@Beesie, lijkt me erg leuk ! Moeten we effe kijken wanneer iedereen kan en wil @Cerberus, ik vind het pakje twijfelachtig..vind het heel schattig, maar denk ook weer van tijgerprint is dan in mijn ogen weer iets voor een meisje ( weet t niet zo goed )
wowwwww zebra, wat een hoop! En ook al gewoon meer paar schoenen als ik zelf heb Meeting Utrecht lijkt me leuk! Is voor mij goed te doen ook Cerberus, ik vond het berenpakje wel kunnen hoor voor een jongetje... Weet niet meer wie het zei over het behang...? Ja vind je het niet prachtig Zit er nog op van de vorige bewoners, we wonen er al 3,5 jaar en nog geen zin gehad om het eraf te halen! Nu moeten we wel. @ Overval...sja is heel heftig geweest. Weet nu meer. Ze zijn een uur lang vastgebonden geweest als gezin vannacht. 1 overvaller doorzocht het huis naar een kluis, 1 overvaller hield ze onder schot (continu klikken met pistool) Meer dan dit mág ik niet zeggen. Politie-onderzoek is natuurlijk volop aan de gang nu. Kan die vriend ook niet meer bereiken, zijn broer/ouders/zus ook niet. Heel de familie hadden we overigens goed contact mee, we gingen elk jaar samen op vakantie. Dus voelt als familie. En ze wonen maar een paar straatjes verderop. Dan denk je in een rustig en vredig dorp te wonen...getsiederrie heb er gewoon kriebels van!!
Eveline: he gadverdamme zeg, wat een heftig verhaal! Misschien komt het vandaag nog wel op het nieuws...? Hebben ze ook kinderen? En waren die er ook bij?
deel 3 alweer... jeetje nu gaat het opschieten he! (hoop ik hihi) @ meeting... kom uit omgeving rotterdam dus het lijkt me wel leuk ligt er alleen wel aan waar het dan is...
Eveline bah! Hoe gaat het nu met je man? Frenzy, Rob zit niet meer in de gips, is gelukkig inmiddels tape.. Dinsdag mag het er waarschijnlijk vanaf en dan zien we weer verder.. En ben bang dat je gelijk hebt over nesteldrang haha.. Zag dat iemand een Koeka dekentje heeft gekocht (naam vergeten sorry) Echt super leuk merk! Maar zag dat t veel met grijs was maar dat past niet zo bij ons kamertje.. Zoooo jammer!
Grrr, tekst weg, dus even snel opnieuw want moet zo naar de fysio. Meeten, KEI leuk en niet eng, ben daar heel makkelijk in. Alleen naar Utrecht rijden is een ander verhaal dus carpoolen, graag! Afgelopen zomer ook afgesproken met meiden van het ICSI-forum, was erg geslaagd! Zebra, wow, wat een kleertjes, zoveel heb ik niet. Gewoon genoeg, ze groeien er snel uit dus ik kan me goed inhouden gelukkig. Eveline, tjee, veel sterkte! Peter's broer is 2 jaar geleden ook overvallen, doodeng. Gelukkig zitten de daders achter slot en grendel. Cerberus, ik ben helemaal niet van beren, teigerpakjes etc. dus kan je geen advies geven of het voor een jongen kan. Sorry... Joosje heeft bv ook bijna nooit iets van Hello Kitty aan ofzo, niet zo ons ding. Wij zijn meer van stoere kleding, met soms een uitzondering omdat ze zelf ook wel eens mag kiezen tuurlijk. Gisteren voor haar nog een super stoer shirt van Levis gekocht, echt super hip (vind ik dan). Ben blij dat ons kamertje toch bijna klaar is, zou er de kriebels van krijgen, heb echt nesteldrang, haha. Zal binnenkort eens wat foto's maken. Ga nu snel verder. Tot gauw! Liefs, Leske
@meeten, brabant of Utrecht, het maakt mij niet uit, het lijkt me superleuk om mijn virituele vriendinnetjes in het echt te zien!! @bevallen, ja geen idee ik denk dat het een rammetje wordt dus, dat is (helaas) na de uitgerekende datum...
heb van mn eerste kraamhulp gehoord dat een ze eens een baby bij een papa hadden laten aanhappen... dit omdat mijnheer alles wel mee vond vallen.. bla,bla, bla.... totdat hij de kleine bij zichzelf eraan had hangen... gheh, gheh.... en zie ze dan maar eens los te krijgen... mannen tepels zijn natuurlijk ook veel gevoeliger... maar iig... als hij ALLES letterlijk neem... misschien idee..??
@ Eveline jakkie. klinkt echt afschuwelijk! ZO IK WORD GEK HIER!! Fijn als je een stiefpa hebt die niet met printers om kan gaan en bijna de hele printer door het kantoor schopt haha. Ik heb het hartstikke druk en hij denkt dat ik wel even kan helpen. Maar dat gaat helaas echt niet. Mannen kunnen zo gefrustreerd doen als iets niet lukt pfffoeee
beesie ik kan je "ongeduld" goed begrijpen... heb het hier dus ook... nu is een vriendin van me met 32 weken plotseling bevallen en toen was de babykamer etc, dus nog niet af.... niet dat ik verwacht eerder te bevallen, maar lijkt me zo'n drama dat ik gewoon alles af wil hebben, het kan maar gedaan zijn veel klusplezier.. Eveline echt bizar...(heb dr echt geen woorden voor). en zie al die gevoelens maar eens te verwerken Leske hier is het net hoe mn bui is... babykleertjes mogen lief zijn... bij oudste had ik gelijk alles "stoer"... maar had hier later "spijt" van... ofja... even kijken hoe ik dit uit moet leggen... Ze worden al zo snel groot, en stoer eruit zien kan heel zn leven nog..... berenpakjes, knuffelpakjes etc. niet.... Ben toen eigenlijk veranderd, soms stoer, soms lief.....net hoe mn bui is. Hello kitty, Dora etc. Merk dat dochter hier nu (bijna 3 jr) erg gevoelig voor is. (ook dankzij psz) Heb eerst geprobeerd dingen te "bannen" maar bedacht toen (vooral Dora, vreselijk!!), ik ben ik, zij is zij..... Ze is heel anders dan ik ben en was. ze speelt met poppen en is een "tutje".... ik hield en hou altijd van donkere kleding, en speelde met auto's en lego.... zij is ECHT van het roze..... Heb de strijd maar opgegeven...
Haha ik ben ook zo'n meisjes meisje! Denk dat als ik een dochter 'ooit' zou krijgen (zeg nooit nooit!) dan zou het echt een rose prinsesje worden. Nu wordt het een stoer aappie denk ik zo haha! Maar hij heeft ook een berenpak hoor in het beige, zo'n lekker boxpakje met oortjes zooo cute!!
@meeting: zou graag willen maar is voor mij met de BI niet te doen nu helaas.... hier naar CB geweest, helaas was alleen de verpleegkundige er en de arts niet dus we zijn nog niets wijzer.... ze heeft ondertussen al wel wat gedronken en gegeten het is niet veel maar in ieder geval iets! zo eens kijken of ze nog wat wil slapen. koorts houden we laag nu dmv pcm.
Even vlug bijgelezen zit op het werk (foei) Elegance, heel mooi meid! Ben jaloers. Ik zou ook wel zoiets moois en orgineels willen maken. Naomi, beterschap metje meisje. Ik denk ook aan een virusje. Je weet het bij kindje toch nooit. Die kunnen zo schommelen ineens. De afspraak zou ik verzetten. Als je toch terug moet voor de prikken dan ook maar gelijk het wegen en meten een andere keer doen. Ons meissie reageert soms ook bijna niet. Heel erg eng. Heb er 1x voor bij de spoed gezeten. Uiteindelijk niet gevonden en na een hap en een drank kwam ze 'bij'. Zebra, wauw wat een lekker gevulde kast heb je al. Helemaal leuk! meeting: hier ook al redelijk wat meetings achter de rug vanuit dochter. Meerdere malen gezwommen en gespeeld bij indoorspeeltuin en ook bij meiden thuis afgesproken. Vind het leuk maar ook eng en vooral met een baby erbij erg druk en aan kletsen kwam ik bijna niet toe. Was vooral met mijn meis bezig. Hier ook een brabo.. Heb wel eens gedacht dat het leuk zou zijn als we allemaal dezelfde cursus zouden volgen. zwanger en fit of puffen ofzo.. Meiden die meeten veel plezier! Cerberus, 1 woord: verschrikkelijk.. sorry...
herkenbaar, ik was zelf ook niet van het roze. Had ook een neutrale babykamer terwijl we wisten dat het een meid was. In het begin veel uniseks aangehad en langzaam kwam ik los. Vond het toch wel schattig staan. Moet ook weer niet te tuttig staan. Vind ik hetzelfde als de te stoere kleding voor jongens. Geen mantelpakjes dus of van die hele erg tuttige jurkjes. Nope niet mijn ding. Gewoon roze kleertjes, rokjes en jurkjes. Ben zelf erg fan van Noppies. Dat is precies de stijl waar ik van houdt en mijn dochter gelukkig ook. Bizar dat ze met 2.5 jaar al zo sterk een voorkeur van kleing heeft. Ze kiest het zo goed als zelf uit. En haar kamer nu... is roze en lila met 1 wand vol met hartjes.
Voor degene die nog een luiertas zoeken, ik zag er net een hoop in de aanbieding bij Prenatal ook van Lief!. Bij Prenatal is het sowieso uitverkoop