Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Interieurverzorgster(poetsmiep) en huisvrouw / mam
    Veldhoven
    #861 Suzanne86, 19 dec 2011
    Laatst bewerkt: 19 dec 2011
    @Zebra- Gewoon bellen meid, zo zeggen ze het toch ook. Dan hoor je wel wat ze zeggen... En ben je toch wel gerust gesteld mocht er niks zijn. Ik zou zelf ook gewoon bellen. ;) Rustig aan!

@Frenzy- Wat een leuke kleertjes!

@Cerberus- Heb je morgen de echo of vandaag gehad? Ben benieuwd! Veel plezier als je 'm nog niet hebt gehad!

@Lautjuh- Wat fijn dat je meisje het goed doet, geniet ervan!!

@Gewicht kleintje- Met de pretecho 28 weken had ze het over 1000 gram, en dat was netjes. Maar bij de oudste was het ook niet goed gemeten tijdens de zwangerschap, die lag altijd helemaal goed op gewicht zeiden ze, maar woog met 39,1 ook maar 2880. Dus je kan er ook niet helemaal van op aan hoor!

@Blije Doos- Ik heb daar al een paar weken geleden een mailtje van gehad, en ook meteen diezelfde dag opgehaald. Want dat waren ook de enigste dozen waar ik zo blij mee was in de vorige zwangerschappen. Leuke spulletjes en weinig boek/ folder werk. Vond het nu ook weer een erg leuke inhoud. En dat voor niks.

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Nou op deze termijn vind ik dat wel veel, is meer dan 1/4 van mijn hele uk ;)

3. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej meiden,

Ben erg moe, dienst van 6 uur gehad en dat is best lang nu met mijn bekken. Dus reageer ff kort.

@ Zebra, ik stond vandaag ook op het punt om te bellen. Voelde hem ook al en paar dagen minimaal, maar toen ik vanmiddag voor mijn dienst nog even ging liggen, heeft ie een speeluur gehouden in mijn buik. Dus tja, niet gebeld en weer gerust gesteld. Hier wisselt het heel erg, hoeveel en hoe hard ik hem voel. Maar ik zou gewoon bellen hoor, als je twijfelt, daar zijn ze voor.

@ Frenzy, leuke kleertjes meid. Die lijn met dat rood erin vind ik toch zo leuk, heb ik ook 2 pakjes van.
    Hoe is het eigenlijk tussen je moeder en jou? Sterkte daarmee want leuk is anders.

@ Steph, goed bezig, je groeit echt in de hele situatie en met vallen en opstaan kom je er zeker!

@ Cerberus, hoe was je echo?

@ Lautjuh, fijn dat alles goed was, genieten!!!

@ Gewicht baby, hier meten ze dat niet dus heb geen idee eigenlijk.

@ Anna, super leuk en lief jurkje, zag het op FB!

Ah, voor de rest ben ik het kwijt.
    Duik zo mijn bedje in, morgenvroeg weer vergadering.

Liefs, Leske

4. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zebra: helpt het niet om echt even rustig te gaan liggen? Mijn ervaring is dat smurf dan meestal zijn kans grijpt om even een feestje te gaan bouwen. Misschien dat je haar dan weer even voelt? Anders gewoon morgen even bellen en je twijfels uitleggen. Je zult vast niet de eerste en zeker niet de laatste zijn die om die reden belt. Better safe than sorry toch?

@Gewicht smurf: geen idee. Met 30 weken zou ik een groeiecho moeten krijgen, maar mijn volgende afspraak valt precies tussen kerst en oud&nieuw en dan is er geen vk die echo's kan maken, dus die echo wordt ietsje uitgesteld (moet nog een afspraak maken bij vk).

@Eigen gewicht: ook geen idee. Zal weer eens op de weegschaal gaan staan. Kan me er op zich ook niet heel druk om maken. Zie wel wat de schade is aan het einde van de rit. Buik en smurf groeien goed, dus daar maak ik me geen zorgen om.

@Kamertje: eindelijk af (op een emmer behanglijm na dan...). Zodra het dekentje droog is en ik het bedje opgemaakt heb zal ik wel even een fotootje spammen.

@Geboortekaartjes: gisteren eindelijk een mail gestuurd naar de kaartendame (zelfde als van de kaartjes van onze dochter) met onze wensen. Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien!

@Ego: totaal geen zin meer om morgen weer aan het werk te gaan. Verlof kan me niet snel genoeg beginnen. Had afgelopen vrijdag een dag verlof opgenomen en ik merkte gewoon dat ik er van opknapte (kind op de creche, eindelijk even tijd om wat kleine klusjes te doen en een beetje te relaxen).
    Zo, genoeg gelummeld. Ik ga nog even wat juridische teksten doorworstelen. 25 Januari staat er nog een tentamen in de planning... :cool:

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @mon, helaas, rustig liggen heb ik vanmiddag en begin van de avond ook al geprobeert.

Ik wacht het nog even af.
    morgenochtend ben ik druk. dus misschien als ik dan in de middag thuis kom en even ga liggen dat ik haar weer voel
    en anders bel ik de vk alsnog voor de zekerheid

misschien gewoon een heel rustig kindje maar ik ga dan meteen denk van ook dat achterlopen in groei etc..
    maar dat is mezelf gek maken natuurlijk :)

nu even in bad en dan mn bed in. wie weet vind ze dat fijn haha

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    HI...
    Ego.. sorry.... moet zo nog ff wasje ophangen...

iig echo gehad en kleine werkte niet echt mee...
    Lag er op zich goed voor, maar constant arm voor het gezichtje.
    Ligt nog met het hoofdje omhoog... (tja hij zou eens netjes liggen.... :D)

Echoscopiste wilde eerst niet meten wat blijkbaar had ze van de week boze telefoon gehad van mijn vk... (ivm ander geval)
    Nu weet ik dat bij mij de metingen meestal niet kloppen...( lichter gemeten dan ze uiteindelijk zijn)... dus toen ik vertelde dat het niet mijn eerste is, ik haar nergens op vast pin en weet dat het (zeker NU) nog niet veel hoeft te zeggen heeft ze toch een meting gedaan....
    (1035 gram)...
    gewoon netjes... net zoals mn jongste was van 4240 gram... ;)

Het blijft lachen trouwens als je met 3 kleine kindjes op stap bent... :D
    Die mensen die in de wachtkamer zaten zeiden al dat ze dachten dat ie al geboren was... (hadden denk ik jongste gehoord...).... maar toen zagen ze de andere guppies ook nog uit de kamer komen... :D

ff fotootje spammen... (hij lijkt trouwens echt veel op jongste!)

7. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    nog een... waarop de ligging goed te zien is....
    wat zijn ze lenig...!!

8. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @Cerberus, wow wat een mooie duidelijke foto! Wat een schatje!!!

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Zebra: Zoals ik al zei, als jij je zorgen maakt gewoon bellen morgen! Wel hoop ik je iets gerust te kunnen stellen, mijn eerste uk was ook heel rustig. Af en toe 's avonds een keer een schopje hier en daar....deze uk beweegt en draait en hoelahoept ;) Dus het kan inderdaad gewoon zijn dat je een rustig ukkie hebt. Maar bellen om jezelf gerust te stellen kan je altijd doen! Mama zonder stress = happy uk :)

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Mooie foto's Cerberus!

11. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Beesie; idd bij de apotheek, en dan die met 0,12%. Mijn tandvlees wordt nu echt rustiger (het begon heel erg open te staan...)

@ Stephanie; OMG 'lig hier helemaal dubbel...' Wilde oma schrijven maar heb per ongeluk ex opgeschreven ;);). Maar je had hem al door...

@ Zebra; ik zou mrg als der nog weinig voelt de vk ff bellen, al is het om even het hartje te komen luisteren. Tis dat je niet bij me in de buurt woont, ander zou ik m'n angelsound even uitlenen, dat zou je wel gerust kunnen stellen! Ik denk dat jullie meisje gewoon erg van chillen houd!

@ Eva; vreemd dat je nu opeens die kaart hebt gekregen... Naja je hebt hem! (nu hoop ik dat ik je niet door elkaar haal met iemand anders.....) Gaat het slapen nu goed zonder PM?

@ Leske; schattig he, ik hou ook echt van kleurtjes (en dan niet alleen blauw....) Wil alleen nog een leuk paars pakje! Lief dat je vraagt naar het nu gaat met mijn moeder... Niet goed helaas, sinds de ruzie van vorige week heb ik haar niet meer gesproken (normaal zag ik er iedere dag) ik weet van mijn vader dat ze as woensdag op vakantie gaan (voor hoe lang en waarheen? Ik weet het niet...) Loopt allemaal nog niet lekker dus, maar probeer het een beetje los te laten en zie wel of ze na de vakantie er op terug wil komen... (het probleem bij mij moeder is dat ze nooit praat......).

Rustig aan met je bekken meid!

@ Mon; kan me voorstellen dat een dagje vrij nu echt verademing kan geven, nog even meid! En nog ff studeren voor de 25ste! Ben benieuwd naar de foto straks!

@ Ceberus; *smelt* smelt* Wat een prachtige foto's zo duidelijk, en dan te bedenken dat hij er verkeerd voor lag?! Zijn jullie me heel de familie naar de echo geweest, wat gezellig! En Als je een jongetje hebt doen ze er dan blauwe kleuren door en als je een meisje hebt roze? Of zegt die kleur niks, hoop dat ik donderdag ook zulke duidelijke foto's heb!!!

@ Ego; net uit eten geweest, met schoonfamilie.... Ja was weer de eerste keer dat ik ze onder ogen ben gekomen sinds dat we het slechte nieuws kregen van Loek (schoonouders stonden niet achter ons besluit.....) Schoonpa was jarig geweest en vond dat ik naar mijn man toe maar is moest 'wijken'.... Heb het overleefd :)

Nu uitbuiken want heb echt veel te veeeeeeel gegeten en heel mijn buik doet pijn!!!

12. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Cerberus: wow wat een mooie foto's zeg! knap kereltje hoor! En wat het grappige is... hij ligt er precies bij zoals onze dochter! In stuit en met zn voeten omhoog, helemaal dubbel dus...! haha.
    Lekker genieten van je mooie foto's! Ik ga nu mn bedje in, ben kapot! truste ladies!

13. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ cerberus... ik had vorige week mn 3d echo daar en ze wilde bij ons ook niet meten.. ze zei dat er was afgesproken dat ze bij 3d echo geen meting meer mocht doen voor het gewicht.

vond het wel jammer aangezien onze kleine tijdens de 20wkn echo een licht gewichtje was... was wel erg benieuwd hoeveel hij nu zou wegen. maar ze deed het niet dus nu weet ik nog niks :(

vind wel dat ze erg mooie echo's maakt, die van jou zijn ook mooi geworden. ik kijk nu elke keer even naar mn ventje

14. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ frenzy... die kleuren dat is een ''nieuwe'' techniek die ze gebruikt. maar dat zegt niets over het geslacht ze heeft het alleen met blauw geloof ik.

is voor meer diepte etc etc weet ik veel niet wat....

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Sheena: ik vind het wel logisch en 'goed' dat ze geen meting meer doen bij de 3d echo. Dit omdat een 3D echo géén medische echo is, maar een echo om je kindje een keer extra te mogen zien.

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ceberus, prachtige fotos!!

3d echo/meting ; hebben ze bij ons dus wel nog gedaan.
    en daaruit bleek wederom de groeiachterstand van het hoofdje.
    tja dat wisten we al
    maar je krijgt toch weer een extra nadruk erop terwijl ik dat eigenlijk niet wilde tijdens de pretecho :)
    maarja we hadden er zelf niet bij stilgestaan om het vooraf aan te geven. en als ze al aan het meten zijn dan wil je het toch ook weer weten ;)

Vannacht slecht geslapen, keek naar buiten alles wit van de sneeuw
    en nu helemaal niks meer :p
    gelukkig want ga de hele ochtend op pad dus geen zin in glibber en gladheid

beeb nog steeds niet kunnen voelen. zodra ik thuis ben toch de vk bellen. zit me niet lekker!

17. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Goedemorgen!

Zebra, voelde je de kleine vannacht ook niet toen je wakker lag? Ik heb de kleine vanaf vrijdagavond tot zondagavond ook niet gevoeld maar zondag- op maandagnacht weer een paar keer. (lig tegenwoordig snachts wakker dus kan het goed in de gaten houden :p)
    Maar je hebt gelijk hoor, gewoon bellen! Daar zijn ze voor.

Hier alles goed, ik ga zo werken tot 16.00u. Vanmiddag/vanavond of morgen reageer ik weer uitgebreid

Doeiiiiii

18. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen!

Even snel een berichtje van mij vanaf het werk!
    Ga zo proberen bij te lezen!

19. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen....
    moet rennen hier.... peuter naar psz... naar apotheek voor meds (morgen is de grote dag voor oudste) dan naar vk... en weer peuter ophalen.....
    vanmiddag tandarts (joepie....;), want voel opeens van alles)....
    en dan voorbereidingen treffen voor morgen.....
    oja en nog bergen waterijs in slaan......

nog even over gisteren...
    wat ik wel minder vond was dat hartslag maar 118 was.... nu moet ik straks naar vk dus ben benieuwd... wellicht omdat kleine zo aan t relaxen was... en dan toch ECHT meer op papa lijkt...
    whahahahaha....

Sheena
    Bij mij wilde ze het dus ook niet......maarja overtuigingskracht... en soms helpt het dan wel dat het "niet de eerste is".....

xxx

Tot straks???? morgen ben ik iig niet.. en komende dagen dus niet/weing.... ivm verzorging zoontje...

20. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Zo even bijgelezen!

@Zebra, bellen naar de VK als je het niet vertrouwt hoor. Daar is ze voor toch?! :)

@gewicht beeb geeeen flauw idee, met de 20 weken echo ook niet gemeld. maar hij zit binnen de curve wat ik begreep. zal wel goed zijn anders hadden ze het wel aangekaart!

@cerberus DAMN wat een mooie foto's! Ik word steeds zenuwachtiger voor donderdag! Op wie zou ons kereltje lijken, maakt me eigenlijk niet uit maar ben ZOOO nieuwsgierig :D Mijn opa en oma gaan mee, en mijn moeder. (en héél misschien mijn oudste broer als hij niet hoeft te werken want die is ook zo nieuwsgierig naar zijn kleine neefje :D)

@Frenzy ja ik begreep 'm hoor hihi ;)

@ex gister kreeg ik een berichtje of ik de proefafdruk al binnen had, en dat hij vd week die adressen ging regelen en emailen. verder vroeg hij hoe het ging en of de kleine nog actief was. hij snapt er verder geen drol van merk ik, hoe en wat er groeid in mijn buik en hoe ver het nu is ed. maar goed heb de eer aan mezelf gehouden gewoon gereageerd en verder koeltjes gedaan en doe geen moeite. ben er nog steeds klaar mee!

Verder hoorde ik gister van mijn moeder dat de zus van de vriend van mijn oudste broer (ja hebben jullie 'm nog ;)) al is bevallen! 10 weken te vroeg... kleintje ligt nog in het ziekenhuis maar ze maken het iig goed!

Deel Deze Pagina