Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    wow... dan snap ik goed dat je het spannend vind worden...! 37,2
    succes vanmiddag

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zie dat de maartbaby's van 1-3 over 6 dagen al mag komen...!!

(moet ook wennen dat ik "over de helft" in de maand zit.., zo lijkt het allemaal nog sneller).....

(zie trouwens dat Josagi ook nog bij 1-3 staat en missiemaartje in de lijst, misschien handig om te verplaatsen... dat we een handig overzicht hebben wie nog een volle buik hebben, voor later.... als we met bosjes tegelijk bevallen... :D?)

3. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    He bah wat een rotdag, hele dikke knuffel!

4. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    OHHH wat erg, veel sterkt toegewenst.

5. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Dank jullie wel! Ik laat mijn auto hier op ons kantoor staan. Durf het niet aan om te rijden met mijn buik. Ga lekker meerijden met mijn vader!

Dus wij gaan denk ik meteen naar het ZH toe nu!

6. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Shadow: gatver, dat klinkt naar!

@Ego: net in de tuin gespeeld, en mijn zoontje heeft even op de slee gezeten, maar ik raakte helemaal gefrustreerd van dat ding... Het is namelijk een inklapbare, maar die moest natuurlijk nog in elkaar gezet worden, en vervolgens kreeg ik de rugsteun die van hetzelfde merk is er niet op... Zoonlief is onderweg dus 3 keer bijna van de slee gedoken... Morgen moet ie maar met papa gaan sleeën hoor!

7. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej meiden,

Shadow, heel veel succes daar, gadsie, wat een vervelend nieuws. Hoop dat het allemaal snel goed gaat komen.

Hier vanochtend weer op controle geweest in het zkh. Alles was gewoon perfect. Ik hoef zelfs pas over 2 weken terug te komen omdat alles er zo goed uitziet. Kleintje ligt goed, is ingedaald (niet volledig, maar dat is vaak niet met een tweede, toch?). Ik was ruim een kilo aangekomen in 3 weken, bd was 114/74 dus ook goed.
    Eeder inleiden ivm bekkenklachten doen ze echt niet bij ons dus ik moet het uitzingen. Vind dat ook niet zo erg hoor, laat het liefste de natuur zijn gang gaat (als dat haalbaar is).
    Verder over pijnbestrijding gehad, ze hebben hier een morfinepomp of ruggeprik, maar dat laatste is vaak bij een tweede (of derde etc) kindje niet haalbaar omdat de bevalling daarvoor vaak te snel gaat. Maar zo'n pompje wat je zelf kunt bedienen zou dus wel mogelijk zijn, maar dat zie ik dan wel. Ook besproken dat ik meteen wil komen als ik het gevoel heb dat de bevalling begint. Vonden zij ook slim omdat mijn eerste bevalling vrij snel ging. Mag dus meteen komen, dat is wel een geruststelling.

Verder alles bijgelezen...

Ohh, was net helemaal ingesneeuwd met de auto. en glibberend thuis gekomen, bleh. Ben blij dat ik veilig binnen zit. Joosje heeft lekker gesleed met Peet, dat is dan wel weer leuk.

Fijne avond meiden.

Liefs, Leske

Oja, volgende controle afspraak: 17 februari

8. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    * zwaai, zwaai allemaal*

@ Shadow; gats wat vervelend van je broer, hoop dat de operatie goed gaat... brrrr... Krijg er kriebels van.....

@ Cerberus; bedankt voor de tip, ga even kijken hoe, maar wordt een klusje voor na het weekend! Hopelijk bevalt er niemand van het weekend :cool:

Ben erg druk weer momenteel, vanmrg nog lekker geshopt (heel veel dikke truien voor weinig :)) Zo nog ff werken en dan ff bekijken waar we mrg precies heen gaan, tas pakken, gordijnen strijken... zal wel spannend zijn, neem aan dat er in de ardennen nu ook sneeuw ligt ;)....

9. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Shadow: he gadver meid, ik kan begrijpen dat je erg geschrokken bent! Ziet er ook niet lekker uit, zo'n open botbreuk! Is hij inmiddels al geopereerd? En hoe gaat t nu met jou?

Cerberus: nu je dat zegt van allergie voor handschoenen... ik ben gister natuurlijk bij de orthodontist geweest om mn beugel eruit te laten halen... En die heeft van die latex handschoenen aan! Zou dat t dan misschien zijn...?

Hier vanmiddag met die kleine van mn vriend naar t bos geweest met de slee. Ik mn snowboardbroek aangetrokken... gelukkig zit er een soort van band omheen waar je m mee vast kan zetten want rits en knopen konden lang niet dicht! Was wel ff lekker, in de frisse lucht!

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    la femme, veel beterschap!

shadow, zooo dat is schrikken! hoe is het nu??

beesie, fijn dat je goe dgeslapen hebt

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sjors, wat ontzettend vervelend zeg. Hopelijk bezorgen ze de gelijders snel na.

@ La femme, beterschap!

@ Shadow, jeetje schrikken zeg! Sterkte met je broer!

Even dochtertje in bed leggen. Ben bang dat ze weer ziek word :( Ben ik weer opgeknapt heb ik dadelijk weer gebroken nachten :( Maar niks aan te doen.

12. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goede avond, eindelijk op de bank. Wat een middag. Nou mijn broer is maar de spoedeisende hulp gebracht, toen i binnen kwam dacht die vrouw nee hè je gaat toch niet bevallen! Nee ik kom op visite! Haha

Nou hij wordt donderdag pas geopereerd. De zwelling is te heftig en daar kunnen ze nu niet in snijden. Hij krijgt platen in zijn enkel.

Ze hebben hem een roesje gegeven vanmiddag en zijn enkel recht gezet. Ze vertelden dat zijn scheenbeen over zijn enkel stond.

Nu dus goed rusten en revalideren duurt nog wel ff na de operatie. En hij is niet van de trap afgevallen maar gewoon uitgegleden op een natte garage vloer.

Ik lig nu lekker op de bank, mijn ouders zijn nog even bij hem. Ik ga nergens meer heen met dit weer, veel te gevaarlijk!

13. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Shadow: jeetje meis, wat heftig! Dus nu moet ie tot donderdag wachten op de operatie! Moet ie tot die tijd in het ziekenhuis blijven??? Blijf maar lekker binnen meid! Lekker met een kop warme chocomel op de bank!

14. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Heftig zeg dat is niet mis sterkte daar en doe jij idd ook maar even rustig haha fijne avond

15. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @shadow, jeetje wat een verhaal! Heftig, dat zal nog wel even revalideren worden.

@frenzy, fijn weekend in de Ardennen, geniet er nog maar even van!

16. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shadow jeetje wat een schrik! Sterkte en beterschap voor je broer. Hopelijk heeft hij niet teveel pijn komende dagen. Gewoon uitgegleden... auw.

17. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Shadow. Wat een schrik. Hopelijk heeft hij een beetje geslapen en niet teveel pijn meer nu

18. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen,

Gelukkig heerlijk geslapen. Zo eens naar mijn broer bellen om te vragen hoe het gaat!

Het is stil hier! Hoe gaat het met iedereen?

19. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Aaah shadow dat klinkt erg pijnlijk van je broer. Sterkte!

Hier alles goed. Heb enorme nesteldrang dus heb het gevoel dat ik de hele tijd moet poetsen en opruimen :) haha

20. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is hier inderdaad rustig de laatste dagen.

Wij gaan vandaag (man wel te verstaan) verder met de babykamer. Die is nog steeds niet klaar. Ik ga zelf met de kleine in de sneeuw spelen... zo lang we het volhouden.

Deel Deze Pagina