Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    @sjors, bedankt! Hopelijk is het voor maart inderdaad rond, zal voor je duimen! Kan me voorstellen dat je gewoon dat kamertje wil, daar heb je toch ook al je zinnen op gezet en is ook niet duur eigenlijk!

@frenzy, neuh de verbouwing wil nog niiet echt eigenlijk. Alles komt nu zon beetje op mijn man neer en we zijn allebei best (te) makkelijk...geen zin vanavond ooohhh komt morgen wel :p Mooie pajes hoor!

@stephanie, fijn dat het zo op te lossen is dan op je werk...hier ook liever zitten hoor hihi :p

@eveline, dat is niet veel geld inderdaad. fijn hoor!

@beesie, fijn dat je beugel er al snel uit mag :) leuk voor de fotos
    met je kleintje straks, mooie lach erbij :)

@naomi, geeft toch niks...fijn dat het weer wat beter gaat met jouw meiske!

Goedemorgen ook allemaal :D

Wat een pettenweer ja ...bluhg...moet zo de hond uitlaten en dan te voet naar fysio...geen auto meer want die is in beslag genomen (was van het werk). En dan vanmiddag komt de kraamzorg langs voor het intake gesprek :D heb er zin in. Wat moet je je eigenlijk voorstellen van zon gesprek? Moet ze ook je huis al zien zoals babykamer en slaapkamer enzo en krijg je al uitleg en instructie ofzo? Of is het meer algemeen?

Echt een baggernacht achter de rug, nu een x niet van de bekken/rug/benen pijn maar nu om de zoveel tijd bijna stikkend wakker geworden van de maagzuur die door mijn neus en keel naar buiten probeerde te komen :( bah bah ben versleten. Voel me gewoon nog steeds een beetje misselijk.

Hoop dat het snel droog wordt, fijne dag allen! :)

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Krijg nou wat :$ loop ik naar de keuken , dacht lekker ontbijten
    zie ik dat de hele vloer bij het raam nat is, rolgordijn zeik nat
    op onderzoek uit. zie ik vanuit boven nét aan de grens kozijn/plafon steeds water druppelen.
    lekker dan :x , bel je naar het reperatieverzoek nummer, wij zijn te bereiken vanaf 08.30.
    grrr goed begin van de dag! en ik was al zo chagrijnig door dat pokke weer en nu al helemaal

* nu maar eens dweilen *

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Zebra hebben jullie de dakgoten al eens schoon/leeg gemaakt? Wij hadden dit nl vorig jaar ook en bleek te komen door allerlei blad en zooi in de dakgoot!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @zebra:jeetje meid dat is klote!!! hopelijk is het snel opgelost!!

@guusje: ja nou ja vind het gewoon vervelend om alleen ego berichten te plaatsen en dan een tijdje niet te kunnen komen, maar ja het had zn redenen natuurlijk ;)

ik moet snel aan de slag hier, 1 van de taarten die ik gisteren heb gemaakt is gaan smelten en verlopen dus die kan ik zo nooit mee geven straks!!
    had afgesmeerd met banketbakkersroom maar dat kan blijkbaar niet.... nu dus maar opnieuw beginnen zover dat gaat lukken. was zo blij want moest logo van ajax op en dat was niet makkelijk, hij was perfect gelukt maar ja nu nog eens zo goed proberen hihih.

5. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, leuk lekkage...

We hebben het in onze huurflat ook wel eens gehad. Volgens de man van het herstelbedrijf kon het daar écht niet lekken.... Gelukkig had ik alle watersporen laten zitten, zodat hij er toch niet omheen kon dat er ergens water vandaan moest komen.

Was gelukkig wel een kleine lekkage, want het heeft geloof ik drie weken en drie bezoekjes van verschillende personen geduurd voordat het gerepareerd was (nou ja, gerepareerd: het lekte nog steeds).

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    sasjuh, nee nooit gedaan maar wij hebben een plat dak dus hebben alleen boven een goot lopen en ze komen dat 2x per jaar hier doen.en het lekt hier nu beneden. maar zag net wel een piepklein scheurtje in het kozijn zitten.

nou ze komen russen 12 en 5. lekker ruime tijd weer

zegt ie ' lekt het hard ? ' ik zo euhm nou ik heb natte sokken dus wat denkt u zelf ?
    oh nou, vandaag maar doen dan, want het is druk kan het eventueel maandag ?

?! Ik dacht houuuu je in! hormonen :D
    ach voor die vent is het ook zn laatste werkdag voor het weekend dus hij kan er vast niet aan doen

7. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Eva: wij hebben de Dolce Gusto!!! Vorige maand gekocht. Hij bevalt echt super en wij vinden de koffie veel lekkerder als de Senseo!!! Mijn vriend drinkt gewoon de Caffe Lungo, dat is gewone koffie zeg maar, en ik ben verslaafd aan de Latte Macchiato! Doe ik dan een beetje caramelsiroop in, heerlijk!!!!!
    Dus ik zou zeker niet langer twijfelen en m halen!!!!

Vanmorgen wakker geworden met super pijnlijke tanden van de beugel en mn hele kop zit dicht met snot lijkt wel! mn voorhoofdsholte, bijholte, kan mn ogen amper openhouden, bah!!!! ff klagen hoor!!!

8. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Pioentje; schattig he die kleine kleertjes, nog drie maandjes en dan mogen we ze aan gaan doen :)!

@ Anna; voor meisjes valt het ook n beetje tegen, mss is het het seizoen?

@ Mupkuh; wat een kleintje je dochter! Ben benieuwd hoe groot deze is!

@ Cvermeulen; ook al zo een kleintje! Was jullie zoontje ook te vroeg?

@ Beesie; haha wat schattig, roze elastiekjes! Fijn dat de beugel er voor de bevalling uit mag!

@ Mon; fijn dat er al een plekje is geregeld bij de KDV, lijkt me een beetje rust geven. Haha... geweldig die dochter 'ziek bij de poliet'! :D

@ Sasjuh; gaat opschieten meid! En fijn dat het jurkje binnen is! Wat lief dat jullie ledikantjes kopen voor de ouders! Veel plezier bij de prenatal. Ik weet het niet wat betreft 'hoeveel MB' nu heb ik nog onbepert, maar ik geloof dat dit er volgend jaar uit gaat?

@ Rens; Ik vind de noppies spullen heel mooi en idd goede kwaliteit, maar ik vind 40/50 euro voor een compleet setje iets te duur...

@ Naomi; fijn dat jullie weten wat Isabel heeft, fijn dat ze nu goed opknapt! Wat jammer van de taart!

@ Missiemaartje; wat fijn dat de kleine het goed maakt, kan ik uit opmaken dat hij geen klompvoetje heeft? Fijn hoor meid, lekker van genieten. En zo zie je maar weet dat ze soms ook nog trappelen en dat we het helemaal niet voelen...

@ Zebra; gats meid, dan wil je lekekr rustig aan gaan doen, staat heel je keuken blank... Hoop dat het snel wordt opgelost! Als ze het maar kunnen fixen als ze vanmiddag komen!

@ Eva; wat fijn dat het slapen momenteel beter gaat, houden zo! Geen ervaring met dat koffie machine....

@ Guusje; maar de babykamer is al wel af toch? Hier krijg ik ook nog een keer een gesprek met de kraamzorg (maar wanneer?). En tis idd pokkenweer.... Hoop dat het snel wat beter gaat met de lichamelijke klachten, tis niet fijn als je neit fatsoenelijk kan slapen!

@ Ego; weer heerlijk geslapen; tot op heden slaap ik echt geweldig goed en ik hoop dat dit nog even blijft! Vanmrg toen ik wakker werd was de kleine al flink aan het schoppen in mijn buik :) Gister nog bij een vriendin geweest die een bay heeft van ruim een maand.... Aaaaaaaaaaaahh zooooooo sweet! Als je dat ziet dan gaat me hart echt sneller kloppen!

Vandaag ook een hoop kleine klusjes opknappen....

9. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bleh, hier ook een chagerijnig begin van de dag... Joosje was niet te genieten vanochtend, pfff. Sta ik vroeg op voor haar, kleertjes uitzoeken, haartjes kammen, tanden poetsen, wassen etc, etc... Begint mevrouw om 8.15 uur zichzelf aan te kleden (we moeten om 08.25 uur weg) terwijl Peet en ik het al tig keer gezegd hadden. Krijgt ze een grote mond, commanderen dat ik meteen haar haar moet kammen want ze is laat en wil niet te laat op school zijn etc. Dacht het niet dame, zoek het maar uit. Heeft ze zelf met de electrische tandenborstel haar tanden gepoetst (Peet zat ondertussen al in de auto te wachten want die was het spuugzat), ik dan toch haar haartjes maar gekamt. Toen moest haar jas aan en dicht, tja, dat lukte niet snel genoeg, weer bazig etc, etc. Heb haar met open jas (oeps) en losse sjaal om haar nek buiten gezet (om naar de auto te lopen). Was er helemaal klaar mee. Zij huilen... Pfff, en nu heb ik een rotgevoel, kan wel janken. Wil niet dat ze zo vertrekt. Maar kan toch niet alles goed vinden. Peet zei dat ze het alweer vergeten was in de klas, maar toch... :( Straks even praten met haar, hoe we dat de volgende keer anders kunnen doen. Is voor niemand fijn zo.

Zo even stadten met Peet, hij heeft z'n zinnen gezet op nieuwe kleren, altijd leuk. En even afleiding, is het zo 12.30 uur en kan ik haar weer ophalen.

Zebra en Naomi, ook niet zo'n leuke start vandaag! Succes met de taart en de lek.

Doeg! Leske

10. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ beesie; gats meid, klinkt niet fijn! Beterschap meid!

11. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Leske; vervelend meid! Maar af en toe moet je ook een beetje streng zijn! En Joosje kan natuurlijk ook af en toe is 'opstandig' zijn. Je hebt het goed aangepakt hoor en zoals Peet zegt, Joosjes is het alweer vergeten (en anders denk ik dat ze wel beseft dat ze zelf de aanleiding gaf....) Je niet te druk erom maken! Knuffel!

12. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt, weet ik ook wel. Normaal heb ik er ook geen moeite mee, maar nu... zullen ook de hormoontjes wel zijn waar ik een aantal van jullie regelmatig over hoor en zelf weinig last van had. En tis gewoon niet leuk als je zo uit elkaar gaat en het niet goed kunt maken. Maar dat komt straks wel, kan al wel goed met Joosje praten, dat is fijn.

Thanks voor je reactie!
    Leske

13. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    frenzy:
    Dat klopt ik ben met het hellp syndroom bevallen met 36 weken.
    hier ook een rot nacht gehad geen oog dicht gedaan snotverkouden had een zetpil 1000mg ingenomen maar dat hielp ook niet ik ben al 3 nachten op rij aan het spoken ben echt helemaal op ga straks even langs de huisarts mijn bd opmeten en ik heb allemaal blaasje op mijn tong die heel pijn doen maar neem genoeg vitaminene??

fijne dag allemaal en fijn weekend

14. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Beesie, bah..:( Sterkte meid !

@Zebra, Dat is ontzettend balen ! En dan ook inderdaad nog zo lekker ruim de tijd aan houden..hoop dat het snel gemaakt is !

@Frenzy, Wat een schattige kleertjes ! Super leuk.

@Kamertje, Bedankt voor de reacties. Ik had al op mp gekeken maar tot zover nog niet echt wat kunnen vinden. Wij hebben nu al geen duur kamertje en geen dure spulletjes die we willen halen ( vind dat ook zonde ) en zoals eva volgens mij zei is het meer voor ons dan voor de kleine. We hadden een kamertje besteld voor 599,- en zit er nu over te denken mocht dat wel lukken om hetzeflde kamertje te houden maar dan zonder hang leg kast, scheelt 200,- dus dan kost het nog 399,- en dat is niks voor een splinternieuw kamertje :) we moeten maar afwachten hoe of het verder gaat.

Verder ben ik alles alweer kwijt ! Sorry meiden..

Fijne dag !

15. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Leske: he wat vervelend meid. Maar inderdaad, je hoeft je niet schuldig te voelen. Je hebt precies gehandeld zoals ik ook zou doen. Het zal idd wel door de hormoontjes komen dat je je even zo rot voelt. Nu eerst ff lekker shoppen met Peet, en vanmiddag ff rustig met haar praten. Komt goed! Dikke knuf!

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Sjors, Je kan inderdaad ook kiezen zonder hang/leg kast en daarvoor bij Ikea of LeenBakker een normale kast kopen.
    volgens mij heb je die al voor een 40/50 euro dus dan ben je toch weer goedkoper uit.

En ik zou inderdaad ook op marktplaats blijven kijken. Ik zie regelmatig mooie kamertjes voorbij komen, helemaal compleet voor nog geen 200 euro.

maar je moet net vinden wat je mooi vind, en nog in de buurt zijn natuurlijk :) succes!

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Beessie: oh...na het lezen van jouw verhaal over de koffie ben ik denk ik al om :D Ik hou namelijk erg van cappuccino, latte machiatto en dat soort dingen. Mijn ouders hebben een Nespresso, maar die koffie vind ik veel te sterk.

@ Sjors: maar koop je er dan nog wel een hang/legkast bij? Wij hebben nu vanwege ruimtegebrek de hang/legkast nog in gebruik voor zoonlief en voor de baby dus alleen de commode....en ik denk dat ik best wat ruimte tekort kom ;)

Ik zit eraan te denken om ergens zo'n kastje met schuifdeuren die je op kan hangen (IKEA) te bevestigen en dat ik daar alle dekbedovertrekken/lakens e.d. van het hele gezin opberg om meer ruimte over te houden voor kleding voor de kids....

18. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Zebra, ga ik zker doen ! nou wij hebben een inbouw kast in de babykamer die we in eerste instantie weg wouden halen, maar nu toch maar besloten hem te laten staan :) nu geen kast meer nodig ! Scheelt alweer :) Ga zeker mp in de gaten houden..hoop dat we iets geschikts tegen komen, het is ook inderdaad maar net of het ook mooi is en bij de kleuren van onze kamer + vloer passen.
    We zullen zien !

@leske, wat vervelend meid ! kan me wel voorstellen dat je je rot erover voelt :( maar soms is een strenge aanpak nodig en zoals peet zei was ze het op school alweer vergeten. Straks lekker met haar praten en komt vast helemaal goed! Geniet lekker van het shoppen !

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Sjors: Oh wat fijn die inbouwkast! Slim om die te laten zitten, daar kan je veel in kwijt!

20. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ sjors... ik hoop dat je snel iets vind wat naar jullie smaak is en ook qua prijs gewoon goed ligt. wel vervelend dat het uwv altijd doet wat ze zelf willen pfff... houden totaal geen rekening met anderen volgens mij..

@ zebra.. vervelend van die lekkage hopen dat ze dan aan het begin van de middag komen anders blijf je dweilen met dit weer.

Deel Deze Pagina