk.. Maar idd wel nuttig.. En het idee dat het goed voor de beeb is vond ik wel prettig..
@buddy Suzanne, het gaat met mij eigenlijk allemaal wel goed. Lief dat je dat vraagt! Hou geen vocht vast, slapen gaat nog redelijk goed, zit nu op 10 kilo erbij met 30 weken. Heb gelukkig geen zwangerschapsdiabetes of rhesus antistoffen meer. Dus eigenlijk kan ik wel spreken van een normale zwnagerschap met hier en daar dagelijks wat bekkenpijn maar het is al minder dan eerst. Hoe was het vandaag bij het wegbrengen van je dochter? ging alles goed? Heb het zo ontzettend druk met werk en elke avond wel iets gepland dat ik hier niet zo heel veel ben. Ik lees alles mee maar dan ben ik daarna de helft weer kwijt. As. ma 23-01 groeiecho in het ziekenhuis. en 27-01 intake met kraamzorg Afgelopen dinsdag hebben we rondleiding bij ons in het ziekenhuis gehad. Zijn allemaal kraamsuites. Echt huiskamergevoel. Alles is er gewoon. Dus ben al helemaal gerust dat het goed gaat komen. hoop ik toch.... Verder nog 5 weken werken en dan verlof! Nu nog half dagje werken en heb weer weekend. Voor morgen staat er eens een flinke schoonmaak te wachten. ( wil alles dweilen en mijn vouwgordijntjes wassen zodat alles weer fris is.) Op 30-01 komt eindelijk de nieuwe kast. De kleinere variant.. dan is de kamer eindelijk klaar. Zal dan foto's posten. Liefss Fropste..
@Gentle, hoorde idd dat de prik pijn doet. Maar ik heb ook ooit een tepelpiercing laten zetten, dus laten we hopen dat het minder pijn doet hahaha.
Missiemaartje: wat is Niek dan op een leuk moment verwekt zeg! Shadow: denk dat je tepelpiercing meer pijn heeft gedaan dan die prik! Ego: ik heb vanmorgen gebeld en kan a.s maandag al voor een groeiecho!!!! Ben blij dat ik tenminste niet zo lang hoef te wachten!
@beesie, dat denk ik ook! Gelukkig is dat klere ding eruit. Ach je hebt wel eens van die wilde buien. Wat me bezielde haha Dus ik hoop maar dat ik die prik overleef...
Ik zou trouwens ook een groeiecho krijgen, maar heb helemaal niets meer gehoord van mijn vk. Maandag eerst maar eens navragen hoe of wat!
Eveline@ jammer dat de echo niet duidelijk was daar hoop je dan toch op kan mij voorstellen wel fijn dat je de helft moest betalen. Maartje@ fijn dat de 1e echo van het hoofd goed was dat geeft dan toch weer wat meer rust en van de beademing af wat een stoere vent hebben jullie nu al! Ego:hier ook weer ziek samen met mijn zoontje koorts, hoofdpijn, hoesten diaree echt niet fijn, zou ik eindelijk met mijn vriendin weer eens samen gaan eten ik baal echt maar mijn gezondheid gaat even voor, ga zo ook weer even slapen Ben afgelopen nacht 7x eruit geweest voor zoon en dan lag mijn man weer te snurken whhahaha fijne dag nog groetjes Chantal
Shadow: ik ken het! Ben zelf ook wel van de piercings en tattoos! Heb een navelpiercing gehad, die is tijdens mn zwangerschap dichtgegroeid, een piercing schuin boven mn lip (die komt wel weer terug!), een tongpiercing (heb ik ook al niet meer) en 6 tattoos! (die zitten er nog wel, haha) Straks als ons kleine meisje geboren is komt de 7e tattoo erbij, van haar naam, op mn pols!
Ziekenhuizen willen bevallingen concentreren in Bergen op Zoom - Etten-Leur - Regio - bndestem no way dat ik dus naar bergen ga he!! hoe krijg je meer bevallingen in de auto.... wij zullen hier echt niet de tijd hebben om naar boz te gaan rijden hoor!
Haha, dat zijn toch de minder pijnlijke piercings? Ik heb er jaren geleden een laten zetten en dat was (volgens de piercingboer) ook meteen de meest pijnlijke voor een vrouw: boven in mijn oor. Komt omdat ze daar door het kraakbeen heen moeten. Moet zeggen dat ik bij de eerste keer schoonmaken ook zo ongeveer van mijn graatje ging van de pijn... Alleen bij mannen schijnt er een pijnlijker te zijn (manlief trok een beetje wit weg toen hij dat hoorde) .
Net de intake van de kraamzorg gehad, is eigenlijk ook gewoon een formaliteit, ze kunnen het net zo goed via de telefoon doen! Dinsdagavond zijn we naar het gemeentehuis geweest om te erkennen, dat is ook weer gedaan, er kan weer iets van het lijstje!! Vanavond gaat manlief een commode ophalen die we via marktplaats hebben gekocht, kan ook weer van het lijstje!! Lekker bezig he?
@Mon ik heb ook boven in mn oor gehad, en die vond ik toch echt een piece of cake! Mn tepelpiercing was ook wel te doen, alleen echt prettig was het niet...