Hallo dames, Ik heb al heel lang niet wat gezegd hier omdat ik gewoon te druk was om te forummen... Ik hoop nu wat meer tijd te hebben om actief mee te kletsen... Ik hoop dat ik nog welkom ben????
Heyyy leuk jurkje zeg! Heb ik heel erg over zitten twijfelen afgelopen week. Uiteindelijk niet gedaan. Ik heb dit gekocht: Mama Licious Billa Grey Melange Vest ] Positiekleding Ik en mijn Kind Mama Licious Asta Silver Stone Vest ] Positiekleding Ik en mijn Kind Mama Licious, Smile Dusty.Mama Licious bij Ik en mijn kind. Zondagavond besteld, gisteren al in huis. Alleen valt de jurk een beetje tegen. Écht een heel andere kleur als op het plaatje, en stugge stof. Retourneren is niet echt gemakkelijk bij deze webshop volgens mij (als ik het goed lees moet je daar 9,95 voor betalen) dus ik kijk het even aan en anders gaat die op marktplaats. De 2 vestjes zijn wel super! En flinke korting gaat eraf, ipv 110 euro totaal, betaalde ik nu 35 incl. verzenden Altijd leuk. Nu alleen nog een extra spijkerbroek (durfde ik online niet aan) en dan heb ik wel genoeg kleding. Wat vervelend dat Isabel de 6e ziekte heeft maar gelukkig niet schadelijk voor Naomi en de beeb! Ze zal wel flink aan het zorgen zijn voor isabel, arm kindje Ik merk hier ook weleens dat de kleine helemaal links ligt. Ik zie het niet maar het is dan wel hard aan die kant en de rest van me buik is dan een stuk zachter. Ik ga altijd een beetje zitten wrijven en porren en dan is het ineens weg. Is wel zo prettig voor mama Pioentje, leuk eerste pakje!!! en stoere wandelwagenzak hoor Ik vind het wel leuk dat voor jongens meer stoere en felle kleuren zijn dan voor meiden. Sowieso meer kleur dan bij meiden. In veel babyzaken is het toch lastig iets anders als roze/wit te vinden voor meidjes. Hooguit een keer paars, of pastelkleuren maar allemaal erg lieflijk. Heb gisteren wel een leuk pakje gekocht maat 50-56 wat ik misschien als eerste pakje wil gebruiken. Zal het vanavond eens op de foto zetten...
@Eveline: misschien moet je ook eens bij de V&D kijken. Daar verkopen ze de Nijntje-collectie en die vind ik persoonlijk al een stuk stoerder dan al dat mierzoete roze dat je overal vindt. Verder shop ik meestal vooral bij de H&M voor onze kleine meid, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat naarmate ze ouder worden, de kleertjes eindelijk wat stoerder worden.
@ Pompelmoesje; fijn dat het goed gaat, en lekker rustig aan doen! je goed toegeven aan je nesteldrang! Bedoel je van de gyn dat je niet mag paardrijden? Ik doe echt wel rustig aan en als ik zou merken dat het te veel/te zwaar wordt stop ik... Het grootste gevaar is dat je eraf valt..... @ Zebra; haha hier ook ff goed aan het 'I Shoppen' geweest! Welke babyfoon is het geworden? Ik denk dat de beebjes minder ruimte beginnen te krijgen...Wel fijn dat je haar zo goed voelt! @ Pieontje; aahhh wat sweet! Hihi ik heb het nijtjespakje van de prenatal (is rood wit gestreept...) Ik noem het het boevenpakje! En wat een mooie voetenzak! Hij gaat helemaal in stijl mee straks! @ Mupkuh; nog een week en dan ben je al 30 wk! Ik zal jou zo is terug op de site zetten.... @ Sasjuh; mooi jurkje meid! Komt helemaal goed met de kerst, veel plezier vanavond bij zwanger en fit! @ Leske; geloof ook wel dat je het zonder 'hydrofiele luiers' ook wel red... Maar die dingen schijnen zo handig te zijn? Wat fijn dat je mannetje je zo goed meehelpt! veel plezier vanavond, lekker 'zwangerschap en baby klets'! @ Mon; Thx voor je info meid, ik bedacht me net... wat is de 5e ziekte?..... Bij de H&M hebben zo ook hele leuke babykleertjes! @ Beesie; veel plezier bij de Yoga! @ eveline; ook leuke kleertjes, jammer dat het jrukje zo tegenvalt... Maar voor dat geld kun je het niet terug sturen geloof ik... Hier lijkt de kleine ook wel eens 'dwars' te liggen.... @ mama2010; welkom back meid! @ Kraampakket; ga ik 2-1-2012 pas aanvragen, ivm met overstap verzekering! @ Ego; zo ben heel wat uurtjes bezig geweest om mijn uitzetlijst te updaten (moet bij mij best precies....met kleuren, prijzen en waar te koop erbij...) Gelijk twee bestellingen de deur uit gedaan voor dekentjes, lakens, moltons en hydrofiele luiers.... Zo ff lekker een boerekool stampot maken... Hmmm heb er al helemaal zin in!
Hoi hoi! Fijn! Ja hier gaat alles wel goed hoor... druk op het werk.. en druk thuis met 2 kinderen... Kan werl merken dat alles nu wat vermoeider wordt! Vooral op het werk... gelukkig nog 1,5 week en dan heb ik lekker 2 weken kerstvakantie! Met de baby gaat ook alles goed. We liggen qua baarmoeder ca. 2 weken voor.. dit had ik bij de andere kids ook. Ze zijn ook allebei met ca. 37,5 week geboren en waren allebei 8 pond! Ben benieuwd hoe het dit keer verloopt... we krijgen zaterdag nog een 3e echo! En we zullen nog een groeiecho krijgen met ca. 31 weken bij de vk.. En hier? met iedereen?
net mijn pakketje met de babyfoon gekregen, deze ; Kijkshop.nl - Alecto Beeld-Babyfoon DVM40 echt een top ding! in donker ( met rolgordijn dicht, dus echt pikdonker ) werkt prima, met nachtlampje aan, ook prima dus we zijn er helemaal blij mee!
Dames, ik ben weer even door de site aan het bladeren en ik ga de volgende personen van de site halen; Jeal, Boo, Berenbotje, Eylem en nadia1981dunja. Deze mensen zijn langer dan een maand niet meer geweest hier in het topic. Voel je niet bezwaard als ik je van de site haal en wilt hier toch kletsen, meld het dan dan sta je er zo weer op! Ik wil graag de site een beetje up to date houden.
Je hebt hem al in huis? Dat is niet die ene waarvoor je een topic had geopend? Wij nemen wrl de DVM70.
Tip vanavond nog bij de onlinewinkel van de HEMA 25% korting op kleding ( ook de grote boxers) en 15% op de rest. Ook nog eens gratis bezorgen. Berekening korting zie je bij besteloverzicht. Heb even ingeslagen en ipv 75. Nu 59 kwijt!
Ik heb vanmiddag ook al 2 leuke setjes besteld voor de kleine! 2 setjes ( bolero/jurkje/legging + broekje/shirtje ) en was 22 euro kwijt!
De volgende dames hebben (volgens mij) nog geen buddy; Josagi Happymom2010 bloempjuh23 Cherryon Mon Vreeswijk Laura1981 Cvermeulen1979 Sjors22 Stephanie22 Debende Missiemaartje Mupkuh Als je geen buddy wilt, is ook prima, maar dan even vermelden, dan zet ik dat op de site!
@ Foxy; thx voor de tip, kan alleen niet op de hema site komen, vlgs mij is iedereen aan t shoppen...
@ Frenzy, zal even na denken over de buddy. Heb wel een buddy bij een ander topic. Laat haar anders wel even hier vermelden als het zo ver is
jeetje wat een geklets weer.... volgens mij zit deel 3 ook zo weer vol hoor haha ik kan ook niet wachten tot mn kraampakket maar deze komt pas in januari dus nog even wachten.. ben al blij dat ik eindelijk onder de 100 dagen zit haha vandaag trouwens 3D echo gehad... ff mn knappe ventje showen hoor hihi