@ Cerberus: Volgens mij was voornamelijk het hoofdje wat klein ivm de rest. Ze krijgt volgende week een groeiecho. Ik weet wel dat ik bij mijn zoon met 31 weken ook opeens een onregelmatige hartslag had van het kindje en direct naar zh moest. Toen bleek hij dus een groeiachterstand te hebben. Hopelijk is het bij Zebra ook zo iets en niet ergers.
@ cerberus volgensmij was dat niet veel ernstigs toch?? ik hoop ook op een zo snel mogelijk bericht! dikke knuf voor zebra!!
bedankt voor het beantwoorden.... nouja klein hoofje lijkt me niet door placenta te komen ofzo... bedacht me opeens, als het daar maar niet aan ligt... dat het allemaal maar goed werkt... la femme ziekenhuisopname en rust? ofzo toen???
Ja klopt, het hoofdje van hun dochtertje is wat te klein, maar verder ligt ze helemaal goed op schema. Zit de hele tijd al met spanning te wachten op weer een smsje van haar! Ze is ondertussen al 2 uur weg, duurt me veel te lang, pfff... Hopelijk valt het allemaal mee!
ik moet zo weer weg..... (tandarts..) hoop nog snel goed nieuws te lezen van te voren...... o trouwens.. geheel onbelangrijk... maar toch... beld mn man net... doet het postkantoor moeilijk over het antwoordnummer dat op het bloedpakketje staat.... hun zeggen dat het niet klopt en ze niet kunnen garanderen dat het zo aankomt... vk net gebeld, die zegt dat het klopt... (zag hetzelfde nummer ook op Inet ook staan)... iig als DAT maar goed gaat.... klungels bij TNT.....
ik ben ook benieuwd, vandaag weer even thuis aan het werk, kan ik iig meelezen.. pff hoop echt zo dat alles ok is met dr en dr kleine uk
@ kraamzorg vanochtend heb ik mn intake gesprek gehad, zat gister avond een beetje te lezen van wat een kraamverzorgende nou precies doet en toen vond ik een topic hier op t forum. de een zei van ze doen geen huishoudelijk werk meer en de ander zei van wel, boodschappen,koken enz doen ze niet meer deden ze vroeger wel... ik wist helemaal niet wat ik moest verwachten en van mij hoeven ze geen huishoudelijke taken te doen want manlief neemt vakantie... maar toen ze hier was ging ze uitleggen wat hun nog allemaal deden en ze doen echt super veel, had ik niet verwacht. ze doen hier dus elke dag de badkamer en toiletten schoonmaken ivm hygiene maar ze doet ook gewoon wassen, strijken, stofzuigen, kleine boodschappen halen, avond eten voorbereiden. ontbijt en lunch maken.... wist niet dat een kraamverzorgende zoveel deed, wel fijn aan de ene kant dat ik mij daar niet druk om hoef te maken en dat papa straks in de kraam week ook echt van de kleine kan genieten... ook zei ze dat ik standaard 49 uur kreeg maar bij mijn zorgverzekering krijg ik nog 15 extra luxe uren dus ik krijg straks 64 uur kraamzorg en normaal is dat verdeeld over 8 dagen maar ze zei al van wij zijn daar niet moeilijk in en plakken voor die extra uren er nog een dag 9 en/of 10 aan zodat je niet alle uren in een dag hoeft op te maken. ben tot nu toe echt heel erg blij met mn kraamzorg centrum, nu nog afwachten hoe mijn kraamhulp is haha..
Zo weer thuis van zoon halen. Had erg gehoopt op een berichtje, maar weet hoe lang zo'n ziekenhuisbezoekje kan duren. @ Cerberus: Ik was toen zwanger van mijn eerste. Dus eerst wel steeds rustiger doen en toen de groei uitbleef werd er gedreigd met een zh-opname. Maar doordat ik ip niets hoefde te doen thuis, mocht ik naar huis. Wel direct moeten stoppen met werken. Succes bij de tandarts @ Sheena: Wat fijn dat je gesprek zo goed was. Mijn ervaring is dat ze vooral de gehele dag wassen. Echt 1 kleertje vies en hup gaan we weer. En die badkamer die blonk, bed bijna elke dag verschoond en natuurlijk weer wassen. Was pech dat we geen droger hebben...waardoor ze af en toe dus niet kon wassen @ beesie: Niets meer gehoord? Ik hoop zo dat zwijgen goed nieuws is. Hier even de kids aandacht geven en zo zwemmen. Zebra denk aan je
Update van Zebra: Ze heeft net een uur aan de CTG gelegen. Ze krijgt zo een echo en daarna misschien nog een CTG. Ze weet verder nog weinig want ze zeggen helemaal niets daar...
wat vreemd dat ze niet zeggen tegen haar lijkt me nou ook niet echt geruststellend... pffff dit moet voor hun beide echt zenuwslopend zijn.. sterkte zebra!
Jeetje dat is zenuwslopend idd!! Wat raar dat ze niets zeggen!!!! Sterkte voor lieve Zebra!! Dikke knuf