Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Frenzy: ik las je stukje over de zwangerschapsuitkering... Ben jij ook zelfstandige? Dan gaat het namelijk over de ZEZ-uitkering. Ik zit in hetzelfde schuitje maar heb m 3 weken geleden al aangevraagd hoor. Kan gewoon. Je kan het inschrijfformulier downloaden op de website....

2. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, hier ook zo. Heb 4 mutsjes en tig paar sokjes, dus dat komt vast goed. Alleen voor zijn eerste pakje heb ik een rood mutsje en rode sokjes omdat daar rood in zit, leek me wel zo leuk. Maar verder komt dat wel goed. :)

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Pakjes met sokjes: Mij leken ze ook handig...totdat bleek dat zoonlief nogal korte beentjes had....Sokjes bungelden dus ergens onder zijn voetjes ;) Maatje kleiner had geen zin want dan was het bovenstuk weer te kort...

Hier is de baby echt heel actief de laatste tijd....wel leuk hoor die bewegingen maar soms mag hij van mij wel wat rustiger zijn ;)

@ Mon: Wat handig en leuk gemaakt die commode zeg!

4. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Hallo dames. Hier alles goed. Dit weekend lekker met mannetje naar de kerstmarkt in Dusseldorf met hotelletje.

5. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Frenzy, Stelletje sukkels, ze weten daar niets..ik had dat ook gevraagd ivm mijn uitkering hoe dat precies zit als mn verlof afgelopen is, of mn ww weer automatisch opgepakt word na die tijd en of ik dat zelf stop moet zetten voordat verlof ingaat. Die vent zegt je hebt recht op 10 wkn verlof..nou dacht t niet, ja zegt ie heb er niet veel verstand van haha, nou dat was duidelijk.
    Moet dus ( nadat hij het had nagekeken ) eind januari dit doorgegeven hebben. Inderdaad dus 8 weken van te voren.

6. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @gentle, jij ook zo moe..ik heb als een blok geslapen:D heerlijk haha. Was inderdaad erg gezellig !

7. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Hey dames,
    Heel druk gehad, helaas geen tijd gehad om bij te lezen.
    Ik ga nu heeeeeerlijk een weekend weg, ben zondagavond weer terug!!
    Fijn weekend

8. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Pioentje en Foxy: allebei een heel fijn weekend gewenst!!!!! Geniet er lekker van!!! Tot volgende week!

Hier zo maar ff de keuken in, macaroni maken, heb er zin in!

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Cvermeulen, echt te vroeg geboren was ze niet. Bij 37 weken dus dat valt opzich wel mee. Ze was gewoon heel klein. Maar verder wel kerngezond gelukkig. HELP-syndroom dat heeft te maken met zwangerschapsvergifitging of niet. Ik heb er toen wel voor in het ziekenhuis gelegen maar had een fikse blaasontsteking.

@ kamertje, joepie de gordijnen zijn weer klaar voor het babykamertje. Had ze een beetje te lang besteld. Morgen de lampjes enzo ophangen bedje mooi opmaken. En dan ben ik klaar met het kamertje. Morgen komt de nieuwe kast van mijn dochtertje. En kan ik vande week mooi de kleertjes wassen en in de kast hangen :D

Fijne avond allemaal!

10. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff wat een verhalen weer haha, moet nog heel veel bijlezen!

In ieder geval; over de zwangerschapsuitkering.. Ik moet hem nog aanvragen. Ik geloof dat je hem maximaal 4 weken voor je verlof aan moet vragen, (ofzoiets), maar het duurt wel minstens 6 weken voordat ze het verwerkt hebben, dus moeten wel beetje op tijd zijn.. Alleen, ik snap sommige vragen niet op het formulier, dus dat moet ik nog uitzoeken...

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ missiemaart, bedoel je de wazo? hoop dat je optijd geld krijgt want het worden duren weken die eerste na de geboorte ;)

12. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Onze zoon ligt vanavond voor het eerst in zijn peuterbedje. Ben benieuwd!!! :D

13. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Pff ff EGO hoor!!

had vanmiddag bijgelezen thuis en een heel verhaal getikt, dondert mn Ipad uit.. Alles WEG :( Vervolgens wordt ik gebeld om kwart voor twee door mijn vader of ik al naar de zaak wilde komen want het was een enorme chaos. NOU CHAOS?

K*T ZOOITJE GEWOON!! Ben nu nog bezig met bijwerken, en ben gewoon aan het werk tot vannacht 1 uur. Ben best pissed. Kom gewoon om in het werk, en morgen avond weer... Gelukkig dan vanaf 16.00 en komt écht niet eerder dan...

Snel net een broodje op, had gelukkig al een stukje zalm gegeten tussen de middag.. Maar pfoe..

Ga morgen of misschien later op de avond als de rust hier gekeerd is even op mijn gemak bijlezen!

En dan baal ik ook nog eens (verdrietig, teleurgesteld) dat mijn ex niet vraagt hoe het was bij de VK. EN HIJ IS ZO GEINTERESSEERD!!!?

Nou dames, sorry voor het zo inbreken op deze vrijdag avond haha! Tot snel!

14. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijgelezen!! Veeeeeeeel bijgelezen...

Naomi, wat zielig van je cavia. Hoe oud worden die beestjes gemiddeld dan? Ik dacht dat 4 jaar wel normaal was?
    Ik smeer meestal af met botercreme. Doe het ook wel eens met slagroom (met klopfix). Het is nog nooit gesmolten. Werk je met fondant of marsepein? Fondant smelt over het algemeen een stuk sneller.

Wij zijn geen koffiedrinkers en hebben ook voor de visite een senseo in de kast staan. Vrienden van ons hebben wel een dolce gusto en die zijn er heel tevreden over enkel hebben zij een aparte melkschuimkoker los bij gekocht. Mijn ouders hebben zo'n bonenmachine. Ook heerlijk en daar zit een melkschuimer ingebouwd. Vind het wel een hoop geld hoor, maar dat zijn alle verslavingen ;)

rokende kraamverzorgster.Goed dat jullie het noemen. Onze kraamverzorgster rookte inderdaad en als niet roker ruik je dat zo goed. Het was een hele lieve meid dus kon daar goed afstand van nemen.

Zebra, wat vervelend van die lekkage. Wel fijn dat ze vamiddag zijn geweest en een noodreparatie hebben uitgevoerd. Hopelijk houdt het. Heeft de woningbouw geen storingsnummer buiten kantooruren? Hopelijk houdt je er verder geen schade aan over.

15. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    denk je een beetje aan jezelf meid. Tot 1 uur vannacht doorwerken is wel erg zwaar.

Bel zelf je ex om te vertellen over de vk. Let it go... houdt de eer aan jezelf en voorkom stress mop!

16. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lautjuh, hopelijk een goede nacht. Ons meissie vond het vooral erg handig. Hoefde ze niet meer te klimmen om te gaan stieren in haar kamer ;)

17. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ Cupido ja ik weet het... Normaal moet ik wel zeggen heb liever avonddiensten van 15.00 of 16.00 tot sluit (24.00 of 01.00) ivm rusten overdag. Dat doet me wel goed. Alleen vandaag is wel echt ff toppunt wordt morgen heel de dag lekker bankhangen tot een uur of 3 denk ik zo! Gelukkig heb ik wel veel zit werk dat scheelt trouwens!

En wat betreft mijn ex...elke keer moet het van mijn kant komen.. Dat snap ik niet. Hij zegt zó geinteresseerd te zijn. Zijn familie (tantes ed) waar ik het super mee kon vinden nog geen één keer een telefoontje of berichtje. Zo teleurstellend dat ik niets hoor...

Heb dan helemaal nergens geen zin meer in zo als het moet..

18. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Hellp is 10x erger mijn organen deden het niet meer nieren lever bloedlichaampjes etc

19. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steph, schoonfam is inderdaad meestal volkomen anders. Weet nog goed van de breuk destijds met mijn ex. 6 jaar samen, 2 jaar samengewoond... niets meer. Wij hadden dan geen kinderen. Maakt het voor jou een stuk ingewikkelder en pijnlijker. Ik weet niet wat ik zou doen als ik in jouw schoenen stond. Ik weet niet of jullie al een omgangsregeling of iets dergelijks hebben? Ik weet ook niet wat je nog van hem verwacht? Misschien dat je dat voor jezelf eens moet opschrijven en goed kijken of hetgeen je hebt opgeschreven ook haalbaar is en hij ook. Dan kan je dat samen doorspreken? mag ik je een persoonlijke vraag stellen... Heb je nog hoop dat het goedkomt tussen jullie?

20. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Missiemaartje: als ik jou was zou ik je ZEZ uitkering snel aanvragen hoor. Want er staat ook op het formulier dat je binnen 8 weken hoort hoe hoog je uitkering zal zijn enzo. En om te voorkomen dat je straks na je bevalling zonder geld zit zou ik snel zijn. Ik heb m 3 weken geleden al verstuurd, heb vandaag gebeld met het UWV en die vrouw vertelde dat ze m afgelopen dinsdag pas in behandeling hebben genomen. Dus moet je nagaan hoe lang het daar ligt voordat ze er iets mee doen...!

Stephanie: zo das wel een pittig dagje werken dan zeg! En ik snap je frustratie naar je ex toe. Maar aan de andere kant... wat (geloof ik) Cupido ook al zei: anders bel je m op en vertel je uit jezelf hoe t was. Dan laat je jezelf wel van je beste kant zien... Snap dat t moeilijk is, maar ik vind dat je hem dan ook best kan vragen waarom hij uit zichzelf niet belt...? Misschien durft ie ook wel niet... omdat jij hebt aangegeven geen contact meer te willen... sja je weet niet wat er in zn kop omgaat he...!
    Sterkte met de lange avond werken!

Ik plof zo lekker op de bank voor The Voice!!! Heerlijk!!!!

Deel Deze Pagina