Beesie, wat fijn! ( nouja fijn is het voor jou niet ) maar fijn dat het ''niks'' is al is het natuurlijk gewoon heel heel lastig en vooral als je er niet door kunt slapen. dat ze maar snel indaald, misschien heb je dan wat minder last. Ik ben zo benieuwd of ons meisje misschien gedraaid is, maar ik denk dat ze gewoon bedacht heeft haar voetjes ( of 1 ) bij dr hoofdje te zouden want ik voel een hoofje en iets van een voetje bovenin. maar kan ook zomaar een handje zijn natuurlijk haha maar volgens mij ligt ze net 1 beentje richting neus, en 1 been gestrekt en dat overdwars pff geen pretje
@Beesie, Gelukkig is het niks ernstigs ! Hopen dat het nu snel minder word als ze verder ingedaald is. Fijn dat je een slaappil hebt gekregen, een nachtje slapen zal ook fijn zijn @Mon, Hahaha ik lees inderdaad hoe sterk jip en janneke champagne is @shadow, wat gaaf zo'n feyenoord pakje Lieve broer heb je !
@ Beesie: Fijn dat alles goed is daar, tenminste niet afwijkend. Goed is misschien op dit moment een groot woord. Hopelijk werkt de slaappil vanavond een beetje. @ Eveline: Hoe was het bij de tandarts? @ Cerebrus: Beterschap meid. Hopelijk kan je echt een beetje uitrusten en opknappen. Knuff Hier net klaar met lunchen, altijd gezellig met een dochter die 3 keer zo lang doet over 1 boterhammetje Ga nu nog maar even wat dozen uitzoeken. Laters
* Zwaai, zwaai* Ben momenteel mega druk met het huis verbouwen... ff geen tijd om uitgebreid te reageren.... Manlief is vandaag (gewdongen door mij ) thuis gebleven, ik wil dat het huis "NU" af wordt gemaakt... zodat ik me de komende dagen/ weken kan concentreren op alle kleine dingen die geregeld moet worden! Daarnaast zijn er nog zoooooooooooooo veeeeeeeeeeel klusjes om te doen.... Pfffffffffffff................................ Ik ben inmiddels klaar met alle meubels verven (3/4 lagen ) Maar het reultaat is verbluffend we hebben een heel nieuw huis... (alleen stoor ik me momenteel heel erg aan de keuken.....) @ Slechte slapers en meiden met kaaltjes; dikke knuffel! @ Missiemaartje; wat een prachtig ventje is Niek en wat ziet hij er tevreden uit!
Frenzy, nieuwe keuken doen dan maar ? haha het is zo herkenbaar. ik wil ook altijd alles perfect hebben dan is er iets gedaan, en stoor ik me ineens ergens anders aan waardoor ik het toch allemaal nog net niet goed genoeg vind
@beesie, meis gelukkig valt de schade mee!! hoop dat je vannacht beter slaapt!! @Frenzy, doe je rustig aan! Volgensmij heb jij last van MEGA nesteldrang hihi!
@eveline, He bah de kaakchirurg..waarom moet je daar heen ? @Frenzy, Jeetje meid wat ben jij druk met verbouwen ( herken het hier wel heel erg ) doe je niet TE veel..ik ga mee met de opmerking van zebra "nieuwe keuken dan maar" hihi @Shadow, Leuk hoor !
Eveline: he bah zeg, de kaakchirurg! Wat gaat ie doen? Heb je een ontsteking in je kaak ofzo? Gentle: kramp in bil: is echt kramp hoor... BI ken ik heel goed, en dit is echt een spierverkramping! Net als in mn kuit altijd.... Pffff nog steeds die pijn in mn buik... Ga maar ff lekker op de bank met een warm kersenpitkussen op mn buik.... ff ontspannen...
@beesie, idd lekker gaan liggen! Rustig aan, dikke knuf! Ik had net weer die rot menstruatiekrampen in mn rug! Ben maar even aan de wandel gegaan hier op kantoor. En pff heb vreetbuien! Maar veel water drinken. Wil niet zoveel snoepen haha!
Shadow: ohja die klote menstruatiekrampen, die ken ik ja! Had ik een paar weken geleden heel erg...! Knuf meis!
hoi allemaal... we zijn weer terug van ons heerlijke laatste weekendje met zn 2.... ik heb niet alles terug gelezen hoor pff dan ben ik morgen nog bezig haha....
Dat is hij ook Hij ligt er altijd heel ontspannen bij. Moet zeggen dat ie ook weinig huilt. Vergeleken bij de andere kindjes huilt hij bijna nooit. Hij moppert wel in het begin als ik zijn luier verschoon of hem temperatuur of zo. Maar dan huilt hij niet door of zo.. Als dat een garantie is dat hij dat thuis snachts ook niet gaat doen, is dat mooi meegenomen
Ik heb een collega gehad die ook een couveusekindje had. Die vertelde me toen dat hun kindje in het ziekenhuis heel goed in een ritme was gekomen. Dus ik duim voor je!
Sjors, ik was daar heel duidelijk in hoor, bij de tandarts. Ik heb geen last van die verstandskiezen, dus hoeven ze er van mij ook niet uit. Vond ze gek, maar ze hebben altijd van die leuke extra ideeën daar over. Pfff... Fijn dat je je ventje wat meer hebt gevoeld!! Zebra, hier moet het 70 cm zijn (van de kraamvogel) Beesie, fijn dat het in ieder geval geen zwangerschapsvergiftiging is. Google maar eens op diastase, zo heet die ruimte tussen je rechte buikspieren! Proberen ze niet te veel te gebruiken hoor, schuin uit bed komen enzo! Bilkramp? Oh dat heb ik nog nooit gehad dan, gelukkig! Auwie, hoe krijg je dat er weer uit? Frenzy, haha zijn het niet de meubels waar je je aan stoort, dan is het de keuken wel. Wanneer komt de nieuwe keuken Wel fijn dat het verven klaar is. Hier ook de babykamer helemaal geverfd, de meubeltjes, maar zeker met een beetje donkerder hout ben je inderdaad zo 4 lagen verder... Pfff, veel werk! Shadow, geweldig dat pakje van Feyenoord! Alleen wel groot Maartje, fijn dat Niek zo lief en rustig is!! Pffff, ik ben echt zo moe van vandaag... Nu nog een oppaskindje van 6, maar een behoorlijk aandacht vragertje... Hopelijk komt mijn man op tijd thuis, dan kan ik lekker op de bank en kan hij er voor Julia zijn. Ze eet ook wel eens mee, maar vandaag eten we maar gewoon lekker wat later, dan kunnen we wat rustiger eten! Morgen weer naar de VK!
We hebben net mijn buik gegipst! Ben er helemaal blij mee!!! Alleen wel een beetje Toos Tietloos, maar goed, ik kan ze niet toveren! Bekijk bijlage 219754 Hier het eindresultaat: Bekijk bijlage 219764