Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Hoe lang is die korting nog bij Prenatal van lief? Ik heb een cadeaubon maar kan op zijn vroegst pas maandag...

Wie was het trouwens hier die nog meer spullen van tijgetje had? Sasjuh? Beesie? Zebra? Ik haal jullie altijd door elkaar! Mijn moeder gaat zelf siergordijnen en een hemeltje maken van tijgertjesstof, hij is wel wat anders als in de winkel maar vond hem zelf wel heel leuk. Misschien kunnen jullie er ook nog wat mee? Dit is de link: Losse stof Tigger (tijgertje, Teigetje, Tijgetje of Teigertje)

3. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, ben mij mail eens aan het doornemen en kom allemaal leuke acties tegen.

Zag dat er hier ook een aantal een zorgverzekering via FBTO afsluiten. Met code WIJ (als je lid bent) krijg je 12.5% korting op de module gezinsplanning en 10% op de alternatieve geneeswijze. 5% op de rest.

overigens stap ik zelf niet over naar FBTO, vind het aan en uitzetten wel handig. Zie enkel dat je vervolgens een wachttijd van 6 maanden kan hebben.... wel betalen, niet gebruiken.

Voor bijna hetzelfde bedrag maar veel meer vergoeding blijf ik bij Zilveren Kruis.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @cupido: wij willen ook overstappen naar het zilveren kruis! bevalt die goed??

5. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, ja, ik begrijp je helemaal.
    Joosje vindt Dora etc. ook wel leuk, maar kan stoere meiden-kleren ook heel leuk vinden. Dus we komen eigenlijk altijd tot een compromis (stoere spijkerbroek met een meisjes bloesje erop ofzo). Ik doe soms wat water bij de wijn, soms zij. Qua ondergoed en pyama's heeft ze wel van dat soort meiden-dingen hoor, dat vind ik niet erg. Maar TE is gewoon echt niks voor ons. Ik bedoel, alles van Hello Kitty ofzo, snap je, rokje, legging, trui, ondergoed, speldjes etc. Maar goed, smaken verschillen uiteraard en gelukkig hebben wij zelden strijd met Joosje want ze is wat dat betreft ook wel een stoertje, speelt graag met jongens, buiten, met lego etc (maar ook met poppen hoor, hihi).

Liefs!

6. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit moet ik ff kwijt, zo lief:

Vorig jaar was op 4 december ons huis al in kerst-sferen. Ja, je leest het goed, nog voordat de Sint op zijn retour was naar Spanje. Manlief kon zich niet inhouden... Op mijn vraag of dat misschien niet erg onduidelijk zou zijn voor een kind van (toen) 3, moest hij toch bevestigend antwoorden. En ja hoor, dit jaar heeft hij zich kunnen beheersen... tot vandaag! Ik kwam vanmiddag thuis uit mijn werk en yeah, it's Christmas time thuis. Wat lief toch eigenlijk, heeft hij samen met Joosje het hele huis gezellig gemaakt. :)

Liefs, Leske

7. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @Leske, wat gezellig alles in kerstsfeer, knap hoor dat hij zich dit jaar 5 dagen langer heeft ingehouden! :)

@kerst, dit jaar heb ik echt geen zin om een kerstboom te zetten, ik denk dat het een miniatuur boompje in een pot wordt, en een paar kerststerren.

@Frenzy, knap he dat ik al iets in mijn kast heb hangen he ;) en jij heb jij al iets, of heb nog niets in je kast?? (heb je al wel een kast)

8. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bevalt goed. Geen problemen en heb binnen 10 dgn mijn geld terug na declareren

9. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Leske: ahhh wat leuk zeg! Dat is nog eens leuk thuiskomen! Ik vind t wel weer erg gezellig hoor, dat kerstsfeertje!!!!

Yeahhh vanavond weer The Voice!!! En daarna de TV Kantine! Word ook hilarisch! Ze doen met zn 2en Rinus en zn vriendin na! al voorstukjes gezien! whuahaha!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @cupido: ow dat is fijn om te horen!! hier duurt het namelijk gerust 2 tot 3 weken...... (VGZ)

@leske: oww heerlijk om het zo gezellig te hebben in huis :)

@kerst: hier volgende week de kerstboom eens opzetten, ik hoop dat isabel eraf gaat blijven maar heb er een hard hoofd in.
    zal wel afzien worden hihih, maar ga het er niet voor laten!

isabel haar koorts is inmiddels gezakt, nog wat verhoging maar niet zo erg meer gelukkig. ook al 100cc appelsap op dus mama helemaal blij!

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    pfff vanavond gaan we naar die vriend die vannacht is overvallen, vind het best spannend om naar dat huis te gaan...stom he!

12. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @eveline, dat kan ik me voorstellen, enge gedachte ook...
    Sterkte

13. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Eveline: ja dat kan ik me best voostellen meid. Veel sterkte!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @eveline: logisch meid! sterkte vanavond!

15. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Ceberus; mijn man vond de opmerking 'bijna nooit bovenkleding' aan wel een mooie :)! Maar ik heb een hele lieve vent hoor, die erg met mee leeft en me echt zal gaan helpen.

@ Beesie; schiet lekker op dan! Veel plezier vanavond met de Voice!

@ Sjors; t zou wel erg toevallig zijn als je ook op je eigen verjaardag bevalt, ook leuk dat je moeder toendertijd zo gelijk liep! We gaan heet zien over een grote drie maanden!

@ Eveline; heftig hey die overval! En ik zei dat van het behang, maar bedoelde eigenlijk de kale muur met de ribben erop... Haha had dat gekke behang niet eens gezien! Maar is ook prachtig :D. haha en die vent van jou heeft toch ook een 'geschoren' bolletje? T zou em zou maar kunnen zijn dan ;). Sterkte vanavond zal wel heel bizar zijn.....

@ Happymon; maar dan wordt hij na dinsdag wel wat mobieler? Zou fijn zijn, kun je je toegeven aan je nesteldrang!

@ Leske; leuk dat jij ook wil meeten, ben wel benieuwd naar mijn buddy! Irritant is dat he, als je tekst weg is, ik doe tegenwoordig altijd CRTL A en CTRL C.... Fijn dat de babykamer bijna af is! Wat lief van je mannetje dat hij het huis heeft versierd! Echt een lieverd die man van jou!

@ stephanie; leeft de printer nog? Veel pelzier bij de prenatal

@ Naomi; ze heeft der prikjes wel gehad? Goed in de gaten houden en als ze weer koorst krijgt zou ik aan de bel trekken...Fijn dat ze iets binnen heeft gehad, ik hoop dat ze snel weer beter is!

@ Cupido; hihi... jou komt ik ook gewoon een keer stiekem opzoeken in je dorp ;)! Al ist wel een groot dorp... Snap dat het met een baby best spannend kan zijn en de aandacht dan meer naar de beeb gaat....

@ pieoentje; haha... Ik heb al wel een kast (had de babykamer bij Loek al...) Heb ook al veel kleertjes (ook een deel van Loek) Maar alles ligt kris kras door mijn eigen kasten.... Kijk uit naar het moment dat ik de kleertjes van de beeb in zijn kast kan hangen!

@ babykamer; hier is tie af..... Maar nu is de babykamer ff onze slaapkamer, we hebben de interne verhuizing gehad! Van het weekend beginnen we om onze eigen slaapkamer te strippen!

@ Nesteldrang; volgens vrienden heb ik dat 'standaard' ben een erg bezig type en alles moet volgens lijstjes.... Gaat bij bij dus niet opvallen!

@ Due date; ik zit al vanaf het begin met 17 maart in mijn hoofd, ben benieuwd... Ik hoop dat de beeb niet komt op 3 maart en op 21 maart (mijn mans verjaardag).

@ Verzekering; Hier wel overgestapt naar FBTO ( is voor mij gewoon 35 euro p/m goedkoper) zat bij zilveren kruis had daar een 3 sterren pakket tanden, maar verder weinig bijzonders. Zilveren kruis is in de afhandeling wel goed. Wat betreft het aan en uit zetten bij FBTO kan een nadeel zijn.... Maar het belangrijkste bij overstappen is dat je voor jezelf goed nagaat wat nodig hebt!

@ Ego; ik ga snel mijn salade klaar maken en dan werken op de kliniek! Ik hoop dat het rustig is, dan denk ik dat ik per ongeluk even een echo maak van mijn buik ;). Ben zo benieuwd hoe de kleine ligt!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @frenzy: nee ze heeft haar prikjes niet gehad ;)

leuk dat je zo weer even bij de kleine kan spieken!!!

@verzekering: het nadeel vn FBTO vond ik ook dat je soms 6 maanden geen gebruik kan maken van iets bijv. tandarts maar wel moet betalen... beetje krom mr ja.

17. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83

18. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@eveline. Sterkte vanavond!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @frenzy: ja dat klopt, maar juist fysio zal ik hard nodig hebben het eerste half jaar vanwege mn bekken. en tandarts is hier ook altijd een ramp, moet nu weer maar stel het uit tot volgend jaar zodat ik het weer vergoed krijg hihih. vandaar dat het voor mij geen optie was ;)

hier is de koorts weer gestegen, was zo blij dat hij gezakt was tot 37,6 had toch een pcm gegeven voor het geval hij in haar slaap weer omhoog zou komen en een uur later was hij alweer 38,5.
    mn moeder maar even om nieuwe zetpillen gestuurd want ze gaan wel erg hard zo....

20. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Jeetje zeg 10 pagina's doorgeworsteld + nog 5 van het vorige topic.
    Ben te moe om op iedereen te reageren. Ik plof lekker op de bank. Mijn buik begint aardig in de weg te zitten. Ik draag alles van voren en dat wordt best wel zwaar. Fijne avond iedereen.

Deel Deze Pagina