Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Effe ego dames,

Hier ontzettend balen en bellen,bellen en nog eens bellen.

Vandaag kon ik naar het uwv bellen over de beslissing die zij zouden nemen over het bezwaar wat mijn ex werkgever zou hebben ingediend.
    Dus ik bel er heen en zegt het uwv dat er nooit een bezwaar is ingediend door mijn ex werkgever...het word steeds mooier...

Nu kan ik een loonvorderingsbrief sturen en als ze hier niet mee akkoord gaan moet ik een advocaat inschakelen.
    Gaat dus nog een mooie tijd over heen voordat ik waarschijnlijk mijn achterstallige loon heb :( en wat gaat een advocaat me kosten...komt niet echt uit als je geen loon krijgt !..

Sorry voor mijn ego moest effe mn verhaal kwijt..baal hier zo van !

2. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Lautjuh: ik weet niet hoe ik hier een link neer moet zetten maar het buikfoto topic staat onder zwangerschap, en dan geloof ik op de 3e pagina... Maart2012 foto's, nu dan eindelijk...
    Hoop dat je m kan vinden!

Cvermeulen: mooie foto's hoor!

Tepels: hebben jullie dat ook? Ik heb soms zo'n jeuk aan mn tepels! en als ik dan erover wrijf, komen er een soort van witte korreltjes los, lijkt wel opgedroogde colostrum....?

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Heb em al gevonden. Thanx.

4. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ Sjors dat is slordig zeg! k*t zeg en idd de kosten van een advocaat gaan ook niet in de koude kleren zitten!

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    beesie, dat heb ik ook , jeukende tepels alleen ik wrijf er niet overheen want dan lijkt het erger te worden maar als ik dan erin knijp ( jaja alles tegen de jeuk haha ) dan komt er ook wat colustrum

net thuis na een drukke ochtend dus even een broodje smeren en dan ga ik op de bank liggen rtlgemist kijken, hoop beeb te voelen en anders rond 1u de vk bellen

6. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @sjors, wat ongelooflijk balen zeg, wat een gezeik!!!! Een advocaat wat een gedoe! Succes meid!

7. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @jeukende borsten, daar heb ik soms ook last van, alleen bij mij komt er niets uit, wel zijn mijn tepels echt mega groot en super donker! (zou er bijna een foto van willen plaatsen :) )

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    heel snel...
    terug van vk.. laatste vier weken 4 kilo erbij... (wie schreef ook alweer dat 10 kilo nu erbij niet zo snel zou zijn.. :D)
    dus totaal staat nu op 8 kilo... lig iig weer op mn schema.. :D...

bloeddruk 120/62...
    baarmoeder.. volgens stagiare 1/3 NX volgens vk 1/4 nx
    zie je wat het kan schelen WIE kijkt....

krijg hier dus nu ook groeiecho, op 12 januari
    en volgend vk bezoek op verjaardag van oudste 10 januari

verder is er bloed geprikt voor rhesus c negatief, en moet ik (ofja man) dat dus ook zelf naar postkantoor brengen....

nou moet dus weer gaan... moet over half uur alweer bij psz staan......
    pfffffffffff vermoeiend....

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    oja... hartslag was 135 nu.... dus was gisteren gewoon relaxed.... nu trapte hij hard tegen doptone... :D

10. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Gelukkig dat alles goed was cerberus! Neem je wel je rust, jij vliegt ook teveel!

@jeukende borsten, ik heb een jeukende buik!!! heb koelingsgel van mijn huidarts nog gehad. jeetje ik smeer me elke dag rot, maar het jeukt zooo!!!!!!!!

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
  12. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @lautjuh, ja dat gebruik ik ook, het maakt je huid ook soepel en verminderd daardoor ook de kans op striae!

13. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jeukende buik: ik gebruik er gewoon buikcreme van de etos van, perfect! Die van de Hema en Kruidvat zijn trouwens ook super!

Sjors: Jeetje meis, wat een gedoe zeg! Hopelijk is een advocaat inschakelen niet nodig! Maar al zou dat wel nodig zijn, dan heb je denk ik wel recht op een pro deo advocaat, aangezien jullie inkomen. Daar betaal je dan niks voor. Maar wel een heel gedoe! Ongelofelijk dat iemand je het leven zo zuur kan maken he?!

Zebra: ik knijp idd ook wel s in mn tepels, om de jeuk tegen te gaan. Er komt dan behoorlijk wat colostrum uit idd, maar dus ook af en toe van die witte korreltjes, dat is denk ik opgedroogde colostrum die er al eerder uit is gekomen...

14. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Cerberus, Wat fijn dat alles weer goed was bij de vk !

@Beesie, Ja ze kunnen je het leven goed zuur maken, nu ligt het aan mijn ex werkgever en ben benieuwd wat hun gaan zeggen.
    Degene die erover gaat heb ik niet gesproken maar heeft het al opgepakt vertelde haar collega dus ben benieuwd wanneer ik wat hoor. Oke dat scheelt alweer als ik een pro deo advocaat kan krijgen ben benieuwd.

@stephanie, gaat je zeker niet in de koude kleren zitten :(
    En wat leuk dat je je kleine zoveel voelt !

@Pioentje Dankje meid !

@Frenzy, Ik snap dat je er wakker van hebt gelegen, inderdaad best confronterend om uiteten te gaan met je schoonouders..

@3d echo's, Heb hele mooie foto's voorbij zien komen ! Geniet ervan. Hier moet ik tot volgende week woensdag wachten..heb er zoveel zin in :D

Nou we gaan maar weer is bellen, bellen en nog is bellen pff..

15. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ik gebruik ook bio oil ... geweldig spul...

helaas vergat ik in het begin altijd mn borsten mee te smeren.. nu nog geen teken van striea op mn buik maar mn borsten hebben er helaas aan moeten geloven. de ene dag zag ik niets en de volgende dag keek ik in de spiegel en tadaaaa monster borsten haha

16. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    hierbij alvast iedereen een fijne kerst en mooi uiteinde...
    op naar een bijzonder 2012...

17. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die geen pretecho laat maken!
    Ik heb natuurlijk wel volgende week nog de controle-echo, dus dan kunnen we tóch nog een beetje kijken.
    Morgen weer naar de vk. Ik ben benieuwd of ze nu kan voelen hoe de ligging is. Het dametje is van de week zeker 3 keer omgedraaid in mijn buik, en ligt nu weer in haar uitgangspositie.... (en volgens mij is dat verkeerd om....) Maar goed, als ze blijkbaar nog zo makkelijk draait, maakt dat voorlopig niks uit.

Verder heb ik even geen puf... De nesteldrang-storm is weer even gaan liggen....balen!

18. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @anna27, wij laten ook geen pretecho maken, ik krijg 5 januari nog een 30 weken echo, in totaal heb ik dan 5 echo's gehad dus ik vond het wel ok!

19. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Meiden, ik krijg net een smsje van Zebra: ze is net bij de verloskundige geweest en nu op weg naar het ziekenhuis voor een ctg. Ze horen de kleine nauwelijks en een onregelmatige hartslag.... Zodra ik meer van haar hoor laat ik het jullie weten!

20. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Oh bah! Zebra, ik hoop dat het meevalt! Ik duim voor jullie!

Deel Deze Pagina