heb Zebra net nog een berichtje gestuurd om te vragen hoe t nu met haar gaat... Hoop zo dat t loos alarm is!!!
@ Beesie; thx voor de tip, wordt aan gewerkt! Cerberus had het ook al gemeld.... @ Zebra; oei meid, hoop dat het loos alarm is, is nog te vroeg hoor! @ Gentle; heftig hoor een begrafenis, wordt daar altijd wel vedrietig van, fijn dat manlief erbij was! Pfff en die paarden, geloof dat ze mij ook aan het uitlachen waren, met zn allen, en ik maar hupsen door het land met mn dikke buik.... @ Anna; je bent ook lekker bezig geweest! Geeft me altijd zo een goed gevoel als je wat 'dingen gedaan' hebt (heb ik altijd... lijkt wel of ik daardoor rust in me hoofd krijg....) @ Naomi; lekker bezig geweest ook, spulletjes klaar gemaakt, fijn! @ ego; zit nu lekker in de bank meiden, thx voor jullie bezorgdheid , mrg ga ik een rustdag houden, ga dan lekker met t naaimachine aan de slag!
Dames ben weer zo vrij geweest om een deel 4 te openen!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/334751-maart-2012-mamas-deel-4-a.html