Sjors: oh wat erg meid, dat jullie de babykamer af moeten zeggen! Gelukkig heb je wel een wieg gekregen dus jullie kleintje kan straks fijn bij jullie op de kamer slapen. Hopen dat t UWV gauw over de balk komt en jullie toch nog een mooi kamertje kunnen kopen! Dikke knuf!
@Kleertjes: het leek mij ook leuker om voor een meisje te shoppen, maar tot nu toe vind ik het aanbod nog een beetje tegenvallen... Komt ook een beetje omdat ik 10 à 15 euro per setje kleding uit wil geven. Veel kleertjes vind ik heel erg leuk vanaf de grotere maatjes, maar niet echt passen bij een pasgeboren baby'tje...
@ Gewicht kindje, mijn dochtertje was ook een echte mini... 43 cm en 2600 gram. Ze is begonnen in kleding maat 44 dus ben ook wel heel benieuwd hoe groot deze gaat worden. Ik wil voor de zekerheid nog 1 setje 50 bij kopen dan heb ik er in het totaal 2. 44 heb ik nog liggen mocht het nodig zijn. Als ik te weinig 50 heb zijn er genoeg mensen die dat heeel graag even willen gaan halen voor me @ Sjors, wat enorm erg zeg voor jullie. Kun je geen voorschot aanvragen?
Is jullie kleintje ook te vroeg geboren? hier was onze zoon ook 2400 gram en 44 cm idd maat 44 was zelfs te groot ik heb ook een aantal pakjes maat 50 en nog 2 pakjes 44 liggen van mijn zoon die kan zij ook zeker aan!
Even snel vanaf kantoor. Ons kamertje komt van de IKEA: bedje = 60euro. Commode hebben we een ladekast van van de slaapkamerafdeling = 300euro (maar dan hebben we wel een grote, je kunt ook kleinere voor minder geld krijgen, of de commode van de kinder/babyafdeling) Zo kun je ook een leuk kamertje maar voor weinig geld bij elkaar shoppen!
Kom net bij de orthodontist vandaan... 2 februari mag mn beugel eruit!!!!!!!! Joepiiiieeeee!!! Kan niet wachten! Heb nu roze elastiekjes om mn slotjes heen, speciaal voor de kleine meid! hihi.
Pfft, jullie gaan wel heel hard op zo'n werkdag hoor... Alleen daarom zou je met zwangerschapsverlof willen. Vandaag een heel prettig mailtje ontvangen van het kdv. Ze hebben een plekje voor smurf2. Zelfs op dezelfde dagen die we nu hebben, alleen voorlopig nog op twee verschillende groepen. Hij blijft nog op de wachtlijst staan voor een plekje op één groep. Wat een opluchting! De wachtlijsten zijn hier niet echt mals namelijk. @Eerste pakje: nog niet echt gezocht. Ik weet in ieder geval dat we een mutsje laten bedrukken met zijn naam als eerste mutsje. Heb wel een stoer nijntje shirtje (in het donkergrijs) liggen... We zijn er hier trouwens al uit wat onze dochter later wil worden... Mevrouw is namelijk helemaal weg van het liedje 'bij de politie' van K3. Ze roept steeds: 'ziek, bij de poliet' (lees: muziek, bij de politie). Ach ja, it runs in the family...
Zoooo jullie gaan snel. Heb geen puf om bij te lezen. Heb hele dag gewerkt en ben kapot. Wou even zeggen dat kleertjes.com ook actie heeft op schoenen. Heb nikes voor mijn zoontje besteld. Welcome! | kleertjes.com
Sjors wat balen zeg dat jullie de babykamer moeten annuleren.. Maar marktplaats geen optie? Wij hebben ons kamertje ook van mp, 250 euro met alles er op en dr aan! Beesie fijn zeg eindelijk je beugel eruit! Hihi leuk roze elastiekjes Verder beetje alles kwijt, sorry! Drukke dag op het werk gehad en nu lekker weekend, had morgen vrij genomen. Weer een werkweek voorbij, nog 6 (19 dgn werken) te gaan! Mijn jurkje die ik gisteren had besteld was vandaag al binnen en hij is super gaaf Ben er heel blij mee!
Hahaha, het eerste shirtje met die walvis erop heb ik ook gekocht... En het blauw gestreepte vestje ook Erg verslavend dat Noppies spul. Je merkt wel echt dat het kwaliteit is...
sorry sorry sorry meiden!! ben erg druk geweest met Isabel dus heb weinig achter de pc kunnen zitten. we zijn zondag naar de HAP geweest en zoals al verteld was had ze de 6e ziekte. uitzieken meer zat er niet op. omdat ze al plekjes had zou ze als het goed is geen koorts meer krijgen zei de arts, dit kreeg ze echt nog wel maar gelukkig niet meer zo hoog. sinds gisteren is ze pas weer een beetje de oude aan het worden. ze begint weer wat meer te spelen en drinkt beter (gelukkig). heb net vluchtig terug gekeken maar het waren 45 bladzijdes.... dus heb er niets van onthouden sorry. morgen nog een dagje niet thuis daarna hoop ik het weer op te kunnen pakken hier.
@ Sjors: balen zeg van de financiele situatie. Maar ik sluit me aan bij een paar andere meiden. Speur Marktplaats eens af! Onze massief houten babykamer heeft ons 320 euro gekost! En idd, bij Ikea kan je ook low budget leuk slagen hoor! Ik denk altijd maar zo: Je kindje wordt echt niet gelukkiger van een dure kamer! Zo ook de kleertjes, Zeeman en Wibra hebben echt leuk betaalbaar spul hoor! Merkkleertjes zijn leuk, maar uiteindelijk hebben de mama's daar meer plezier van dan de ukkies zelf Ik hoop dat jullie snel weer wat meer te besteden hebben! @ en nu wilde ik nog op iemand reageren, maar mijn hoofd is echt een zeef op dit moment....weet dus niet meer op wie en waarover het ging... @ Frenzy: leuke setjes hoor! Die met die walvis vind ik echt cute!
Hier inmiddels alles terug gelezen maar zit nog in de auto vanuit maastricht dus even alleen ego.. Goed nieuws!!! Met onze spruit is het goed, ook zijn voetje was gewoon oke! Voor nix druk gemaakt maar maakt niet uit, ben alleen blij datk hem gezien heb weer en dat hij het goed maakt. Meneer ligt schuin ondersteboven nog steeds in mijn buik. Verwacht ook niet meer dat hij gaat draaien. Ook deze gynaecoloog wees ons er even op dat onze kleine man wel errug eigenwijs is... Waarop mijn vriend doodleuk zei: dat zijn ze toch allemaal?? Waarop mevrouw antwoorde dat dat niet zo is, alleen sommige gevallen . Ik vertelde er nog even duidelijk bij dat ie dat van zijn vader heeft. Geen fotos gehad dus maar ach dat overleef ik wel Hij reageerde ook meteen schoppend en boksend op t apparaat en daardoor wel weer even gerustgesteld. Hij was nog steeds erg druk zeiden ze. En heb gemerkt dat ik de helft niet eens voel dus tis allemaal goed!!
Missiemaartje: fijn dat alles goed is met jullie kleine man! Sasjuh: Dus helemaal blij met je jurkje? Leuk hoor!!!! Ik heb vanavond bij Prenatal een positiejurk besteld voor kerst, simpel maar leuk! zwart met een strik voorop...! En een roze shirtje voor ons meisje: Proud to be stout! hihi Nu lekker mn bedje in! Tot morgen meiden!
missiemaartje, wat een goed nieuws! naomi, beterschap voor de kleine. Hopelijk is ze snel weer de oude ego- slecht geslapen , en wat een rot weer is het zeg. bah word er helemaal chagrijnig van altijd dus verplicht een dagje binnen op de bank met dit weer kom ik niet buiten
Goedemorgen! Missiemaartje fijn dat alles goed was met jullie knul! Beesie dat shirtje hebben wij ook Klinkt als een leuk jurkje! Ik ben vrij vandaag en vriendlief moet een half dagje werken. Lig nog lekker met de laptop in bed en vanmiddag gaan we lekker naar de Ikea, 2 ledikantjes kopen voor bij beide oma's! De Prenatal zit er naast dus daar gaan we vast ook nog even heen
Goedemorgen! Hier juist goed geslapen....en dat zónder paracetamol En idd, Zebra, wat een rotweer Gelukkig heb ik vandaag een to-do list met allemaal klusjes in huis dus ik vermaak me wel Hopelijk werkt zoonlief een beetje mee zodat ik alles afkrijg. Vraagje: Iemand die een Dolce Gusto koffieautomaat heeft hier? Ik denk er namelijk over om die mijzelf kado te doen maar vraag me af of die koffie echt heel veel lekkerder is dan senseo...Ik hoor het graag!
Inderdaad, rotweer vandaag. Gelukkig was manlief zo vriendelijk om onze dochter even naar de creche te brengen. Heb ik vandaag lekker een dagje om even wat klusjes te doen en recht te trekken. Hier geen ervaring met Dolce Gusto. We hebben wel zo'n George Clooney machine gehad (Nespresso), maar die cupjes kunnen nogal in de papieren lopen. Nu hebben we zo'n espresso-apparaat waar je losse bonen in doet en die bevalt volgens mij meer dan prima bij mijn man (ben zelf geen koffiedrinker). Overigens hadden we hiervoor een Senseo, en ik geloof dat zowel de Nespresso als de bonenmachine een stuk beter bevalt.
Hier alleen een senseo voor de visite want vriendje en ik drinken beiden geen koffie. Ik ben telefoon abbonementen aan het kijken. De mijne loopt in januari af en wil eigenlijk wel een foon waar je ook op kunt internetten, Wordfeut kunt spelen enz. Maar hoeveel MB heb je dan eigenlijk nodig, zonder dat je constant over je bundel heen gaat? Ik sms meer dan dat ik bel. Iemand tips?