Ja, gisteren ook al weg geschoven... Stom, maar het is zo gebeurd... En probeer nu zo voorzichtig te doen dat het net wel gebeurt. Joosje zei al, "mam je moet een handdoek voor de douche leggen (we hebben een inloopdouche en als ik eruit loop, schuif ik dus weg), dan kun je niet uitglijden." Schatje toch!
@ leske agh die joosje. Wat een schat! Ik zat net banners te kijken en leske, jij en mupkuh zitten al bijna aan de 36 weken! Spannend. Mijn vriendin is ook zwanger die moet nog 18 dagen spannend!!!
Ohhh wat leuk!! Ik ben nu echt elke dag aan het aftellen maar 8 weken duurt nog zooooo lang voor m'n gevoel!
shadow ik ben ook echt aan het aftellen hoor, zou bijna gaan hopen op een geplande keizersnede, dan weet ik tenminte hoeveel weken ik nog moet wachten
Goedemorgen! @ Zebra, he das niet fijn dat je al zo lang wakker bent! @ Shadow, gefeliciteerd met je diploma!!! En over je ex hebben we het maar niet. Ik denk wel dat je kleintje het zeker merkt als je zo loopt te stressen hoor. Dus rustig aan, leuke dingen denken en doen! Oja, en je autocorrect zou je uit moeten kunnen zetten op je iPad volgens mij. Kijk anders even op www.damnyouautocorrect.com dan kun je weer lachen om alle verbeteringen van je iPad/telefoon @ Cupido, bedankt voor de link. Ik ga denk ik maar regelen dat ik in mijn verlof naar de kaakchirurg kan. Die 3 dagen later naar de chirurg maken dan ook niet meer uit. En weet ik in ieder geval zeker dat verlof veilig staat @ Cerberus, sterkte met je snotkop @ Leske, voorzichtig hoor! Wel een goed idee van Joosje. Luister maar goed naar haar haha. Veel plezier vandaag, een drukke maar wel leuke dag volgens mij. @ Ego, hier vandaag vrij, maar moet alleen uurtje terug voor overdracht van een client. Kon helaas niet op een andere dag met de verwanten van die clienten afspreken. Nouja, ga ik daarna nog even winkelen. Er zitten daar een action en big bazar enzo dichtbij. Altijd leuke winkels om even rond te snuffelen! En mijn bestelling van babydump is binnen! Op 2 dingen na maar denk dat ik die maar ga annuleren...haal ik wel ergens anders. Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ik die later wilde laten bezorgen. Zijn de lamp en het matras. Dus ja zonder die dingen kan ik het kamertje ook niet écht afmaken. Zonde. Kan ik beter even een keer in de winkel halen, kom er toch nog wel een keertje in de buurt waarschijnlijk.
Ja en jij loopt een weekje voor! Elke keer ook na een echo ben ik zoo benieuwd naar de kleine, en ook naar de bevalling.. Hihi Ben ook zo benieuwd wie de volgende maart baby wordt!
Goedemorgen dames! @ slechte slapers; ballen meiden..... @ La Femme; ga mss volgende week met de keuken beginnen wil eerst wat andere zaken hier afronden... @ Eveline; pfff auwh auwh... Goed dat je alsnog naar de tandarts bent geweest, een enkele foto kan echt geen kwaad (in dit termijn). Hier alles verstandskiezen verwijderd, (twee weg gesneden) opzich het weg halen doet niet zoveel pijn, maar daarna, dikke kaak etc... Maar t lijkt me wel lekker om er van af te zijn voordat de beeb is geboren.... Ben benieuwd hoe het afloopt! Ga je nog terug pben hoor, maar ben n btje druk.... @ Shadow; GEFELICITEEEEEEEEERD!!!! Gaaf hey! Diploma in de pocket! Denk dat dta je nu wel rust moet geven, weer iets afgesloten! @ Leske; jeetje kijk je uit! Hihi dat zijn meer acties voor mij . En wat is die Joosje dan toch weer verstandig... Veel plezier vanmiddag en vanavond klint hartsikke gezellig! @ Cerberus; hoop dat de kleine in slaap valt en je een beetje rust geeft... Voel hier ook weer een verkoudheid aankomen.....Rustig aan en hoop dat je snel beter voelt! @ Sheena; ook al zo een mooie afrduk, gaat dus best goed met die pakketjes! @ Cupido; hier wel wat meer afscheiding, maar dat heb ik heel de zwangerschap al.... Denk dat dat niet vergelijkbaar is... Veel zwemplezier! @ Slapen; hier vanacht echt heerlijk geslapen (we hebben gister het winterdekbed erop gelegd...).... @ Ego; gister cursus gehad, was al een stel bevallen met 35 weken, kindje is zelfs al thuis en doet het super goed . Nog ff en dan is die kleine er.... Pfff ik wil eigenlijk nog wel zwanger blijven, geniet zo van mn buik.... (soms ook niet) maar vaak wel .... Zo de paardjes gaan verzorgen, in de kou, bah! Daarna allerlei kleine dingen regelen en mn huis weer is echt poetsen! Meiden veel plezier vandaag met wat jullie gaan doen!
Hee meis, ik heb net voor mijn zwangerschap 2 verstandskiezen eruit laten snijden. Ik heb op de dag zelf en de dag erna niets gepland en daar was blij mee. Ik moet zeggen dat ik niet veel pijn heb gehad daarna(had wel ibibrufen maar die heb ik niet veel genomen) maar wel super veel last van de verdoving! Kon niets eten en moeite met praten en zo. Dus ja ik zou het in je verlof doen als ik jou was!
Mja, ik heb zelf nooit veel slijmverlies gehad in de zwangerschap, behalve dus 2 dagen voordat ik ging bevallen tot het moment daar was!! Maar dat had meer een gelige kleur. Echt een slijmprop heb ik trouwens niet verloren. Ik wil je niet bang maken hoor!! Maar als het aanhoudt zou ik ook even bellen.
Hè missie, hoe gaat het met niek? Jee al 2 weken alweer. Wanneer nieuwe foto's hahahah. Ja zebra dat denk ik ook! Spannenddd
@Cupido- Bij mijn eerste bevalling verloor ik doorzichtige slijmslierten, echt Megaveel. En toen daarna begonnen de weeen. (precies volgens het boekje) Wittige slijmslierten herken ik niet, Of ja... ALs vriendlief en ik flink geknuffeld hebben de dag ervoor, heb ik daar de volgende dag wel last van haha! Veel zwemplezier vandaag! @Cerberus- Alleen maar goed dat je denkt dat je dik over tijd gaat, dan kan het alleen maar meevallen. En klote dat ze niet even checken inderdaad of je al wat ontsluiting hebt. Ik hoopte daar ook op, maar de VK bij mij was de laatste keer lekker gejaagt. Balen van de verkoudheid! Beterschap! @Leske- Jee, uitkijken hoor! Wat een scheetje Joosje. Hier heeft Fabienne ook ooit van die heerlijk wijze bezorgde opmerkingen. Fijn die massage Veel plezier vanmiddag! @Zebra- Beterschap meis! @Zwangerschapsverlof / ziekte - Hier is mij ook verteld dat als je in de ziektewet zit dat dan je verlos automatisch ingaat 6 weken van te voren. Bij mij dus ook het geval, maar ik heb last van bekkenklachten. Maar weet niet hoe dat zit met tandpijn? @Pioentje- Fijn dat je eindelijk een fijne nacht hebt gehad, heb je dan ook wel echt nodig na al die brakke nachten. @Shadow- Gefeliciteerd met je diploma meis! Geniet ervan! @Eveline- Wat raar dat ze die 2 dingen niet hebben bezorgd. Wel fijn dat de rest er is, en weer een goede rede om wat extra te shoppen. Oohh.. Heerlijk de Action! Dat vind ik zo leuk winkelen. Kom altijd met een hoop tassen buiten, Haha! Niet zo goed voor de portemonnee. Veel plezier! @EGO- Vanmorgen wilde ik Fabienne naar school gaan brengen, maar de auto wilde niet starten. Grrr! Dus de kinderwagen eruit gehaald, Kayleigh erin gezet. EN met Fabienne aan de hand naar school gewandeld. Op zich is het niet zo ver, maar met die bekkenklachten en glad weer. Dat gewaggel over dat ijs... Gelukkig niet uitgegleden! En nog op tijd op school ook. Nu hopen dat de auto straks weer start of morgen. Anders gaat dat ook weer geld kosten! Morgen alweer 35 weken! Ben hier ook aan het aftellen hoor, dat afwachten is vreselijk. En de dagen / weken duren lang op het eind!! Maar goed, meer als wachten en geduldig zijn kunnen we niet zo. Kayleigh ligt een dutje te doen, dus ik ga zo even stofzuigen en dweilen (toch maar) Ziet er uit hier, dat heb je met een hond! Fijne dag allemaal!
Met Niek gaat het super! Inderdaad al 2 weken haha, gaat snel he!!! Hij woog gisteren 1710, ben echt benieuwd hoeveel het vandaag is. Hij zit nu bijna op zijn geboortegewicht, dus da's heel netjes!! Hij had heel veel vocht toen, dus hij is zo'n 200 gram afgevallen redelijk snel. Hij was ook weer een cm gegroeid, dus 41 nu!!! Ze hadden het er gisteren over dat hij het zo geweldig doet, dat ze volgende week gaan kijken wanneer hij in een bedje mag. Ligt een beetje aan hoe hij op prikkels reageert (als hij niet overgevoelig daarop reageert, mag het). Maar ik vind sowieso dat hij een stuk minder reageert op prikkels. Zoals ik al zei is hij nu een stuk rustiger. Rond de 35 weken mag hij van de monitor trouwens. Vanaf de 34 moeten we echt aan de bak met de borstvoeding. Ben echt benieuwd hoe snel hij het gaat leren. Hopelijk wel goed, hoop echt dat ik hem over 4 weekjes lekker naar huis mag nemen. Hij mag vandaag weer in bad, dus zal wat mooie foto's maken
@ missie dankjewel! Echt super dat hij het zo goed doet! Heerlijk, voor jou ook aftellen en dan je kleine man meenemen!!
@missiemaartje, heel fijn om te horen dat het zo goed gaat met Niek!! @shadow, GEFELICITEERD! Geniet ervan!! @Cerberus, dikke knuffel, en sterkte. @Leske, jeetje kijk uit meis in die douche, en in het vervolg naar je dochter luisteren. @Suzanne, he balen dat die auto niet start, maar het is nu ook extreem koud, waarschijnlijk is het de accu. @Frenzy, hoe veel keer is de cursus nog? Poetsze vandaag, krijg je het warm van met die kou buiten
@evelien, balen dat je zo een last hebt van je kiezen, bij mij zijn ze er alle vier uit maar ik ben er echt vreselijk ziek van geweest...