Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Wauw mooi sheena!

De hemasite doet het echt niet. haha. Iedereen aan het shoppen.

2. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    @Sheena, WOW! Super gaaf zeg! Wat zie je dat mooi en duidelijk!!!

Wij hebben zaterdag de 3d echo.. ik hoop echt dat wij ook zulke mooie foto's krijgen...

@kraampakket, ik heb vandaag mijn kraampakket gekregen... Bij de FBTO zit ik...
    Ik heb weer een leuk boek van Pauline Oud ofzoiets gekregen... nu 'baby's eerste jaar'.... ik had ook al het 9 maanden dagboek gekregen... en als het goed is krijg ik straks ook nog het kraamboek van dezelfde schrijfster. Echt super leuk!!!

3. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kerstkaarten, enkel goede vrienden, fam en kennissen. Heb ook een heel aantal fam.leden aan de kant van mijn man waarvoor kerst een andere betekenis heeft ivm geloof. Scheelt weer een kaart.

Anna, heel herkenbaar gevoel. Vooral na een tijdje lopen heb ik het idee dat alles er ieder moment kan uitvallen. Moet zeggen dat dat gevoel na de bevalling nooit meer echt weg is gegaan.

Stolsels na de bevalling, kan me die niet zo heel erg herinneren. Wat ook niet echt terug te vinden is in al die boekjes zijn de naweeën… die vond ik ook erg pittig.

Hydrofiele luiers. Ligt er aan hoe vaak je kindje in bad gaat of je een hydrofiel onder het hoofdje legt en of je ze ook als spuugdoek gebruikt. Ik heb er ook giga veel (in de 30), maar heb nog nooit mis gegrepen. Ligt ook een beetje hoe vaak je wast ;)

Pioentje, ahh lief! Heb het broekje ook toevallig liggen. Heerlijk zachte stof.

Sasjuh, had er van de week ook bij zitten kijken. Mooie jurk en mooie prijs.

Scheren, gebeurt ook veel op het gevoel en moet zeggen gaat me goed af ;) Merk wel dat ik nu ook mijn benen weer wat meer bij houdt dan normaal. Wil er toch wel redelijk haarloos bij liggen tijdens de bevalling. Heb dan wel blonde haartjes maar toch.

Wauw Sheena wat een mooie foto’s van jullie mannetje!

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    oooow sheena wat een leuke foto's!!! wat een schatje zeg :D

5. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb niet echt behoefte aan een buddy. Een tablet maakt het tegenwoordig wel heel makkelijk om het internet bij je te hebben (ziekenhuis heeft ook internet, dus als ik daar onverhoopt langer moet blijven ben ik zo weer online).

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hey meiden,

mijn welgemeende excuus voor het niet bijlezen....ik ben gewoon te druk geweest de afgelopen dagen en nu echt doodmoe, dus ik sluit de pc zo weer af.
    Iemand vroeg hoe groot uk nu is nav mijn groeiecho. Ze meten het hoofdje, buikje en bovenbeentje en daaruit halen ze een geschat gewicht, wat neerkwam op ongeveer 1100 gram.

Nu dus snel naar bed....Slaap lekker meiden!

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    ok, nu wordt ik zenuwachtig ik las dat de korting bij HEMA online geldig is tot 21.00u. En de website wil niet inloggen!

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    erg he die hema, mij is het vanmiddag gelukt ( heb er wel een uur over gedaan van bestellen tot betalen ) :p

9. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo kan ik ook wel korting geven... haal de site gewoon uit de lucht :cool:

10. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mon en Mupkuh, heb jullie van de buddylijst gehaald.

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    nu ben ik ingelogd, en nu wildie de winkel niet selecteren. Schiet lekker op. Als het niet zoveel korting had geweest had ik het allang weggeklikt!

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    potverdrie...de website doet het nu helemaal niet meer...

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    pfffff sorry hoor voor zoveel korte ego berichtjes. Maar nu doet de hema-website het weer en is niet alles meer op voorraad :S

14. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

O jee wat hb ik nu aangericht ;)

15. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    stressmoment is voorbij. Ik heb besteld. De schade viel mee, er was maar 1 autostoelhoes en ik had er 2 gewild. Mja...de 2e komt nog wel.In ieder geval heb ik nu al het beddengoed besteld voor zowel wieg als ledikant behalve lakentjes/dekentjes voor ledikant want misschien ligt beeb wel in een slaapzakje tegen die tijd. Plus dat het dan waarschijnlijk hoogzomer is dus tegen die tijd zien we wel wat we nodig hebben.

16. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Sheena: wow wat een mooie 3d echo's meid! Ook erg duidelijk, net als die van ons! Nu lekker genieten van jullie kleintje!!!!

Vanavond weer yoga gehad. Wel erg last van mn bekken dus heb alle "oefeningen" lekker op de fitnessbal gedaan, veel fijner!
    Kleine meid was ook weer lekker aanwezig vanavond! Kleine druktemaker!
    Kwam net thuis en vriendlief had lekker de open haard aan gemaakt en kaarsjes aan, erg gezellig dus!
    Ik ga zo douchen en mn bedje in. Truste alvast en tot morgen!

17. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Nou, vanmiddag gemeet met Sjors en het was echt supergezellig! Altijd een beetje spannend natuurlijk, maar het was heel leuk en morgen gaan we lekker zwemmen! :D

Cerberus, 4 zwangerschappen en bevallingen is ook niet niks voor je lijf... Iemand van het andere forum heeft ook 4 kids, maar die had uiteindelijk ook 4 KS'en :$ Dat lijkt me echt heel heftig! Die mag nu geloof ik ook niet meer echt zwanger worden (nou ja mogen, morgen, wordt afgeraden iig).

Sjors, tis maar goed dat ik nu pas lees over die blotekontendans :D:D:D

Kaartjes, druk bezig met geboortekaartjes, maar ben er nog niet helemaal uit. De kaartjes wel, maar alle tekstjes en gedichtjes (wij moeten natuurlijk 2 opties hebben en niet alle gedichtjes zijn voor beiden leuk). Nou ja, we hebben nog even!

Kerstkaarten, net weer besteld, met een leuk sepia fotootje van mijn meisje er op, altijd leuk! Hopelijk zijn ze er komend weekend, dan kunnen ze de deur uit.

Zebra, ik zou haar gewoon even bellen en feliciteren, en dan vragen of ze liever heeft dat je juist in de kraamweek komt, of beter daarna. Of misschien kijken of je haar vent aan de lijn kunt krijgen, die is dan misschien eerlijker om haar wat rust te gunnen. Maar ja, niet vragen = niet weten denk ik dan maar... Ze moet zelf eerlijk zijn in haar antwoord. Als ze zegt dat het niet uitmaakt, dan zou ik wachten tot eind van de kraamtijd. Beetje op tijd, maar dan is ze zelf ook iets opgekalefatert na zo'n bevalling enzo.

Scheren, ik doe alleen trimmen, en dat lukt nog prima. Ik kan het ook eigenlijk nog wel zien hoor, buik inhouden ;) Bij de eerste bevalling was het een oerwoud en daar kwam ze ook gewoon doorheen hoor, niks van gekregen hahaha!

Cerberus, hahaha, bij jullie gaan ze wel erg ver met kerstkaarten. Dat doe ik ook niet hoor. Familie en vrienden/kennissen, maar ik probeer ook wel een rondje e-mailtjes te doen voor wie kan (beetje zo'n kennissenkring die je net niet een kaart wilt sturen, maar voor wie het toch leuk is). Maar op de PSZ ofzo? Nee hoor! En in de straat ook niet, alleen de buren waarmee we echt contact hebben.

Pioentje, ik weet niet of je dat altijd hebt die stolsels. Je hebt altijd wel bloedverlies, dus daar kunnen blijkbaar soms dingen meekomen. Blehh, vies! Maar goed, bij mij kwam het op de wc, dus het was ook meteen weg (durfde ook niet te kijken) en verder gewoon alleen bloedverlies. Maar goed, je doet er niks aan, ik was er alleen een beetje misselijk/duizelig van.
    Enneh, die foto's zijn mooi he? Sowieso hoor, die ervaring is echt heel bijzonder! Fijn dat je je zo goed voelt! Hier ook hoor, ondanks een beetje klachten enzo, maar ik vind het erg leuk om zwanger te zijn en kijk erg uit naar deze spruit!

Buik, haha, die is idd na de bevalling zo vreemd. Alsof je buik 3 keer te groot is voor je ingewanden. Dat soept ook allemaal een beetje door elkaar ofzo, heel gek!!

Frenzy, 36 is wel genoeg ja, maar te veel kun je er bijna nooit hebben. Dus nee, niet te veel, maar nu wel stoppen met kopen ;)

Zebra, heb je niet gewoon een harde buik? Ik heb ze hier aan de lopende band ongeveer, krijg er ook een beetje een benauwd gevoel van, buik is keihard en als ik even goed dooradem en rustig ga zitten ofzo, dan gaat het weer weg...

*hardebuikauwie*

Sjors, zullen wij ook buddy's zijn? Ik heb al een buddy, maar we zitten nu zo dicht op elkaars lip ;)

Cupido, naweeën? Owwww, je herrinnert me er weer aan, nu weet ik het weer! Maar ik had er niet zo heel erg last van, alleen weet ik nog dat ik buikpijn had tijdens het voeden. Schijnt iets met je hormonen te zijn waardoor het dan gaat samentrekken... Heel fijn... *not*

Hehe, ik ben er weer doorheen. Ik reageer altijd veel te veel, wil niemand overslaan. Manlief is inmiddels naar bed gegaan, die is op van de drukke laatste week... Gelukkig hoeft hij nog maar 1 dagje en dan hebben we een heel lang, heel rustig weekend :D

Net bij de VK geweest, alles weer goedgekeurd. Harde buiken kon ik weinig aan doen, beetje rustig aan doen, en ik kon ook een verstevigende buikband proberen, of een verstevigend broekje. Dus misschien nog maar eens naar kijken... Ach, zolang het niks ernstigs doet, laat ik het maar gewoon. Het voelt wel vervelend, maar niet echt heel pijnlijk ofzo.

Manlief vanavond: hoe ver ben je nou ook alweer? 23 of 24 weken? ;);) Komend weekend ben ik 26 weken schat :) Hij stond even zo :$ Echt??? Hihi, wie weet helpt dit voor het weekend, dat we lekker wat kunnen doen in de baby kamer ;)

18. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    dit wordt waarschijnlijk het eerste pakje van onze kleine meid:

19. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ zebra; die druk op die buik, dat heb ik ook. Vervelend he? Kan al sinds een week amper lopen omdat er elke keer zo'n druk staat op die baarmoeder. Weet niet of dat door de beeb komt of gewoon groeipijn ofzo. Geen idee of het normaal is, maar het voelt niet prettig!

Hier ook de baarmoeder best hoog. Ik voel de schopjes onder mijn ribben, vind het al vrij hoog moet ik zeggen.

@ ego;

Grr... wat een dag... Ikke helemaal vanuit Brabant naar Utrecht voor een zwangerschapsmassage via groupon. (niet helemaal speciaal hoor want ik moet altijd naar school op woensdag, maar toch!).
    Sta ik daar 20 min te wachten voor de deur, doet er niemand open.. En koud!!!
    Ikke bellen, ja hij was wel thuis maar hij was me totaal vergeten. Of ik niet een andere dag terug wou komen. Pfff...!!! Zun zoontje was vandaag uit het ziekenhuis gekomen, dus ja dan ben je als zwangere vrouw dan 'begripvol.' Maar ja ik baal er wel van! Krijg een gratis behandeling erbij maar ja wanneer moet ik dat doen? Ik kom verder nooit in Utrecht, zeker niet nu ik gestopt ben met de opleiding.

Verdomme, had er zo'n zin in.. Meteen mijn dag verpest.. Daarna nog wel wat dingetjes gekocht voor de baby maar ja had zo'n pijn aan mijn buik dat dat ook niet lang geduurd heeft :(

20. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Haha! Mrg staat het in de kranten!!! ;)

Deel Deze Pagina