@zebra, ik ook tot dat hij het eindelijk doet, maar ik denk dat hij het niet doet, omdat mijn vriend deze foto met een whatsapp heeft verstuurd naar mij, ik denk dat hij het daarom niet doet, maar ik ga nog een poging wagen...
Wat een leuk pakje Pioentje! En wandelwagenzak is ook super! Van de Hema of niet? Ik heb hier vanmiddag net mijn kraampakket binnen gekregen! Ook met Baby's eerste jaar van Pauline Oud! Leuk!!!!!
oh ik wil ook mn kraampakket! zal nog wel een week of 2 duren ben zo benieuwd wat er allemaal inzit hoe blij kun je zijn met een kraampakket hahah
Ja idd haha. Maar t komt ineens gewoon zo dichtbij! Kan niet wachten! haha. Maar wat veel kraamverbanden, inleggers, onderleggers, al dat soort troep... haha. En 2 netbroekjes!!! Yeahhhh! whuahahaha
@ Pioentje, leuke zak @ Kraamvisite, lekker eerst tijd voor jezelf nemen en vooral niet iedere avond inplannen. Je wil tenslotte ook tijd voor jezelf mede om uit te rusten @ Kraampakket, die is vorige week bezorgt ben er helemaal happy mee want zo komt het wel dicht bij. Morgen alweer 29 weken
Ik heb nu al de hele dag door ( gisteravond ook trouwens ) dat de kleine echt vol tegen mijn buik aan duwt aan de voorkant als ik mijn hand erop leg is het echt heel hard alsof ze met haar hele lichaam probeert mijn buik open te duwen om eruit te komen zeg maar. herkent iemand dat gevoel ? het doet soms best pijn, en is in het midden, aan de zijkant steeds wisselen als ik mijn hand erop leg dan gaat ze na een paar minuten wel weer ''weg''
@ Zebra, dat heb ik ook precies hetzelfde. Denk dat de kleine minder ruimte heeft ofzo. Ik merk ook dat mijn bm in 1x tot heel hoog zit. Raar als je in 1x zo'n harde bult hebt op je buik. Heb ook wel last van een zeurderig gevoel onder in mijn buik.
Mama Licious, Katinka Dress Black. Het goedkoopst bij Ik en mijn kind. Deze heb ik besteld! En net op tijd want nu is alleen maat XL nog op voorraad en net ook nog maat M Ben benieuwd hoe ie is! Pioen wat een lief 1e pakje en gave zak voor in de wandelwagen, heel leuk! Hydrofielluiers; hm dan moet ik ook nog bijkopen, heb er 9 geloof ik.. Dacht dat dat voor het begin wel genoeg zou zijn. Oja hier is beeb de hele dag (en vannacht ook) al erg beweeglijk. Hoef maar te gaan zitten en alles golft en doet in mn buik.. gezellig hoor! Vanavond weer naar Zwangerfit, leuk!
Heej meiden, @ Pioentje, jaaaaaaah, wij hebben hetzelfde eerste pakje. Leuk issie hè. Joosje heeft 'm mee uitgezocht. Ik heb er rode sokjes en een rood mutsje bij. Ook een gave zak voor in de wandelwagen. @ Scheren, heb manlief al 2 keer ingeschakeld, doet ie gerust en heel secuur haha. Wil wel "kaal" bevallen hoor, bij Joosje ook, verbaasde de VK zich nog over toen. Ik scheer alleen mijn oksels nog zelf, de rest doet Peet, ahh, de schat. En ja, mijn schaamlippen zijn ook opgezet, had ik bij Joosje ook. Houd redelijk wat vocht vast, vooral handen, voeten en daar dus. @ Cerberus, tjeetje... Ik denk idd ook dat je man niet helemaal in de gaten heeft hoe het echt met je gaat. Vind het wel heel erg voor je, denk dat je echt zo'n doordouwer bent. Dan is begrip ook wel fijn van je partner. Misschien eens even goed babbelen? @ Naomi, ik heb haar op Hyves en Isabel heeft de 6-de ziekte. Geen idee wat het precies inhoudt, maar ze zal vast druk zijn met haar meisje. @ Voelen, denk dat hij weer goed is gaan liggen want voel 'm weer aan de bovenkant. Gewoon een aantal keer per dag, prima. @ Joosje, nog wel hoesten, maar verder goed en blij dat ze weer naar schooltje mag. Oortje en longetjes zijn oké. Ga vanavond lekker eten met een vriendinnetje, ze is zwanger van de derde. Gezellig, heb er zin in. Doeg! Liefs, Leske
Leuk jurkje, zoiets draag ik ook het meeste. Heb er 3 varianten van. Hydrofiel luiers, zal ik eens wat zeggen?! Bij Joosje hadden wij ze niet gekocht, gewoon niet aan gedacht ofzo... De kraamhulp heeft er ook nooit wat van gezegd. Onder haar hoofdje hadden we gewone gezellige theedoeken van Zeeman liggen (in de kleuren van haar kamertje) en afdrogen deden we haar met onze gewone handdoeken. Oeps, klinkt echt stom nu ik het hier allemaal zo lees. Maar, Joosje is ook een grote meid geworden hoor, dus het was niet zo'n gemis. Nu trouwens wel een hele stapel gekregen van een kennis.
Zesde ziekte is een van de zogenaamde vlekjes ziektes. Heb het vandaag nog even opgezocht omdat onze dochter ook ineens hoge koorts kreeg. Zesde ziekte is drie tot vijf dagen echt hoge koorts waarna de koorts ineens sterk daalt en de vlekjes hun intrede doen. Is gelukkig niet schadelijk voor zwangere vrouwen, in tegenstelling tot de vijfde ziekte (eerst vlekjes en dan koorts). Ik ben zelf nu erg benieuwd of hier over twee dagen de vlekjes hun intrede gaan doen of dat mevrouw gewoon een griepje te pakken heeft.
Baby voelen: ja ik herken dat gevoel heel goed, net alsof ze door mn buikwand heen wil komen. Denk ook dat t komt omdat ze steeds minder ruimte krijgen ineens... Ze moeten ergens heen natuurlijk. Heerlijk gevoel!!!! Vanavond weer naar yoga, lekker!!!