hahaha 17 paar schoentjes??????????? Dat heb ik zelf niet eens! Zelfs mijn schoenen + schoenen van vriend + schoenen van baby zijn er nog geen 17... Ik heb schoentjes in maat 16 en schoentjes in maat 19 liggen. Wilde ze eigenlijk niet kopen nog maar heb ze gekregen... @ missiemaartje, van mij mag je nog veeeeeeel meer van die leuke foto's spammen hoor! Dat blauwe mutsje hahaha veul te groot nog, maar wat ziet hij er goed uit zeg!
wat een mooie fotos, echt geweldig om te zien. hij ziet er zo goed uit! Ik kan me op dit moment echt geen voorstelling maken dat ik ook zo'n kleintje in mijn buik heb Pff baal zo hier, gister is mijn laptop stuk gegaan, dus zit nu op die van vriend de hele dag ( tja wat moet je anders als je niks mag ) maar hij heeft m ook 3 van de 5 dagen mee naar zn werk dus dat is lastig. heb rond zitten kijken maar je betaald toch minimaal 350 voor een nieuwe grrr en laat ik dat nu niet zo 123 hebben liggen. hoe kom ik nog een week of 6/7 door zonder dagelijkse laptop
Missimaartje2 wat een heerlijk ventje en wat bijzonder om te zien dat er zo'n kleintje nu mijn buik zit! wat deot hij het goed als ik het zo lees en zie! geniet ervan en fijn dat het kamertjes af is.dat hij maar snel in zijn eigen bedje mag slapen he. bij onze 1e was maat 44 ook te groot hahah heel herkenbaar genietse groetjes chantal
@missiemaartje: wat een geweldige fotos met die kleertjes aan zie pas hoe klein hij is. zonder kleertjes lijkt het een hele vent maar met zo een rompertje aan is ie echt nog heeel klein hihi. @meeting: leuke fotos van de meeting!! andere meiden veel plezier vandaag hier geen sneeuw maar vind dat ook niet erg
Eveline: Oh dan schaam ik me wel met ons aantal schoenen. Manlief heeft denk ik een stuk of 25 paar en ik kom makkelijk aan de 50... dus dan is t niet zo gek dat dochterlief er al zoveel heeft! hihi. Zebra: oh das vervelend, je laptop kapot! Toevallig heb ik hier nog een laptop te koop, een Acer Aspire One, zo'n kleintje is dat. Hij is echt super maar hier overbodig aangezien man en ik allebei een gewone laptop hebben... Hij is bijna 2 jaar oud maar zo goed als nieuw, echt amper gebruikt. Laat t maar weten als je er eventueel belang bij hebt!
@missiemaartje, ahhhhh wat een schatje, en wat ziet hij er ongelooflijk goed uit!! Net wat zebra zegt kan ik me ook echt geen voorstelling maken dat ik ook zo een kleintje in mijn buik heb. @shadow, jeetje wat heb je veel rompertjes!! Maar beter te veel als te weinig!! @frenzy, het was erg gezellig nog zaterdagavond met mijn schoonouders! @slapen, ja, dat lukt niet zo goed meer, maar ach dat hoort erbij...
@rompers: hier niet zo heel veel rompers, denk in maat 50/56 zo een 10/13 stuks... @schoenen: 5 paar maat 16/17 en 1 paar maat 18 dacht ik... alles gekregen want zou zelf geen schoenen kopen voor zulke kleintjes... heb wel van die sloffen met antislip eronder. isabel had ook nooit schoentjes aan pas vanaf een paar weken geleden omdat ze nu meer loopt.
Ik lig in een deuk om die 17 schoenen Ik heb ook wel een schoenentic voor mijn zoon (ikzelf heb lastige voeten dus vind het nooit leuk om schoenen te gaan passen....) maar 17 Maar goed, het staat wel mooi in de kast Hier heeft zoonlief trouwens pas echt schoentjes gekregen toen hij ging stappen, is ook beter voor de voetjes. Voor die tijd had hij stoere leren slofjes aan. Hier goed geslapen. Straks komt er visite en zij nemen het hangwiegje mee die we van hen overnemen! Ik ben helemaal enthousiast! Nou ik ga nog even wat rommeltjes opruimen en dan ben ik er later nog wel een keertje! @ Missiemaartje: leuke foto's van jullie kleine knulletje!
Eva: oh wat leuk zeg, een hangwiegje! Vind ik ook zooo schattig! Maar nieuw zijn ze niet te betalen...! Fijne middag! Nog 2 uurtjes en dan ga ik op weg naar de meeting, ben benieuwd!!!
@ Missiemaart, wat een mooie foto's En super om de voeding jouw GOUD te zien liggen @ Schoentjes, hier nog geen 1 paar. Wilde laatst wel een paar kopen. Maar dacht ach als beepje ze aan kan is het er waarschijnlijk te warm voor. En die dingen zitten toch nog niet lekker. Zo even heerlijk bijtanken als dochterlief naar de PZ is Net al de douche flink gepoetst dus kan er weer even tegen
Ha meiden! Hier wel sneeuw hoor, een leuk lief laagje, maar net genoeg dat ik niet op de fiets stap. Lopend gaat prima, stevige schoenen aan! Schoenen/rompertjes, hier gewoon normale hoeveelheden Stuk of 15-20 rompertjes in maat 50/56 en 56. Julia heeft met die maat erg lang gedaan, dus is wel lekker om genoeg te hebben. Schoenen heb ik helemaal niet voor zo'n kleintje. Veel te veel gedoe en in de praktijk doe je ze nooit aan. Ik heb 1 paar kleine stoffen schoentjes van Julia nog, die meer in baby maat zijn. Voor loopschoentjes kijk ik pas als er gelopen wordt. Bij Julia was dat heel vroeg, dus ik kan waarschijnlijk snel genoeg mijn geld uitgeven aan goede schoenen Suzanne, spannende week voor jullie meisje! Maak er maar wat leuks van! Maartje, wat schattig zeg, in die mini maatjes rompertjes. Ik zou idd ook maar genoeg maat 50 kopen, want dat zal hij genoeg aan hebben straks! Ach, en die foto dat hij slaapt, wat snoezig!! Tis al niet meer zo'n erg klein frummeltje he, het begint nu wat meer baby te worden. Erg mooi ventje! Oh, en ik moet hier nog even flink wat opruimen, want het huis is een puinhoop... Dochterlief heeft zich flink uitgeleefd vanmorgen, vooral met dingen die veeel rommel maken... Maar goed, hopelijk gaat ze zo nog even slapen, dan doe ik een vlug rondje door de kamer en kan ik ook nog even liggen voordat Beesie en Sjors komen. Heb er zin in!
beesie, je laptop is dat echt zo'n mini of een 15,6 inch ? Ik heb (nja had) een 17inch maar een 15,6 vind ik ook wel prima! als het echt zo'n mini is dan is het helaas niets voor mij, dan zie ik het namelijk niet haha heb savonds namelijk nooit lenzen in en met bril kijkt totaal niet lekker. maar als het een 15,6 is laat maar even weten dan pb'en we er ff over!
Zebra: nee die van mij is wel echt zo'n mini... een 10 inch is het! Maar dus wel echt een goed merk, niet zo'n ding van de Bart Smit zeg maar, haha. Als je die te klein vind is t ook prima hoor, maar t schoot me net te binnen!
@Schoenen: nog niet in huis en volgens mij ook niet echt nodig. Pas als ze in de wandelwagen zitten is het wel handig ivm koude voetjes. Heb toen voor onze dochter steeds hele goedkope schoentjes gehaald bij de Hema, want ze kroop ze meestal binnen 2 weken volledig aan gort. Toen ze ging lopen eerst leren slofjes en daarna pas echte schoentjes. @Sneeuw: hier ook sneeuw. Niet overweldigend veel, meer alsof iemand een enorme bus poedersuiker heeft laten vallen. Er valt nog heel af en toe een mini-vlokje. Ben benieuwd of het nog verder door gaat zetten. De lucht is er in ieder geval wel al de hele ochtend naar. Net weer bij de VK geweest. Alles prima in orde. Smurf ligt nog steeds goed. Wel bleek net dat dochterlief de helft van het speelgoed in mijn handtas heeft gedeponeerd. Had wel gezien dat ze het gedaan had en het daarna uit mijn tas gehaald, maar blijkbaar heeft ze het er in een onbewaakt moment gewoon weer ingegooid. Morgenochtend maar even bellen met de assistente of ik het bij haar af kan komen geven...
ooow ik val dus best mee met in totaal 24 rompers tot/met maat 68. Kan ik dus best nog wat bijkopen Hier begint het nu te sneeuwen, bahbah
Zo wat veel rompers shadow !! Als ik er zoveel wil/moet hebben moet ik nog aardig shoppen hihi @Meeting, Ziet er erg gezellig uit op de foto !! Lijkt me erg leuk om ook een x met baby te doen @Meeting kampen, Zometeen op naar Gentle ! Ben benieuwd Gaat vast heel gezellig worden Ik neem wat lekkers mee ! @mon, Fijn dat alles weer goed is ! Haha je dochter vond het speelgoed dus erg leuk Hihi @Sneeuw, hier een klein laagje, weet alleen niet of ik nu moet gaan lopen of fietsen..maar dat zie ik zo wel Effe een vraagje, maak me een klein beetje ongerust.. Sinds dat ik gister avond in bed lig, beweegt de beeb ineens heel weinig...heb nog wel wat gevoeld tot en met nu maar zoveel minder dan normaal..en ook minder hard..is dit normaal rond deze termijn of zou ik de vk bellen ?
sjors, ze zeiden bij de vk en gyn als er ineens iets veranderd vanaf het normale patroon dan meteen bellen dus als het ineens minder is zou ik zeker even bellen