Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Kilo's: ik stond gister op de weegschaal en ben nu 11 kilo aangekomen. Behoorlijk wat maar ik zit nu pas op een mooi gewicht vind ik zelf. Zit nu op 59 kilo...

Zo, ik werd net toch een partij misselijk!!!! zo ineens!!! dacht echt dat ik boven de pot moest hangen. Gelukkig trok t na een kwartiertje redelijk weg maar t blijft een beetje zeuren... Misschien dat die kleine meid tegen mn maag aan ligt?

Ontstoken tandvlees: Men, wat een hel!!! T word steeds erger!
    Sasjuh: jij had t over een mondspoeling die ik kon gebruiken toch? Die wil ik dan graag even ophalen bij de apotheek... Word hier echt gek van! Op sommige plekken zit t helemaal los, en t is vuurrood!

2. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Mupkuh, Het valt zeker nog wel mee, maar het kan bij mag allemaal nog komen. Heb de afgelopen weken ook zeker lekker gegeten dus als ik daar beetje oplet valt het misschien aan het eind wel mee. 9 kilo is toch nog wel normaal als ik het zo lees dus niet te druk maken ;)

@Zebra, Oke dus het is nog beetje afwachten, hoop dat de groei echo goed is en jullie kleine is al klein dus misschien valt het allemaal nog wel mee. In ieder geval fijn dat je je er niet druk over maakt!

@Beesie, wat vervelend van je tandvlees :( hoop dat de mondspoeling gaat helpen !
    Zou zo maar kunnen dat de kleine er tegen aan drukt, ik kon vanochtend rustig liggen, maar zodra ik ging zitten in bed werd ik misselijk en duizelig en kreeg ik een hele druk op mn maag.
    Nu vanochtend bij de vk werd duidelijk dat hij met zn kont omhoog ligt te drukken tegen mn maag aan, denk dat het daar vandaan kwam. Alleen de duizeligheid is niet te verklaren..maar is nu over.

3. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Sjors: ok dus jij heb er ook last van... ben ik niet de enige... nu gaat t wel weer, niks meer aan de hand!
    Ik ga nog maar s een glaasje chocomel inschenken! hihi

4. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemiddag

Zo bijgelezen. Leuk die codes van Greetz!

@ misselijk hier ook snachts last van! Echt smerig ook weleens als ik te snel buk, veel zuur.

@ foto's helaas kan ik ze via de iPad niet zien of openen, balen!

Pff wilde op iedereen reageren maar ben weer de helft kwijt hoe irritant.

Gister lekker gewandeld met mij oma, en vandaag laatste toets Engels gehad. Nu alleen nog na de vakantie een examen en dan heb ik mijn diploma!! Ik voel me verder echt goed, gezeik ex doet me niet meer zoveel, ben hem zat.

Hij zegt nu ineens van ja ik weet niet of jij mij nog wel in je leven wilt en dat van de kleine? Gaan we nu de rollen omdraaien!? Nou ga er geen eens meer op in. Zoek het uit. Zielig ding.

Nou ik ga even iets lekkers eten. Morgen heb ik meer tijd om te reageren op iedereen. En oh ik ben zenuwachtig voor donderdag voor de 3 d echo niet normaal haha.

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Kilo's, volgens de VK ben ik nu 8 kilo aangekomen, hier thuis nog niet gewogen de laatste weken maar zal iets minder zijn ('s ochtends en zonder kleding). Kilo of 7 schat ik. Ik vind het allemaal prima, het was er bij de eerste zo snel af. Ik zou me er niet te druk om maken. Veel of weinig, maakt niet zo gek veel uit (of je moet in het extreme zitten, maar die zie ik tot nu toe niet hier geloof ik).

Hier ook wat misselijk of gekke eetlust opeens (snel honger of juist geen trek). Baby lijkt met de voetjes omhoog te liggen (aan de uitstekende delen te zien ;)), dus ik denk dat het daardoor komt.

Steph, girlpower, go for it! Ik kan gewoon merken aan je dat je groeit, er aan went, er boven komt te staan en de situatie aan kunt. Je kunt het meis, echt wel!!!

Hier gaat het redelijk. Ben moe vandaag, vanmorgen een beetje uitgesloofd (samen gedoucht, naar de markt gefietst, boodschappen gedaan, met volle tassen naar mijn moeder gefietst, daar gegeten, toen weer naar huis, boodschappen opgeruimd). Toen leek het er ook nog op of Julia niet wilde gaan slapen, maar dat viel mee. Uiteindelijk is ze (op schoot dan wel) in slaap gevallen dus heb ik nog even een momentje voor mezelf. Zometeen lekker lasagne maken en hopen dat mijn ventje op tijd thuis is!

Ik moet zeggen, sinds 2 weken ofzo ben ik wel een stuk positiever. Ik heb zin in kerst, de babykamer maken, en ondanks dat de auto heel erg stuk is (grrrr, veel te veel geld voor een net gekochte auto, hij was tweedehands, maar dan nog...) ben ik eigenlijk best vrolijk en heb ik zin in de komende maanden! Januari en februari zijn ook nog vol met leuke dingen en uitjes (druk, maar wel leuk), en halverwege februari kruip ik in mijn baby-schulpje en ga ik mijn nestje afbouwen voor mijn kleine beeb ;) Ik zie het wel zitten!!

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sjors, ja opzich valt het wel mee. Maar is wel ruim 1 1/2 kilo in een kleine 2 weken. Maar ja het hoort er allemaal bij ;)

Dacht net even op de fiets boodschappen te gaan doen. Even calorieen verbranden. Maar pfff wat viel dat zwaar zeg. Werd er zelfs niet helemaal goed van. Leek wel of ik scheel keek ofzo. In de winkel zweten en licht in mijn hoofd worden. Dus dat word de volgende keer gewoon weer de auto :(

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik kom alleen even trots doen: ik heb gisteren een jurkje gemaakt! Foto staat in mijn album.

Afgelopen nacht heeeeeeel veel kramp in mijn voet gehad. Ik heb daarstraks magnesiumtabletten gekocht, in de hoop dat dat helpt!

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Anna, leuk jurkje zeg! Echt super cute :D

9. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Dank u! :cool:

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    even een teken van leven vanuit hier..

weinig tijd voor pc want mn man is ziek en mn moeder heeft haar pols flink gekneusd alles komt nu dus op mij terecht terwijl ik eigenlijk weinig mag... maar ja er zit niets anders op.
    als het hier weer wat rustiger is hoop ik weer meer bij te lezen.

knuffel voor iedereen die het nodig heeft!

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    even ego:

Vanmiddag groeiecho gehad en alles was goed. Ze weegt nu 1400gram en groeit prima volgens het schema. Meisjes horen nu rond de 1000gram te wegen zei de gynaecoloog dus ze doet het netjes. Ze is inmiddels gedraaid. Jeeeej :D Hopen dat ze zo blijft liggen.

12. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Lautjuh: Oh fijn om te horen zeg! Dat gewicht is ook fijn! Bij ons ongeveer hetzelfde. Met de 3d echo met 25 weken en 4 dagen woog ons meisje al 1050 gram terwijl ze toen rond de 750 moest zitten... Alleen maar goed!
    En fijn dat ze gedraaid is! Hopen dat ze zo blijft liggen idd!
    Onze eigenwijze drol ligt nog steeds in stuit!

13. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ La femme; drie keer een groeiecho! En wat een mega reactie, hihi, je dachtd oe het gelijk ff goed. Rustig aan meid, met je job en de kids ist ook allemaal wel druk.

@ Gentle; wat een mooi kaartje met je dame! Jullie natuurlijk ook de beste wensen! Fijn dat je wat positiever overal tegen aan kijkt... Kamertje schiet natuurlijk ook al op, geeft ook wel rust he!

@ Zebra; balen dat je niet helemaal fit bent! Je niet te druk maken om het kleine hoofdje, kan gewoon normaal zijn hoor!

@ Beesie; lekker hoor chocolademelk, lekker van genieten! Wat betreft de tanden, ik speol nu met perio aid (schrijf ik dat goed?) en dat werkt goed, mijn tandvlees wordt nu eindelijk rustiger..... Pjieuw! De misselijkheid komt wrl door de kleine, die zal wel drukken op ingewanden.....

@ Mupkuh; veel plezier mrg bij het hartje luisteren! En ben benieuwd naar de fotos morgen. Hihi... Ik ben van de week twee keer op de fiets naar de paarden gegaan.... OMG wat een inspanning was dat!

@ Eveline; thx voor de tip, ga is kijken (verstuur eigenlijk nooit kaartjes...). Wat lief van paps! Balen van het wakker liggen, lijkt me op de duur best slopend...

@ Pieontje; wat fijn dat het weekend zo goed is bevallen, heerlijk! Blijf die drive vst houden!

@ Ceberus; ennnnn?? Ben wel benieuwd naar de pics van jullie ventje!!! Het pakje is echt super mooi (goed kwaliteit stof ook) en ik wist dat het dubbelzijdig is, vond dat helemaal geweldig!

@ Sjors; 4,5 kilo in totaal? Das toch hartsikke netjes, hihi ik doe je het niet meer na ;). Heb het UWV niet meer gebeld vandaag, maar als ik meer weer laat ik het weten.

@ stephanie; leuk dat je zo leuk hebt gewandeld met je ex. En wat vervelend van je ex weer, zo wordt je er echt moe van... Hoop dat je het een beetje los kunt laten! Wij hebben ook donderdag de pretecho, heb er al zo een zin in!!!

@ Anna; mooi jurkje meid, je hebt er ook echt talent voor he, het ziete r zo netjes uit!

@ Naomi; wat vervelend allemaal, beterschap voor manlief!

@ lautjuh85; wat een flinke meid al! Fijn dat alles goed was! Geniet ervan! En ook fijn dat ze weer goed is gedraaid... Onze floepert lag ook in stuit, was vorige week goed gedraaid, maar ik heb sterk het gevoel dat hij nu weer in stuit ligt!

@ Ego; druk dagje vandaag, tenminste met klussen dan! Onze slaapkamer is behangen, morgen ga ik het verven en dan denk ik dat van het weekend we weer in onze eigen kamer kunnen slapen. En dan de vloer op de overloop nog en wat kleine dingen afwerken en dan kunnen we de babykamer inrichten!!!!

Ook vandaag weer geshopt voor de beeb (online) kon het niet laten... Heb weer twee noppies pakjes gekocht... Zal een foto bijvoegen.....

14. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Frenzy: en dat Perio Aid, haal je dat bij de apotheek?

15. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ frenzy gewandeld met m'n oma haha!

@ gentle ja girl power!

@ lautjuh fijn dat het allemaal goed was.

Net ff op bed een boek gelezen, nou viel als een blok in slaap! Heb lekker ff een tukkie gedaan. Vanavond lekker bankhangen en niets doen heerlijk!

Fijne avond dames

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    frenzy wat een leuke pakjes!

hier vandaag weer beeb niet gevoeld.
    gisterochtend heel even, een paar minuten maar nauwlijks
    en vandaag dus weer niets

denk dat ik morgen toch even de vk bel, vind het namelijk erg weinig , jullie ?

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Gewicht: ik zit inmiddels op zo'n 11 kilo :) Maar ik maak me er niet al te druk om moet ik eerlijk zeggen.

Gewicht baby's: Jeetje wat een grote baby's allemaal! Mijn uk werd met de echo met precies 28 weken nav metingen op 1100 gram geschat. Maar dat was prima ;)

@ Zebra: ik denk niet dat je hoeft te bellen, je hebt haar gevoeld toch? Maar ik ben dan ook wel heel nuchter...als het je blijft bezig houden en onrustig maakt, gewoon bellen.

Verder wel bijgelezen maar niet alles onthouden :)

Bon Blije Doos: Krijg ineens vandaag los in de brievenbus de bon. Dus die paarse envelop....Vaag toch? Maar goed ik heb 'm.

18. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Eva: dan is mijne maar 300 gram zwaarder. Valt mee toch? ;)

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    eva, ik twijfel inderdaad ook om te bellen.
    Wil ook niet zo'n zeur zijn
    maar aangezien de vk bij de laatste controle zei met 26 weken moet je haar dagelijks voelen.
    dan zit ik weer zo van tja.. wat moet ik

wat zouden jullie doen dames?
    Ik maak me niet heel veel zorgen ( nja vervelend vind ik het wel natuurlijk ) maar wil ook niet telaat bellen bij wijze van..

20. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Zebra: als je je een beetje druk maakt zou ik morgen voor de zekerheid gewoon even bellen en rustig uitleggen dat je voor de zekerheid ff langs wil komen zodat ze even kunnen controleren...

Deel Deze Pagina