Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Pieontje; hahaha... ik vind dat wel een toppunt van nesteldrag!

' Ramen zemen met -8' !

Fijn dat het bloedprikken goed ging, nu de uitslag nog.................

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Goedemorgen Dames,

@ Leske, ik denk dat iedereen vroeg op bed lag gisteren hihi ik ging er ook om 20.30u al in! Veel plezier op kraamvisite :D

@ Pioentje, leuke autocorrect: dame zemen! hahahaha!!!!!!! Maar goed dat je bent gaan bloedprikken, en gelukkig viel het mee! Waar werd er voor geprikt?

@ Frenzy, vergeet jij niet mij terug te PB’en? Enne 10km gelopen? Pfffff petje af voor je! Vind het niet zo gek dat je dat gisteren helemaal op was. Ik zou me bed niet eens meer uit kunnen geloof ik…

@ Ziekenhuistas, hier nog niets klaar staan. Maar verwacht ook geen baby voor de 41 weken. Dus heb nog even :p

@ Striae, ik smeer al jaren elke dag, maar het zit er toch echt hihi. Smeren helpt dus niks. Kwestie van pech of geluk hebben.

@ EGO, weinig bijzonders…alles loopt volgens mij nog zoals het hoort te lopen. Nog 6 dagen werken en dan begint mijn verlof. Volgende week maandag de 13e mijn laatste dag! Kijk er echt naar uit…

3. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Eveline; ik pb je nog hoor.... was ik nog niet vergeten....Doe ik straks ff :)

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen meiden, ik heb vluchtig bijgelezen. Druk maar leuk weekend gehad. Helaas nu wel erg verkouden (veel hoesten, dichte neus, hoofdpijn) dus ik hoop dat uk niet besluit te komen deze week :p. Ik lag er gisteren al om 20:00 in en was zo in dromenland. Jammer dat ik vannacht wel weer wakker lag van pijn in mijn rug.

@ Frenzy: Jeetje zeg, 10 km lopen! Moet er niet aan denken :$ Nu dus uitrusten van je weekendje weg ;)

Ik ga even mijn kopje thee op drinken en dan maar een was aanzetten en de kamer van zoonlief opruimen.....

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    voldoet weer even aan meldplicht;

iemand vroeg laatst nog naar mn buren....
    Vanochtend duidelijk; ze weten het.....

ze liepen me zowat ondersteboven op de psz (waar hun dochter zit) en deden hun bakkes niet open.....
    begrijp best dat het confronterend kan zijn.... maar door me opeens niet te groeten word je niet meer en ik niet minder zwanger door.....

Net of ik moeder natuur ben, en al die onzin heb bedacht.... :(

nu ff rusten.....
    straks weer door de sneeuw zoon en dochter ophalen.... mennnn wat is dat zwaar met de buggy door de sneeuw... *auw mn buik*...

knuffel voor allemaal.....

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden!

@ Beesie, hoe gaat het nu met je er weer een beetje bovenop gekomen. Ik had gister ook een down-day gelukkig gaat het nu weer beter.

@ Striae, hier 1-tje waar mijn navelpiercing zit. Verder gelukkig niks. Maar wat niet is kan nog komen :(

@ Nesteldrang, hier even niks op het moment. Maar komt denk ik ook omdat manlief in de vorst zit. Dan heb ik meer last van commendeer-drang ;)

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!
    Zo er is flink gekletst :). Heb er nu 2 gelezen! De rest doe ik zo wel.

Zebra: Jeetje das ook geen leuk nieuws. Ik hoop dat ze snel aankomt en dat er geen rede tot paniek komt. Iemand die ik ken heeft ook 2 hele lichte beebjes gekregen, ze was zelf ook behoorlijk klein, maar dat is helemaal in orde gekomen. Ze heeft ze overigens wel uitgedragen, dus ik denk dat het bij jou wel een andere situatie is. Ik duim voor je!

Beessie: Fijn dat ze er zo serieus mee bezig zijn en dat je eerder verlost wordt, want zo is het geen doen. Ik snap je echt helemaal! Had ik toen ook maar eerder aan de bel getrokken, niet slapen/geen rust is echt geen bevalling. Toi toi toi!

Hier: Alles goed, ben gisteren naar het concert van de guano apes geweest in mn stadje. Het was een hele toer door de sneeuw banjeren en daar 1,5 uur staan en weer terug. Was uitgeput joh! Heb eigenlijk over 3 weken seether in de melkweg gepland staan maar ik denk niet dat ik het ga doen. Kilometers door amsterdam lopen en dan daar nog uit je dak gaan en weer helemaal terug moeten zie ik niet zitten. Wat te doen... Het is wel echt mn favo band en ze zijn nog maar 1x in NL geweest als voorprogramma, dus dat was maar heel kort en maar halve bak. Ik baal zo erg. Maar die bassen richting mn buik gisterenavond voelde niet prettig, beeb komt op de eerste plaats!

Ik ga weer even verder lezen!
    xxx

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ik heb effe kort gelezen hoor, moet nog best veel doen vandaag en is de enige dag dat Fynn onder de pannen is op het kdv.

Cerberus: hear hear! De buggy door de sneeuw is niks voor een zwangere! Pfff heb een half uur gezeten toen ik vanmorgen terug was.

Pioentje: Hahaha, sorry??? Ramen zemen met -8 is echt het toppunt van nestdrang, wat grappig! Groot gelijk dat je gestopt bent schattebout! Ik heb er ook last van hoor. Gisteren liep mn schoonvader met natte sneeuwbatsen mn huis binnen. Ik riep nog schoenen uit, maar nee hoor. Daarna een explosie: 'je weet niet half hoe zwaar het voor mij is om te dweilen op dit moment'. Had echt even een nervous breakdown. Hadden net heel de kiet aan kant, komt hij aan! Grrrrrrr!

Striae: Vorige keer op 40 weken en 1 dag sta ik op en jawel hoor, alsof een kat met 2 lange halen over mn buik had gekrabt. Was ie maar op tijd geboren, dan had ik nu geen grafitti.

Verlof: ik had het op mn werk ook makkelijker, lekker zitten, kletsen, je thee warm opdrinken... Ik ben net voor kerst met dikke buik op straat gezet, eikels (neem het ze niet kwalijk hoor). Thuis heb ik de hele dag Fynn en dat is zwaarder dan het werk dat ik had, dus ik mis het ook wel hoor. Maar wel lekker altijd bij mn kereltje!

xxx en fijne dag allemaal!

Zo ik ga even aangifte doen, enveloppen schrijven, de bovenverdieping poetsen, wassen draaien en bedden verschonen. Boodschappen zijn alweer gedaan en de rekeningen (bah) zijn ook alweer betaald. Voor de rest ga ik met verse appelflappen (4 stuks) op de bank een film kijken :):):). Moehahahaha, 100 kilo, here i come!

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    De kamer van zoonlief opruimen is veranderd in "Project Biggest Cleaning and Moving-Thingsaround" :D Ben halverweg, eerst nu even een broodje eten en dan verder.

Vraagje Geboortekreet.nl: Had iemand hier nou ook zo'n raamsticker besteld? Vanaf 25 euro krijg je een gratis muur/deur sticker erbij staat op de site. Maar bij de rekening (heb de hele bestelling afgerond) zie ik er niks bij staan. Was dat bij jou/jullie ook zo? En toch gewoon gekregen?

10. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Frenzy 10 km lopen!!! :$ Waaaah ik kom nog geen 100 meter vooruit zonder pijn aan mijn bekken te hebben. Ze zeggen toch ook dat een lange wandeling een bevalling op kan wekken? Maar goed dat die harde buiken niet doorgezet hebben haha.

Eveline: heerlijk vooruitzicht he. Ik heb vrijdag mijn laatste werkdag. Ik kan ook niet wachten!!!

11. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Mupkuh: ja t gaat alweer wat beter, ben alleen nog steeds niet helemaal fit. Voel me erg misselijk vandaag... pfff... Zou t misschien toch een voorteken zijn? Heb wel vaker gelezen dat het bij vrouwen op deze manier begon...

Suekes: nou zoals t nu lijkt wachten we de natuur gewoon af. Ik moet donderdag weer naar de verloskundige, maar met de pijn gaat het veel beter! Gelukkig slaap ik snachts weer! Vind t wel t fijnste hoor, dat ze gewoon op haar eigen tempo geboren kan worden!

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Beesie, misschien idd toch een voorteken ook omdat je snachts gewoon weer slaapt. Ik heb de nachten voor mijn bevalling van de eerste ook goed geslapen. Voelde me ook niet helemaal fit en toen was het raak ;) Wanneer mag je weer op controle?

13. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Mupkuh: donderdag moet ik weer voor controle dus ben benieuwd.... Morgen al 36 weken!!!!

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Beesie, ja zag het begint nu echt op te schieten voor je! Vanaf 36 weken mag je beepje komen....

15. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Heey meiden...
    Ik zal me ook maar weer eens komen melden..
    T zou zomaar kunnen beesie! Je hoort het idd vaker!! Spannend!!
    Heb je trouwens een berichtje gestuurd via hyves! :)
    Frenzy ik sta toch elke keer weer van jou te kijken je!! Zo verbouw je t hele huis en zo ben ben je een weekendje weg en dan loop je zoveel!!! Petje af hoor! Als je maar niet vergeet te rusten hè!

Sorry mn geheugen is een zeef dus sorry voor de andere meiden! Een groet vanuit het zonnige brabant! :)

Woensdag moeten we even naar het ziekenhuis.. De kleine man heeft t prima naar zn zin in mn buik volgens mij.. Maar hij wil niet goed gaan liggen.. Net een echo gehad en nu ligt hij dwars... pffff..
    Wil heeeeel graag natuurlijk bevallen dus woensdag even bespreken wat de mogelijkheden zijn... Heb nog wel veel vruchtwater dus hij kan waarschijnlijk nog alle kanten op maar omdat ik toch tegen de 37 weken loop moeten we toch even naar de Gyn..
    Nou meiden ik wens jullie een hele fijne dag!

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Happy, heerlijk hé dat zonnetje in ons brabant ;) Alleen pfff krijg er wel poetsdrang van. Zie het stof echt overal liggen nu ;) Zal duimen dat jullie kleine man alsnog even lekker gaat draaien :D

17. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Jazeker mupkuh! :)
    En idd je ziet nu overal t stof! We hebben donkere meubels dus drama!
    Poets ze dan he! :)

18. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ondanks dat laagje sneeuw, vind ik het echt heerlijk weer! (het scheelt ook wel dat deze sneeuw niet opvriest!)

Hier ben ik nog steeds niet uit mijn dip.... Het gaat op z'n zachtst gezegd een beetje stroef hier thuis....

Net heb ik de box van zolder gehaald en in elkaar gezet, dus die staat klaar! (terwijl ik hier laatst nog schreef dat dat ook makkelijk tot na de bevalling kon wachten, haha!)
    Verder ben ik een beetje aan het aanrommelen en opruimen. Ik heb echt heel veel nesteldrang, maar krijg mezelf tegelijkertijd niet aan het werk geschopt, haha!

19. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hier gaan we als mijn man thuis komt de maxi-cosi en de kinderwagenbak maar even van zolder weg halen. Het staat allemaal achter een schot waar ik niet bij kan. Na mijn verjaardag (ben de 24e jarig) gaan we de box neerzetten.

20. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Doe maar rustig aan en denk aanjezelf en de kleine in je buik!
    10 km puhh kan mij voorstellen dat je moest huilen de slee trekken dit weekend gaf mij al veel bandenpijn en harde buiken!

Deel Deze Pagina