Leuk kamertje eveline!! Ik heb ook van tijgetje Maar dat hadden we allemaal nog van onze zoon. Je kunt van die stoppers op de stopcontacten kopen. Niks aan het handje.
over de "beveiliging" gesproken.... moet hier soms stiekem wel lachen.... oudste (en nu ook peuter) maakt (al een hele tijd) de traphekjes open, weet hoe de stopcontactbeveiligers werken (mogen ze niet trouwens!).... en oudste maakte laatst zijn medicijn met "kindveilige" dop gelijk open..... en dan komen er volwassen op bezoek.... krijgen de stekkers niet in de stopcontacten en de traphekjes niet open..... soms vraag ik me af voor wie ik dingen beveilig..... (al werken de traphekjes ideaal om schoonma beneden te houden) whahahahahahaha.....
Oh ja?? nou mijn zoon lukt het allemaal niet haha. Gelukkig maar. We hebben ook beveiliging op de deurtjes in de keuken
meldplicht???!!! nou ok dan. hier kom ik ook weer wat van me laten horen ik zie al mooie kamertjes voorbij komen!!!
Hihi, bij mij is er ook geen corrigeren aan vrees ik Hier alles errruuuggg rustig... lekker genieten van 't winterweertje zonder er door te moeten... heerlijk
hier is het echt bizar.... had tijd gelee als "straf" de stekkers van de dvd en de playstation eruit gehaald.... en dan dus alles (ook de aansluitingen (scarts) in de tv..) etc... en kleuter had dus alles gewoon weer opnieuw aangesloten.... In het begin gaven wij elkaar nog de "schuld"....(jij bent vergeten dat....) totdat we erachter kwamen dat kleuter hetzelf deed.... Bij andere tv, stak peuter de tulpstekkers erin.... en ze had nog door dat die dingen een kleur hebben ook..... Nouja zo weten ze ook hoe de pc aanmoet, wachtwoord intypen en kunnen ze gewoon internet open en hun sites..... (nogmaals ze mogen dit natuurlijk niet, maar als je er vanuit gaat dat ze dingen niet kunnen, sta je soms echt raar te kijken.... ) nu heeft kleuter toch een geheugen, waar mn broek vanaf zakt.... echt bizar...
Mooooi kamertje!! @beesie super hè zo'n verrassing!! @ego gister zou ik gaan lunchen met een oud klasgenootje, aangekomen bij het restaurant loop ik daar binnen zitten mijn andere klasgenootjes er ook. SURPRISE! Heb een grote mand gevuld met pampers en heeeel veel kado's gekregen, nog meer kleertjes en een super mooie lijst met een foto van ons allemaal uitvergroot. Echt super! Was helemaal verrast. Verder ben ik niet vooruit te branden en heb ik vreetbuien. Dus veel water drinken maar en appels eten haha! Kilo's mogen nog steeds onder de 10 blijven! Zo even afgesproken met een oud stalgenootje, even gezellig bij kletsen en wat drinken! Fijne dag àllemaal!
zo weer even bezig geweest vandaag, box staat in de huiskamer met al wat erin, al ga ik het vast er nog een keer of 20 uithalen en wat anders in leggen
Hey dames, meldplicht** Hier dan ook maar even. En even gebliekt of er al iemand aan het bevallen is of bijna?!? 4 jaar geleden om 9.51 uur is onze Fabiënne geboren, 2880 gram, en 47 cm. Inmiddels weegt ze 15,2 kg en is al 101 cm lang. Wat gaat dat snel zeg! Gisteren een enorm drukke verjaardag gehad, en natuurlijk komt iedereen tegelijk aan! Pff... Wat een dag! Gelukkig heeft moeder op een gegeven moment ingesprongen want had zo'n enorme buikkrampen, steken en harde buiken. Het duurde tot 17:00 uur, en de laatste 8 hebben we echt buiten moeten kijken. Geen drinken meer gegeven, alles aan het opruimen met z'n tweeen en dan nog snappen ze het niet. Gelukkig was om 18:15 iedereen weg. 's avonds had ik het helemaal gehad en kwamen de traantjes... Omdat we vandaag op Fabienne's echte verjaardag ook nog naar Oma 'moeten'. En de auto stuk is, maar er gisteren al half half is besproken dat we wel opgehaald kunnen worden... Terwijl ik echt helemaal op ben, lichamelijk en geestelijk. En ik dacht we een goed excuus zouden hebben nu de auto kapot is. Ik wil dan niet gebonden zijn door met iemand mee te rijden, dus zag de bui al hangen. Nu kunnen we de auto van mijn zus lenen, Oma verwacht ook dat we mee eten zonder ons dat van te voren even in te lichten... (schat van een mens hoor) Maar ik wil zo graag dit dagje nog lekker met z'n viertjes (5jes) uiteten en de rust erin houden want vanaf morgen gaat ze 5 dagen per week naar school en daar wil ik goed voor uit gerust zijn en Fabienne ook natuurlijk. Nou ja, we gaan dus even 2 uurtjes, dan hebben we onze goede wil ook getoond. Liefst zou ik afbellen, maar ja. Ze is vandaag jarig, tegelijk met Fabienne. Gisteren waren ze ook hier, dus het voelt nu wel als een verplichting. Terwijl ik er altijd met veel plezier heen ga, maja nog met de laatste loodjes en na zo'n hectische dag en al wat er nog gaat komen deze week is ook al zo vermoeiend en spannend! Hopelijk kan ik het allemaal aan! Dames, sorry voor mijn ego bericht.
@Zebra, Ow dat valt nog wel mee ja anderhalve week Ik hoop dat het hier ook zo snel is Het moet bij ons ook van de leverancier komen dus ben benieuwd Mooie box ! @Beesie, Hmmz..klinkt vreemd een blaar met vocht, ik heb geen flauw idee wat het zou kunnen zijn..hoop dat het snel weg is.Wel fijn dat je nu beter hebt geslapen, misschien heeft ze je idd wel gehoord Voel je je al wat beter ? echt balen dat je je niet goed voelt Wel fijn dat je wat beter slaapt nu en de pijn minder is ! @cvermeulen, ik heb geen idee hoe je dat zou kunnen doen, geen ervaring met gordijnen.. @Lautjuh, wat een scheetje zeg! echt mooie foto @Shadow, Jeetje meid dat is schrikken ! Hoe is het nu met hem ? @La femme, Beterschap meid, hopelijk ben je snel weer beter. @Leske, Wat fijn dat alles weer goed is Helemaal perfect dus Lekker hoor weer een keer zo lang slapen ! Het is je gegund meid @Mupkuh, Ik hoop dat je meisje niet ziek word, gebroken nachten is niet fijn en een ziek meisje is nooit leuk ! Ja het is balen, heb nog zoveel liggen wat in de commode moet, maar helaas kan dat nu niet. Nu hopen dat het snel binnen is Vervelend van je bekken zeg Hoop dat het snel wat minder word. @Eveline, Super mooi kamertje meid ! @Cerberus, haha jij hebt slimme kindjes zeg ! maar soms wel vervelend als ze het niet mogen hihi.. @Suzanne, Nog gefeliciteerd met je dochter ! @bevallen, Ben zo nieuwsgierig wie de volgende is ! Voor mn gevoel loop ik zover achter..hihi sommige van jullie al 36 weken hier nog maar 32 wkn 3 dgn..lijkt zo lang te duren als ik jullie al zover zie, maar het komt vanzelf.. @Dames met pijntjes..Heel veel sterkte en beterschap. Hier de laatste tijd ook veel last van onderbuik en echt niet fijn vrijdag en zaterdag avond kon ik gewoon bijna niet lopen van de pijn..maar verder helemaal nergens last van dus mag eigenlijk niet klagen. Sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb de laatste dagen..ben zo druk geweest met het kamertje nu die er is Ben er zo blij mee ! Alles aan het inrichten geweest ( tot zover het kan ) Heerlijk om te doen Iedereen nog een fijne zondag !
Nou, dan meld ik me ook maar even. Begin steeds gefrustreerder te raken met mijn lijf. Baal nu als een stekker dat ik niet kan gaan schaatsen. Hubbie is net wel met zijn schaatsen de sloot op gegaan en komt zo af en toe voorbij zwieren. Zit ook al de hele ochtend te kijken naar allerlei mensen die over de sloot achter ons huis voorbij komen. En om het dan af te maken zie ik verderop ook nog iemand over het bruggetje voorbij rennen... Aaaaargh! Pfft... kan me niet herinneren dat ik er bij de eerste zwangerschap zo van baalde zeg! Het stomme is dan ook weer dat ik mijn buik na de bevalling waarschijnlijk ook weer ga missen. Echt, vrouwen en hormonen...
Mon: ja ik herkan dat wel een beetje. Zou ook graag bijvoorbeeld willen schaatsen enzo maar helaas... Zebra: supermooie box!!!! Suzanne: Gefeliciteerd met Fabienne!!!! Balen zeg, dat net nu jullie auto kapot moet gaan! Hopen dat ie gauw gemaakt kan worden! Ego: lig hier nog steeds op bed. Net een sinaasappel en een kiwi gegeten en weer een paracetamol... Blijf maar lekker de hele dag in mn bedje!
*meld* Beetje baaldag. Ik ben helemaal niet aardig vandaag, dus houd mijn mond maar even.... (niks tegen jullie hoor, haha!)
Vanmorgen heerlijk wezen wandelen sleeen in het bos met mijn 2 mannen heerlijk er even uit dat doet een zwangere goed die veel binnen zit whahhaa. Verder dames die veel pijn hebben doe lekker rustig aan ik had het gisteren ook nu alleen voorweeen en harde buiken maar die zijn wij wel gewend haha fijne zondag allemaal drukke week volgende week maandag naar schoonheidssalon, woensdag kapper en donderdag wordt mijn broertje zijn zoontje 1 jaar. Hoop dat ik mij goed blijf voelen Groetjes Chantal
Meldplicht?? Bij deze dan hahaha! Ik leef nog... Vanaf morgen officieel verlof en vind het echt een beetje akelig hoor. Nu wordt het echt echt echt! Heel raar gevoel... Ochja, zal er wel bij horen. Striemen... Sinds een paar weken (2/3 weken ongeveer) is het niet meer bij te houden. Rondom mijn navel niks als striemen. Ook aan de zijkant van mijn buik (waar normaal de love handles zitten ). Ik vind het zelf ZO lelijk... En als ik dan in het buikentopic kijk zie ik allemaal zo'n mooie buikjes zonder ook maar een striemetje te bekennen. Of kunnen die dames allemaal zo goed fotoshoppen ahahha! Ben ik de enige?? En is het erg?? Trekt het nog weg?? Pff... Hier dadelijk even bij oma op bezoek in het verpleeghuis. En daarna denk ik weer lekker naar huis toe, lekker chillen met zijn 2tjes. Dames, een fijne zondag Liefs!
Rens: vervelend he, die striae! Ik zal je moeten teleurstellen... het trekt nooit meer weg! Ze worden wel wat lichter van kleur maar ze zullen nooit meer weggaan! Ik heb op mijn buik nog helemaal niks, maar sinds een paar weken wel paarse striemen op de zijkant van mijn bil/bovenbeen... We zullen er maar mee moeten leren leven!
@Rens: helaas, ze trekken niet meer weg. Maar troost je, je doet er echt helemaal niets aan. Je kunt volgens mij smeren tot je een ons weegt, maar als je er aanleg voor hebt, dan ben je gewoon het haasje. Ik heb aan mijn eerste zwangerschap een buik vol strepen overgehouden. Ik troost me maar met de gedachte dat er al zoveel zitten dat er óf niet zo heel veel meer bij zullen komen en als dat wel het geval is, dat het dan toch niets meer uit maakt. Scheelt wel dat ik sowieso al geen bikinidrager was, dus erg druk kan ik me er ook niet om maken.
@ rens... lekker hoor bijna verlof, zat net te kijken ik moet nog 4x werken en 2x een training en dan zit het er voor mij ook op. volgende week woensdag (de 15e) is mijn laatste dagje. moet zeggen dat ik er wel erg aan toe ben. @ striae hier helaas ook de pineut.... altijd netjes gesmeerd maar sinds een paar weken begon het op mijn linker zij en daar zitten nu best wat striemen. ook mijn borsten hebben er helaas aan moete geloven. vind het echt vreselijk zeker op mijn borsten. mijn buik heeft gelukkig nog nergens last van...fingers crossed dat dit zo blijft...
@ Striae...ik heb er mijn buik vol van (letterlijk en figuurlijk hahaha) Nouja, ik probeer me er maar niet teveel druk om te maken. Het is niet anders en door druk maken gaat het niet weg... @ Fotoshoot, is net klaar! Hebben ook nog buiten in de sneeuw foto's gemaakt. En op het babykamertje. Ben erg benieuwd. Over 1 tot 2 weken krijg ik de link naar de website en een cd met foto's. Dan zal ik ze laten zien. @ Kamertje, de muursticker zit erop, zooo gaaf!
@striae: hier vorige keer heeeeeel erg. heb echt een giga streepjescode op mn buik staan de reden dat ik nooit een blote buikfoto plaats, daarbij is mn buik ECHT NIET mooi zonder kleding erover ben echt een hangbuikzwijntje.... met streepjescode dus hahahah. hier een drukke beeb in mn buik hihi. zie de hele dag al mn buik golven en voel elke keer dat kontje de andere kant opschuiven. vandaag een keer een dagje niets! gebeurd niet vaak hier hihi.