Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ Sjors, meid kan ik begrijpen balen zeg. Dikke digi knuf vanaf hier. Ik doe aan shop therapie vanwege mijn situatie met ex hoor (ook niet goed).. maar soms werkt het tegen de verveling.

Van het weekend gaan mijn oom en tante weg en brengen hun de kleine van 9 weekkies bij mijn opa en oma. Ik ga even overdag baby helpen. Flesjes geven, luiers verschonen en knuffelen!! Kan ik oefenen hihi!

2. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Gentle, voor mij geldt hetzelfde hoor haha, vind dit al best spannend. Het is al heel anders dan via het forum he. Maar heb er wel veel zin in :) Emmeloord en Deventer is lekker dichtbij dus zal vast wel een x goedkomen met meeten :)

3. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ik herken het hoor Sjors! Hier ook zodra ik ga liggen hele uitsteeksels en voel m dan ook ook helemaal door mn buik schuiven!
    Jammer voor je dat je door financiële redenen niet aan het kamertje kan beginnen!
    Maar precies zoals je zegt, de gezondheid van het kindje is t aller belangrijkst!

4. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Stephanie, Dankje :) ik snap wat je bedoeld met shop therapie en het werkt inderdaad wel en vooral voor je kleine is dat erg leuk en het is geen geld over de balk gooien dus dat scheelt alweer ;)
    Wat leuk ! ja kun je inderdaad oefenen en knuffelen met zo'n kleintje is super !

5. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn

Hier Boyd!

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    sorry meiden even alleen ego....

even een vraagje...

isabel werd gisterenavond om half 12 beetje wakker, avondeten al niet willen hebben en hele dag eigenlijk al niet lekker gegeten. dus een papfle gemaakt en naar haar toe. ze gloeide echt helemaal en kwam erg versuft over, temp. gemeten en 39,2! fles weigerde ze terwijl ze toch onderhand wel honger moest hebben lijkt me...

verschoont, pcm erin voor de koorts en even kijken wat het doet. ze is best verkouden dat is al een paar daagjes. bij ons even in bed gelegd want vond het toch wel eng dat ze zo suf was, ze bleef liggen zoals we haar legden en tilde haar hoofdje niet op om ergens naar te kijken. na een kwartiertje begon ze weer wat te brabbelen en te bewegen, wilde nog geen fles.

toen begon ze te spugen, eigenlijk alleen maar slijm wat eruit kwam dus even rechtop gehouden zodat het er uit zou lopen, als ze lag hoorde je het haar terug inslikken. ondertussen was ze wel wat minder suf geworden. nog eens fles geprobeert en nu wilde ze hem gelukkig wel. toen leek ze wel weer een beetje de oude. temp. nogmaals gemeten en 38 nu dus die was gelukkig gedaald. toch maar weer in eigen bedje gelegd en om 3 uur even gaan kijken hoe het was want vond het toch wel eng.
    ze bewoog nog dus prima ;) om half 7 nogmaals wakker gemaakt en temp gemeten 38,1 wat hoger maar niet alarmerend meer. wilde haar flesje ook gewoon hebben.

vanmorgen om 9 uur werd ze weer wakker, ze is niet suf meer maar erg hangerig, huilerig en ze vertikt het weer om ook maar iets te eten of te drinken... haar temp is nu 38,2.

heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
    en vanmiddag heeft ze haar prikjes, maar is dat wel zo een goed idee nu ze niet helemaal lekker is?

7. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@naomie Volgens mij geerts er wel een buikgriepje. Werk zelf op de H&R-afdeling en de ziektemeldingen stromen echt binnen hier

Wauw alweer deel 3. En dan morgen naar het 3e trimester. Wel bijzonder.

@Meeting Woon zelf in Twente maar ik werk hele dagen dus een meeting zit er voorlopig nog even niet in.

8. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    naomi, ik heb er niet gek veel verstand van hoor en weet niet hoe oud isabel is maar zouden het geen doorkomende tandjes kunnen zijn? Ik weet wel dat ze koorts kunnen krijgen ervan en als het pijnlijk is kan ik me voorstellen dat ze ook geen flesje wil. Maar nogmaals, ik heb er geen verstand van haha

9. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ Naomi jakkie zeg! Heeeel veel beterschap. Anders bel je toch voor de zekerheid even de dokter?

10. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    O, en voor alle dames die zich opgejaagd voelen, dit is ons babykamertje nu, moet nog genoeg aan gebeuren (gipsen plafond eruit, nieuw plafond erin, behangen, verven, vloertje erin, meubels nog kopen etc)

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    vanavond meer foto's van onder andere kleertjes e.d.!

12. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Oh gosh! Ja kan begrijpen dat je dan lichterlijk eng word! Ik moet zeggen ik kan ook niet tegen verbouwen. Echt verschrikkelijk.

Bij ons is het een kwestie van verschuiven, opruimen, verplaatsen, inruimen. En dan alleen de badkamer slopen enzo. Maar dan peer ik hem een week naar mijn opa en oma haha!

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    kan er nog niet teveel over zeggen, hoor net dat vriend van me vannacht overvallen is, vastgebonden en bedreigd met wapen!

14. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@Eveline Jeetje wat schrikken. Sterkte

15. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ Eveline jeetje gadver!! sterkte!!

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dan show ik ook maar even de inhoud van de kledingkast :D

17. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Oh ik hoef me nergens voor te schamen zie ik alweer haha!

Vanavond ga ik mijn blije doos ophalen bij Prenatal en nog wat winkelen, zag dat er 50% korting is! Jippie hahah!

Mooi ingericht Zebra bij mij is het echt nog een chaos haha! Overal alles ingestouwd haha!

18. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb even snel jullie mening nodig:
    Kan dit voor een jongen??!!

Heb het gekregen van kraamvisite van dochter.
    komt uit Australië..... heb het met jongste sowieso niet gebruikt, ivm jaargetijde.... (mt 50-56)
    De man van wie ik het gehad heb is trouwens pas overleden :(
    iig.... ff jullie mening...

19. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kleertjes...
    ik zal als ik alles af heb eens een foto maken.. hahahahaha....
    denk dat ik win :D....
    nouja je krijgt ook zoveel met kraamvisite enzo... en veel hebben ze niet eens aangehad, vooral dikkie dik niet... :D
    (mannetje woog al 10.3 kilo met 6 maanden... dus tja... die paste bijna niets)

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @eveline: gadver!! dat is ook flink schrikken!!

bedankt voor jullie reacties!
    haar kiezen zijn het denk ik niet, dan is ze vaak heeel anders als ze daar last van heeft.
    ga dan maar gewoon uit van een griepje.... heb er net wat vla in kunnen krijgen de rest wil ze absoluut niet.
    toch de huisarts even bellen of dat ik het aan moet kijken of dat we even moeten langs komen omdat ze niet wilt drinken..
    gebeurt natuurlijk weer net voor het weekend pfff.

Deel Deze Pagina