Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Beesie: hang in there...

@ Zebra: hmmm...geen leuk nieuws dus. Zolang ze maar iets blijft groeien, ondernemen ze meestal niets. Hopelijk gaat ze toch nog een spurtje maken....Neem echt rust hè? En vraag hulp aan vrienden/familie voor de dingen die je nog gedaan wil hebben!

@ Rens: inderdaad, lekker lang tv kijken, uitslapen, middagdutje doen, tijdschriftjes lezen, goed boek lezen. Over een paar weken heb je daar geen tijd meer voor en ga je het niks doen nog missen!

@ Frenzy: Mooie foto! En wat een bescheiden buik!

Hier gisteravond naar een infobijeenkomst over borstvoeding geweest. Volgende week de 2e avond. Was wel informatief, maar veel wist ik ook al wel. Hopelijk volgende week wat nieuwe info. Wel heb ik vannacht dus non-stop gedroomd over het geven van borstvoeding aan mijn ukkie. Gekke is dan weer dat toen ik wakker werd, ik niet eens wist hoe mijn kindje eruit zag ;)

Verder heb ik last van tintelende benen, het voelt branderig op mijn huid. Volgens de VK van zwp kan het komen doordat de baarmoeder de zenuwen afknelt. En met de kou wordt het nog erger ;) Achja, nog hooguit 7 weken :D

Ook is mijn luiertas deze week binnengekomen, hij is leuk!!!
    Het is deze:
    Little Company Black Label Suede Look Shopper Bag Grey | Babypark
    Alleen heb ik 'm weten te scoren bij de babydump online voor maar 63 euro :cool:

Vandaag een lekker dagje gehad en vanavond erg genoten van heerlijk mama-zoon momentjes :) Rond 22:00 lekker mijn bedje in! Morgen een drukker dagje dus hopelijk een goede nacht!

2. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @zebra, wat een vervelend nieuws. Sterkte meis, ik blijf duimen dat ze toch even een groeispurtje maakt!

@beesie, sterkte! Ik hoop dat je vannacht iets beter slaapt.

3. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Frenzy: wow supermooie foto meis!

Zebra: dat klinkt allemaal niet zo fijn meis. Pak inderdaad zoveel mogelijk rust, maar volgens mij doe je dat al! Het is te hopen dat jullie meisje toch nog wat groeit voordat ze haar gaan halen rond 38/39 weken! Dikke knuf!

Hier net lekker naar zwangerschapszwemmen geweest, toch wel lekker ontspannend even!
    Vind het toch wel een raar idee dat ik misschien over 2 weken al wel moeder ben....

4. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ eva..... ik heb precies dezelfde luiertas... hij is echt super.
    ik heb hem ook bij babydump vandaan.. maar ik heb hem al weer een paar maanden in huis

@ zebra, dat is ook niet echt het nieuws wat je wilde horen. hopelijk is ze over 2 weekjes weer wat meer gegroeid.

@ verlof... hier nog 6 dagen werken verdeeld over deze en volgende week... dan eindelijk verlof moet zeggen dat ik er juist wel heel erg aan toe ben. heb ook mijn laatste weekje nog vrij genomen anders had ik nog 3 weken moeten werken...

5. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Heeej die uiltjes zijn leuk! Maar heb je denk ik een naaimachine voor nodig, niet? Zou het ook gewoon zo kunnen? Heb namelijk geen naaimachine...

Thanks voor de tip. Hier ga ik eens even meer info/ideetjes over zoeken...

6. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ leske; t was gezellig dus gister met de meiden, leuk hoor! Kan me voorstelllen dat je schrok met Peet, maar gelukkig is het onschuldig....

@ Seukes; fijn dat de beeb het goed doet, vorm buik zegt niks over grote van het kindje! Fijn ook dat je nog lekker veel energide hebt.

@ Anna; je stelt me gerust... Hoop zo dat de BV straks gaat lukken.... Veel plezier mrg alvast op de markt!

@ Missiemaartje; wat goed dat hij het zo goed doet! 50 gram per dag is echt veel! Begint hij al zuigrefekx te krijgen? Je bent nu aan het kolven?

@ Beesie; vervelend van de pijn, hopelijk kan de VK straks wat voor je betekenen... Maar belangrijk is ook dat je voor de bevalling nog rust, anders wordt het echt zwaar. Fijn dat je beugel eruit is! Fijn dat het zwemmen we goed ging, is lekker ontspannend... Probeer nog een beetje van je mega buik te genieten!

@ Mupkuh; fijn dat het allemaal gelukt is en een stukje huid minder!

@ Shadow; hihi... t valt tegen he, als 'hoogzwangere' winkelen?!

@ Rens; hihi... Je mag mij wel komen helpen, heb nog zoveeeeeel te doen ;). (verven, timmeren , naaien, poesten, wassen... etc)

@ Foxy; fijn dat je weer bent goedgekeurd! Ben benieuwd straks met de groeiecho. Fijn om te weten dat niertjes van de beeb straks gelijk goed gecontroleerd worden...

@ Sasjuh; je mag me ook wel komen helpen ;)!

@ Zebra; vervelend dat ze niet is bijgetrokken qua groei, maar ze houden je gelukkig goed in de gaten. En het fijne is dat ze niks kunnen vinden (bepaalde 'bekende' syndromen zijn vaak makelijk te vinden door echoonderzoek). Het zal voor jou (denk net als bij Rens) fijn zijn als de kleine er is. Op deze manier kun je ook niet meer echt genieten van je zw-schap.

@ Gentle; veel plezier bij de cursus, vind het wel knap van je dat je dat met dit termijn nog doet! Ook niet stiekem bevallen he, onderweg ofzo...

@ Eva; Wauw, mooie tas hey, lijkt meer op een gewone tas. Heb je bij de eerste geen BV gegeven? Hier binnenkort nog een infoavond (deels over BV) Ben benieuwd... Vervelend van je benen.... Hier last van heel erg veel jeuk...

@ Sheena; fijn hoor, aftellen tot je verlof en jij hebt ook al zo een mooie tas!

@ Foto; en toen was ie weer weg, thx voor jullie reacties en idd een bescheiden buik he! Ik draag volgens mij heel erg in mn lijf... Ben benieuwd naar de andere foto's... Nog een week wachten :)

@ Ego; pfff hier werd vandaag de nieuwe stofzuiger gebracht en vond het helemaal niks, leek wel een vliegtuig, zoveel kabaal :$! Heb hem snel weer retour gestuurd. Daarna met manlief naar de winkel en daar een andere stofzuiger gekocht (bijna 100 euro duurder, maar wel een goede....)

Ik ga dit weekend lekker met manlief naar de Ardennen in Belgie, we hadden nog een coupon voor een hotelovernachting en dit moest voor 1 maart besteed zijn.... Heb er zin in ff weg met manlief...

Er moet hier nog wel echt een hoop gebeuren, kleine mag dus ook echt niet voor de 40 wk komen...... Geniet ook nog zo van zn gewoel in mn buik dat ik ook nog wil dat ie lekker dat blijft zitten ;)

7. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Frenzy: ja ik ga zeker nog wel even genieten van mijn mega-buik! haha. Lekker zeg meid, nog ff lekker naar de Ardennen met zn tweetjes! Geniet ervan!!!!

8. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Interieurverzorgster(poetsmiep) en huisvrouw / mam
    Veldhoven
    @All- Sorry dames, weer 12 pagina's gemist. Volgens mij geen bevallingen gemist?! :) Druk in mijn hoofd, de auto is kapot. Dynamo moet vervangen worden. Dus geen vervoer. En dat met de dametjes die naar school moeten... BALEN! Dus hopelijk word ie snel gemaakt, heb nog genoeg boodschappen te halen voor a.s. zaterdag feestje van Fabienne. EN zondag gaan we naar oma's verjaardag 45 minuten rijden, dus hopelijk is de auto dan gemaakt, anders gaat dat feessie niet door.

Gisteren en vandaag hebben mijn ouders Fabienne gehaald en gebracht naar school, en tussendoor bij hun een boterhammetje gegeten. Dus vandaag een lam dagje met Kayleigh thuis gehad. Kon ook geen kant op natuurlijk zonder auto!!

Morgen moeten de meisjes om 13:00 uur op de speelzaal zijn, maar vriendlief is pas om 14.00 thuis om bij de viering te zijn (14:30) Laatste dagje op de speelzaal voor onze grote meid.
    Dus mijn ouders brengen de kids, en dan als vriendlief thuis is kunnen we met de werkbus alsnog naar school om haar laatste dagje en verjaardag daar te vieren. Pff wat een geregel allemaal.

Dus ik zal de komende dagen te druk zijn om hier te reageren, sorry!

Verder gaat het wel redelijk, wel veel harde buiken. Gelukkig geen oefenweeen meer gehad. Ben wel blij als we een maand verder zijn! Pff, aftellen geblazen!
    Vandaag alweer 35 weken!! De weken gaan zo langzaam, maar 35 weken klinkt toch alweer een stuk verder als 34 weken.
    Over 2 weken mag ze komen, jeuhh!!

Allemaal alvast een heel fijn weekend.

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Frenzy, wat fijn een weekendje weg! veel plezier daar

Beesie, hopelijk kunnen/willen ze je eerder inleiden want kan me goed voorstellen dat het zo echt niet prettig is
    nog even volhouden meid, hoe lastig ook!

Ik voel al de hele week iets ''raars'' alsof de kleine zich naar buiten wil duwen.
    Voel ik echt het hoofdje en aan de andere kant voetjes en dan staat er ineens even heel veel spanning op
    als ik dan zachtjes tegen haar voetjes duw voel ik dat ze weer wegkruipt naar achter
    maar soms is dit echt wel 10x in een uur.
    Is ze gewoon aan het bewegen ( poging tot draaien ? :p )
    pijnlijk is het niet, wel vreemd en soms een vervelend gevoel
    alsof ze elk moment eruit kan breken

Herkent iemand dit ?
    ben het gister helemaal vergeten te vragen bij de gyn
    had op dat moment heel wat anders in mn hoofd :)

10. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Zo even bijgelezen!

@Zebra, jeetje dat is geen nieuws wat je wilt horen! Logisch dat je dan vergeet te vragen hoe of wat, dan heb je idd andere dingen aan je hoofd! Ik zou het niet weten, kan je niet even bellen?

@Frenzy, jammer foto is al weg :(

@sneeuw, jullie al een witte wereld? Hier schijnt de zon nog!

@baby, vanochtend was ie heeel rustig. Maakte me eigenlijk een beetje zorgen.. Normaal als ik wakker word, dan word hij ook wakker.. en na het douchen dan issie ook actief. Pas toen ik ging eten voelde ik een beweging. Maar gelukkig maakt hij het nu weer goed door even actief te bewegen. Maak me te snel zorgen denk ik!

Nou hier laatste dagje werken van de week tot 4 uur vanmiddag. En dan lekker weekend! Sprak gister mijn vriendin waar ik morgenmiddag mee ga lunchen, die heeft te horen gekregen gister dat haar moeder botkanker heeft.. Sjee zeg ik was helemaal van slag.. Nu eigenlijk nog.. Zo bizar!

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    sorry meiden, heb even niet gereageerd. Ben nog steeds aan het werk en ben echt kapot als ik thuis kom. Heb dan geen zin om zoveel terug te moeten lezen. Heb vandaag een dagje vrij genomen. Volgende week nog 3 dagen werken en dan eindelijk verlof!

Zebra: ik herken je gevoel wel. Dit gevoel heb ik zelf ook. En met lopen doet het bij mij wel erg pijn. Volgens mij is het indalen.

Shadow wat een vervelend bericht meid. Kan me voorstellen dat je van slag bent. Vorige week is de assistent coach van mijn man overleden aan botkanker. Mijn man geeft volleybaltraining.

Beesie sterkte meis.

12. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @lautjuh, lekker een vrije dag! Lekker rusten!

Zo hier heeft de uk weer eens de hik! Haha, alles gaat op en neer voor mn gevoel!

13. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook bijna alle dagen de hik :) Ik hoop dat ons hummeltje dinsdag op controle dan ook reuzehard gegroeid is (en vooral in gewicht dan!), want 1600g met 33weken vond ik toch aan de lage kant...

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Frenzy, heb je foto gemist helaas :(

@ Zebra, jeetje dat is niet niks zeg! Hopelijk helpt het als je heeeel veel rust neemt en krijg je kleintje voor de KS nog een flinke groeispurt.

@ Suzanne, nog gefeliciteerd met je 35 weken en 1 dag inmiddels ;)

@ Hik en bewegen, Hier ook elke dag :D En bewegen soms ook erg pijnlijk. Ons beepje is natuurlijk al flink omdat ik alweer 36 weken ben. Flink gevuld mijn buik ;)

15. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    goedemorgen dames,

even een teken van leven geven. Heb het druk, gisteren (te) lang gewerkt (10 uurtjes) en vannacht onwijs rot geslapen. Buik gaat in de weg zitten en kleintje was heel actief (sinds eergisteren al!!). Volgens mij is ze wel ingedaald. Als ik me wil omdraaien, of 1 been optrek dan voelt het een beetje gek...alsof er een tampon niet lekker zit ofzo. Niet pijnlijk maar ook niet zo prettig...Nouja dinsdag weer naar de VK dan zullen we het wel horen.

Ga nu eventjes snel lakentjes strijken. Dan daarna weer naar werk. Weekend vrij maar dan is vriendje jarig. Daarna nog 6 dagen werken en dan verlof! Blij dat ik er toch voor heb gekozen om niet tot de 25e door te werken...ben het nu wel echt zat...

Groetjes!

16. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    o...en hier ook elke dag de hik. Dat is heel vervelend want dan heeft ze de hik aan tegen mijn muts...en dat voelt zoooo vreemd! Helemaal niet fijn ook...

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    roos , ons meisje was gister met 33+2 geschat op 1675gr
    heeft jullie kindje ook een groeiachterstand of ''alleen'' een wat lager gewicht ?

18. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @Mupkuh, ik denk dat jij volgt hoor als eerste hiih. Ohh je bent al ZOOO ver :D Spannend spannend spannend!!!

19. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zebra,
    De gyn deed er vorige keer heel gewoontjes over (een beetje té gewoontjes, want later in ons gesprek vergiste hij zich en zei hij dat ik nog niet direct weer op controle moest komen omdat ik nog maar 26weken was.... :$ vandaar dus mijn bezorgdheid en mijn twijfels over mijn gyn) Hij zei toen dat het iets onder het gemiddelde was, maar normaal.
    Maar nu dus toch even in spanning... Naar mijn gevoel mag er tegen dinsdag écht wel wat gewicht bij!

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Shadow, ik hoop het ergens wel! Maar ben bang van niet. Voel me eigenlijk nog best wel goed. Vorige keer ben ik met 37+2 bevallen. maar toen lag ik nu ook in het zhs met een hoge bloeddruk. En nu is dat allemaal goed!

Deel Deze Pagina