Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Hier een druk dagje vandaag. Mijn mamsie komt zo even wat poetsen samen en veel kletsen :D Dus ben er vandaag niet zo veel.

Fijne dag allemaal!

2. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Frenzy: dat is wel waar, ik zal niet zo gauw theezakjes krijgen. Ze zijn idd niet zo groot, maar wel mooi van vorm zeg maar!
    Ach, we zien t wel!

Sjors en Gentle: veel plezier vanmiddag met meeten!

Erg slecht, maar ik weet niet meer wie er gister nou de echo had gehad bij Fontys maar super zeg! En hij is blijkbaar goed geschapen! hihi.

3. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Slecht geslapen, veel wakker gelegen door de bekkenpijn. Gelukkig hield zoonlief me goed gezelschap! :) Ben ook niet helemaal fitjes, lijk van 2 griepjes een beetje mee te pikken (al een paar dagen diaree en oorpijn). Vandaag vrij gelukkig, vanmiddag naar de voetreflexmassage en vanavond hapje eten met een vriendinnetje (als ik niet echt ziek word).

Wat ik onthouden heb:

@ Frenzy, wat ontzettend vervelend, ruzie met je moeder. En zeker nu, pfff... Wat erg dat ze je zo kwetst zeg. Gelukkig heb ik dat met mijn ouders nooit gehad, al hebben we ooit wel onenigheid van een paar dagen gehad. Dat vond ik al vreselijk. Ze hebben heel erg moeten wennen aan het feit dat Peet en ik nog aan kinderen begonnen, gezien zijn leeftijd. Vooral mijn moeder vond dat vreemd... Daar hebben we toen wel een soort van ruzie over gehad. en ook over het feit dat ik voor Peet koos want hij was natuurlijk echt veel te oud in de ogen van mijn ouders. Ook wel te begrijpen en puur uit bezorgheid natuurlijk. Maar gelukkig is dat allemaal goed gekomen en zijn ze dol op Peet, Joosje en de kleine man in aantocht. :):) Hoop dat het bij jullie ook snel goed komt, al moet je daar nu misschien niet aan denken. Het kost zoveel energie hè.

Gaaf je echo, jongens zijn zo trots op hun piemeltjes hè. Die van ons ook, ik moest er ook aan wennen want Joosje lag altijd met haar beentje over elkaar, heel bescheiden, hihi.

@ Kaartjes, hier veel nodig, 110 ofzo... Bestel er 125, voor het geval ik mensen vergeet en idd voor in het boek van zoonlief, voor onszelf, voor Joosje etc. Duur grapje, maar ja... Wij hebben beiden best een grote familie, en dan vrienden, kennissen, buren, dokter, fertiliteitsteam, collega's etc. Komt goed. Peet print de adressen netjes op stickers dus hoef geen adressen te schrijven, fijn!!!
    Heb de enveloppen al in huis, dus zal het binnenkort eens regelen, weer een zorg minder. :)

@ Cvermeulen, ben benieuwd naar je echo-foto!

@ Ziekenhuis, hier is de hele afdeling vernieuwd. Hele mooie, luxe verloskamers en vooral ook een hele mooie kraamafdeling waar de partners ook lekker mogen blijven slapen. Ik vind het dus helemaal niet erg om in het zkh te bevallen. Het moet ook, gezien de ernstige bloedingen van vorige keer.

@ Missiemaartje, ben je er al uit hoe je het met je studie gaat doen? Erg vervelend, wat een tegenvaller zeg...

@ Borsten, ik ben na de bevalling van Joosje van stevige E naar theezakjes B gegaan. echt heel erg... :x Moest zo wennen aan mijn "nieuwe" borsten. Maar moet zeggen dat het in de loop van de tijd, wel weer gewoon een C is geworden, al zijn ze nooit meer zo stevig geworden dan voorheen. Maar goed, een kleinigheidje houdt je altijd. ;)

Nou meiden, fijne dag allemaal!
    Liefs, Leske

4. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi,
    ik begin er eigenlijk EXPRESS wel over... diegene die dit leest (zwanger van eerste) schrikt dan wellicht straks niet zo... (als ik deed) omdat ze dan hopelijk nog weten dat het normaal is....

Zijn ook van die dingen die je niet in de "roze wolk" boekjes leest... :D

verpleegkundigen bij eerste waren echt drama... :(
    zoontje was om 16.08 geboren, en om 23.00 uur werd hij voor het eerst aangelegd...!!!
    achteraf eigenlijk knap dat alles dus toch gewoon op gang kwam....
    nouja met voeden kreeg ik ook geen begeleiding... en had een hechtpatroon waardoor ik zelf niets kon...
    kwamen ze niet helpen met "eraf" halen... (we komen over kwartier, en kwam er niemand)... dus tja... en later was hij dus "foetsie."..

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Frenzy
    laatste keer dat ik mijn vader heb gezien was ik uhhh 13 weken zwanger van derde...
    heb niet eens geboortekaartje meer gestuurd.... etc.
    iig... het doet soms pijn als je geen contact meer hebt, maar keer op keer gekwetst worden, is nog veel pijnlijker...!!!

Sterkte...

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    @borsten...
    Gelukkig heb ik een "billenman".... :D....

hier geen theezakjes, maar wel kleiner... aan de andere kant... wellicht hebben mijn borsten nooit de tijd gehad om volledig te herstellen...
    Was natuurlijk "elke keer" gelijk (of iig binnen paar maanden) na stoppen bv zwanger....

Straks volledig ontzwangeren... en kijken wat de schade is, na 4 kinderen.... en ach... het mooie gaat er toch af met het verstrijken van de jaren... :D...

7. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo,... dalijk verder aan de babywas...
    begin al aardig op te schieten.... (ben een avondwerker)

ohhh en voel me goed vandaag... heb vannacht voor het eerst weer eens helemaal doorgeslapen...!!

kleine is nog wel aardig ziek, maar heeft goed geslapen op zn zetpil...
    Is trouwens echt een gevecht om die te geven, hij blijft hem uit poepen....
    Gelukkig heb ik nu ontdekt dat als hij aan t drinken is, het wel redelijk makkelijk lukt... :D

oudste mag gelukkig al gewone paracetamol... en bij dochter helpt het volgende truukje:... (wellicht tip)
    "ik tel tot 5 en dan stop ik hem erin".....

1,2,3, en dan stop ik hem gelijk erin...
    beetje gemeen, maar omdat ze dan denkt dat ie bij 5 komt, ontspant ze nog... hahahaha...
    en zo verander ik elke keer de getallen.... dan 8... en bij 5... etc. etc. etc..

Vanmiddag moet oudste naar anesthesis... :(...
    ben benieuwd... hij piept nu al dat hij geen "kapje wil".... (narcose)

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    leske
    beterschap... en hopelijk vannacht een goede nacht.... want scheel echt zoooooooooo veel....
    heb hier dus vannacht zo in "coma" gelegen, dat ik ook niet wakker ben geworden van pijn...
    nouja op geven moment ben je zo moe.... dat je zelfs daar doorheen slaapt....

9. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Cerberus: dat lijkt me ook wel moeilijk zeg, dat je helemaal geen contact meer hebt met je vader. Maar wat je zegt: als je keer op keer gekwetst word word je alleen maar ongelukkiger...!

10. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Leske, fijn dat je je ring nog hebt afgekregen! Hier zijn mijn ringen ervan af gevallen doordat, ik teveel ben afgevallen.

Frenzy, wat vervelend van die ruzie met je moeder en dan ook nog terwijl je zwanger bent. Wel weer leuk dat je dan toch nog een echo hebt, kan je weer even je gedachte verzetten en vandaag ook weer allemaal dingen te doen die om de baby draaien.

Cerberus, lekker zeg een hele nacht doorslapen! * ben totaal niet jaloers hoor* :p. Succes vandaag bij de anesthesis, hoop dat het allemaal meevalt voor hem vandaag.

Beesie, hier ook geen grote borsten en ook niet in de zwangerschap maar wel toen ik bv ging geven. Was helemaal blij ermee totdat ik stopte toen werden ze ineens nog kleiner dan ze ooit geweest waren haha. Dus tsja dat was ook niet echt de oplossing ;).

Gentle, ook al zo'n man die denkt dat je voor heel langer zwanger bent en alle tijd hebt. Ik zei gister tegen mijn vriend wanneer denk je dat ze geboren word? Zijn antwoord: 5 mei.............. Mag toch hopen dat, dat niet zal gebeuren als ik op 1 maart ben uitgerekend ;).

11. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Frenzy, haha ja dat is dus mijn tactiek ;):p Ik zal als de vloer erin ligt effe foto maken :) Ik vind een vloer ook best belangrijk..maar dat is ook vooral voor beneden. Wij hebben bijv. beneden een hele dure vloer liggen en boven komt een veel goedkopere vind het gewoon zonde er word op gespeeld straks en verder loop je er alleen maar als je naar bed gaat etc.

Leuk die echo :D Ja jongens he haha laten het graag zien :p al heeft die van ons er moeite mee volgens mij, 1x een glimp op laten vangen om het te laten zien en daar is het tot nu toe bij gebleven.
    Lijkt ie meer op mij...beetje verlegen :p Zegt mijn mannetje ook want als hij in een gekke bui is en thuis komt van zn werk gaat ie de blote konten dans doen voor de tv..( absoluut geen schaamte gevoel )

Wat vervelend van je moeder :( snap dat je er erg mee zit, ik zou dat ook niet kunnen, maar de hele tijd gekwetst worden moet ook een keer stoppen natuurlijk.

@Cerberus, Fijn dat je zo'n goede nacht/dag had gister :)
    Vind het wel fijn hoor dat je die verhalen hier neer zet :D ik weet dat dat soort dingen niet in de boeken staan en veel mensen vertellen gelukkig al veel maar niet alles. Ik vind het gelukkig tot zover ook nog niet eng :) denk gewoon als zoveel vrouwen voor mij dit hebben gedaan, kan ik het ook :D

@Beesie, Ja we moeten even kijken wanneer iedereen kan :) ik heb bijna alle tijd van de wereld dus voor mij maakt het niet zoveel uit. lijkt me erg leuk !

@Gentle, Ja zeker. Ik ben er rond 2 uur :) tot straks !!

@Leske, wat fijn dat je je trouwring gewoon af hebt gekregen !

@sheena,Mooie foto's meid !

@Cvermeulen, Fijn dat het zo leuk was. Geniet er maar lekker van !

Wil ook zo graag mn 3d echo :D:D moet nog precies 2 weken wachten..gelukkig heeft mn ventje dan 2 weken vrij :) heb ik ook een keer wat anders te doen :)

12. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je! Ik merk ook dat ik er op den duur doorheen slaap, als ik maar nachten genoeg wakker lig. Pff, het scheelt echt heel veel ja, hoe de nacht was. Voel me echt brak vandaag, maar ja. Komt wel goed, gelukkig hoef ik niet te werken.

Wilde kerstkaarten gaan schrijven, hield altijd een lijstje bij naar wie, ben ik dat toch kwijt. Ahhhhhhhhhh... Baal, baal. Nou ja, ik schrijf maar gewoon een kaartje terug naar de mensen van wie we een kaartje krijgen, weet het anders ook niet. En soms denk ik, ik doe er helemaal niet meer aan mee...

Doeg! Leske

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb de kerstkaarten gister al de deur uit gedaan.
    Bij het postkantoor staat binnen zo'n bus, staat erop ;
    geen kerstkaarten ( alleen in de speciale bussen )

ja dikke *** , ik flikker die kaarten er toch echt in
    ga niet naar een speciale brievenbus als er 1 voor mn neus staat

14. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

De kinderen zijn vandaag op het kdv en ik vrij dus dat word heel de dag schoonmaken en al het speelgoed uitzoeken.

Als het goed is komt vandaag mijn duowagen binnen dus ben benieuwd of het wat is :).

15. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Zebra, groot gelijk hoor het komt toch allemaal op de zelfde stapel terecht dus het heeft ook totaal geen nut.

16. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Borsten, hier nog steeds een A-tje :( had het zo gehoopt maar helaas. Ben zo wie zo al heel onzeker over mn figuur en hoopte dat het nu dan wat beter zou worden als mn borsten wat groter werder maar helaas.

@Ondergoed, kan nog een paar strings aan maar die zijn van bjorn borg en daar zit zo'n dikke band in en zitten heel hoog. De rest past niet meer dus nieuw moeten kopen.

@Kaartjes, geboortekaartje is nu zeker :D en hoop ze binnenkort te kunnen bestellen :) en de kerstkaarten gaan vandaag of morgen de deur uit.

@em ( doe het maar zo weet je naam elke keer niet:p) is zeker fijn dat t langer is dan verwacht! Mooi kamertje!

17. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Zo, weer ff een nieuwe buikfoto geplaatst!

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    even meningen inwinnen :)

Mijn nichtje is vrijdag op zaterdag nacht bevallen ( zware bevalling, vruchtwater te weinig , ingeleid, uiteindelijk spoedks )
    sinds maandag avond is ze thuis.
    gisteravond kregen we het geboortekaartje in de bus, maar staat alleen op
    mama & **** rusten van 12.00 tot 15.00

wanneer zouden jullie bellen voor kraamvisite?
    vind het lastig. sommige willen juist in de week dat de kraamhulp er is, andere liever later.
    maar weet ook dat ze wel zo is van als ik gewoon bel, ze misschien niet zo snel zegt, liever nog niet.
    dus wat zouden jullie doen ?

ik zie haar niet heel vaak, echt een nichtje, geen goede vriendin o.i.d maar wel goed contact op verjaardagen, soms sms/hyves etc

19. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ frenzy;

Er zijn inderdaad meer studenten die het er niet mee eens zijn, maar het lastige is dat je er niets tegen kunt beginnen. De directie heeft zelf besloten geen aanpassingen te doen, waardoor ze geen diploma's meer af mogen geven. Echt belachelijk, maar ja ze blijven bij hun beslissing.

Wat erg voor je trouwens dat je ruzie hebt met je moeder en dat het voorlopig niet goed komt. Ik snap dat je verdrietig bent, zou ik ook zijn. Moeders liggen vaak gevoelig wat dat betreft, hier ook hoor!

Wel super dat je gisteren naar je kleintje hebt mogen kijken. Hihi jullie kleine man is ook al zo trots op zun pielie. Die van ons ook, zo grappig. Wij mogen hem morgen weer bezichtigen in Maastricht. Da's voorlopig wel weer de laatste keer... :(

Heb nog steeds niet besloten of ik een pretecho wil doen.

@ leske; wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. En dat je niet fit bent! Hopelijk snel weer wat beter!

Je vroeg naar mijn studie.. Tja ik heb het er goed met vriendlief over gehad, en als school niet tegemoet wil komen, zal ik helaas moeten stoppen. Voor mij gaat het echt niet werken zo! Tis wel balen maar ja.. Ik ga geen risico nemen hiermee. Vind het zonde van mijn tijd en geld! Tis wel interessant en zo, maar ja beetje dure hobby!

@ ego; mannetje hierbinnen is nog steeds suuuuper druk. Gisteren hele dag gevoeld, leek alsof ie niet 1 moment geslapen had! Ik weet niet wat hij daar binnen aan het doen is, maar ze zeggen dat als ie zoveel beweegt, hij het in ieder geval naar zijn zin heeft dus da's mooi :) Voel zijn voeten duidelijk rechts. Niet aan de vorm ofzo, maar hij schopt daar de hele tijd en ook beweegt hij ze continue. Dus als ik met mijn laptop op mijn schoot zit, voel ik hem de hele tijd porren. Heel grappig!

Mijn buik begint nu trouwens echt een ECHTE buik te worden.. Pff.. Hopelijk valt het mee op het einde :p net lekker in bad geweest en flink alles weer bijgewerkt met scheren maar wordt toch wel lastiger! Heb straks een massage in Utrecht, heeeeerlijk! Heb er echt zin in!
    Deze week alleen maar leuke dingen. Morgen Maastricht echo en smiddags nog naar de kerstmarkt. Savonds lekker uit eten met mijn schatje. Vrijdag nog wel even werken helaas. Maar dan zaterdag de meubels halen voor het kamertje en zondag heel de dag klussen, jeej, zin in :D

Fijne dag vandaag allemaal!!

20. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Scheren: haha ik vind dat ook, scheren word ineens een stuk lastiger. Zeker daar beneden! Ik kan ook niet meer zien wat ik doe, moet allemaal op gevoel! Nog ff en dan moet vriendlief het maar doen! Aangezien ik 3 littekens heb van mn operatie in t begin van mn zwangerschap, zitten er 2 onderaan mn buik, en die scheer ik elke keer kapot dus niet heel erg fijn...

Deel Deze Pagina