Hier ook geen kadotip op het kaartje trouwens. Hoewel iedereen over het algemeen wel iets meeneemt op kraamvisite, vind ik het inderdaad een beetje 'ongepast' staan.... Ik vond op zolder overigens een heleboel kleertjes die mijn zoontje nooit gedragen heeft. Jammer dan! Tenzij er iets vééél leukers bij zit, krijgt ze straks allereerst aan wat ik zelf heb uitgezocht! (ik ben daar door de gang van zaken bij mijn zoontje de afgelopen 2 jaar wat 'harder' in geworden...)
Hier heeft de oma van vriend ook al een setje kleding cadeaugeven, als zijnde eerste setje. heb gezegt het erg lief te vinden maar dat wij toch echt ons eigen gekozen setje als eerste setje gaan gebruiken. ze was er nogal chagrijnig over maarja, dat is dan maar zo. mensen doen hun best een leuk cadeautje uit te zoeken, soms is het gewoon niet je smaak. dan zou ik het ook gewoon niet aantrekken
@rens: heb je pb gestuurd ja jij bent ruim 3 weken verder dan mij dat scheelt! na de 37 weken zou ik ook niet meer zover weg gaan naar zoiets maar ik ben dan pas 35 weken dus verwacht niet dan bevallen te zijn of rond die tijd te bevallen. mn moeder durft niet alleen met mij hihi wilt er nog iemand bij hebben voor het geval het wel begint dan is ze te in paniek om nog auto te rijden denkt ze hihih.
Rens: nee ik waag het er ook niet op want denk (hoop stiekem) dan misschien al wel bevallen te zijn...
@Zebra: qua eerste setje gebeurde hier hetzelfde... Ik heb uiteindelijk ook zelf het eerste setje gekocht (zowel in maat 50 als maat 56. Met een beetje geluk kan ze allebei aan, haha!)
Hahaha, nee denk ook niet dat je dat gaat redden, of het zijn dan ECHT de laatste loodjes. Wat ik trouwens wel een gek idee vind, als ik 37 weken ben zitten we hier eigenlijk midden in de carnaval. En aangezien ik een rasechte limbo ben en mijn familie allemaal graag en veel op stap gaat en de nodige drankjes nuttigen, vind ik het wel spannend hoe het mocht gaan STEL dat het een van die dagen is... Ochja... Zien we tegen die tijd wel weer
Hier hetzelfde... Oma van mijn man ook een setje kleding gegeven, alszijnde eerste setje. Het is op zich wel een leuk setje, maar wil zoiets toch graag zelf uitzoeken. Is toch wel een beetje speciaal he?
@rens, ja precies. Wij hebben het eerste setje ook echt samen gekocht helemaal als eerste van al het babyspul. dus we willen dat ook echt aandoen. hoop dat ze het past, maatje 50 anders word het een te groot setje voor de foto en daarna naar maatje 44 haha
*zwaai* Welkom koekjes.... @verzorgingsproducten heb hier wel weer "eigen flesjes" gehaald.... maar dan meer dat baby dit eigen spul op eigen kamer heeft.... hier geen fan van zwitsal trouwens... JA voor mezelf... maar mijn kindjes konden daar niet tegen.... heb dus natusan maar dan wel de first touch en niet die lavendel-shit, want ook daar kunnen mn guppen niet tegen..... de gewone babyolie van natusan in badwater gooiene helpt trouwens nog beter dan de dure balneum (ben ik bij nummer 1 achter gekomen)... mochten hier baby's met droge huid bij zijn.... @cadeautip nee, niet op kaartje.... zie wel wat ik krijg.... en anders voor nummer 5... (geintje dus... )..... Wie hier een babysite heeft, kan wellicht een verlanglijstje daar aanmaken?? zie iig dat ik hier de mogelijkheid heb. Zelf geef ik trouwens vaak speelgoed of bonnen op kraamvisite, of ik vraag het....
Rens: ja das idd wel spannend ja, dat je dan net middenin de carnaval zit! Op 14 februari zit ik precies op 37 weken en dat is ook meteen de 1e werkdag van manlief... vind t dus best spannend allemaal!
@Carnaval: ik ben als de dood om tijdens de carnaval te bevallen... Ik houd er namelijk helemaal niet van, en als je kindje hier de eerstgeborene tijdens carnaval is (geloof ik), krijg je de prins met garde aan je kraambed, met fotograaf en al... Bah! Als het dan toch tijdens de carnaval moet (en die kans is nou eenmaal vrij groot in mijn geval), laat het dan maar niet de eerste zijn!
o trouwens... heb sinds van de week een geleende winterjas aan... ging dus niet meer dicht... Lijk daar dus idd wel hoogzwanger in...... beetje dit idee...(voor wie het filmpje snowfight van Donald duck kent)
@anna: ow bah nee daar zou ik ook echt niet aan moeten denken!! hier doen ze dat niet volgens mij... heb echt een hekel aan carnaval dus zou de prins ook echt niet binnen willen hebben hihi. @cerberus: hihi leuk plaatje @rens: thx
Tegen die tijd....... Je zit nog beetje in "ontkenningsfase"......? zoveel tijd is het niet meer hoor.... (bizar snel is het gegaan.... al die tickers)
Ego: kom terug uit maastricht jet kindje doet het goed woog 2269 gram een flinke. Inleiden besproken over 2 weken nog eens kijken hoe het met mij gaat en wat de natuur doet natuurlijk daarna een afspraak maken,aan het vocht kunnen zij weinig doen veel rusten en drinken en strakke kousen dragen meer is er niet aan te doen helaas, Dus nog even uitzingen het is niet anders ben wel heel blijdat onze meid het zo goed doet onze zoon was 2400 gram bij geboorte wat een verschil dan!
Ow jeetje! Hou op zeg... Nóg meer zorgen. Stel dat het dadelijk met de carnaval is en dan ook nog de prins op bezoek? Pfffffffff, thx Anna voor het delen hiervan!!!
@cvermeulen: fijn dat ze het goed doet! inderdaad een flinke meid dan helemaal vergeleken met je zoontje. hier net wat grappigs mee gemaakt hihi. mn man had rolluiken achter allemaal dicht gedaan, dan is het niet zo koud als je in de bank zit. horen we net opeens geblaf... staat de hond nog buiten hihih. was gelukkig maar een paar minuten, kon er gelukkig wel om lachen