Zebra: wat een rotnacht heb jij dan achter de rug zeg! Bah! Hopen dat je je gauw beter voelt! Cerberus: wow, mooi kamertje zeg! Leuk thema! Ook zeker voor later! En leuk stoer pakje ook!
Oeh, nu wil ik wel een foto zien! Mijn man is (als het goed is, ik zit op me werk dus weet het niet zeker) de rotzooi de babykamer uit aan het halen. Dat gaat dinsdag naar het grofvuil. Donderdag dan gipsplafond erin en vrijdag glasvezelbehang op de muren!
@Mama2010- O Ik zie het ja, was waarschijnlijk te langzaam aan het typen! Mooie foto meis! @ Leske- Leuk kaartje meis! Wat hebben jullie toch een knappe dochter!! @Frenzy & Eveline- Gelukkig was vriendlief zaterdag weer helemaal op en top fit na 14 uur slapen mag dat ook wel. Ben blij dat ie niet vervelend zat was, dat heb je ook ooit, en inderdaad fijn dat ie zo'n lieve dingen zegt. @Echo- De echo was leuk! Gelukkig lag ze er de eeste 15 minuutjes heerlijk bij te slapen, daarna door al dat gepor lag ze de hele tijd met armen EN benen voor haar gezicht, ze vond het wel genoeg geweest! Zal even proberen wat foto's te plaatsen, aangezien de laptop niet alles meer goed doet! @EGO- Vandaag lekker naar een rommelmarkt geweest, helemaal happy leuke dingen gekocht. Mooie timberland laarzen lekker warm gevoerd voor Mij 3 euro! Leuke laarsjes voor de jongste et zo'n bontrand aan de bovenkant 2 euro. Haast nieuwe buikdrager voor 3 euro! Daar kan ik de hele dag met een smile op mijn gezicht van lopen. Nu lekker rustig thuis, dadelijk pannekoeken bakken! Hier wat foto's als het lukt van de echo!
Mooie foto's suzanne. En inderdaad geen twijfel mogelijk Mag er trouwens nog wat op de site. morgen 19 dec om 15.15 een groeiecho
heb dr uhhh nog 4 in huis volgens mij..... in 2006 zat er trouwens een heel pak luiers in.... bijtringen, idd dispencer, doekjes... spuugdoekje, rompertje... zalfjes, stopcontactbeveiligers. tig bonnen... etc. etc. etc.. en zo werd het telkens wat minder.....
hahaha dat is roze... Droogt het wellicht wel wat donkerder op..... meisjeskamer hier is ook zo knallend.... met alle tierlantijntjes...
Suzanne Wow.....!!!!!!!! nog 1 nachtje hier... Oudste kijkt er ook enorm naar uit.... ben zo benieuwd op wie deze gup lijkt....
Ach, ik shop er nog wel eentje bij. Moet er eentje beneden hebben (check!), eentje bij dochterlief (check!) en nog een op de babykamer (damned, niet in de blije doos...).
@ Sjors; vreemd he? ik ga toch van de week nog een keer bellen naar het UWV, vindt dat ze het toch wel iets beter op de site kunnen zetten! @ Lautjuh; haha! Mooi roze is niet lelijk! @ Suzanne; fijn dat de echo geslaagd was, hihi dame met karakter dus! Mooi foto's hoor erg duidelijk! Bij de 'dame' foto moest ik echt ff ged kijken (kon hem eerst niet echt plaatsen.... maar als je hem door hebt is hij over over duidelijk! Wij mogen donderdag, aftellen! @ Ceberus; ben ook benieuwd naar jou echo van mrg! @ Mon; hihi begrijp ik hieruit dat die dingen zo makkelijk zijn? @ Ego; zo lekker pizza eten met manlief, heb er zin. Mrg is tie vrij (was ik vergeten) wrl mrg lekker veel klussen en dan zijn we bijna klaar boven!
@Frenzy: Tja, ik heb gewoon niet heel veel zin om onze peuterdochter iedere keer de trap te zeulen als ze een nieuwe luier nodig heeft. Dus hier beneden liggen ook verschoonspullen.
Hey lieve meiden... Volgens mij was mijn vorige bericht nog in deel 2 Sorry ....alweer Deze week is mijn dochter eigenlijk de hele week aan het kwakkelen geweest. Hoge koorts, veel hoesten, huilerig. Dan weer beter en dan toch weer 's avonds met 38 graden of hoger naar bed. Echt een zielig meisje. Ze slaapt nu ook sinds een maand niet meer overdag en dat sloopt haar volgens mij ook, maar naar bed gaan doet ze niet...hoe bedoel je ik ben bijna 2 en zeg de hele dag nee. Wat heerlijk dat ik een jongen krijg Dinsdag bij de vk geweest. Beetje lage bloeddruk 89/57. Ik zei direct dat klopt niet, maar na een kwartier was hij 90/57....Ik heb er geen last van. Ik krijg groeiecho's met 28, 32 en 36 weken. Ik direct gebeld naar het ziekenhuis, maar er was dus echt geen plek meer om een echo te regelen met al die feestdagen. Uiteindelijk gelukt op donderdag 29 december groeiecho (ben ik bijna 29 weken). Maar volgens mij krijgen we echt een reusje. De vk meten 24 cm bm + 4, zou betekenen 28 weken buik. De vk vond de baby ook groot aanvoelen in de buik...maar ja dat heb ik vaker gehoord. Hij voelt ook groter en zit meer in de weg. Vooral toen ik van de week even achter mijn pen wilde duiken vanaf de bank...hahaha. ik viel bijna er vanaf. Mijn man keek zo raar naar me...wat ben jij nu aan het doen? Vergeten dat ik wat zwaarder ben aan de voorkant Ik begin hier opeens behoorlijk te zenuwen. Nog geen kamer, nog niets opgeruimd.....Nog geen zicht op een ander huis. Ik was al die tijd relaxed, maar merk nu dat het begint te knagen. En juist nu kan ik zo veel minder dan een maand geleden. Zo dom van mij. Dinsdag maar eens proberen om onze slaapkamer in te delen zodat er een baby kan gaan slapen. Verder deze week te horen gekregen dat goede vrienden van ons uit elkaar zijn. 2 kindjes. Allemaal nog onduidelijk wat de toekomst gaat brengen. Erg zielig en het houdt mij erg bezig. Ik ben niet zo van het bellen dus had haar een mailtje gestuurd, maar ze geeft geen reactie terug...maak ik me weer zorgen. Maar kan me ook voorstellen dat ze even rust wilt. @ Leske: Wat een mooie foto van een mooi meisje zeg. En dezelfde wensen terug natuurlijk. @ Cerebrus: Mooie kamer hoor. Jullie huis is dus gelukkig groot genoeg om er nog een extra kamertje voor in te richten. Hoe gaat het met je bekken? @ Frenzy: Nog steeds aan het paardrijden? Als ik dat lees zou ik a zeggen, maar lees dat het ws b is....raar omschreven dan. @ Zebra: Oh wat een rot nacht. Beterschap voor jou. Heb je je baby'tje wel weer gevoeld? @ Lautjuh: Mooi roze hoor En wat fijn dat je zoon goed geslapen heeft in zijn nieuwe bed. Zo leuk he... @ Suzanne: Wow wat een mooie foto's. Als ik dat dan zie, wil ik ook wel.....En duidelijk een meid. @ Mon: Hier ook verschoonspullen benden staan. Ik heb gewoon een pakje babydoekjes hier liggen zonder doos er om heen. Ik heb heb hem wel ergens....ben gewoon wat makkelijk. @ Anna en cupido: Ik doe hier ook vrijwel alles....Ik werk dan maar 2,5 dag en mijn man 40 uur en nog 2 uur per dag reistijd. Verder word ik wakker van de kids en hij gewoon niet....Tja voordat ik hem wakker heb gemaakt ben ik er al 3 keer uit geweest. Ik merk wel dat ik de laatste tijd super chagerijnig ben tegen mijn kids als ze vroeg wakker zijn...Daar baal ik wel erg van. Herken mezelf gewoon niet meer. @ Cupido: Wat naar meid. Maar niet opkroppen hoor. Gooi het eruit, want dit gevoel is niet fijn. Dikke knuffel voor jou hoor. @ beesie: Klinkt als een gezellige avond. Even lekker genieten. Hier had ik het pas ook op de agenda staan. Jammer genoeg viel het gelijk met de sintviering, dus ben niet geweest. @ Stephanie: wat leuk dat je een eigen kaartje hebt gemaakt. Fijn gevoel, denk ik. Mijn zwager ontwerpt ons kaartje. Ik zal hem met d ekerst even aan zijn staart trekken dat hij moet gaan beginnen....hij is nooit zo snel.. @ Eveline: Wat balen van je onrustige benen. Hier ook geregeld last van, al is het minder dan de vorige keren. Sterkte ermee. @ Cvermeuelen: heftig hoor dat je toch 33% kans hebt op herhalinf van Hellp. Fijn dat ze je nu wel goed in de gaten houden. Hopelijk kan je de zwangerschap volledig zonder zorgen voltooien. @ Pomeloesje: Hoe gaat het met jou? Zijn de weeën volledig verdwenen? Toch fijn dat e ralweer een week voorbij is. Elke week is mooi meegenomen. Lukt het rustig aan doen thuis ook? @ mama2010: Wow mooi om te zien hoor. Hoe vond je dochter van 4,5 het? Snapt ze het wat meer nu? @ missimaart: Hier dus ook vreselijk last van mezelf (zie hieronder)...wat kan je eraan doen? Ik vind mezelf momenteel een vreselijk mens... @ Naomi: He wat balen van je cavia. En ook een zieke dochter gehad. Is ze weer opgeknapt? Knuffel. @ Blije doos: Hier niets aangevraagd. Ik vond het de vorige keer erg tegenvallen allemaal. Ik heb nu zoveel troep. Alleen even een speentje kopen...maar hoop die eigenlijk niet nodig te hebben. @ Kraamzorg: Hier ook nog geen telefoontje gehad, maar volgens mij is dat pas later toch? Zal weer eens mijn brief zoeken.... @ Gewicht kids: Zoon geboren 39.4 wk woog 2625 Dochter geboren 40.5 wk woog 2830 Bij mijn zoon heb ik onder het p5 lijntje gelopen en ben ik bijna opgenomen geweest. Ook vroeger moeten stoppen met werken enzo. Dochter was gewoon niet zo groot. Wij verwachten nu een kindje van tenminste 3 kilo...al zie ik dan wel op tegen de bevalling @ Hormonen: Ik schreef het net ook al, maar zijn er meer meiden die zo vreselijk last hebben van stemmingswisselingen? Ik kan mezelf gewoon niet meer volgen. Het ene moment ben ik een engel en het volgende moment sla ik gewoon door. Ik herken mezelf niet meer en baal er behoorlijk van.... @ Maagzuur: Bah sinds deze week heb ik toch een last van maagzuur. Bij mijn zoon had ik dit al heel vroeg in mijn zwangerschap, bij mijn dochter pas aan het eind. Blehhhhh morgen maar eens maalox gaan kopen. Meer meiden hier last van? Hopelijk ben ik niemand echt vergeten..en anders sorry...Ik kon echt niet alles teruglezen. Tot snel weer... Knuffels Femme
la femme: krijg jij groei echo's omdat je andere kindjes lichtgewichtjes waren? Ik heb morgen een groeiecho omdat mijn zoon 4440gram woog en 55cm lang was bij een geboorte met 39 weken.
@la femme: mn dochter is helemaal opgeknapt gelukkig! hier geen groeiecho maar een liggingsecho rond de 34 weken vanwege te hoge BMI ach ja weer even extra spieken. weet van te voren al hoe ze ligt want ondanks mn vetjes kunnen ze het altijd prima voelen. @hormonen: ja hier ook.... vandaag nog kwaad geweest op mn man. hij doet echt wel heel veel maar irriteerde me gewoon aan een aantal dingen die maar bleven liggen. en nu heb ik erg veel pijn aan mn bekken, sta ik te koken zegt meneer: ik ga even zitten e boekje lezen uhmmm dat denk ik niet! heb het al wel goed gemaakt
@ Lautjuh: Ja hier juist vanwege het lage gewicht extra echo's. Zo verschillend kan het zijn . Hoe gaat het nu bij jou? Heb je het idee dat het een flinkerd is? Succes morgen, ik ben benieuwd of je meisje wat lichter gaat zijn...Meestal zeggen ze dat jongens vaak zwaarder zijn (al is dat bij ons dus niet zo, maar dochter is langer bij mij geweest) @ Naomi: Fijn te lezen dat er meer zijn met die hormonen. Ik maak het ook weer goed, ook met mijn kinderen, maar baal gewoon dat ik niet eerst nadenk voordat ik zo snauw. Vooral in de ochtend als mijn dochter weer eens te vroeg wakker wordt...ik kan dan zo onaardig doen...maar ja ik ben ook nog moe en ben zwanger en....zucht
@la femme: ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik heb wel weer een flinke buik. Ben heel benieuwd morgen!
Cvermeulen, bij mijn vriendin was het rond mei 2009. Ze was iets eerder dan mij uitgerekend (juli) en uiteindelijk dus in mei al bevallen. Zij is er volgens mij wel goed uitgekomen. Ze heeft volgens mij met haar dochtertje samen nog een heel poosje in het ZH gelegen. Ik kende haar toen nog niet, maar leerde haar een paar maanden later kennen. We hebben het er wel vaak over gehad, grote impact heeft zoiets. Alhoewel ze wel al die tijd goed bij is geweest volgens mij, heeft ook vanaf het begin gekolfd en haar kindje kunnen zien met een soort TV op de kamer. Maar het blijft heftig. Ze heeft nu een half jaar geleden haar tweede kindje gekregen, en gelukkig is toen alles helemaal goed gegaan! Zebra, baby alweer gevoeld? Hier wordtie meestal wakker als ik stil op mijn rug ga liggen... Blije doos, oja, kan ik ook nog ophalen (zat idd bij de WIJ). Misschien van de week maar even stiekem de auto van mijn moeder lenen en lekker bij de Prenatal shoppen. Onze auto is nog steeds stuk... Cupido, vervelend dat je man en dochter niet zo goed met elkaar door een deur kunnen... Verschillende karakters, of is hij niet zo goed met kids überhaubt? Hier gaat het trouwens heel goed w.b. verdeling in huis. Ik mag vaak uitslapen in het weekend (voor hem is half 9 al heel laat, dus dat doen we meestal op een dag dat we wat gepland hebben), maar ik ben zelf ook geen enorme uitslaper. 9 uur vind ik prima! Wij hebben wel een min of meer traditionele rolverdeling (hij werkt buitenshuis, ik ben thuis en heb hier mijn oppaskindjes 2 dagen per week), maar mijn man doet heel veel in huis! Ik vind het ook pittig met een peuter in huis én een dikke buik, en dat snapt hij heel goed. Rond etenstijd is het altijd even druk, maar vaak kookt hij dan en lees ik boekjes met Julia op de bank ofzo. In ieder geval kan ik dan meestal wel even liggen. Als Julia juist wat vervelend of moe is, dan kook ik meestal op m'n gemakje en gaat hij even wat met haar doen. Frenzy, ik begrijp je volkomen, hier ook een Noppies fan! Mijn meisje is zo smal, en noppies valt altijd heel erg mooi. Oh, en nog een goeie tip, kijk eens op Zara.com voor baby/kinderkleertjes. Betaalbaar en superleuk!! Hier koop ik voor Julia ook regelmatig wat. Laatst nog hele leuke gympies! Missiemaartje, ik heb gisteren meegeholpen om de commode een stukje om te tillen (massief hout), maar dat ging langzaam, stukje voor stukje. Gelukkig is dat het enige wat echt zwaar is en manlief snapt het wel. Enige nadeel is dat het niet handig is om even iemand anders te vragen ofzo... Leske, wauw mooi kaartje en een prachtig meisje is Joosje! Frenzy, ik denk antwoord A Cerberus, moooi! Ego, mijn buik is ook flink aan het groeien, baby lekker aan het schoppen, dus gaat helemaal goed van binnen Afgelopen dagen hebben we de babykamer helemaal 'ontbehangen', dus het is nu kaal. Gelukkig ligt de vloer er al wel, dus het is een kwestie van behangen, verven en alle meubeltjes verven. We hebben alles ook ingepland voor de komende 3 weken, dus ik zie het helemaal zitten. De verf ook ingeslagen, komt goed! Weet iemand nog waar je (goedkoop) van die half open klamboe's kunt kopen? Ik wil een leuke voor bij m'n dochtertje, maar ik wil wel de goede kleur lila... Oja, en van ons:
wat een mooie kerstkaart Doe even een snelle update, nog niet helemaal fit. geen idee wat het is. misschien een (beginnend) griepje. blijf me futloos voelen, en koude rillingen. Nouja gisteravond dan, nu gaat het wel maar ben dan ook net uit bed toch redelijk wat groeiecho's zie ik, wij de 28e ook ivm (te) klein hoofdje bij de 20wk echo