Goedemorgen meiden, Hier alles goed en rustig alleen flink au aan de bekken na gister heerlijk in de sneeuw te hebben gewandeld. Dochtertje is nu naar dansles en vanmiddag naar de verjaardag. Pfff word wel even rijden met die sneeuw denk een uurtje ofzo :S
Goedemorgen meiden, Joepie, ik heb gewoon tot 10.00 uur uit kunnen slapen. Dat was echt maanden geleden, dat ik kon blijven liggen met mijn pijnlijke lijf. Laatste nachten gaat het wat beter. Vandaag alweer 36 weken onderweg. Ga vandaag echt de vluchttas maar eens klaar zetten. Verder een beetje rommelen in huis. Geen plannen eigenlijk. Peet had eigenlijk een vrij weekend, maar kon op een andere voorziening invallen en gaat dat ook doen, toch weer extra centjes. Hoe is het met iedereen??? Het is idd erg rustig hier, iedereen aan het genieten van de sneeuw? Shadow, hoe is het met je broer? Nou meiden, fijne dag! Liefs, Leske
Ha dames, Idd erg rustig de afgelopen dagen. Ik heb nog niet echt van de sneeuw kunnen genieten, gisteren tot 9 uur gewerkt, vandaag de hele dag. Maar ik kan wel genieten van het uitzicht! Morgen lekker een dagje thuis, ga de bekleding voor die wieg afmaken, moet nu toch echt maar eens gebeuren! Verder voel ik me eigenlijk prima, ben alleen een beetje klaar met die dikke buik zeker nu het ook zo glad is, ik ben de hele tijd bang dat ik val..
@leske, heerlijk dat je tot 10 uur uitgeslapen hebt!! En alweer 36 weken, jeetje wat gaat het hard, hopen dat hij zich over een week aandiend!!!
Ik moet nog een week! Gaat echt superhard! Over 4 weken ben ik gewoon al uitgerekend, wat betekent dat ze er over 6 weken hoe dan ook is! Onvoorstelbaar, maar ik heb er zó'n zin in!!
Ik ben maandag ook alweer 36 weken, gaat inderdaad hard, mag over een ruime week ook thuis bevallen, maar ga sowieso naar het ziekenhuis. A.s. dinsdagavond hebben wij de laatste groeiecho. Zal vast goed zijn aangezien de vorige 2 ook goed waren. Wel ben ik benieuwd of ik toch niet voor de zekerheid 1 of 2 rompers/pakjes maat 44 nodig zal hebben. Ik heb er 1, nog van mijn zoontje, die vrij klein was bij de geboorte. Dat pakje zit al in de vluchttas...de rest moet ik nog inpakken Morgen maar een doen.... Ik zag gisteren trouwens in de spiegel ineens dat mijn buik ineens heel erg naar beneden gezakt is Uk was 2 weken geleden al ingedaald volgens de vk, maar nu pas zag ik dat mijn buik ook gezakt is. Gek gezicht hoor....
Zo meiden, hier de hele dag nog geen tijd gehad! Vanmorgen even naar de stad geweest. Skibroek gekocht voor die kleine van manlief en manlief zelf. Daarna ff naar mn ouders om te lunchen, toen gingen we naar huis, zat t hele huis vol met alle vrouwen uit de familie en vriendenkring, hadden ze een babyshower georganiseerd! Echt superleuk!!!! ben erg verwend met allemaal leuke kadootjes!!! Voel me ineens vanaf vanmiddag niet zo lekker... beetje grieperig gevoel, moeilijk uit te leggen...! Heb ook ineens een dikke kop, heel gek!
Zag het al op FB ja, wat een verrassing zeg! Erg leuk! Wat heb je allemaal gehad? Vanavond lekker rustig aan doen, was ook een drukke dag zo. Fijne avond! Leske
Pff heb de hele tijd al een menstruatieachtige pijn onderin mijn buik. Ben net al in een heet bad geweest.
@Lautjuh: ik heb een dergelijk gevoel al een week of 6, afgewisseld met voorweeën. Ik zou er voorlopig vanuit gaan dat het met het indalen te maken heeft. Vooral omdat je het onderin je buik voelt, en niet door je hele buik.
Ja, is ook een rotgevoel. Ik heb nu een soort 'regelmatige' indalingsweeën. Ook echt geen pretje, maar ik voel het dus ook alleen onder in mijn buik.... Net ook wat extra slijmverlies trouwens. Vooralsnog ga ik er maar vanuit dat het zo wel weer over gaat... (Ik zou echt balen als het in de komende week op gang zou komen!)
Gatver, ik voel me echt nog steeds niet lekker! Ben ook gewoon down ineens! Dat heb ik nooit, maar ik kan wel janken, gatver zeg! Vanmiddag zeiden ze al: kan ook een voorteken zijn dat je je niet lekker voelt. Voor tzelfde geld ga je vannacht bevallen.... Ben benieuwd!
Beesie lekker je bed in en lekker gaan slapen Anna ik heb het er ook nog niet aan toe hoor haha. Heb mijn bed nog niet opgemaakt met zeil enz en de vluchttas staat nog niet klaar. Moet deze week zelfs nog werken haha
@beesie: wat gaaf altijd leuk zoiets!! hier vanmorgen weer kramp in mn buik gehad... had het vorige nacht ook al. net zoiets al kuitkramp alleen dan in mn onderbuik. hij wordt onderin wel wat hard maar niet zoals met een harde buik. moet me echt concentreren en de pijn weg puffen. elke aanraking is een hel op dat moment. het houd gerust 5 minuten of langer aan voordat het weg trekt. iemand enig idee wat het kan zijn?