naomi als ze koorts heeft, mag ze geen prikken!!... voor de rest... er heerst momenteel weer vanalles.... Eveline bizar!..
@cerberus: dat had ik al begrepen die gaat ze dus ook niet krijgen. vraag me af of ik nu wel gewoon moet komen alleen dan zonder prikken?
ik heb het hier een keer gehad en had gewoon heel de afspraak verzet.... bedoel.. je blijft op en neer gaan... (hahaha... nouja ik helemaal...) en voor haar ook geen pretje... dat aan-uitkleden, wachten etc... ik zou gewoon afzeggen...
Super alweer een deel 3!! @meeting, lijkt me echt super leuk, ik kom uit den haag maar ik rijd wel naar Brabant, geen probleem! Ben jaren iedere dag naar Brabant gereden dus ik ken de weg!!! @cerberus, hmmmm ik zou het niet voor een jongen gebruiken.... @Zebra, wow wat een gevulde kast!! @bloedprikken, er worden weer hele buizen afgenomen... helaas geen prikje in mijn vinger voor de suiker... @Frenzy, the Kids factory was echt super leuk, maar vooral leuk om te kijken en niet om te kopen Maar echt super leuke dingen gezien, heb wel een dekentje van KOEKA gekocht, echt zo een leuk merk, kon het niet laten. @Het eerste pakje hangt al in de kast, maar verder hangt er nog niet heel veel, alleen inmiddels de hele Hema jongens baby collectie! @eveline, he gadver wat eng....
bedankt! ga dan de afspraak maar helemaal verzetten. grrrrr hier net de HA willen bellen om te vragen of hij haar wilt zien of dat we af moeten wachten is hij er al niet meer!! ze zijn vrijdagmiddag gesloten en alleen open voor spoedgevallen. kan daar zo kwaad om worden! ze zijn er NOOIT wanneer ik langs wil komen, of ze zijn dicht of op vakantie....
pioentje... Tja twijfelde dus ook... nouja meer omdat ik laatst ook een baby(knul) in een berenpakje zag.... maar dat is misschien weer anders als tijger... grrrrrauw.....
he dat bloedprikken, ik snap het gewoonweg niet ( en niet eens blond ) Ik heb res. pos. dan hoef ik geen bloed meer te prikken of toch wel ? kan het ook voor andere dingen nog nodig zijn aangezien ik dinsdag weer naar de vk moet en niet tegen prikken kan wil ik me voorbereiden als t nodig is
Hey meiden! Wat gaat het klestempo hier op en af en aan zeg! Hihi geen peil op te trekken, zoms 6 pagina's in een halve dag en soms 2 in heel weekend! Maar leuk hoor, hartstikke gezellig! @ Leske; ga jij op mijn "Due Date" bevallen! hihi zou wel mooi zijn! @ Eva; Oke, dus als we als kindje en mama niet Rhesus (c) gelijk zijn krijgen we ook geen prik?! Pfff waarom al dat geprik dan? Leuk dat de sep mama's zo een hechte club is geworden.... Hopelijk zijn wij dat ook over een paar jaar! @ Sasjuh; wat leuk dat de kleine zo op de angesound reageerde, volgens mij krijgen ze meer mee dan dat wij denken! @ Missiemaartje; ik kom uit brabant, maar dan wel tegen het westen aan... Met spreken zeg ik eigenlijk nooit 'kei'. Maar met schrijven vind ik het leuk om iets extra aan te duiden . @ Zebra; fijn dat je lekker hebt geslapen. Haha jij kunt een kleding winkel beginnen! ! @ Elegance; begrijp ik dat je in Belgie woont? Wat een bevalling van je zoontje, 10 uur! En nu verwachten jullie een meisje? Jij hebt ook veel pech gehad lees ik, hier ook alles tegelijk en dan is het soms lastig om nog positief te blijven. Prachtige naai creaties! Echt super mooi! Heb je die bloemen erzelf opgezet of is dat de stof? @ Mupkuh; leuk een ladies night! Ben nu wel benieuwd waar je ergens een brabant woont? @ Guusje; was het een pretecho of een extra echo bij de VK? Een 3D echo is wel heel speciaal, en de kleine ligt goed voor op groei! Hoe gaat het met het verbouwen en gaat het inmiddels als wat beter met je? Had je topic gelezen over UWV, reageer daar ook nog wel ff, wat een drama allemaal meid! Succes met de boom, hier staat ie ook nog niet hoor! @ Stephanie; wat een stress op je werk, met die zieke! Heeft je ex nog dat gesprek met je moeder gehad? Schatiige kleertjes en wat een 'kei' lief ventje! Is dat je kleine neefje? @ Ceberus; leuk dat je beste vriendinnetje hebt overgehouden aan de meeting/mama's forum! Hoe gaat het met jou, met de klachtjes? En hoe is het met de oudste? Hihi met een vierde, moet je dan nog wel een babykamer hebben ? Tijdens de voorlichting avond adviseerde de ze met borstvoeding 'rooming in' te doen... Manlief heel bijdehand, owhhhh dan hebben helemaal geen babykamer nodig! Dat pakje kan zeker voor een jongen! alles wat niet roze is kan na mij idee voor een jongen (owja een bloemen....) @ eveline; mooie babykamer! Vooral dat behang, met die streepjes, is ook 3D of niet ! Komt helemaal goed hoor meis, hier ook drama, maar ik heb er alle vetrouwen in! Oei wat schrikken meid van die vriend! Pjieuw! @ Gentle; ben wel benieuwd naar de foto! Hihi wat leuk manlief en dochter zo fanatoek achter de piano! Lijkt me prachtig om te zien. @ Happymom; hoe lang moet je man nog in het gips, vervelend hoor! Als je eenmaal bezig bent met klussen schiet het vaak erg op! Volgens mij heb je een beetje last van 'nesteldrang'.... @ Sjors; wat fijn dat je de beeb zo goed voelde, heerlijk he! Daar doe je het voor he!! Drukke periode voor de boeg hey! Wel lekker afleiding.... @ naomi; gats wat zielig voor jou een Isabel, ze zal wel een griepje hebben, maar neem aan dat ze vanmiddag bij het prikken wel kunnen adviseren wat verstandig is (wel of niet prikken...) Veel beterschap, want lijkt me vreselijk als je kleine meid ziek is! Vervelend dat je nu de huisarts niet te pakken krijgt.... Wat een drama... @ Pieontje; Wel een mooie zaak he (maar duur....)! Haha en jij hebt al iets in je kast hangen, wat goed!
Tis echt overal hetzelfde.... en kom je ergens voor... dan behandelen ze je (de inval)soms zo van "komt u daar nou voor".... Zelfs toen ik met een knobbel in mn borst kwam.... moet weer verder hier... xxx
@ Meeting; Leuk dat de meesten het wel positief vinden, het lijkt mij leuk om een 'dikke buiken' meeting te doen en wellicht een 'baby meeting.... De mensen zijn een beetje verdeeld (vrnl brabant en oosten van het land?!) Maar het lijkt me eerlijk en ook het leukst om in het midden van het land af te spreken (utrecht?). Ik heb vroeger (10 jaar geleden) wel een gemeet, maar dat was met een chatbox, heel spannend maar wel erg leuk! Ook nog een toenmalig (ex) vriendje aan over gehouden.... Snap dat er altijd wel iemand niet kan, maar als we is kijken met hoeveel het wel lukt! En snap ook wel dat er mensen zijn die aangeven er totaal geen behoefte aan te hebben (hihi Guusje, ik ga gewoon stiekem een keer heel je dorp afspeuren ). En daarbij kunnen we ook nog eens kijken of er mama's zijn die willen carpoolen en etc. @ Beebje voelen; deze ukkepuk reageert dus echt op zijn vader! Als we in bed liggen en ik leg mijn hand op mijn buik; geen reactie.... Papa legt zijn hand op mijn buik; gelijk gerommel en geschop of stopmjes... Hihi zo leuk! @ ego; vanacht iets beter geslapen (iig geen paniekaanval ofzo....) Wel veel wakker geweest, mijn neus zit helemaal verstopt... Volgens manlief was ik flink aan het snurken, de lieve schat.... Ik heb hem vanacht een keer of drie geport omdat hij snurkte en hij laat mij lief met rust.... Vanmrg de paardjes gedaan. Net met manlief de vloer in de babykamer gelegd, hij is nu bezig met de laatste plankes. En dan gaat de grote verhuizing plaats vinden (wij gaan onze slaapkamer ook nog opknappen). Dus de babykamer is wel zo goed als af, maar kan nog lang niet gebruikt worden ! Hihi en dan heb ik het nog niet gehad over de puinhoop hier beneden....
@ Naomi oh dat ken ik! Altijd als ik iets heb dan is het op donderdag. En dan is de praktijk gesloten. Altijd HEEL fijn!! Of ze zijn visites rijden, of even telefonisch in gesprek of dit of dat.
Frenzy hahahahaha.... roomin in ja.... de laatste 8 maanden omdat hij maar niet doorsliep.... ennuhhh joh, zeg maar tegen je vent dat als HIJ een beetje geluk heeft, je een kind hebt die zo vaak aan de borst wil, dat je behalve een babykamer ook geen bovenkleding nodig hebt...
@cerberus: klopt dat is hier ook, via de telefoon kun je het vaak al horen dat ze het onzin vinden. dan hebben ze iets van wij zijn er voor de dringende gevallen... NEE jullie zijn er om mensen gerust te stellen en kleine dingen ook te behandelen! inderdaad overal hetzelfde...
@ Ceberus; hihi ben ik nu de enige die3 dat berenpake wel vind kunnen voor een jongen? Mss moet je mijn advies maar negeren.....
Hahaha.... Moet opeens zo lachen; we hebben gister geleerd hoe de baby moet aanhappen.. Vanmrg en gisteravond vond manlief het nodig om alvast te oefenen Hij vat de voorlichting allemaal erg serieus op
zo toch maar naar het cb, kunnen ze even naar de longen luisteren en oren bekijken kunnen we dat uitsluiten. goed alternatief voor de HA lijkt me... mochten ze het nodig vinden bel ik de HA op de spoedlijn, schijnen ze minder erg te vinden dan wanneer ik de HAP zou bellen vandaag of morgen mocht het toch niet gaan. over 20 min. afspraak dus nu even snel me klaar maken!
Meeting: Ik denk dat t voor ons 4en (sjors, gentle, sasjuh en ik) het beste is om in Kampen af te spreken. Mag van mij ook hier in Emmeloord maar voor Sasjuh is Kampen dichterbij... Lijkt me ook s leuk om met meerdere te meeten hoor, idd dan een beetje in het midden van het land ofzo... Stephanie: mooie meubeltjes! Zebra: wow wat heb jij al veel kleertjes zeg!!!!!! Hier gaan wij dit weekend bezig om alles in de babykamer af te krijgen. Vriendlief is bezig met de ombouw om de verwarming, die kan straks in de grondverf, dan in de normale verf, en dan word ie geplaatst! Daarna kunnen de overgordijnen worden opgehangen en de klamboe boven het bedje. En dan is alles klaar! Ik kan niet wachten!!!!
@Stephanie, Wat een scheetje !! Super zeg @Frenzy, Gelukkig heb je vanacht wat beter geslapen ! Wat lief van je ventje dat hij jouw heeft laten slapen terwijl jij ligt te porren als hij snurkt haha Gebeurt hier ook altijd hihi. Whaha ik moest zo hard lachen om wat je zei over aanhappen en dat je mannetje het zo serieus neemt ! Vorige week deed mijn vriend precies hetzelfde ( terwijl wij geen cursus hebben gevolgd, vond ie gewoon leuk ) Later vermelde hij ook nog even dat als ik last krijg van stuwing hij wel wil helpen om ervan af te komen @Eveline, Jeetje wat erg zeg ! Sterkte ermee.. @Zebra, Wat leuk zeg ! Krijg meteen kriebels haha. @Bevallen, Hier zijn er 3 overtuigd dat ik ga bevallen op de uitgerekende datum 29 maart ( waaronder mijn moeder ) Zij was van mij op ook op 29 maart uitgeteld ( vond ik erg grappig ) en zei tegen me jij komt die datum vast na ( zou wel heel grappig zijn ) Ik ben zelf 11 dagen te laat geboren en dacht laatst pas eigenlijk van het kan dus ook nog op mijn eigen verjaardag komen haha ( had hier nog helemaal niet over na gedacht ) Zou wel heel toevallig zijn allemaal...en op de zelfde datum uitgerekend als mijn moeder van mij en als ik 11 dagen overloop ook nog op mn verjaardag Owja mijn banner loopt 2 dagen voor, moet ik nog steeds aanpassen hihi. Zie t nu pas weer.