Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Erg he Beesie!! Ik ben ook alweer een tijdje wakker hoor!
    Heb zon last van mn heupen en benen...

Wens de meiden die naar de meeting gaan in Kampen veel plezier vandaag!

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    pfff verrot geslapen zeg!
    hele neus zit dicht, zo verkouden als wat , bah!
    tot nu toe niets voor genomen, wil zo min mogelijk ''troep'' tot me nemen aangezien de kleine het toch al niet volgens het boekje doet.
    dus hopelijk is het snel weer over allemaal

en die sneeuw, iew! hou er helemaal niet van die gladheid.
    had beter in de zomer hoogzwanger kunnen zijn :D

meiden die naar de meeting gaan, veel plezier!

3. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen!

@beesie ik kan uitslapen en was om iets voor 7 al wakker. Heel de nacht liggen draaien! Echt kut.

Lig nu nog wel even op bed, hoef verder niks te doen en de echo is pas om 4 uur vanmiddag. Lekker beetje hangen.

Oeps mijn moeder stond gister alle rompers te tellen, op dit moment heb ik er 47. En dan de boxpakjes en broekjes en shirtjes nog niet mee geteld. Schaam me diep, ga er nog 3 halen hahahahahahah, dan heb ik een mooi rond getal. Ach ja shoppen werkt als goede therapie!

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahah shadow 47 rompers, ik mag toch niet hopen dat ze allemaal in dezelfde maat zijn :D

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    hahaha 47?? tot welke maat is dat?

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Goeiemorgen!!

Hier gelukkig aardig goed geslapen. Daar voel ik me heel gezegend mee! Vorige week had ik een paar dagen last met omdraaien en op m'n zij liggen (bekken helemaal zeer), was na de oefeningen bij de zwangerschapscursus, dus vanavond maar even aan de cursus juf vertellen, dat ik heel voorzichtig mee doe, maar bij pijn oid meteen stop! Gelukkig is het nog maar 2 keer ;)

Shadow, wow, jij spant de kroon! De eerste 2 maanden hoef je niet te wassen :D

Ik ga zo lekker wat bestellen bij Happybee, voor de baby en mijn kleine meisje. We hebben een budget voor elke maand, en sinds kort is daar ook een vast deel 'kleding' in opgenomen. Aan het begin van de maand voelt het dus bijna als een cadeautje, 'wat zal ik nu eens halen?'. En zo blijft het ook een beetje in balans, en heb ik niet in 1 keer heel veel nodig!

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    even snel geteld voor ik naar me werk ga, ik heb er 24. In de maten 50, 50/56, 56, 62, 62/68 en 68

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Eveline, dat zijn er genoeg..hihi. Heb geen flauw idee hoeveel ik er heb in die maten. Maar het zijn er vast meer dan ik denk ;)

@ Buik, hier ook flink last van maar dat komt denk ik ook wel van het vele hoesten. Denk dat het mijn banden zijn. Al leek het gister wel veel op oefenweeen.

9. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgem meiden,

Haha, die rompers, ik heb er ook heel veel, vooral heel veel gekregen, veel nog van Joosje en heb er 1 zelf gekocht. Haal de 40 ook wel denk ik.

Heb redelijk geslapen, wel wakker gelegen van 4.30 uur tot 6.00 uur. Ik heb sinds enkele weken als ik 's nachts wakker word, ik altijd enorme darmkrampen heb en dus ook echt naar het toilet moet.

Nog even ter info, 21 februari is niet de dag dat ik denk te bevallen, maar zou leuk zijn. Denk zelf meer aan 7 of 8 maart, een kleine week over tijd. Bij Joosje bavellen met 41.1 dus we zullen zien. Ze zeggen wel dat meisjes langer blijven zitten dus hoop dat ie zich iets eerder aandient.

Eveline, werk met zin meid!

Meeting, heel veel plezier dames, ook een foto'tje maken hè. Hoop dat jullie het net zo gezellig hebben, als wij hadden.

Hier vandaag weinig plannen. Ga wat dingetjes van mijn lijstje afwerken. Joosje blijft vandaag over dus we hebben een lange dag samen. Doen we bijna nooit, maar ze vindt het zelf zo leuk. Ik vind het dan zo'n lange dag voor haar, maar soms geven we er maar aan toe.

Nou meiden, hier ligt nog geen sneeuw, bij jullie wel? Het is wel steenkoud.
    Maak er toch een mooie dag van!

Liefs, Leske

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier wel sneeuw, een laagje maar hoor.
    toch vind ik het vervelend vooral met uitlaten van de hond, ben zo bang om te vallen :p

11. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Hier ook geen sneeuw :(

Rompers van maat 50 tot 68. Ja ik ben een shop verslaafde. Heb inmiddels ook de nodige schoenen staan van uggs, Nike, Adidas en vans. Zoooo cute, alleen mag nu echt niks meer kopen!

Meiden veel plezier met meeten!!!!

Oh ik heb zin in de echo, ik wil mijn kleine vent weer even zien!

12. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ohhh pas je op! Niet gaan stunten hoor hihi

13. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha 47 rompers! shit he! niet normaal, haha. Maar ach, je hebt tenminste genoeg!
    Dat van die schoenen herken ik wel! Ons meisje heeft al 17 paar schoenen klaar staan in de kast! oa ook Adidas enzo. *schaam*

Hier ligt ook een laagje sneeuw, vind t een mooi gezicht maar ben wel bang om te vallen...

Meeting: we zijn vanmiddag maar met zn drietjes, Gentle, Sjors en ik... Maar we gaan er wel wat gezelligs van maken!

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    17paar schoenen ook al haha
    tjee en ik maar denken dat ik al teveel gekocht heb, ze heeft nu 9 paar schoentjes!

Ik ben trouwens wel erg benieuwd hoe jullie kledingkastje er ingericht uitziet, dus.. showen maar! :)

15. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    FRENZY@
    Ik lees wel mee maar heb mij een aantal dagen heel slecht gevoeld van de ooronsteking wat kan dat een pijn doen en de antibiotica breekt echt alles af ben nu weer snotverkouden.
    Woensdag gaan wij een afspraak maken in maastricht wanneer wij ingeleid gaan worden wel spannend.

Verder rustig aan onze zoon slaapt nu drie dagen in zijn nieuwe kamer gaat redelijk wordt helaas wel heel vroeg wakker
    vandaag naar de opvang gebracht dus kan even lekker uitrusten. manlief heeft op de babykamer een dakkapel geplaatste wat geeft dat een ruimte nu alles afwerken en hopen dat het binnen 4 weken af is :)

Ik zal niet klagen ben blij dat hij zoveel doet naast zijn drukke baan

Hoe is het verder met jou??

Groetjes Chantal

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Goedemorgen!

Balen voor de dames die een slechte nacht hebben gehad! Hier prima geslapen, er ook niet uitgeweest om te plassen. Wordt wel vaak wakker van de pijn in mn heupen, dan draai ik me om en val redelijk snel weer in slaap.

47 rompers?? Haha tot welke maat is dat? Ik heb ze niet geteld, heb er denk ik een stuk of 20 en dan allemaal maat 50 of 56, zowel lange als korte mouwen.
    En jeeee wat veel schoentjes hebben jullie allemaal voor de beebjes! Ik heb nog helemaal niets hihi.. Maar lijkt me voorlopig ook nog niet nodig toch?

Hier ligt een klein laagje sneeuw.. en stiekem hoop ik juist wel dat er nog wat bij komt. Ga ik straks lekker fotoos maken met paardje! Het is wel ineens echt koud ja, brr das wel wennen!

Nou vandaag mn 1e officiele verlofdag en heel erg.. maar ik verveel me nu al. Ik zie er best tegenop zolang thuis zitten, nou ja als ons meisje er straks is niet natuurlijk maar deze 5 (of met een beetje pech 7) weken lijken voor mij erg lang. Hopelijk went het!
    Wat doen jullie allemaal zoal op een dag? Ik heb totaal geen behoefte aan poetsen oid, en alles is hier ook wel op orde..

Shadow geniet van je echo vanmiddag!

17. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Interieurverzorgster(poetsmiep) en huisvrouw / mam
    Veldhoven
    @Ego- Hier ook een klein laagje sneeuw. Liever niks erbij...!! :p Dat mag van mij wel in het weekend! Als vriendlief thuis is. Hier ook een hond, en die laat letterlijk MIJ uit. Dus liever geen gladheid hier.
    Dadelijk naar de echo, eerst naar pap en mam. Pap past op, en mam gaat mee naar de laatste echo alweer! Ben erg benieuwd! Vorig jaar heb ik een auto total loss gereden tegen een paaltje vanwege gladheid. Dus, ik ben blij als het weer lente word. In de weekendenden mag het sneeuwen, zodat vriendlief met de meiden en de slee kan sleeen. Maar ik moet er niet aan denken uit te glijden, of door te glijden met auto! Echte gladheidsvrees hier. Rijd nu ooit met 5 km per uur door bochtjes heen:)

@Rompertjes- Ik weet niet hoeveel ik er heb. Maar volgens mij kan ik nog wel wat aanschaffen in maatje 62 68, ook gewone kleertjes in die maat. Word wel tijd nu! Binnenkort maar eens shoppen.

@Verjaardag- a.s. zondag word ons Fabienne alweer 4 jaar! Vrijdag afscheid op de speelzaal, zaterdag feest hier voor vrienden en familie volle bak! EN zondag verjaardag van Oma, en daarna nog lekker ergens uiteten voor Fabienne's echte verjaardag! EN dan na dat drukke weekend niet bij komen. Nee, volle gas 5 dagen per week naar school die dame! Spannend!
    Gelukkig heeft mijn moeder flink gefreubelt, leuke traktaties gemaakt voor op de speelzaal en voor het feest thuis. Scheelt me al weer een hoop werk en ziet er leuk uit! Nu nog deze week boodschappen halen! *zucht* Ben blij als het weekend weer voorbij is. Hectische toestand! :)

18. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ slecht slapen: knuffel voor diegenen die het nodig hebben! Echt ik moet zeggen; sinds ik bevallen ben, slaap ik geweldig haha. Geen buik die in de weg zit! Natuurlijk issie nog wel redelijk groot haha, maar in ieder geval geen zware baarmoeder meer!

@ rompers; hier ook enorm veel.. Vriendlief en ik hebben het kamertje gisteren helemaal in orde gemaakt. Moeten nog wel wat dingen kopen maar het grootste gedeelte ligt nu in de kast. Toen kwam ik erachter dat ik suuuuper veel heb van 62, ook rompers en zo. maar van 50 echt heel weinig. Ik dacht toen van, die heeft ie toch maar amper aan. Toch maar eens gaan shoppen nog! Hihi heb dus op happybee wat setjes besteld. En gisteren kleertjes gekregen van de schoonouders.

Schoonma had een super mooie mand gemaakt, helemaal van kant en zo. Heel veel uurtjes in gestopt. En voor elke dag een cadeautje.. Maar de kleertjes moesten we alvast uitpakken, voor het geval we ze niet mooi vonden!

Zoonlief had dus voor het eerst rompertjes aan, veeeeel te groot maat 44 haha. Maar wel heel aandoenlijk.
    Ze hadden trouwens verkeerd gemeten in het ziekenhuis, hij was vorige week 40 cm...

19. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
  20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813